KERMIT

  • Viestiketjun aloittaja uusi ketju vk 10
  • Ensimmäinen viesti
Safiiri,
Kapris, älä nolostele. Pakkohan se vimppa testi on käyttää ja mikäs oiskaan mahtavampi tapa testata ku tietää saavansa toisen viivan :) Ja älä myöskään murehi oireettomuutta. Kaikillahan ei oo ollenkaan oireita ku melkein vasta sitte ku massu alkaa kasvaa ja näkyä...
 
*kapris
Hipsulle pahoittelut =((
tervetuloa tänne sitten purkamaan mieltä niin usein kun haluttaa!!
Tämän ketjun apu on korvaamaton!!

Jazz ehti väliin, heippa sinne :))hyvä kun tyttö terve!
Meilläkin oli tytöllä silloin etelässä ihan kumma kuumepiikki. Yhtäkkiä oli vain ihan tulikuuma ja mittari kohon melkein 40 ?!?! siitä sit paniikissa lekuriin ja siellä tutkivat ja ei mitään erikoista löytynyt - korvat yms- ja seuraavana päivänä kuume pois?!?! mitä ihmettä.
Ja se kuume mitattiin siis moneen kertaan ja kahdella eri mittarilla.. outoa.

missäs suljetulla tehis ja safiiri oikein kirjottelee?? :)

heipat taas
 
*kapris
vähänkö oon nyt hidas kirjottaa kun ehtii tulla monta viestiä väliin :)

Kiitos taas tsemppailusta!!
Mulla oli tytöstäkin vaan noi liitoskivut riesana ja tajuton väsymys, mut sillon en nukkunutkaan 10-11 tuntia yössä niinkuin nyt :)

tuli siis vahva plussa. Laskeskelin, et olen eläessäni tehnyt 10 positiivista raskaustestiä.... en ihan helpolla näemmä usko niihin :)

Ruusa, älä siis huoli!!! Täällä kahvia menee edelleen aivan liikaa (pitäis vähentää jo muutenkin ilman raskautta) eikä se maistu yhtään oudolle vielä. Eikä siis muitakaan oireita, joten älähän vielä heitä kirvestä kaivoon!!
 
Safiiri vielä (sitte häivyn)
Meillä on Tehiksen kanssa nuo juniorit saman ikäiset ja "tutustuttiin" kesäkuun -05 odottajissa. Se porukka pitää yhteyttä suljetuilla sivuilla.
 
Tuuli!
Ihana juttu Pikku2! Lämpöinen halaus sinulle :)

Hipsulle vielä kerran pahoittelut. Toivottavasti sait apua edellisistä kommenteista. Minä en suoranaisesti osaa sinua auttaa, koska itselläni tosiaan vähän erilainen tapaus; minulla oli ns keskeytynyt keskenmeno, joka havaittiin 10+ viikolla ultrassa yksityisellä. Eli alkion kehitys oli loppunut jo 6-7 viikoilla, mutta mitään kipuja tai vuotoja ei ollut, josta olisin voinut aavistaa keskenmenon. Parin päivän päästä ultrattiin varmuuden vuoksi vielä uudestaan ja sen jälkeen tehtiin kaavinta. Vieläkin itkettää, kun muistelen tuota hirveää viikkoa, mutta muuten kaikesta tuosta on jo yli puoli vuotta aikaa, joten suurin suru on jo väistynyt. Toivotan sinulle voimia ja onnea uuteen yritykseen sitten, kun siltä tuntuu.

Kaprikselle tsemppiä ultran odotteluun. Pianhan se jo on! Me ollaan kyllä juuri silloin tuolla maailman toisella reunalla, joten en pääse heti tuoreeltaan sinun uutisia lukemaan. Harmittaa :( Jazzin tavoin olen miettinyt kanssa sitä, että miten tosiaan on mahdollista tulla niin läheiseksi ihmisten kanssa, joita ei ole tavannut. Ei tätä uskoisi, jos ei olisi itse kokenut tätä.

Ja Ompulle tervetuloa takaisin reissusta (kävin kurkkimassa wabbilaisissa)! Taitaa seura tosiaan tehdä kaltaisekseen; on meillä kyllä niin samanlainen kierto tässä kuussa. Minullakin oli niitä tuhruja 3-4 päivää, sitten vähän kovempaa tuhruvuotoa 4 päivää ja nyt sitten oikein kunnon vuotoa jo neljättä päivää. Ehkä tämä joskus loppuu, kun sinullakin kerta loppui :)

Hm vai Tehiksen mielestä höpötän…no niinhän minä taidan suurimman aikaa tehdäkin ;) Ei vaan, ei ole oikein minkäänlaisia fiiliksiä nyt, että miten tässä tulee käymään. Toisaalta sitä miettii, että kaipa se tärppi joskus käy, mutta sitten taas toisaalta ei oikein jaksa uskoa, että miksi se nyt yhtäkkiä tärppäisi, kun ei kaikesta aktiivisesta yrityksestä huolimatta ole viime kuukausina tärpännyt. Et ei taida auttaa, vaikka olisi luotijuna käytössä, niin en usko enää ainakaan tämän vuoden kääröön. Plussa tämän vuoden puolella voi ehkä onnistuakin, jos hyvin käy. Mutta jos uusi työpaikkaa tärppää ennen niin voi olla, ettei sitä plussaa tule tämän vuoden puolellakaan. Tuntuu, että elämäni on nykyään yhtä suurta jossittelua. Mutta ei välitetä siitä.

