Kertokaa itsestänne jotain outoa.

ai niin, mä tykkään hypistellä tarroja tai teippiä, siis sitä liimapintaa..
tää on ollu "mun juttu" aina, äiti kertoi et häpes aina kaupassa kun mä nypin kaikki hintalapput käteeni kiinni (ne pienet valkoiset joita silloin joskus oli ) :xmas:
 
outoooo
mä en voi juoda mistää pullosta niinku pullon suusta ,aina pitää olla joku kuppi:D sit kun käyn kylässä niin jos juon jotain niin mun pitää varmuudenvuoksi viruttaa sitä kuppia eka....sanon vaan ana että hanasta ei tullu kylmää vettä heti jos joku huomaa mitä teen...
 
Mä olen monessa asiassa tosi outo.. Mutta yksi ehkä on että kammoan mielialalääkkeitä ja sain itseni nousemaan vakavan masennuksen syövereistä ainoastaan ajattelemalla että mun psyykkeen on kyettävä siihen.

Hmm.. Käyn päässäni keskusteluja ja saatan myös ilmehtiä sen mukaan mistä keskustellaan.. Jotenkin vaikea selittää, en siis juttele mielikuvitushahmoille vaan esimerkiksi jos on tarkoitus tavata joku ystävä niin saatan luoda keskustelun ennen tapaamista päässäni, liekö jotain jännityksen laukaisua tai jotain. Ilmeet eivät ole mitään kovin huomiotaherättäviä mutta yleisillä paikoilla mua saattaa sitten alkaa naurattaa kun tajuan tuijotelleeni kulmat rutussa ohikulkijoita kun mulla on joku tiukka vääntö meneillään... Että kiva, juu hei..

Saatan myös puhua itsekseni ääneen, kun olen tottunut höpöttämään ja selostamaan kaikkea lapsille koko ajan. Pelkään aina että alan metrossa tai jossain hihkua "Oiiiih, lentokone!" tai jotain...
 
Mulla on satunnainen ruoka- ja lääkeainevainoharha, eli en uskalla laittaa ihan kaikkea syötäväksi kelpaavaa suuhuni koska epäilen..ja lääkkeiden kohdalla pahempi.
Tykkään toimia lattiatasolla, istun, makaan, kuljen usein lattialla, joskus nukunkin.
 
-------
Mä ajattelen aina, että esineille tulee paha mieli, jos niitä ei käytetä tasapuolisesti. Esim. mulla on karaokepelissä kaksi eri väristä mikrofonia. Tykkään enemmän siitä toisen värisestä, mutta mun pitää aina joka pelikerralla vaihdella niitä mikkejä, ettei se toinen koe itseään mitenkään syrjityksi.

Sama on mm. mukeissa ja kesätyöpaikalla oli pakko käytellä vuorotellen eri työvälineitä, vaikka yksi olikin selkeästi niistä paras. Osittain tuossa on takana sekin, että pelkään että se mun mielestä parempi esine kuluu liikaa käytössä ennen niitä muita.
 
- käytän lasten hammasharjaa
- en juo kahvia
- minua inhottaa kirpputoreilla myytävät vaatteet, en voisi ostaa itselleni, kun inhottaa, että joku on käyttänyt niitä ja hänen ihonsa on koskenut vaatteisiin
- inhottaa myös istua lämpimälle tuolille
- en voi syödä keitettyjä porkkanoita, herneitä ym. mutta voin syödä näitä tuoreeltaan
- kaivan aina juuston pois jos vaikka ostan jonkun patongin, jossa on juustoa ja ei ole juustottomia vaihtoehtoja niin sitten ostan juustoisen ja poistan sen juuston
- en pidä alkoholin mausta
- en tykkää juoda kuumia juomia
- en osaa polttaa tupakkaa
 
Beep
Hmm.. Käyn päässäni keskusteluja ja saatan myös ilmehtiä sen mukaan mistä keskustellaan.. Jotenkin vaikea selittää, en siis juttele mielikuvitushahmoille vaan esimerkiksi jos on tarkoitus tavata joku ystävä niin saatan luoda keskustelun ennen tapaamista päässäni, liekö jotain jännityksen laukaisua tai jotain. Ilmeet eivät ole mitään kovin huomiotaherättäviä mutta yleisillä paikoilla mua saattaa sitten alkaa naurattaa kun tajuan tuijotelleeni kulmat rutussa ohikulkijoita kun mulla on joku tiukka vääntö meneillään... Että kiva, juu hei..

Saatan myös puhua itsekseni ääneen, kun olen tottunut höpöttämään ja selostamaan kaikkea lapsille koko ajan. Pelkään aina että alan metrossa tai jossain hihkua "Oiiiih, lentokone!" tai jotain...
Hei mäkin käyn dialogeja just tuolleen kuvailemallasi tavalla ja olen aina pitänyt itseäni sen(kin) vuoksi hieman friikkinä. :D
 

Yhteistyössä