Anteeksi tämä hirveä omanapaisuus, mutta mä oon parkunut tän illan nyt silmiä päästäni. Tosiaan eilenhän kerroinkin, että np-ultrassa nähtiin minimaalisen lievää pömpötystä navan alueella, ja minä hölmönä menin nyt googlettamaan vaikka mitä ja mun silmiin iski kauhusana: napanuoratyrä, omfaloseele. Nyt mieles vaan pyörii kaikki kauhukuvat, että mitä jos meidän lapsi onkin vakavasti sairas.
Tosin lääkäri tai kätilö eivät kumpainenkaan eilen edes maininneet moista sanaa/epäilyä ja pitivät kontrolliultraakin vähän turhana (mutta sanoivat että saan sen jos ihan yöunet lähtee tuon takia)
joten mä niin toivon......... Mä niin toivon, että tuo on vaan joku pieniin viikkoihin
liittyvä fysiologinen juttu, niinku mulle yritettiinkin selittää.
Välillä olo on ok ja mitä iloisin tästä, mutta välillä iskee epätoivo, että mitä jos.. Ja kai niiden olis mulle pitäny suoraan sanoa, jos ne epäilis jotain tommosta??
- Ocelot & Benji 11+3
//edit: Nyt taas järkevä minä nosti päätään ja tuli hyvä mieli kun sai tänne avautua ja itkettyä kunnon itkut. Nyt oon taas satavarma että kaikki on ihan täysin kunnossa! Ja kun täältä kaksplussasta selailin aiheeseen liittyviä juttuja, niin aika kaukanahan tässä kyllä (onneksi) ollaan niistä huonoista tilanteista...
Mielialanvaihteluitako?