Hei kaikki pitkästä aikaa !
Mä ajattelin tulla tänne valittamaan, kun julkisesti en kehtaa...
Eli siis, mulla alkoi viime perjantaina vuotaa ihan vähän todella vaaleanruskeahkoa eritettä... Tosi minimaalista oli tuo vuoto, enkä oikein tossa vaiheessa siitä osannut oikein huolestuakkaan.
No maanantaina oli eka neuvola, missä mainitsin tosta vuodosta ja myöskin mun huonosta tunteesta tän raskauden jatkumisen suhteen... Mua sitten ultrasi joku ultraamisesssa erittäin kokematon th, joka kyllä kertoikin mulle ennen ultrausta, ettei ole siihen koulutusta saanut, mutta voi koettaa kumminkin. No, eipähän se sieltä löytänyt oikein mitään, kohdun kuulemma näki ja ehkä jotain siellä kohdussa.
Sain seuraavaksi päiväksi ajan kokeneemmalle tyypille, joka sieltä sitten sen kohdun ja asukkaan löysikin. Koetti mitata ja viikkoa liian pieneksi totesi. Eikä sydämmen sykettä.
Noilla viikoilla, 6+5, mitä alkion mitattiin nyt olevan, ei sitä sydämen sykettä noilla neuvolan vanhoilla laitteilla välttämättä näkiskään, joten sain ajan ens viikolle uuteen tarkistukseen. Taaskin vatsan päältä, niinku nuo aiemmatkin.
Vaginallisella ultrallahan saattais nähdä tarkemmin/paremmin, mutta sitä ei tuolla käytä kun jotkut lääkärit, ja koska tämä ei ole kiireellinen asia, en julkisella puolella lääkärille pääse. Sanoi, että yksityiselle voi toki mennä tarkistukseen jos vaivaa... ...Arvatkaapa vaan vaivaako !?
No, tänään on alkanut vuotaa runsaammin ja jo ihan kunnolla ruskeaa mönjää... Ei kumminkaan vielä punaista, mutta eiköhän viimeistään tässä parin päivän sisällä. Enpä siis viitsi mennä vielä ainakaan yksityiselle montaa sataa maksamaan, kun ei tässä enää toivoa elämästä tuolla mahanahan sisäpuolella ole. Olokin on ihan normaali, ei ollenkaan raskaana oleva. Kahvi maistuu taas ja kaikki muukin kropassa/olossa on taas tavallisesti.
Meen käymään päivystyksessa sitten kun alkaa punaista vuotamaan, niin saa todettua ja kirjoihin ja kansiin tämänkin keskenmenon.
Vaelimerkki (viikot ois ollut 7+6)