KERMIT

  • Viestiketjun aloittaja uusi ketju vk 10
  • Ensimmäinen viesti
uusi ketju vk 10
KERMIT
Täällä kirjoittavat keskenmenon, tuulimunan tai kohdun ulkoisen raskauden kokeneet tytsyt.
muutkin toki tervetulloo =)

antzi, 23, Nurmijärvi, enkelityttö 10/06
Anu, 28v. Pohjanmaa, 5v. tyttö. yrit. 05/03, km 01/02 ja 11/05
Betty. 29 v, km 2/06, syksy/06
Hannastiina83 Yrit 04/06 km 06/06
Kapris 27v, etelä-Suomi, tyttö 09/05, km 10/06
Katzu. km 12/06
miima84, 22v poika 05/06,km12/06
neitonen25, km 12/06
Niksu, 27v, Pirkanmaa, poika-05, tm 10/06
Omppu75, 31v, Keski-Uusimaa, poika 03/04, km 11/06
Papu 31v, Häme, poika-94, poika-00, tyttö-04, km-09/06
peetu. tyttyö -01, poika -02, km 12/06. Riihimäki
Ruusa07, 31v, P-Häme, tyttö 8/04, tm 10/06
Safiiri, 34v, Keski-Suomi,poika 10/00, poika 03/03, tm 05/04, tyttö 06/05, km 04/06, km 01/07
sanna m, 33v, tyttö 6/2000 ja poika 7/2003 ja enkelipoika 36rvkoa 12/2006
senora, 41v, Pohjois-Pohjanmaa, km 10/06
Tatti 31v. Pohjanmaa, yritystä -98, km 4/ 03, 6/04, 9/04 ja 5/06
Tiuhti 29v, Turku, km 10/05, Enkelipoika 08/06
Tuuli, 34v, etelä-Suomi, km 9/06
Tl, 27v, Pohjanmaa, esikko-02, km 06/05, enkelipoika 05/06, km 10/06, km01/07

****************************************************

Plussanneet Kermitit:

Bellamariia, 28v, PK-seutu, 1 lapsi 99, km 9/06 PLUSSA 12/06
Sohvi, 23v, Etelä-Karjala, tyttö 07/05, km 8/06 PLUSSA 01/07
ÄssÄ, 28v, Kanta Häme, tytöt 00, 02, km 11/06 PLUSSA 01/07
Jazz, 29v. Helsinki, km 02/04, 04/04, 06/04, 08/04 tyttö 08/05 ja km 06/06, 10/06 PLUSSA 01/07
Tehotyttö 35v, Vars.-Suomi, poika-96, tyttö-98, poika-05, km 10/06, PLUSSA 01/07
Kirppu!, 31v,Päijät-Häme, tyttö 12/05, km 11/06 PLUSSA 02/07
Ninni83, 23v, Kymenlaakso, tytär, 01/04, km 12/06 PLUSSA 02/07
pikku2, 28v, poika 01/03, km 12/06 PLUSSA 02/07
 
*kapris
Hyvää maanantaita!!!!

Mitäs minun silmäni näkevätkään??!! Eivät mitään??! On ollut meinaa varmaan vuoden hiljaisin viikonloppu....
Missäs kaikki ovat?!?!?!?!

Antzille lähetän nyt erikois-lohtuhalin!!! *rutistaa kamua*
Varmaan on vaikeat ajat nyt sinulla ja noi unet kyllä tuovat vielä paljon lisää surua, kun on se tyhjä syli aamulla :(((
Toivon todella, että saatte sen oman käärön mahdollisimman pian!
Ja onnea läpimenneestä ruotsin kokeesta!!

Kiitoksia teille mua tsempanneille näitten vatsakipujen kanssa!
Kyllä mäkin uskon ja luotan, että ne kuuluvat asiaan.

Nyt neidit ja rouvat langoille turisemaan!!

