Nypin ensimmäisiä harmaita pinseteillä. Päästä.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24504818:Mielellään kuitenkin jotain harmitonta :xmas:
Ajattelin laittaa vaan miedon, kun kaikilla muillakin oli.huonon äänieristyksen talossa asuvana, kuuntelen aina lasi korvassa huomatessani naapurien harrastavan seksiä ja masturboin samalla
Mä en ees viitti ruveta siihen hommaan, kun vois lähtee aika paljon tukkaa kävelemään...Nypin ensimmäisiä harmaita pinseteillä. Päästä.
Pyydettiin outoja juttuja. En pitänyt juttuasi mitenkään erityisen outona. Veikkaan että samaa tekee aika moni muukin. Sen sijaan huomattavasti "oudompaa" on tuntea toisen kivut omien käsiensä kautta.huonon äänieristyksen talossa asuvana, kuuntelen aina lasi korvassa huomatessani naapurien harrastavan seksiä ja masturboin samalla
no hyi saatana ei kai kukaan terve tee tuollasta että kun muut nai niin ite samalla masturboi:OPyydettiin outoja juttuja. En pitänyt juttuasi mitenkään erityisen outona. Veikkaan että samaa tekee aika moni muukin. Sen sijaan huomattavasti "oudompaa" on tuntea toisen kivut omien käsiensä kautta.
Ei niin. Onhan se sairasta, mutta tuskin outoa. Jos ajattelen "outona" jotain sellaista mitä harvat tekevät.no hyi saatana ei kai kukaan terve tee tuollasta että kun muut nai niin ite samalla masturboi:O
Mä taas inhoan taikinaa käsissä...:x Ja muovailuvahaa.Mä en muuten voi koskea jauhoihin tms. paljain käsin, en sitten mitenkään :x Inhottaa pelkkä ajatuskin ja kokkiohjelmia katsellessa meinaa yrjö lentää, jos joku iskee kätensä jauhoihin...
Mä en ees viitti ruveta siihen hommaan, kun vois lähtee aika paljon tukkaa kävelemään...
Samma här! Ei kiihota sit senttiäkään! :xMua ainakin ällöttää kuunnella naapureiden seksiääniä
Onks noidat vasureita?Olen "noitien suvusta", lähisukuni ainut vasenkätinen, mulla on vihreät silmät, punaiset hiukset (ei luonnostaa, mut pisamia löytyy)...
Hei mäkin käyn dialogeja just tuolleen kuvailemallasi tavalla ja olen aina pitänyt itseäni sen(kin) vuoksi hieman friikkinä.Hmm.. Käyn päässäni keskusteluja ja saatan myös ilmehtiä sen mukaan mistä keskustellaan.. Jotenkin vaikea selittää, en siis juttele mielikuvitushahmoille vaan esimerkiksi jos on tarkoitus tavata joku ystävä niin saatan luoda keskustelun ennen tapaamista päässäni, liekö jotain jännityksen laukaisua tai jotain. Ilmeet eivät ole mitään kovin huomiotaherättäviä mutta yleisillä paikoilla mua saattaa sitten alkaa naurattaa kun tajuan tuijotelleeni kulmat rutussa ohikulkijoita kun mulla on joku tiukka vääntö meneillään... Että kiva, juu hei..
Saatan myös puhua itsekseni ääneen, kun olen tottunut höpöttämään ja selostamaan kaikkea lapsille koko ajan. Pelkään aina että alan metrossa tai jossain hihkua "Oiiiih, lentokone!" tai jotain...