Onnea kaikille hyvistä ultranäkymistä! :heart: Itsellä vielä edessäpäin.. Minulla on nt-ultra vasta 12.12 ja silloin on siis jo rv 12+3. Minulle ainakin ohjeistettiin, että pissalla kannattaisi käydä juuri ennen ultraa.
Eilen oli siis neuvola ja vaikka ultran mukaan nyt olisi rv 10+0, niin neuvolassa se laskettiin kuitenkin kuukautisten mukaan ja neuvolan mukaan nyt on siis jo 10+3. Eli sen mukaan nyt siis kai mennään ja lasketun ajan saapi muuttaa listalle, se olisi nyt siis
23.6.
Sydänääniä ei edes yritetty kuunnella, mikä harmittaa ihan hirmuisesti, vaikka toisaalta järki sanoo että eihän niitä välttämättä olisi vielä kuulunut. Mietin edelleen sitä kotidoppleria.. Mistä te olette sen ostaneet ja oletteko ostaneet siihen myös sen geelin? Sille tulee kyllä sitten hintaa. Hmm.
Tuulentyttö mitä tarkoittaa poliklinisesti? Pitäisi varmaan tietää :ashamed: Sinulla on kyllä
MiiJane76 ollut aika hurjia synnytyksiä, ei mikään ihme jos hieman pelottaa tulevakin synnytys. Mutta voihan se olla, että nyt saatkin kokea oikein helpon ja ihanan synnytyksen, toivottavasti
Minulla esikoisen synnytys oli perätilasynnytys, joten jännitin sitä ihan hirveästi. Synnytys sujui muuten ihan hyvin, mutta kun esikoinen syntyi hänellä oli napanuora kahdesti kaulan ympärillä eikä hän hengittänyt. Hänet siis kiidätettiin saman tien elvytettäväksi. Saimme myös molemmat jonkin pahan infektion synnytyksessä ja antibioottikuurin suoneen, eli esikoinen joutui viettämään ensimmäiset päivänsä tehohoidon puolella. Mutta hyvin hän siitä toipui
Mulla oli siis esikoinen koko raskauden ajan perätilassa ja sen takia oli myös ylimääräisiä kontrolliultria. Kyllä sitä yritettiin kääntääkin jossain vaiheessa, mutta ei se siitä mihinkään hievahtanut, ilmeisesti pää ylöspäin oli niin mukava olla
Mä yritin viime raskaudessa kysyä joka ultrassa sukupuolta, mutta vauva piti aina tiukasti jalat edessä, joten sukupuoli pysyi yllätyksenä synnytykseen asti. Tässä raskaudessa aion jälleen kysellä sukupuolta, saa nähdä näkyykö tällä kertaa