Kapris 5+2
 
Safiiri,
Täällä kirjoittavat keskenmenon, tuulimunan, kohtukuoleman tai kohdun ulkoisen raskauden kokeneet tytsyt.
muutkin toki tervetulloo =)

antzi, 23, Nurmijärvi, enkelityttö 10/06
Anu, 28v. Pohjanmaa, 5v. tyttö. yrit. 05/03, km 01/02 ja 11/05
Betty. 29 v, km 2/06, syksy/06
Hannastiina83 Yrit 04/06 km 06/06
Kapris 27v, etelä-Suomi, tyttö 09/05, km 10/06
Katzu. km 12/06
miima84, 22v poika 05/06,km12/06
neitonen25, km 12/06
Niksu, 27v, Pirkanmaa, poika-05, tm 10/06
Omppu75, 31v, Keski-Uusimaa, poika 03/04, km 11/06
Papu 31v, Häme, poika-94, poika-00, tyttö-04, km-09/06
peetu. tyttyö -01, poika -02, km 12/06. Riihimäki
Ruusa07, 31v, P-Häme, tyttö 8/04, tm 10/06
Safiiri, 34v, Keski-pohjanmaa,poika 10/00, poika 03/03, tm 05/04, tyttö 06/05, km 04/06, km 01/07
sanna m, 33v, tyttö 6/2000 ja poika 7/2003 ja enkelipoika 36rvkoa 12/2006
senora, 41v, Pohjois-Pohjanmaa, km 10/06
Tatti 31v. Pohjanmaa, yritystä -98, km 4/ 03, 6/04, 9/04 ja 5/06
Tiuhti 29v, Turku, km 10/05, Enkelipoika 08/06
Tuuli, 34v, etelä-Suomi, km 9/06
Tl, 27v, Pohjanmaa, esikko-02, km 06/05, enkelipoika 05/06, km 10/06, km01/07

****************************************************

Plussanneet Kermitit:

Bellamariia, 28v, PK-seutu, 1 lapsi 99, km 9/06 PLUSSA 12/06
Sohvi, 23v, Etelä-Karjala, tyttö 07/05, km 8/06 PLUSSA 01/07
ÄssÄ, 28v, Kanta Häme, tytöt 00, 02, km 11/06 PLUSSA 01/07
Jazz, 29v. Helsinki, km 02/04, 04/04, 06/04, 08/04 tyttö 08/05 ja km 06/06, 10/06 PLUSSA 01/07
Tehotyttö 35v, Vars.-Suomi, poika-96, tyttö-98, poika-05, km 10/06, PLUSSA 01/07
Kirppu!, 31v,Päijät-Häme, tyttö 12/05, km 11/06 PLUSSA 02/07
Ninni83, 23v, Kymenlaakso, tytär, 01/04, km 12/06 PLUSSA 02/07
pikku2, 28v, poika 01/03, km 12/06 PLUSSA 02/07
 
ruusa07!
Antzille ensin oikein paljon halauksia. Toivon oikein kovasti että teille pian ihme suotaisiin.

Sitten kiitos kaikille kommenteista viime perjantaiseen hieman sekavaankin viestiin : ). Tiesin että ehkä ymmärtäisitte pointtini. On vaikea olla positiivinen jos ei mitään positiivista tapahdu sillä tavalla. Toki olen iloinen elämän pienistä asioista, MUTTA... se jokin puuttuu.

Iloista viikonalkua!
Ruusa
 
peetu79
moikka!
sori kun minusta ei ole kuulunut, oltiin kipeinä koko perhe viime viikolla tai lapset enempiki mutta aikaa ei liiemmin ollut nettiin tulla. itse nyt sairaslomalla koko viikon ainaki, nilkat turpos perjantai-iltana, eilen oli pakko mennä päivystykseen kun ei turvotus laskenu, no niveltulehdushan se, vaikea kävellä, pitäisi hakea apuväline lainaamosta kepit lainaks ni olis helpompi liikkua. =(
eilen sit vietiin meidän koiruus kasvattajalle synnyttämään, ens viikolla pitäis pennut syntyä.=)
ovis tais olla loppuviikosta, en testannu. mutta yritettiin hyödyntää kyllä =)))
nyt täytyy mennä sohvalle taas lepäilee kun tuntuu että turvotus taas nousee.
moikka!!!
peetu
 
