Kertokaa itsestänne jotain outoa.

"hehheh"
mäkään en vie roskia oisinkohan pari kertaa viiden vuoden aikana vieny:D jotenkin ällöttää,mies saa viedä:D
sitten en voi käydä kylässä pissalla jos en laita vessapaperia reunalle:/. tai siis ainakaan vähän oudoimmilla sukulaislla ihan normisti...
 
"vieras"
- En ole ikinä tankannut autoa.
- Tykkään syödä kaaliruokia ketsupilla ja verilättyjä mansikkahillolla.
- Tykkään juoda mehua, joka on niin laimeaa ettei siinä oikeastaan maistu kuin vesi, mutta siinä pitää olla paljon jäitä.
- Suosikkieläimiäni ovat laiskiainen ja pussipiru.
- Tykkään pujosta, se tuoksuu mielestäni tosi hyvältä.
- Inhoan kaikkeaa makeaa, myös makeita hedelmiä, mutta erityisesti makeita leivonnaisia. Joskus syön lakritsaa ja salmiakkia.
- En pysty nukkumaan jos makuuhuoneessa on yhtään liian kuuma, lämpötilan pitää olla mieluiten noin 16-17 astetta. Samoin, päivällä en pysty olemaan jos lämpötila on alle 24 vaan jäädyn vaan ja tärisen. Vaatteitten lisääminen ei auta. Tämä on ehkä kaikkein oudointa.
 
:O Mä taas haluan ehdottomasti toisin päin. Kuljen muuten vaikka alasti, mutta sukat pitää olla jalassa jos hiukankin tuntuu kylmältä.

Tuon sinun lämpimään tuoliin istumisen kammon jaan kyllä :)
Töissä minun pitää varata hyvissä ajoin ennen vaihtoa itselleni viileä tuoli, jonka rullaan työpisteeseen mukanani. Se naurattaa muita, kun en voi tulla käsiä heilutellen. Mutta tuo on tosiaan ihanaa, että varpaat ovat vähän kohmeessa, talvellakin mielelläni avantouinnin jälkeen laitan vain varvastossut jalkaan, tosin niillä ei ole hyvä ajaa...
 
Miä
[QUOTE="jjjj";24504926]hyi mitä ne siis on:O apua ja mä söin tänään kurkkua:O[/QUOTE]

:D :D Ei siinä itse kurkussa ole mitään.. Siinä kasvissa kasvaa sellasia kiehkuraisia osia jotka ällöttää minua =)
 

Yhteistyössä