Kertokaa itsestänne jotain outoa.

Miun on vaikee nukahtaa jos on pakko pitää yövaatteet päällä, yleensä nukunkin nakuna.
Enkä voi nukkua jos jokin painaa jalkoja.
 
"Nelli"
En voi ikinä syödä vain yhtä tai kahta karkkia kerralla vaan minun on pakko tunkea suuhun aina samaan aikaan kolme karkkia...olipa karkki sitten mikä tahansa ja joskus se on aika vaikeaa jos vaikka syö vihreitä kuulia....syönkin yleensä vain pieniä karkkeja. Konvehtit on hankalia myöskin, kun rasiassa ei yleensä ole edes kolmea samanlaista ja sitten ne maut sekoittuu.
 
-Tykkään puristella mustapäitä ja finnejä mieheltä
-En voi sietää muitten ihmisten eritteitä, etenkään paskaa ja kusta. Vauvojen vaippojenvaihtoakaan en pysty seuraamaan vierestä ilman oksennusrefleksiä.
 
"mievain"
- En ole koskaan ottanut suihin keneltäkään, olen 23-vuotias yhden lapsen äiti.
- Kammoan itkuhälyttimiä - niitä käytetään (mies lähinnä) meillä kyllä, mutta koskaan en yksin käytä.
- Toisen lämmintä hengitystä ei voi hengittää. Ei kyllä pierujakaan.
 
mä en voi nukkua niin et mun naaman edessä nukkuu joku toinen..mulla loppuu happi..aina käännän selkäni vieressä nukkujaan päin.
enkä voi kävellä miehen kanssa käsikädessä..hyi, yök, ahdistavaa..itseasiassa mua ahdistaa katsella kun jotkut muutkin kävelee käsikädessä..lapsia voin just ja just pitää kädestä, mut en pitkään.
enkä tykkää et joku istuu tai seisoo liian lähellä.
enkä siedä et muhun kosketaan..(esim vieraat ihmiset kun tulee juttelemaan ja koskevat käsivartta tai olkapäätä..hyiiiiii )
 
  • Tykkää
Reactions: Kerpele
Minä kuulun niihin myös, jotka käyvät keskusteluja päässään etukäteen ja koitan kovasti varoa niitä ilmeitä jos oon ihmisten ilmoilla. :D Ja lisäksi käyn niitä keskusteluja joissa juttelen englanniksi jollekkin mielikuvitustyypille. Saatan jutella ääneenkin jos olen yksin kotona.
Mut hei, päätellen tästä ketjusta se ei olekkaan outoa!!
:LOL: Meinasin just tulla lisäämään, että erityisesti käyn ääneen keskusteluja englanniksi. :D Yleensä kotona, mutta joskus vahingossa myös esim. bussipysäkillä. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Debra
Olen addiktoitutunut pumpulipuikkohin, joilla kaivaa korvia. Hiuspinnikin varmaan hätätilanteessa kävisi, mutta siis korvien kaivelu on asia, jota päivittäin tai öittäin teen. Enkä kykene olemaan siten,etten tekisi.
Keskustelen itseni kanssa ääneen ja ääneti.
 
Ken guru
Inhoan hierontaa, siinä siis sitä koskettelua ja "lääppimistä".

En myöskään pysty hengittämään muiden hengitysjämiä, ja usein pidätän salaa henkeä että pääsen hengityshöyryjen ohi...

Hanavesi ällöttää, kun mietin miten se kulkee likaisten putkien läpi. Juon hanavettä, mutta vain tosi kylmää, ja silloinkin suljen nuo ajatukset tietoisesti mielestäni pois.

Kiellän ihmisiä koskemasta kengänpohjiin jos sellaista näen, olipa kyse sitten kenestä tahansa. Se on niin likaista ja ällöttävää touhua, etten yksinkertaisesti pysty olemaan kieltämättä, vaikka asia ei mulle kuulukaan. Tuo on siis jo noloa, mutta kaikesta huolimatta en pysty olemaan sanomatta siitä.

Inhoan jos mulle sanotaan "terveydeksi" kun aivastan.
 
-
Tää ei varmaan ole outoa, kun kerran tilalla on ihan nimikin... Mutta mä saan oksennusrefleksin rei'istä. Siis tätä tarkoitan:
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=61705&c=5
(Älä katso, jos sulla on reikäkammo! Ja sori, en osaa tehdä linkiksi.)
 
Tosi outo
Kylvetän lapseni talvella vain kerran viikossa ja hiukset pesen n. kerran kuussa. Omat hiukseni pesen vain 1-2 kertaa viikossa, en koskaan päivittäin. Käytän tosi harvoin mitään rasvoja/voiteita. Ja iho pysyy hyvässä kunnossa.
 

Yhteistyössä