KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taasen vauhtia täällä riittää! Haamujengi iskee, upeeta! Haamut sitten vahvaksi vain ja Jazzilla lyödään plussajunan ovet kiinni kun astut sisään, yhdeksän kuukauden pysäkillä sitten hyppäät kyydistä!
Ja kyllä munkin mielestä Tehiksen nega olis haamuplussa!

Luin kaikkien viestit, mutta kun ei tässä vaiheessa sitten kaikkea enään muista. Aallon pohja on tuttu paikka, onneksi sieltä tulee isoja aaltoja ylöspäin!! Voimia kaikille!!

Omaa napaa.... En tiedä onko mulla joku superhyper PMS, vai mikä lie, mutta olen heilunut kuin heikkopäinen kotona lauvantai aamusta asti ja siivonnut kuin raivopäinen! Tädistä ei hajuakaan, välillä pientä kk kipuja jotka menee ohi.
Kyllä meillä kiiltää.. Nyt syöksyn vintin kimppuun, jee *hullunkiilto silmissä*!!
Jos huomenaamulla taaaaaaas pissin purkkiin.

Ihanaa aurinkoista sunnuntaita kaikille!

OOOOOOONNNEA JAzz!! Mä tiesin! :) Ja Tehiksellä kyllä mun mielestä kuulostaa myös tosi lupaavalta mutta jännätään nyt sitten vielä. Ompulle puolestaan pahoittelut negasta. Mutta pidetään pientä jännitystä aina siihen asti kun/jos se täti kurvaa paikalle....

Pitäisiköhän alottaa uusi ketju muuten kohta. Viestejä taas kertynyt... Täällä ei olla enää tikuteltu. Tikutin perjantaina, jolloin viiva oli vähän haaleampi kun torstaina. Eli jos ovis oli niin se oli torstaina tai perjantaina. Kumpanakin päivänä kerran peuhattiin makuuhuoneessa, enempään ei valitettavasti ollut energiaa. :/ Eilen vedettiin kalsarikännit oikein kunnolla, laulettiin myös sing staria kaveripariskunnan kanssa ja oli ihan mahtava ilta! Tänään tosin olin puolikuollut aina tuonne kahteen asti... Mutta oli se sen arvoista. ;) Uskaltaisikohan sitä sitten laittaa itsensä takaisin tuonne jännäilijöihin..? JOS se ovis sitten oli.

Vaikuttaako känni muuten kiinnittymiseen? Mietin vaan että kannattaisikohan n. viikko oviksen jälkeen välttää pirskeitä tms. Eihän se muutenkaan pahaa tekisi vähentää tuota alkoholin käyttöä, mutta tietenkin jos se vaikuttaa esim. kiinnittymiseen niin sitten pitää olla tarkkana. Voi että, kuulostan ihan alkoholistilta! :D Ei tässä nyt kuitenkaan joka vk olla dokaamaassa, vaikka varmaan siltä kuulostaa. :)

Nyt rupean ruotsin tehtävän tekoon ja sitten lukemaan varhaisista ihmissuhteista ja niiden häiriintymisestä... Ei kyllä innostaisi näin krapulassa.

antzi 18/28

Voi himpskatti Ompun negasta! Vaan älä heitä kirvestä kaivoon missään nimessä. Tätihän ei oo vielä tullu, joten voihan olla ettei se tuukkaan. Ja jos tuleeki niin eiku meikäläisen messiin vaan uutta yritystä käynnistämään. Ei luovuteta!

Jopas täällä on taas kirjoiteltu... jotain pientä kommenttia...

Voi tuuli... *hali* .. Kyllä sä vielä raskaudut... itsekin odotan kesää ja kevättä aika pelonselkaisesti, millaisiahan masennuskausia tässä vielä tulee...

Jazz on sitten testannut ja plussannut .... huiii... *puuuuhhhhh* onnenpuhallus, ettäjotta kyytiläinen pysyisi nyt mukana.. Eikös positiivinen asenne auta tais

Eläs Antzi... etä sä tänne yksin jää... Sait kuitenkin kellistettyä miehen edes sen yhden kerran...

No voi rähmä Safiiri... nuo työasiat on tosi hankalia... toivottavasti sieltä uudelta paikkakunnalta löytyy vastaavaa työtä...

Onnea punktioon pikku2:lle myös täältä...

Katzullakin haamu.. Mutta miksi se hoitaja siinä käytävällä sulle selittää... ei tainnu olla oikein ajan tasalla. Toivottavasti se haamu siitä vahvistuu...

Hei Tl... älkäähän luovuttako ... Mukavaa matkaa teille...

Tehiskin haamuilee... ja ihan urakalla...

Jeps.. laukku pakattu. Mies siitä aina jaksaa kuittailla. Itse pesee viimeiset vaattensa varmaan huomenna ja sitten noituu keskiviikkoaamuna, kun on kosteat vaatteet... Mutta itse saa omat kamppeensa pakata ja pestä ne vaatteet joita aikoo ottaa mukaan ja päälle matkalle. Nettikamerasta käytiin katselemassa Puerto Ricoa, kovin oli pilviä meren yllä. Toivottavasti häipyvät... vaikka sääennuste lupailikin pilvistä ja 18-19C.

Kuka vinkkasikaan siitä että jonkun viestin kohdalla klikkaa ton LAINAA ... ja kirjoittelee avautuvaan ruutuun. Tää toimii!!!!!!

Plussarikasta viikkoa kaikille.