Pelkään hämähäkkejä niin paljon, että huonosta kuulosta huolimatta, voin silti kuulla isoimpien yksilöiden kävelyn.
En kykene edelleenkään ja televisiossa pitää ääni säätää aina parilliselle luvulle yms.minä en aikaisemmin voinut istua elokuvateatterissa istuimessa, joka oli numeroitu parittomalla numerolla. Nyt voin.
minäkin olen jotenkin sisäsyntyisesti mieltyneempi parillisiin numeroihin. Lapsena olin vakuuttunut siitä, että minulla olisi kaksi tai neljä lasta. Yksi tai kolme ei mielestäni ollut ajateltavissa oleva vaihtoehto. Kolme heitä silti on. Eikös sinullakin muuten ole?En kykene edelleenkään ja televisiossa pitää ääni säätää aina parilliselle luvulle yms.
Mulla on myös tällainen päähänpinttymä. Kun laitan pyykkiä kaappiin, niin laitan aina alimmaiseksi pinkkaan ja käytän päälimmäisestä alkaen. Sama homma astioissa. Koneesta puhtaat lautaset pinon alimmaiseksi ja päältä käytetään. Puhtaat kupit taakse kaappiin ja etummaisista alkaen käyttöön. Ihan "sairasta", mutta tää on mulle pakkomielle. Niin ja pyykkipojat on oltava samanvärisiä samassa vaatteessa. Ei voi laittaa samaan vaatteeseen siis kahta eriväristä. Sukat kuivumaan pareittain ja saman parin sukkiin samanväriset pyykkipojat.Mä ajattelen aina, että esineille tulee paha mieli, jos niitä ei käytetä tasapuolisesti. Esim. mulla on karaokepelissä kaksi eri väristä mikrofonia. Tykkään enemmän siitä toisen värisestä, mutta mun pitää aina joka pelikerralla vaihdella niitä mikkejä, ettei se toinen koe itseään mitenkään syrjityksi.
Sama on mm. mukeissa ja kesätyöpaikalla oli pakko käytellä vuorotellen eri työvälineitä, vaikka yksi olikin selkeästi niistä paras. Osittain tuossa on takana sekin, että pelkään että se mun mielestä parempi esine kuluu liikaa käytössä ennen niitä muita.
On juu...tästä juteltiinkin miehen kanssa että miksi kykenen olemaan ihan lunkisti sen asian kanssa...minulla on kaksi poikaa ja yksi tyttö...eli tämän mun laskutavan mukaan mulla pitäisi olla yksi tyttö lisää jotta olisi vaakakuppi tasan...koska lapsia en halua omia enää niin on ollut pakko vain sopeutua tähän...minäkin olen jotenkin sisäsyntyisesti mieltyneempi parillisiin numeroihin. Lapsena olin vakuuttunut siitä, että minulla olisi kaksi tai neljä lasta. Yksi tai kolme ei mielestäni ollut ajateltavissa oleva vaihtoehto. Kolme heitä silti on. Eikös sinullakin muuten ole?
:OMä rakastan hra majuria:O
No siis ei bataatit mua mitenkään kiihota. Mutta voithan sä mennä Kepsistä tapaamaan bataattikorisi kanssa. Tiedä mitä tapahtuu.Ahaa, bataatit siis saa sut syttymään , joten pitäisikö tulla bataattikorin kanssa kylään?
entä berliininmunkki tai hilloviineri, jossa on keskellä se hillosössö?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24507064:Tämä ei ole kyllä minun mielestäni kummallista, mutta kaikki minkä voi syödä osissa, syödään osissa. Siis keksit avataan ja syödään täyte ja keksi erikseen, appelsiinilohkoista syödään ensin se päällinen ja sitten ne heldelmälihat (vaikka yksi sellainen pallero kerrallaan), porkkana syödään niin että siitä jaa keskusta viimeiseksi, kurkusta reunat ensimmäiseksi ja niin edelleen.
:O Nyt on jo ihan pihalla?No siis ei bataatit mua mitenkään kiihota. Mutta voithan sä mennä Kepsistä tapaamaan bataattikorisi kanssa. Tiedä mitä tapahtuu.
Hei hei hei, nyt loppu, puhe oli Datasta ja sinusta, ei muista karvaisista olennoista.No siis ei bataatit mua mitenkään kiihota. Mutta voithan sä mennä Kepsistä tapaamaan bataattikorisi kanssa. Tiedä mitä tapahtuu.
Pitäiskö tehdä bataattiensuojeluilmoitus?Olen hiukan huolissani bataattien puolesta..
Pitäiskö tehdä bataattiensuojeluilmoitus?
Joo-o, viineristä menisi ensin reunat ja sitten hillokohta ja sitten vaniljasössö. Berliininmunkista menisin ensin kuorrute, sitten se halkaistaisiin, sitten hillo, sitten loput. Enpä kyllä edes muista koska olisin syönyt viimeksi viinerin tai munkin :Oentä berliininmunkki tai hilloviineri, jossa on keskellä se hillosössö?
berliininmunkki pitää syödä pohjapuolelta aloittaen ja jättää viimeiseksi se kuorrute.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24507237:Joo-o, viineristä menisi ensin reunat ja sitten hillokohta ja sitten vaniljasössö. Berliininmunkista menisin ensin kuorrute, sitten se halkaistaisiin, sitten hillo, sitten loput. Enpä kyllä edes muista koska olisin syönyt viimeksi viinerin tai munkin :O
Niin minäkin.Mä olen monessa asiassa tosi outo.. Mutta yksi ehkä on että kammoan mielialalääkkeitä ja sain itseni nousemaan vakavan masennuksen syövereistä ainoastaan ajattelemalla että mun psyykkeen on kyettävä siihen.
Saatan myös puhua itsekseni ääneen, kun olen tottunut höpöttämään ja selostamaan kaikkea lapsille koko ajan. Pelkään aina että alan metrossa tai jossain hihkua "Oiiiih, lentokone!" tai jotain...
Minä teen tätä välillä hermostumiseen asti, en osaa kenellekkään tätä asiaa selittää. Mutta minä myös "sormitan" eli siis sormilla teen nämä lasketut pariksi.. Outoa, joo! Puut on aina pakko laskea, samoin tien katkoviivat, teiden tolpat ym..... joku joskus sanoi kun huomasi että sormeni liikkuivat kuin pianoa soittaessa että siinä se taas laskee kaikkea mahdotonta.Lasken kaikkea. Lasken kotini portaita niitä kävellessä, lasken leffojen teksteistä montako sanaa ruudussa on kerrallaan, lasken ajaessani vastaantulevia autoja... ja päätän sen laskun aina 5 tai 10...jos näenkin 11. auton, on pakko aloittaa sen kohdalla laskemaan alusta, kunnes pääsen tasalukuun.
Normaalia? Tuskin