Neminka tuo kuulostaa pelottavalta
Toivottavasti ei uusiudu!
Tuulentyttö jestas, jos tuollainen tapahtuisi kaupan kassalla! Mua pelottaisi enemmän kuin nolottaisi, ehkä. Täälläkin aina oltu matalalla verenpaineella liikkeellä, syön kyllä salmiakkia ilman huonoa omaatuntoa.
Töistä kertomisesta, jumankauta se on täällä päässä kyllä pieni ongelma. Mahahan näkyy jo ihan vauvamahana. Peittelen vaatteilla minkä kerkeän. Ihmiset puhuvat selkäni takana että oisko tuo raskaana (sihteeri raportoi), ja viikko sitten viereisen yksikön akka tuli kahvihuoneeseen ja kysyi multa kaikkien edessä "No, jokos sitä saa onnitella?". Mä olin ihan pöyristynyt. Katsoin akkaa ja sanoin vaan kylmästi että "Ei". Vittuakos tämä oikeasti kellekään kuuluu????? Minä kerron tasan sitten kun se on hyvä idea kertoa. Edessä on organisaatiomuutosta ja täyttölupasotkua ja niinedespäin. Mä voin olla rennommin ja kertoa asiasta ja olla peittelemättä sitten kun oon allekirjoittanut seuraavan työsopimuksen. Mutta nyt jos joku idiootti haluaa tosiaan kysyä kaikkien edessä tästä asiasta, seuraavalla kerralla vastaan varmaan töykeämmin, tyyliin "Onko tuota oikeasti pakko koko ajan udella?". Ehkä menisi pikkuhiljaa vatiin ettei ole hyvä puheenaihe. En kykene oikein raskaudestakaan nyt iloitsemaan kun stressaan muiden harkitsemattomia kommentteja. Tää telttapukeutuminen ei auta asiaa ollenkaan.
Oon ollut asiasta allapäinkin, täyttölupa-asia piti käsitellä jo toissapäivänä. Mutta en ole ainoa jonka täyttölupa pitäisi käsitellä ja ruuhkaa on, tällä hetkellä työsopimus on voimassa tammikuun loppuun asti. Jos pitää venata tammikuun loppuun asti mä voin kyllä päivä päivältä vaan vihaisemmin. Ei tee hyvää tällainen.
Lisäksi tietenkin koira kuoli ja piti tuo kämppä myydä ja ostaa isompi johon mahtuu lapsikin mutta välittäjä irtisanottiin välitysfirman toimesta ja siitä alkoi sellainen sotku ettei tosikaan, aikataulullisista syistä kämppä laitetaan uudestaan myyntiin vasta ensi vuoden puolella ja mä oon ihan kypsä.
Eilen vitutti niin, että mies varasi täksi illaksi liput leffaa katsomaan, siellä pitäisi olla kehuttu pätkä Koskemattomat. Mutta oikeasti, voispa vetää viinaa.