Kertokaa itsestänne jotain outoa.

En voi juoda kraanavettä kuin kotonani. Muualla luotan pulloveteen tai johonkin muuhun.
Suoranaisesti oksettaa jos pesen vaik hampaat jossain muualla :x

Viihdyn mahd. vähissä vaatteissa, vaatteet ahdistaa mua.
 
"Nitta"
Vedän kilarit, jos mies (poikaystävä tai aviomies) tulee "anomaan iltalomaa". Puolestani menkööt, jos katsoo tilanteen huomioiden hyväksi ideaksi lähteä, mutta minä en lähde siunaamaan mitään iltalomia (ettei sitten tarvitse miettiä itse omaa vastuutaan, kun kerran on "iltalomalupa saatu").
 
ggg
[QUOTE="Nitta";24504965]Vedän kilarit, jos mies (poikaystävä tai aviomies) tulee "anomaan iltalomaa". Puolestani menkööt, jos katsoo tilanteen huomioiden hyväksi ideaksi lähteä, mutta minä en lähde siunaamaan mitään iltalomia (ettei sitten tarvitse miettiä itse omaa vastuutaan, kun kerran on "iltalomalupa saatu").[/QUOTE]

en ymmärtänyt tätä?siis mitä iltalomia??
 
"Nitta"
en ymmärtänyt tätä?siis mitä iltalomia??
No siis jos mies/poikaystävä haluaa lähteä viihteelle ns. poikien kanssa, siihen on turha tulla minulta lupia kyselemään. Menee, jos katsoo sopivaksi itse, minä en kanna vastuuta siitä, mitä tekevät viihteellä ollessaan.

Tämä on kuulemma perin outoa - ainakin niiden miesten kanssa, joiden kanssa olen asiasta puhunut. Tuppaavat kysymään luvan vaimokkeelta - minulta sitä ei todellakaan tulla kyselemään tai ei hyvä heilu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24504950:
mä en voi pestä vain toista kättä..inhoittava tunne kun toinen on märkä ja toinen kuiva.Eikä auta vaikka käden kuivais heti, silti molemmat on kasteltava.
Mulla ihan sama juttu :D

Lisäksi mä räplään kynsiäni/kynsinauhoja koko ajan, siis ihan koko ajan. Paitsi nukkuessa tietty.
 
"Vieras"
[QUOTE="heh";24504939]mua taas ällöttää kätellä jotakuta ku miettii et jos se on vaikka kaivanu persettä äsken:X tai sit kaupasta tultua kotiin pitää äkkiä pestä kädet tai laittaa jo kaupasta tultua ulos käsidesiä:D[/QUOTE]

Onko outoa jos kaupasta tultua pitää heti pestä kädet? Mä ainakin opetan lapsillenikin tämän tavan. Voi kun kaikki tekis samoin!
 
  • Tykkää
Reactions: Kerpele
"vieras"
Käytän kotona tietokoneella kertakäyttöisiä kumihanskoja, ettei tarvitse pestä käsiä joka kerta. (Mulla on bakteerikammo, olen siis hullu, tiedetään!) Muualla tätä en viitsi tehdä, enkä vieraiden ollessa paikalla. :D
mutta ennen kaikkea se kohdistuu julkisten tilojen koneisiin, esim. kirjaston ja yliopiston päätteisiin, jotka on täynnä sitä ihteänsä. Yök... Kotona pyyhin jatkuvasti koneen näppäimistöä ja näyttöä. Tärkeää on myös, että kädet on kunnossa: ei haavaumia tai kuivaa ihoa. Toisin sanoen, pidän kaikki työvälineet kunnossa.
 
"mökö"
Mä olen ajanut auton ojaan kahdesti. Ekalla kerralla väistin oravanpoikasta, hankeen tussahdettiin melko pehmeästi. Toisella kerralla mutaojaan muks, koska mun sukka tarttui isovarpaan kynteen. En siedä sitä olleenkaan, saan ihan kammo hepulin (varpaankynsiin ei saa osua mikään, ei mikään). Ojaan ajaessani olin sen verran fiksu, että käännyin välittömästi pois isolta tieltä. Ja melkein onnistuin pysähtymäänkin kunnialla, mutta huusin täysiä, onneksi olin autossa yksin... :D
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
"vieras"
en tiedä mitä tämä on suomeksi, mutta noitten valmiiden teosten näkeminen saa minut oksentamaan.
http://www.e-ville.com/fi/189-muut-kodin-tarvikkeet/5272-3-dimensional-pinart.html
 

Yhteistyössä