hipsu
moi! ajattelin kyselä teiltä kokeneemmilta, että miten sekasin oli kierto km:n tms jälkeen? mulla alkoi eilen vuoto kp 46 ja testikin jo viime viikolla näytti haaleeta plussaa :(
kipuja ei oo juurikaan ollu aika menkkamaiset olot ja vuotokin on sellasta menkkojen luokkaa. Mistähän sitä sitte osaa ajoitaa seuraavan yrityksen ku ei kierrosta oo havaintookaan puhumattakaan ovulaatiosta, kun tää nyt venähti näin...
Kannattaako käydä jälkitarkastuksessa, vaikka mahdollinen verikoe (jonka tuloksen saan tänään) näyttäisikin negaa? menin siis viime viikolla verikokeeseen, kun plussa oli niin haalea.. en siis tiedä oliko kyseessä tuulimuna, menkat vai keskenmeno vaiko mikä?toivottavasti verikokeentulos antaa jotai osviittaa.
 
Safiiri,
Aivan ekaks Hipsulle osanotto ja voimalähetys! Mää en oo koskaan käyny jälkitarkastuksessa, kun mulla molemmat tapahtu sen verran alussa. Tm:ssa piti käydä verikokeessa, jotta nähdään, onko hormoni laskenut. Mulla muistaakseni kierto palautui normaaliksi hyvinkin pian. Mutta täällä taistelee naisia, joilla kierto on ihan sekaisin km:n jälkeen. Voi siis käydä miten vain. Sitä kai pitää vaan koittaa tarkkailla oviksen oireita, jotta osaa sitte tulevassa kierrossa toimia ajallaan. Tai sitte koko kierron ajan joka-toinen-päivä-taktiikalla. Voimia vielä uudemman kerran toivottelen!!

Antzille kans rutistus. Varmaan kamalaa aikaa tämä :´( Sinulle kovasti voimia lähetän!!

Vai Peetun koira saamassa pentuja. Ihana uutinen!

Nyt menen. Sännätään ruuan jälkeen hakemaan vanhin eskarista ja samalla tutustutaan kahden nuorimman kanssa tuleviin päikkäriryhmiin. Keskiviikkona alotetaan. Ai niin, siitä tuliki mieleen, että tämä rouva valmistuu tänään uuteen ammattiin :)
 
Tuuli!
Moikka ja kiitokset Kaprikselle uuden ketjun aloituksesta ja Safiirille esittelytekstin päivityksestä! Kiva, että meitä täällä vielä jokunen on kirjoittelemassa, vaikka totuus ehkä on, että ketju hiljenee nyt huomattavasti, kun ahkerimmat kirjoittajat ovat siirtyneet wabbilaisiin tai odotuspuolelle ja kohta myös Kapris ja Pikku2 seuraavat perässä ex-kermitteihin. Ja ehkä joku muukin plussaaja dbdbdbdbdb Toivottavasti nyt joku vähemmän kirjoittaneista tai taustailijoista aktivoituisi. Huhuu?? Olisi niin sääli, jos tämä ketju vallan kuivuisi kokoon. Toisaalta ymmärrän hyvin, että on se vähän tylsää kirjoitella täällä ihan vain parin henkilön voimin ja olenhan hieman itsekin miettinyt, että siirryn johonkin muuhun ketjuun (tai kokonaan pois, jos tässä ei "tulosta" synny, on meinaa aikas kuluttavaa, joka kuukausi pohtia samoja asioita) Mutta jos saataisiin tänne lisää pari aktiivista kirjoittajaa uusine ajatuksineen, olisi tosi kiva!

Antzille oikein paljon halauksia! Sinulla on kyllä ollut viime päivinä raskaat ajat, mutta toivon, että kevätaurinko toisi sinulle voimia! Ja hienosti olet kuitenkin jaksanut kouluhommia tehdä: onnea ruotsin kokeen läpäisystä!

