Mites
Tuulentyttö jakselee?
Sokerirasitukseen jouduin esikoista odottaessa ja joudun varmasti nytkin. Suvussa on diabetestä ja ikääkin yli 30v.
bmi oli mulla ennen raskautta 22,5 nyt tullut pari kiloo lisää....
Esikoista odottaessa oli bmi 20 ja kiloja tuli 27kg eli viitisen kiloa jäi raskauskiloja päälle. En tosin halunnut laihduttaa itseäni samaan kuntoon kun olin ennen raskautta. Varsinkin kun tiesin että tulen toisen lapsen vielä haluamaan ja taas olisi sama urakka edessä. Joten tämän raskauden jälkeen sitten kun jaksan ja kerkeän niin laihdutan varmasti itseni sinne 21bmin tienoille...
Mutta nyt syön silloin kun on nälkä (koko ajan) ja herkkuja yritän välttää mutta eipä se helppoa ole kun tekee koko ajan mieli jotain suolaista ja rasvaista. Hampurilaisia voisin syödä koko ajan! :ashamed:
Kolme vasta syönyt kuitenkin tälle raskaudelle. :kieh:
Paha olo on päällä melkein jatkuvasti mutta ei ole vielä tarvinnut kun yökkiä, kahvi menee vielä ihan ok. Töissä "pakko" juoda edes pieni tilkka ettei muut huomaa. Ja muutenkin ois kyllä päänsärky mahoton jos yhtäkkiä lopettaisin.
Tupakasta täällä oli aikasemmin puhetta, viime raskaudessa (tm/km) poltin viimeisen tupakan kun lähdin raskaustestiä ostaan. Ekassa ja tässä raskaudessa käytin nuuskaa
tasan niin kauan että testiin tuli toinen viiva. Ei siis ole ollut vaikeata lopettaa nikotini-tuotteita. Ei tee edes mieli. Mun pahe on siis vaan herkut
opcorn: ja laiskottelu(lue: esikoisen viihdyttäminen KOKO ILLAN, meillä ei saa vetää lonkkaa hetkeäkään sohvalla tmv...)
Mitäs muuta?
Ultrassa perjantaina kävin, sikiö vastasi viikkoja 6+1 silloin (laskujeni mukaan 6+3) ja lääkäri oli sykkeenkin nähnyt/havainnnut. Eli kaikki oli niinkuin piti ja kahen viikon päästä uudelleen ultraan
MiiJane hyvä että saitte vähän selvitettyä väliänne, miehet ne osaa kyllä olla ilkeitä (me naiset ei!)
Sori jos jäi joku tästä välistä kommentoimatta. Ja sori pitkä teksti.
Niin ja facebook-ryhmään jos halusitte niin Emilialaiselle yv:tä!
Terv Lilleri ja ylläri 6+6 :heart: