Kertokaa itsestänne jotain outoa.

En kykene edelleenkään ja televisiossa pitää ääni säätää aina parilliselle luvulle yms.
minäkin olen jotenkin sisäsyntyisesti mieltyneempi parillisiin numeroihin. Lapsena olin vakuuttunut siitä, että minulla olisi kaksi tai neljä lasta. Yksi tai kolme ei mielestäni ollut ajateltavissa oleva vaihtoehto. Kolme heitä silti on. Eikös sinullakin muuten ole?
 
Mä ajattelen aina, että esineille tulee paha mieli, jos niitä ei käytetä tasapuolisesti. Esim. mulla on karaokepelissä kaksi eri väristä mikrofonia. Tykkään enemmän siitä toisen värisestä, mutta mun pitää aina joka pelikerralla vaihdella niitä mikkejä, ettei se toinen koe itseään mitenkään syrjityksi.

Sama on mm. mukeissa ja kesätyöpaikalla oli pakko käytellä vuorotellen eri työvälineitä, vaikka yksi olikin selkeästi niistä paras. Osittain tuossa on takana sekin, että pelkään että se mun mielestä parempi esine kuluu liikaa käytössä ennen niitä muita.
Mulla on myös tällainen päähänpinttymä. Kun laitan pyykkiä kaappiin, niin laitan aina alimmaiseksi pinkkaan ja käytän päälimmäisestä alkaen. Sama homma astioissa. Koneesta puhtaat lautaset pinon alimmaiseksi ja päältä käytetään. Puhtaat kupit taakse kaappiin ja etummaisista alkaen käyttöön. Ihan "sairasta", mutta tää on mulle pakkomielle. Niin ja pyykkipojat on oltava samanvärisiä samassa vaatteessa. Ei voi laittaa samaan vaatteeseen siis kahta eriväristä. Sukat kuivumaan pareittain ja saman parin sukkiin samanväriset pyykkipojat.
 
minäkin olen jotenkin sisäsyntyisesti mieltyneempi parillisiin numeroihin. Lapsena olin vakuuttunut siitä, että minulla olisi kaksi tai neljä lasta. Yksi tai kolme ei mielestäni ollut ajateltavissa oleva vaihtoehto. Kolme heitä silti on. Eikös sinullakin muuten ole?
On juu...tästä juteltiinkin miehen kanssa että miksi kykenen olemaan ihan lunkisti sen asian kanssa...minulla on kaksi poikaa ja yksi tyttö...eli tämän mun laskutavan mukaan mulla pitäisi olla yksi tyttö lisää jotta olisi vaakakuppi tasan...koska lapsia en halua omia enää niin on ollut pakko vain sopeutua tähän...
 
Kepsis
Tuo parillisiin mieltyminen voi olla varmaan jotenkin liitoksissa myös ihmisen luontaiseen symmetrisyyden ihannointiin. Ihannointi voi olla väärä sana, joku tieteellisempi ihminen varmaan keksii paremman, se on kumminkin todistettu juttu.
 
"Leppis"
Mä en voi syödä pitsaa kokonaisena, vaan kaavin ensin täytteen ja syön sen, sitten vasta sen pohjan jossa ei siis enää täytettä. En vaan voi. Nukun AINA peitto päällä, oli miten kuuma tahansa, mutta siellä peiton alla on oltava kokonaan. Yöllä saattaa lentää pois, mutta nukahtamaan en ilman sitä pysty. Nukun kummallisesti kädet aina kippurassa. Tämä on vaan hyvä asia mielestäni: en voisi kuvitellakaan harrastavani seksiä kenenkään muun kuin mieheni kanssa. Ajatuskin vieraasta vehkeestä ällöttää. Myös aikuisten jalat ällöttää ja musta on epäkohteliasta mennä kylään paljain jaloin. Varon koskemasta mihinkään paljain käsin: esim. talvella aina hanskat kädessä myös kauppakeskuksissa, kesäisin kosken pankkiautomaatteihin, ostoskärryihin jne. vaikkapa hihalla. Oikein kuumalla onkin hankalaa kun ei ole pitkähihaista ja silloin täytyy nieleskellen koskea kaikkeen, ja käsiä pestäänkin sitten tosi ahkeraan :)
 
Tämä ei ole kyllä minun mielestäni kummallista, mutta kaikki minkä voi syödä osissa, syödään osissa. Siis keksit avataan ja syödään täyte ja keksi erikseen, appelsiinilohkoista syödään ensin se päällinen ja sitten ne heldelmälihat (vaikka yksi sellainen pallero kerrallaan), porkkana syödään niin että siitä jaa keskusta viimeiseksi, kurkusta reunat ensimmäiseksi ja niin edelleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24507064:
Tämä ei ole kyllä minun mielestäni kummallista, mutta kaikki minkä voi syödä osissa, syödään osissa. Siis keksit avataan ja syödään täyte ja keksi erikseen, appelsiinilohkoista syödään ensin se päällinen ja sitten ne heldelmälihat (vaikka yksi sellainen pallero kerrallaan), porkkana syödään niin että siitä jaa keskusta viimeiseksi, kurkusta reunat ensimmäiseksi ja niin edelleen.
entä berliininmunkki tai hilloviineri, jossa on keskellä se hillosössö?
 
*
Löin kerran erästä miestä turpaan (leukaan) niin täydellisesti, että hän kaatui suorilta jaloiltaan asfalttiin. Ei käynyt onneksi pahemmin, mutta olen tästä edelleen kieroutuneella tavalla ylpeä. :xmas:
 
Tää outoa on
- Kuljen sisällä paljain jaloin, kesällä pihallakin vaikka pihalla olisi soraa tai havunneulasia. Nukkuessa on tosin oltava sukat ettei vilustu.

- Vatkaan taikinaa tehosekoittimella melkein niin nopeasti kuin pystyn, kulho vaan tärisee. Vatkaamisen loppupuolella sovin jonkun luvun mielessäni johon asti lasken, esim. 40, ja siihen vasta lopetan.

- Kirjailijan vikaa? Piirsin ala-asteella sarjakuvia, siinä seikkaili tyttö ja poika, ja tässä vuosikymmenten aikana se rakkaustarina on jatkunut mun päässä. Joskus jos itselläni on romantiikankaipuuta niin kuvittelen tälle parille kaikkea romanttista ja saan ihania väristyksiä siitä.

- Mulla on koko ajan jokin räpellys käynnissä. Räplään paljon hiuksiani, rapsuttelen hiuspohjaa, muklaan kielelläni jotain hampaankoloa jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24507237:
Joo-o, viineristä menisi ensin reunat ja sitten hillokohta ja sitten vaniljasössö. Berliininmunkista menisin ensin kuorrute, sitten se halkaistaisiin, sitten hillo, sitten loput. Enpä kyllä edes muista koska olisin syönyt viimeksi viinerin tai munkin :O
berliininmunkki pitää syödä pohjapuolelta aloittaen ja jättää viimeiseksi se kuorrute. :D
Tätä en tosin tee julkisesti..
 
  • Tykkää
Reactions: Draumsyn
Mä olen monessa asiassa tosi outo.. Mutta yksi ehkä on että kammoan mielialalääkkeitä ja sain itseni nousemaan vakavan masennuksen syövereistä ainoastaan ajattelemalla että mun psyykkeen on kyettävä siihen.

Saatan myös puhua itsekseni ääneen, kun olen tottunut höpöttämään ja selostamaan kaikkea lapsille koko ajan. Pelkään aina että alan metrossa tai jossain hihkua "Oiiiih, lentokone!" tai jotain...
Niin minäkin.

Mä myös haistelen usein sormiani ja käsiäni.
Ennen haistelin myös koiran korvat (ja nyt se on vaihtunut lapsen haisteluksi, kun koiraa ei just tällä hetkellä ole). Kaksi kertaa havaitsin tulehduksen alun ja eläinlääkärikin ihmetteli, että mistä mä olen sen voinut tietää. En kehdannut sanoa, etttä mun mielestä se korva haisi kipeältä.
 
IhanaValo
Miun pitää kääntää vessapaperirullat niin päin, että se paperi tulee sieltä yläkautta siihen rullan eteen..vai miten sen selittäis..? No, joka paikassa missä käynkin vessassa niin käänän sen jos se on väärinpäin.

Ois vähän muitakin outouksia mut en ehdi nyt enempää...mies oottaa jo nukkumaan ;)
 
outolintu :D
Lasken kaikkea. Lasken kotini portaita niitä kävellessä, lasken leffojen teksteistä montako sanaa ruudussa on kerrallaan, lasken ajaessani vastaantulevia autoja... ja päätän sen laskun aina 5 tai 10...jos näenkin 11. auton, on pakko aloittaa sen kohdalla laskemaan alusta, kunnes pääsen tasalukuun.

Normaalia? Tuskin :D :D
Minä teen tätä välillä hermostumiseen asti, en osaa kenellekkään tätä asiaa selittää. Mutta minä myös "sormitan" eli siis sormilla teen nämä lasketut pariksi.. :D Outoa, joo! Puut on aina pakko laskea, samoin tien katkoviivat, teiden tolpat ym..... joku joskus sanoi kun huomasi että sormeni liikkuivat kuin pianoa soittaessa että siinä se taas laskee kaikkea mahdotonta. :D
 

Yhteistyössä