Ruusalle tsemppiä! Ymmärsin täysin pointtisi perjantaina. Välillä sitä vaan on niin vaikeaa olla positiivinen, vaikka tiedostaa myös sen, että elämässä on paljon hyvääkin tällä hetkellä.

Kaprikselle myös tsemppiä ja POSITIIVISIA ajatuksia! Älähän nyt huolehdi liikoja. Varmaan helpommin sanottu kuin tehty, mutta me täällä uskotaan, että kaikki menee hyvin :)

Kiitos Jazzille rohkaisevista ajatuksista, vaikka tällä hetkellä ei jaksa taas uskoa oikein mihinkään. Hm vai olet sitä mieltä, että hyvä kun en saa ovistikkuja mukaan... Onhan siinä puolensa, että stressaa vähemmän, mutta silti olisi ollut kiva tietää, onko minulla ovista tässä kierrossa vai ei. Tai voihan tässä taas käydä niin, että ovis pitkittyy ja on vasta reissun jälkeen.

Mites Senoran ukonkaadot…

Viikon alkuja ja terveisiä kaikille!

Pikku2 ultrakuulumisia saadaan sitten illalla!

Tuuli
 
antzi*
maanantaita!

Mulla on nyt sellanen vaihe että pyörii tuo keskenmeno koko ajan päässä. hassua, sillä luulin jos että alan päästä siitä yli. Niimpä ahmin nyt koko ajan tietoa siitä, tilasin sen syntymätön-kirjan ja sen tositarinoita keskenmenosta- kirjan. Psyyke on mulla jotenkin valmistautunut siihen että tää vauvaprojekti tulee meillä kestämään kauan. On sellanen tunne ettei ole plussia tulossa tähän taloon ainakaan vuoteen. Mutta eihän sitä tietty voi ikinä varma olla. Olen sitäkin miettinyt että onko niin tarkoituskin että en nyt heti tule uudestaan raskaaksi? Jos en sitten jollain tasolla ole vielä valmis uuteen raskauteen. Ja tota painoakin olisi hyvä saada vielä paljon pois... Nyt on muuten lähtenyt n. 7kg. :)

ja TAAS omanapainen viesti... mutta menen nyt lukemaan ruotsia. :/

kp 26/28
 
*kapris
älkäähän nyt taas kaikki vaihtako sitä ketjua ja/tai jääkö taustailemaan!
tai sit taustailkaa yhtä hienosti kuin minäkin :)

Hipsulle, odota ensin mitä verikoe sanoo ja kysy vielä neuvoa terkkarilta.
voihan olla että sinulla oli jääny raskaushormonia vielä ja se tuotti haamun testiin?!
Ja nyt tämä vuoto on normaalia kk vuotoa.


Peetulle hyvää nilkanparantelua!
Ihanaa, koiranpentuja :))

WAUTSI ANTZI, tosi hienon pudotuksen oot jo nyt tehnyt!!!
Ja varmaan juuri tämä ajankohta saa sen keskenmenon taas nostamaan päätä...
Mun mies aina sanoi/sanoo, että vauva tulee sitten kun sen on aika tulla.. tosi klishee, mut siihen jos pystyis aidosti uskomaan ja luottamaan, niin oiskin aika helppoa se odottelu...

Onnea Safiirille uudesta ammatista!

Siis miksi Tuuli et saa ovistikkuja mukaan?!?!
Olenkos nyt missannut jotain...?
Kauppaan vaan ja ostamaan :)
Tuulilla se matka lähestyy... paljasta nyt vähän minne olette menossa... *miettii*

Jokos Kirppu on palannut reissusta?! Entä Omppu?!

täytyypi taas jatkaa askareita..

haleja
 
Safiiri,
Muut vietti siellä Keski-Suomessa valmistujaisia, mää en päässy mukaan. Ois ollu turhan pitkä matka ajaa. Toikkari tulee postissa. Nyt vaan ootellaan keskiviikkoa ja ekaa työpäivää.

