Minäkin voisin itestäni vaihteeksi ilmotella. :wave:
Ihania ultrakuulumisia monella.
Mulla humenna np ultra ja jännittää kyllä. Yksin pitää mennä kun ei saatu lapsille hoitajaa joten mies jää kotiin lasten kanssa
Harmittaa kyllä mutta ei voi mitään. Mullakaan ei doppleria ole, olen sitä jo aiemmissakin raskauksissa miettinyt mutta aina jäänyt hommaamatta joten saan kyllä nytkin pärjätä. Huomenna kuitenkin ultra ja odottelen kyllä kohta liikkeitäkin tuntevani.
Tokasta tunsin rv 15.
Joku oli aiemmin sektioista kysellyt. Mulla on siis molemmat muksut syntyneet sektiolla ja samoin tulee tämä kolmas syntymään.
Insuliinihoitoinen diabeetikko kun olen on vauvat ollu kookkaita joten leikkaamalla turvallisin tapa syntyä.
Tämäkin siis leikataan viimeistään 1-2 viikkoa ennen laskettua aikaa jos kaikki muuten menee hyvin
Sukupuolesta, halutaan se siis tietää. Esikon raskausaikana kysyin varmaan 5 eri ultrassa sukupuolta ja aina sanottiin että tyttö tulee, kuinkas ollakaan syntymähetkellä olikin iloinen yllätys kun lääkäri totesi että potra poika syntyi :heart: (olimme salaa miehen kanssa esikosta poikaa toivoneetkin) Toisessa raskaudessa sanottiin myös että tyttö tulee monta kertaa ja se pitikin sitten paikkansa. (vaikka ekan kokemuksen jälkeen ei kyllä miehen kanssa meinattu uskoa että pitääkö paikkansa, ajattelin kuitenki että ei ne joka kerta voi erehtyä
)
Mitään Hankintoja ei olla vauvalle vielä tehty. Tosin kaikki isommat meillä onkin valmiina, turvakaukalo vain puuttuu.
Ehkä rakenneultran jälkeen voisi jotain pientä vaatetta käydä ostelemassa :heart: Ja tosiaan mulla on äippäpolilla 2.1 ultra ja sitten sen jälkeen kolmen viikon päästä rakenneultra. Jotain positiivista seuraa sokeritaudista kun pääsee poliklinikka maksun hinnalla raskausaikana kymmeniä kertoja ultraan
Mutta palailen huomenna kertoilemaan ultrakuulumisia. :heart:
Kotiäiti & Nappula rv 12+0 POKS!:heart: