Ensinnäkin TI; todella ihana juttu, että olet vähän paremmalla mielin. Kyllä tuo matka tekee varmasti hyvää. Saa uusia ajatuksia ja aurinko ja lämpö piristää mieltä. Eli oikein hyvää matkaa!
Nostin jännäysketjuakin ylös ja heti ilmaantui oikein kunnon piinailijoita... Voihan pää pakkasessa oleva Tehis! Nyt vaan kylmän rauhallisesti odotellaan... Mutta jännittää kyllä kovasti! Ja Katzunkin puolesta! Ei muuta kuin peukkuja kuten myös Ompulle ja Jazzillekin! ja Pavullekin, vaikka yrität jo luovuttaa. Ompulla oli kyllä kiva uni. Minä en edelleenkään ole nähnyt ainuttakaan unta raskaudesta.
Pikku2; hyvältä näyttää, paljon tsemppiä! Ja kiitos, kun vastasit kysymykseeni. Todella jännä juttu (jos tuo nyt on oikea sana, mut kumminkin), että ensimmäinen tärppäsi noinkin pian. On tämä vaan niin ihmeellistä, koskaan ei voi tietää, mitä tuleman pitää. Oikein kovasti toivon, että tämä hoito onnistuisi.
Ja Jazzille kaunis kiitos taas kerran järkevistä ajatuksista. Googlasin vähän ja tosiaan kaikkialla lukee, että pitkä kierto (yli 35 vrk) on yksi syy, miksi hoitoihin kannattaa hakeutua aikaisemmin kuin sen vuoden päästä. Uskoisin, että varmaan ainakin kun tuo puoli vuotta keskenmenosta tulee maaliskuussa täyteen, ottaisivat meidät yksityiselle. Täytyy katsoa, ei olla miehen kanssa puhuttu vielä mitään konkreettista. Odotan mielenkiinnolla, mitä se mun gyne sanoo ja mitä mielenkiintoista se näkee... Löysin googlatessani yhden jutun, jossa eräs nainen kirjoitti, että hänellä kierrot menivät km:n jälkeen sekaisin ja ovulaatiot harvenivat/loppuivat. Syyksi löytyivät kystat. Ja vasta usean vuoden lapsettomuushoitojen jälkeen he sitten saivat lapsen. En tarkoita, että minulla olisi juuri näin käynyt, mutta ainahan se on mahdollista, että tuolta alhaalta löytyy jotain, mitä siellä ei aikasemmin ulratessa vielä näkynyt. Eli tällä hetkellä on itsellä kyllä aika odottava ja turhautunut olo.
Mites Antzi? Mitä näkyi tänään ovistestissä? Ymmärrän tuskasi täysin
Safiirille onnea näyttöihin! Kaikille taustailijoille terkkuja! Tulkaa kertomaan kuulumisia. Mitä Tiuhtille kuuluu? Ja Kirppukin on hävinnyt jonnekin?
Tuuli