Mää aioin taustailla yhtä loistavasti ku Kapris :-D Täällä siis kurkitaan ja vaihdetaan päivittäin muutamia sanoja. Sitte ku mulla alkaa se työ, en varmaan voi päiväsaikaan kovin surffailla. Mutta iltasella voi taas.
 
Jazz.
Heipsistä täältä kotoa!

Jäin kotiin tyttelin kanssa kun hällä oli eilen kuumetta. Tänään on kuumeeton päivä, mistä lie sitten tuo piikki johtunut... puhjenneesta poskihampaasta? Huomenna sitten takaisin töihin.

Hipsulle halaukset! Kierron palautumiseen voi mennä tovi, mutta uskoisin että sulla palautuu suht nopeasti kun km tuli näin varhain. Kannattaa tosiaan konsultoida sitä terkkaria kenen kanssa juttelet siitä verikokeen tuloksesta, hän sitten tarpeen vaatiessa konsultoi lääkäriä. Riippunee varmaan paljon siitä hcg-arvosta, että pyytäväktö he sinua tarkastukseen vai ei.

Ruusa: juu, ymmärsin kyllä pointtisi. Toivottavasti mielesi kohentuu pian! Täällä pääkaupungissa ainakin aurinko paistaa niin kauniisti ettei voi olla hymyilemättä. Haleja sinulle kovasti!

Safiirille onnitteluhalit uudesta ammatista!

Niin Tuuli, saisithan sinä ne ovistikut mukaasi käsimatkatavaroissa jolloin ne eivät jäädy. =) Ajattelin vain että ehkä ne lisäävät vähän stressiä ja niin onnistuneesti bongasit ovislimat ilman tikkuja viime kierrossa. Toisaalta sulla tuntuu olevan ilmeisen herkkä kroppa ja pelkkä lomareissu saattaa hyvin siirtää sun ovista. Ymmärrän että tuntuu ahdistavalta ja turhauttavalta pohtia näitä samoja asioita kuukaudesta toiseen, mutta mä olen kyllä luottavaisin mielin kun sulla oli kiertopäivien suhteen aika normaalikierto ja tosiaan onnistuneet ovisbongaukset. Halauksia sinulle kovasti!

Peetulle vilkutukset ja pikaista paranemista koko perheelle! Toivottavasti niveltulehduksesi ei äidy tuon pahemmaksi. Pidän myös peukkuja että ovis tuli teillä hyödynnettyä. =)

Kirppu ja Tiuhti taitavat kummatkin olla reissun päällä. Toivottavasti on onnistuneet reissut.

Mitenkäs Pikku2:n ultra? Ai niin, sehän on vasta iltapäivällä ja sitten hänellä oli vielä iltavuoro. Täytyy jännätä mahdollisesti huomiseen...

Senoralla on ovisviikonloppu takana, toivottavasti ukonkaato onnistui eikä selkäkivut enää vaivanneet miestäsi.

Antzilla on aivan mielettömän hieno painonpudotussaavutus! Onnittelut! Toivottavasti kirjallisuuden lukeminen helpottaa hieman oloasi tämän keskenmenon suhteen. Siitä on täällä monesti keskusteltu kuinka tuo psykiikka vaikuttaa ja voi hyvin olla ettei kroppasi anna raskauden alkaa ennen kuin olet siihen valmis. Toivotaan ettei plussa kuitenkaan anna hirvittävän kauan odotuttaa itseään. Halauksia ja voimia edelleen lähetän!

Koskas Kapriksella olikaan se ultra? Hyvä etteivät masukivut enää niin mietitytä. Tosi hienosti muuten taustailet. ;)

Nyt lähden kärsimättömän tytön kanssa ulos nauttimaan aurinkoisesta säästä. Iloista mieltä ja ihanaa päivää kaikille teille!
 
Tuuli!
Joo aurinko tosiaan paistaa upeasti! Safiirille onnitteluhalaus valmistumisen johdosta! HIENOA!

