Kertokaa itsestänne jotain outoa.

Ilopilleri
En pysty nielemään mitään pillereitä, vaikka olisivat kuinka pieniä. Siis fyysisesti kurkkuni ei vain pysty siihen. Pilleri jää jumiin suun takaosaan eikä mene kurkkuun, ja tuntuu siltä kuin happi loppuisi. Olen onneksi joutunut ottamaan tosi harvoin jotain lääkettä ja ne pari kertaa olen lääkärin määräyksestä huolimatta murentanut pillerit, kun en saa muuten alas.
 
- en voi syödä makkaroiden enkä nakkien päitä
- en pidä kahvin mausta, mutta avattua kahvipakettia nuuskisin vaikka kuinka kauan
- en kutise varpaista enkä kainaloista, kyljet sen sijaan..
- tykkään irvistellä peilikuvalleni, kun olen yksin
- syön makeanhimoon joskus kaakaojauhetta
- saan lähes orgasmin kaulan suutelusta/nuolemista/näykkimisestä
 
En pysty nielemään mitään pillereitä, vaikka olisivat kuinka pieniä. Siis fyysisesti kurkkuni ei vain pysty siihen. Pilleri jää jumiin suun takaosaan eikä mene kurkkuun, ja tuntuu siltä kuin happi loppuisi. Olen onneksi joutunut ottamaan tosi harvoin jotain lääkettä ja ne pari kertaa olen lääkärin määräyksestä huolimatta murentanut pillerit, kun en saa muuten alas.
Minäkään en niele pillereitä, murskaan ne kaikki. Yhteen lääkkeeseen olen törmännyt jossa ehdoton kielto hajoittaa sitä, jäi ottamatta. Yleensä sanonkin lekurille kun lääkettä määrää, että aion sitten jauhaa sen. Esim. jotkut antibiootit on järkyttävän pahoja sen suojakalvon alla, mut niin pahaa makua ei ole että ennemmin kokonaisena nielaisisin.

Mulla on jäänyt jopa ehkäisypilleri kurkkuun, eikä se ole vain se "tunne" niinkuin jos jotain hetkeksi jää kurkkuun, niin tuntuu pitkään kuin se olisi yhä siellä, sillä minä myös tunnen kun se esim. tuntien päästä viimein jollain nielaisulla solahtaa alas ja sitten kaikki on ok. Sama voi käydä vaikka ruisleivän murun kanssa...
 
"Omppu"
Minulla on hyvä mielikuvitus ja iltaisin ennen unta odotellessa tai muuten jos on tylsää kuvittelen kaikkea päässäni. Ainoa, etten aina erota mitkä jutut on totta ja mitkä omia kuvitelmiani. Saatan esimerkiksi ruokapöydässä käydä omaa päänsisäistä keskusteluani ja yhtäkkiä tiuskaista, että miksei sitä maitoa nyt anneta, vaikka on monta kertaa pyydetty. Paitsi, ettei pöydässä ole yhtään ajatuksen lukijaa, joka olisi lukenut päästäni ne pyynnöt... Miestä on tullut samasta syystä syyteltyä asioita mitä hän ei ole tehnyt, paitsi pääni sisällä.

En osaa itsetyydyttää. Mielummin sitten olen ilman ja odottelen miestä hoitamaan homman, kun turhaudun.

Tykkään puristella mieheni selästä mustapäitä. Finnit ovat ällöjä mutta mustapäissä on sitä jotakin. En kuitenkaan haluasi puristella muiden mustapäitä, hrrrr.

Minusta tämä ei ole outoa mutta monien mielestä on. En siis juo oikeastaan yhtään siidereitä ja olutkin on parasta silloin, kun se on lähes mustaa. Näytän ilmeisesti ihan siideritypyltä, kun kaikki on aina tarjoamassa sitä.
 
Bakteerikammoinen myoskin, mua allottaa dipit ja vahdinkin aina, etta esim. porkkanaa dipatessa, palaa, josta on jo puraistu, ei enaa laiteta takaisin dippikulhoon. Pyrinkin aina olemaan se, joka "korkkaa" dipin. Nainollen voin lopettaa dippailun, kun muut tulevat kulhon lahelle. Tama saanto ei tietenkaan koske itseani, jos tiedan ettei muut tule samasta kulhosta dippailemaan. Muutenkin julkisissa tiloissa olevat "sormiruuat" allottaa. Buffetit ovat myos hyvin kyseenalaisia ja naita valtan jos suinkin vain mahdollista.
 
En syö keltaisia karkkeja ollenkaan, enkä kahta erilaista karkkia koskaan samaan aikaan.
Raa´an lihan haju ällöttää niin, että tekee pahaa tehdä ruokaa.
En voi sietää, jos korvien sisään kosketaan, esim kampaajalla on vaikeaa, kun jotkut oesun jälkeen kuivaavat myös mun korvat:x
Ja aikuisten varpaat on myös ällöt..
 
Mulla pitää kaikki olla tasalukua. Joskus jos pitää valita neljä niin se on hyvä luku mutta kuusi taas ei, sillä kuusi kun laittaa puoliksi niin se on kolme ja siis pariton ja neljä puoliksi on kaksi...mutta jos kaksi laittaa puoliksi on se yksi ja siis pariton....öööö...tää menee aina tosi vaikeaksi.
Mutta yleensä siis aina parillinen luku...
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
Mulla pitää kaikki olla tasalukua. Joskus jos pitää valita neljä niin se on hyvä luku mutta kuusi taas ei, sillä kuusi kun laittaa puoliksi niin se on kolme ja siis pariton ja neljä puoliksi on kaksi...mutta jos kaksi laittaa puoliksi on se yksi ja siis pariton....öööö...tää menee aina tosi vaikeaksi.
Mutta yleensä siis aina parillinen luku...
minä en aikaisemmin voinut istua elokuvateatterissa istuimessa, joka oli numeroitu parittomalla numerolla. Nyt voin.
 

Yhteistyössä