No ei tullut mitään reaktiota mulle tuosta kuvasta, mutta MITÄ noi täplät tolla tytöllä edes on??? Käynkö mä vähän hitaalla kun en tajua. Pitäis saada vähän zuumata että näkis lähempää.
Sama juttu minulla, mutta kananmunan kanssa. En tykkää mausta, mutta hajusta tykkään. =)Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24506403:- en pidä kahvin mausta, mutta avattua kahvipakettia nuuskisin vaikka kuinka kauan
Minäkään en niele pillereitä, murskaan ne kaikki. Yhteen lääkkeeseen olen törmännyt jossa ehdoton kielto hajoittaa sitä, jäi ottamatta. Yleensä sanonkin lekurille kun lääkettä määrää, että aion sitten jauhaa sen. Esim. jotkut antibiootit on järkyttävän pahoja sen suojakalvon alla, mut niin pahaa makua ei ole että ennemmin kokonaisena nielaisisin.En pysty nielemään mitään pillereitä, vaikka olisivat kuinka pieniä. Siis fyysisesti kurkkuni ei vain pysty siihen. Pilleri jää jumiin suun takaosaan eikä mene kurkkuun, ja tuntuu siltä kuin happi loppuisi. Olen onneksi joutunut ottamaan tosi harvoin jotain lääkettä ja ne pari kertaa olen lääkärin määräyksestä huolimatta murentanut pillerit, kun en saa muuten alas.
No toi on varmaan tietokoneella tehty juttu, mutta ajatus siitä, että ihossa on reikiä... Näin joskus kuvan syvästä säärihaavasta, ja kyllä ykä lensi. Ei olis musta hoitoalalle.niin mitä nuo reiät sillä tytöllä on??ei kai vaa madonreikiä,näin sellasia madonreikiä jossain lääkärisivulla,ne oli naisen rinnoissa:X
Mä uskon, että ihminen voi menehtyä siihen, ettei saa kaivaa korviaan.Olen addiktoitutunut pumpulipuikkohin, joilla kaivaa korvia. Hiuspinnikin varmaan hätätilanteessa kävisi, mutta siis korvien kaivelu on asia, jota päivittäin tai öittäin teen. Enkä kykene olemaan siten,etten tekisi.
Keskustelen itseni kanssa ääneen ja ääneti.
Mäkään en pidä sukkia. Ystävät usein katsoo hiukan kummissan, kun sanon etten mä oikein harrasta sukkia.- En tykkää käyttää sukkia. Kotona en koskaan käytä sukkia ja kenkien kanssakin vain kylmempään aikaan. : / Mutta siis mieluisin kenkä minulle on sandaalit ilman sukkia.
näin on. Olen joskus vieroituskuurilla, mutta se kestää korkeintaan seuraavaan aamun...Mä uskon, että ihminen voi menehtyä siihen, ettei saa kaivaa korviaan.
Jotenkin pervoa :OMäkään en pidä sukkia. Ystävät usein katsoo hiukan kummissan, kun sanon etten mä oikein harrasta sukkia.
:O Siis... bataatit?? :O Siis haluatko sä tehdä jotain sille bataatille vai tuoko se sun mieleesi muita ajatuksia?Bataatit ovat jotenkin kiihoittavia.
Ahaa, bataatit siis saa sut syttymään , joten pitäisikö tulla bataattikorin kanssa kylään?:O Siis... bataatit?? :O Siis haluatko sä tehdä jotain sille bataatille vai tuoko se sun mieleesi muita ajatuksia?
minä en aikaisemmin voinut istua elokuvateatterissa istuimessa, joka oli numeroitu parittomalla numerolla. Nyt voin.Mulla pitää kaikki olla tasalukua. Joskus jos pitää valita neljä niin se on hyvä luku mutta kuusi taas ei, sillä kuusi kun laittaa puoliksi niin se on kolme ja siis pariton ja neljä puoliksi on kaksi...mutta jos kaksi laittaa puoliksi on se yksi ja siis pariton....öööö...tää menee aina tosi vaikeaksi.
Mutta yleensä siis aina parillinen luku...