Hipsulle paljon lohtuhalauksia ja tsemppiä eteenpäin! Varmasti osaavat sinua neuvoa jälkitarkastuksen ym. suhteen, kunhan saat sen veriarvon. Mitä tulee kiertojen tasaantumiseen, sitä ei voi kyllä varmuudella sanoa, kuinka käy. Meitä on täällä kirjoittelemassa hyvin erilaisen keskenmenon kokeneita ihmisiä (on alkuraskauden ja jo myöhäisemmän vaiheen keskenmenon sekä myös kohtukuoleman kokeneita). Toisilla kierto on tasaantunut hyvin pian km:n jälkeen ja toisilla on kestänyt pidemmän aikaa kuten minulla. Minulla on viimeiseen puoleen vuoteen km:n jälkeen osunut niin 23 päivän kuin 48 päivän kiertojakin.

Peetu kiva oli kuulla sinustakin! Hyvin on pullat uunissa, kun oviskin on hyödynnetty kaikista sairasteluista huolimatta. Pikaista paranemista!

Pikaista paranemista myös Jazzin tytölle! Minä jo ehdin huolestua, että mitä sinulle on käynyt, kun et ole koko päivänä ollut linjoilla ex-kermiteissäkään :) Sinä osaat kyllä olla todella empaattinen ihminen. On jotenkin niin ihanaa, että maailmassa on kaksi ihmistä, jotka uskoutuu raskautumiseeni enemmän kuin minä itse: sinä ja mieheni. Jännä juttu – voisi luulla, että olemme tuttuja jo pitkän ajan takaa. Ja Kapris lupaan, etten ala taustailemaan ennen kuin sinä olet henkisesti valmis siirtymään ex-kermittien puolelle :) Ja vaikka taustailisinkin, käyn kyllä teitä moikkaamassa siellä, enhän minä nyt teitä voi kokonaan unohtaa ja täytyyhän minun tietää minkämerkkiset nyytit sieltä teille tulee :) Niin noista ovitikuista vielä, etten oikein tiedä uskallanko ottaa niitä käsimatkatavaroihin, kun ovat niin tarkkoja kaikesta nykyään ja kiva sitten on jossain naama punaisena selittää, että mitä ihmettä nämä ovat…Ja muutenkin luulen, että se ovis siirtyy sinne matkan jälkeen ja kierrosta tulee joku megapitkä. Niin olihan tässä menneessä kierrossa se positiivinen asia, että sen oviksen bongasin, mutta kyllä vähän turhan pian oviksen jälkeen alkoivat nuo tuhrut.

Antzi varmasti se, että km on mielessäsi juuri nyt niin paljon, johtuu tuosta lasketusta ajastasi. Se on ihan ymmärrettävää. Mutta kyllä sinäkin olet todella sisukas; kaiken tämän keskellä olet pystynyt pudottamaan painoasi jo 7 kiloa. Upeeta! Minäkin muuten varasin kirjastosta sen uuden km:a käsittelevän kirjan.

Mitä kuuluu Neitokaiselle?

Heipat,

Tuuli
 
Tehis
Pikaisesti...

Tuuli, nyt sinä kyllä höpötät :) Ai että käyt meitä taustailemassa, minkä merkkiset nyytit tulee? Höpön pöpön! Sinä olet siellä omine raskausvaivoinesi ja -iloinesi jakamassa odottajan arkea.

Safiirille onnittelut! Tulen kakkukahville, kun kerkiän.
Käytiinkin muuten siellä teidän "kylällä" pohjosesta tullessa Prismassa :)
Minäpäs nimittäin tiedän S:n asuinpaikan, kun törmäillään myös tuolla "suljetulla osastolla" :-D

Minäkin ihmettelin, missä Jazz luuraa...

Voi, nyt pitää kiitää. Moiks!



 
Safiiri,
Suljetullapa hyvinki :-D Se Prisma on kans meidän vakkari ruokakauppa. Ei saa Keskolta niin hyvin plussapisteitä ku SOK:lta saa bonuksia (hmm, tässä puhuu nyt kymmenen vuoden ajan Prismassa töissä ollu, mahtaneeko vaikuttaa ajatusmaailmaani?)...

