P
Papu75*
Vieras
Taasen vauhtia täällä riittää! Haamujengi iskee, upeeta! Haamut sitten vahvaksi vain ja Jazzilla lyödään plussajunan ovet kiinni kun astut sisään, yhdeksän kuukauden pysäkillä sitten hyppäät kyydistä!
Ja kyllä munkin mielestä Tehiksen nega olis haamuplussa!
Luin kaikkien viestit, mutta kun ei tässä vaiheessa sitten kaikkea enään muista. Aallon pohja on tuttu paikka, onneksi sieltä tulee isoja aaltoja ylöspäin!! Voimia kaikille!!
Omaa napaa.... En tiedä onko mulla joku superhyper PMS, vai mikä lie, mutta olen heilunut kuin heikkopäinen kotona lauvantai aamusta asti ja siivonnut kuin raivopäinen! Tädistä ei hajuakaan, välillä pientä kk kipuja jotka menee ohi.
Kyllä meillä kiiltää.. Nyt syöksyn vintin kimppuun, jee *hullunkiilto silmissä*!!
Jos huomenaamulla taaaaaaas pissin purkkiin.
Ihanaa aurinkoista sunnuntaita kaikille!
Ja kyllä munkin mielestä Tehiksen nega olis haamuplussa!
Luin kaikkien viestit, mutta kun ei tässä vaiheessa sitten kaikkea enään muista. Aallon pohja on tuttu paikka, onneksi sieltä tulee isoja aaltoja ylöspäin!! Voimia kaikille!!
Omaa napaa.... En tiedä onko mulla joku superhyper PMS, vai mikä lie, mutta olen heilunut kuin heikkopäinen kotona lauvantai aamusta asti ja siivonnut kuin raivopäinen! Tädistä ei hajuakaan, välillä pientä kk kipuja jotka menee ohi.
Kyllä meillä kiiltää.. Nyt syöksyn vintin kimppuun, jee *hullunkiilto silmissä*!!
Jos huomenaamulla taaaaaaas pissin purkkiin.
Ihanaa aurinkoista sunnuntaita kaikille!