Kertokaa itsestänne jotain outoa.

En osaa käyttää sytkäriä

Tykkään kynttilöistä ja niitä on aseteltu ympäri taloa, mutta en voi polttaa niitä, koska pelkään tulipaloa

Jos olen yksin kotona, sytytän makuuhuoneeseen valon nukkumaan mennessäni

Mun niskaan ei saa koskea, menee vilunväreet pelkästä ajatuksesta
 
Ken guru
Tosi hauskoja juttuja taas, varsinkin tuo ruokaohjelman tekeminen nauratti :D.

Tuli itsestä vielä sellainen omituisuus mieleen, että en pysty käyttämään yleisissä vessoissa sitä yleensä ryppyistä ekaa vessapaperin palaa mihin edellinen on sen katkaissut, ja on tietysti siis koskenut siihen.

Uimahallinen kanssa sama juttu, eli vesi ällöttää tuolla aiemmin mainituista syistä. Samoin kaikki yleiset lattiapinnat, ja jos joudun kävelemään niillä paljain jaloin, kävelen jalkojen ulkosyrjillä, etten laske koko jalkaterää lattiaan. Tuo "kävelytyyli" ei ole mitenkään ulospäin näkyvää.
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24507064:
Tämä ei ole kyllä minun mielestäni kummallista, mutta kaikki minkä voi syödä osissa, syödään osissa. Siis keksit avataan ja syödään täyte ja keksi erikseen, appelsiinilohkoista syödään ensin se päällinen ja sitten ne heldelmälihat (vaikka yksi sellainen pallero kerrallaan), porkkana syödään niin että siitä jaa keskusta viimeiseksi, kurkusta reunat ensimmäiseksi ja niin edelleen.
Mulla oli samoja juttuja jo lapsena mutta mut vieroitettiin niistä koska on kuulemma niin epämiellyttävää katsoa sellaista syömistä..
 
ddfdfff
Pesen perseeni AINA kun paskannan ja mua ällöttää ne jotka ei pese sillä kyllä se perse on likainen kun vain pyyhkii ja piste! Oli kuraa tai paksu python! YÖK! Sohotan käsisuihkulla perään ja hankaan sormilla ulkopuolelta ;D. Ja kyllä, pesen HYVIN sit sormet saippualla. Ja jotkut nauraa mulle joten kai on outo tapa?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Aina kyläillessä käyn vessassa ja ...
1) käännän wc-rullan toisin päin, riippumatta alkuperäisestä asennosta ja
2) kurkkaan peilikaappiin ja siirrän sieltä jonkun esineen toiselle hyllylle, mutta
3) en käy pytyllä, vaan kuskaan hädän takaisin kotiini.
 

Yhteistyössä