Tuuli ei häivy yhtään minnekään. Toimintasuunnitelma A: hypätään porukalla seuraavaan plussajunaan! Jos ei onnistu, otetaan toimintasuunnitelma B käyttöön: varataan paikat sitte pendolinoon. C-suunnitelma: JumboJet, joka laskeutuu vielä tän vuoden puolella tuonne synnyttävien puolelle.

Rinnat rottingilla eteenpäin, naiset!!

 
hipsu
moi,
joo terkka soitti ja oli positiivinen tulos :( eli olin kuin olinkin raskaana. aikaisin meni viikkoja oli tosi vähän varmaan jotai kolme tai jotain kun laskeskelin, että ovulaatio on ollut ainakin viikon myöhässä..eli hedelmöittyminen on tapahtunut ainakin paljon myöhemmin kun alkuun luulin ja laskin..
Nyt on kaksi päivää vuotant aika sellasta menkkamaista kipua ja vuotoa. Terkka sanoi, että jos kipuja ei tuu niin ei tarvii mennä lääkäriin. Mistää hcg arvoista ei ollu puhetta. mitenhän kauan tuo vuoto normaalisti kestää? koska pitää mennä lääkäriin, jos kestää liian kauan? toisaalta olis hyvä tietää ettei jää mitään sinne muhimaan vaan kaikki tulee ulos.
jos ootte käyny lekuris niin ootteko käyneet julkisella vai yksityisellä? mulla on niin vahva epäusko noihin arvauskeskuslääkäreihin, että uskaltaako ees niiden tutkimisiin luottaa...
 
Safiiri,
Pahoittelut vielä uudemman kerran Hipsulle!! Mulla km:t ja tm vuotivat noin viikon. Sitte pikku hiljaa heikkeni ja heikkeni. Seuraavat menkat muistaakseni tuli ihan normaalisti. Tm:ssa piti tarkata sitä arvon laskua, koska se päätty rv 10:llä (eli oli pidemmällä). Kannattaa varmaan nyt seurata sitä vuotoa ja jos se alkaa toista viikkoa kestään ihan runsaana, vois olla aihetta kysyä lääkärin mielipidettä.
 
Tehotyttö
Hipsu, voisi kuvitella, että kun menee noin alussa kesken, niin ei se vuoto paljonkaan poikkea ihan normaalimenkoista. Mulla itselläni meni siellä jossain rv 5-6, eikä sekään hirveästi eronnut menkoista. Vuoto kesti ehkä jotain kymmenisen päivää. Ja seuraavan kierron pituudeksi ekasta vuotopäivästä laskettuna tuli 34. Itselläni sattui olemaan just varh.raskauden ultra sovittuna silloin, kun tuo vuoto oli alkanut. Menin siihen ja katsottiin, että kohtu oli lähes tyhjentynyt.
Noin alkuvaiheen km:ssa ei varmaan tarvitse lääkäriin mennä, ellei mitään ongelmia tule. Kipuja tai seuraava kierto venahda ennätyspitkäksi tms.
Pahoittelut joka tapauksessa Hipsu tapahtuneesta <3
 
pikku2
No niin.. Illastusta!

Ultrassa käyty ja pienen pieni "möykky" siellä kohdussa oli, syke näkyi selvästi ja koko vastasi viikkoja 6+4. Joten kaikki toistaiseksi OK! Sain mukaani äitiyskortin, kuvat kohdusta ja pari lausuntoa tästä meidän operaatiosta.. Meinaan huomenna mennä esikoisen kanssa 4v. neuvolaan ja siinä samalla terkkari lupas vähän vilkasta miun postia tuolta Fermedi-klinikalta.. Joten seuraava etappi on jo huomenna iltapäivällä.. muuten on huomenna vapaa päivä ja aion ottaa siitä kaiken irti..

Hipsulle pahoittelut!
 
Jazz.
Huomenta tytsyt!

Pikku2:lla oli kertakaikkiaan hienoja ultrauutisia! Onnittelut! Uskallatko pikkuhiljaa siirtyä tuonne odottajien puolelle? Tervetuloa!

Hipsulle pahoittelut! Olipas ikäviä uutisia. Mulla on ollut pari hyvin varhaista keskenmenoa ja vuoto on ollut hieman runsaampaa kuin normaalimenkkojen ajan. Joukossa on myös ollut hyytymiä ja kivut ovat olleet hieman kovemmat kuin normaalisti. Vuoto on myös kestänyt pitempään, reilun viikon. Oman mielenrauhan vuoksi on varmaan ihan hyvä käydä näyttäytymässä vuodon loputtua, vaikka omalla gynellä. Tai sitten voit soittaa terkkarille ja kysyä voivatko he mahdollisesti tarkistaa tuon hcg-arvon jossain vaiheessa. Muussa tapauksessa ei tarvitse varmaankaan ns. jälkitarkastusta, ellei tosiaan vuoto ole runsasta, tai haise tai tule jotain muita ongelmia.
Mä käyn aina yksityisellä koska ajattelen samalla tavalla noista arvauskeskuksen lääkäreistä. Gynekologi on kuitenkin erikoistunut naisten juttuihin ja tietää miltä siellä pitäisi näyttää. Voimia ja halauksia sinulle kovasti!

Kiitos Tuuli sanoistasi! :) Lämmitti mieltä. Ihanaa että miehesi on täysillä mukana ja uskoo että se onnistuu. Se on tärkeätä kun oma usko välillä horjuu.
Olen parina iltana ajatellut sinua ja muita kermejä ja ihmetellyt sitä miten läheiseksi sitä voi tulla ihmisten kanssa joita ei ole koskaan tavannut.

Kääk, en mä kerkiä kirjoittaa enempää. Olen taas töissä... tyttö on terve, kiitos paranemistoivotuksista!

Mutta jatkan juttua myöhemmin, jos kerkiän. Ihanaa päivää teille kaikille!
 
*kapris
ONNEA sykkeestä Pikku2 !!!!!!
Ihanan aamunavaus :) (ihan kuin koulussa... aamunavaus)

Senora taitaakin olla lomalla tämän viikon? Tai eikös siellä pohjosessa ole nyt hiihtolomat!?
Joten siksi ei ole tullut raporttia miehen kaadosta.

Jazz, mulla on se ultra vsata ens viikon to... aika pitkä aika oottaa viel, mut oon kyl aika hyvin pystyny olla miettimättä asiaa.
Tein muuten eilen viel sen vikan testin *nolostuttaa* , kun ei tosiaan ole mitään oireita paitsi noi liitoskivut.

 
ruusa07!
Pikku2: Mukavia uutisia on aina kiva lukea. Nyt vain vaihe kerraallaan eteenpäin : )

Hipsulle vielä kerran pahoittelut km. Jos mieltäsi kovasti vaivaa, niin ehkä kannattaa käydä lääkärillä. Itse kävin yksityisellä, kun meillä ei kaupungin puolelta ollut mahdollisuutta ultraukseen. Hcg-arvoa ei meillä seurattu muuten kuin kotitestillä ennen jälkitarkastusta.

ON: Pitäisi alkaa kait vähitellen jännäilemään. Hieman on ollut "kuumeinen" olo, mutta se taitaa kuulua tähän vaiheeseen kiertoa muutenkin. Mittarilla en ole mitannut vaan ihan tunnustellut otsalta, kun kuitenkin heti kun otan mittarin esiin lämmöt romahtaa ; ). Muita "oireita" saakin sitten oikein etsiä. Kahvikaan ei vielä maistu oudolta eikä rinnat tunnu painavilta, joten taisi olla jälleen välikierros kyseessä. BLÄÄH! No vielä ensi kierto aikaa ja sitten kipitän lekurin juttusille.

Ruusa
 

Yhteistyössä