Hyvä Jazz, että tyttösi on tervehtynyt! Ja sinä pääsit taas töihin :) Joo täytyy kyllä nostaa hattua omalle miehelle, sillä hän jaksaa yhä vielä olla optimistinen. No ehkäpä hyvä, sillä jos tässä olisi kaksi meitä pessimistejä, ei tästä varmaan tulisikaan mitään.

Muistelen, että Senora on vapaapäivillä ja siksi ei ole raportoinut…

Ja Ruusa ei sitten vielä luovuta :) Maaliskuun plussatili on vielä avaamatta.

Safiirille mukavaa huomista ekaa päivää! Puolueettomana voin sanoa, että kyllä minunkin mielestäni S-ryhmästä saa paremmin bonuksia.

Tulipas taas romaani. Tervepä teille,

Tuuli
 
antzi*
Heipä hei!

Täällä valmistaudun kouluun lähtöön mutta pitää vielä hetki surffailla internetin ihmeellisessä maailmassa... :) Täällä tosiaan odotellaan tätiä tulevaksi torstaina, saa nähdä tuleeko taas yhtä vahva pettymyt kun viimeksi. Sain eilen surullisia uutisia kaveriltani, oli saanut keskenmenon. :( Vk 9 oli vuoto alkanut. Miten sitä tuntuu että näitä keskenmenoja on ihan kamalasti nykyisin?!

kapris, testailisin myös varmaa ihan koko ajan varmistuakseni että olen ihan oikeasti raskaana. :) Älä siis nolostele.

Pikku2 onnea sykkeestä!!

Hipsulle pahoittelut keskenmenosta. :(

ja nyt riennän suihkuun!

antzi kp 27/28
 
Safiiri,
Mamallakin oli hyviä ultrauutisia. Onneksi.

Antzille peukutuksia ettei täti tule. Ja ystäväsi puolesta pahoittelut :(

Tuuli, missä vaiheessa uuden työpaikan metsästys on?

Ja loistojuttu ettei Jazzin tytöllä oo enää kuumetta. Pienten sairastelut on aina ikäviä.

Terveisiä vielä muillekin!
 
antzi*
Kermittäret hei!!!! pientä tsemppiä tähän kirjotteluun. :)

Täällä tosiaan "ahkerasti" luin ruotsia.... päädyttiin mun porukoille iltapäiväkahville ja vasta kotiuduttiin... ups! :) No eipä mulla mitään asiaa ole, kunhan huhuilin. Nyt lukemaan ja sitten OC:ta kattelemaan.

 
Neitokainen*
Moikka,

Tulin pikaisesti kertomaan kuulumiset, kun Tuuli siellä taisi kyselläkin. En ole lähes viikkoon ollutkaan koneen äärellä. Täytyy sen jälkeen suunnata vielä hetkeksi töiden pariin, kun on tullut otettua iltahommia töistä mukaan. Tulen sitten toisen kerran paremmalla ajalla pidempien juttujen kera.

Täällä on menossa kp3, eli taitaa meilläkin jo kohta hyvää vauhtia siirtyä vauvahaaveet vuoden 2008 luotijunaan tai lentokoneeseen... Vielähän tässä joulukuu on tarjolla, mutta epäuskoiset ovat tällä hetkellä tunnelmat. Mikäköhän harhaluoti se heti onnistunut epäonnistunut ensiyrittämä oli? Ostin nyt ainakin siteet ja tamponit seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi, joten sitä jos ajattelee, niin jo pitäisi onnistaa ;)

Pikku2 oli hyvät ultrakuulumiset, onnea sinne!

Palaillaan! Lähden nyt sorvin ääreen - tai siis kuitenkin kirjoituspöydän ja työläppärin.
 
Neitonen*
Alkuperäinen kirjoittaja Neitokainen*:
Moikka,

Tulin pikaisesti kertomaan kuulumiset, kun Tuuli siellä taisi kyselläkin. En ole lähes viikkoon ollutkaan koneen äärellä. Täytyy sen jälkeen suunnata vielä hetkeksi töiden pariin, kun on tullut otettua iltahommia töistä mukaan. Tulen sitten toisen kerran paremmalla ajalla pidempien juttujen kera.

Täällä on menossa kp3, eli taitaa meilläkin jo kohta hyvää vauhtia siirtyä vauvahaaveet vuoden 2008 luotijunaan tai lentokoneeseen... Vielähän tässä joulukuu on tarjolla, mutta epäuskoiset ovat tällä hetkellä tunnelmat. Mikäköhän harhaluoti se heti onnistunut epäonnistunut ensiyrittämä oli? Ostin nyt ainakin siteet ja tamponit seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi, joten sitä jos ajattelee, niin jo pitäisi onnistaa ;)

Pikku2 oli hyvät ultrakuulumiset, onnea sinne!

Palaillaan! Lähden nyt sorvin ääreen - tai siis kuitenkin kirjoituspöydän ja työläppärin.
Neitokainen on siis pahasti dementoitunut Neitonen, joka ei edes muista omaa nimeään. Voisin tästä päätellen olla raskaana (samaa ei voi tosin voi päätellä jalkojen välissä olevasta hanasta), eikös raskaanaolijat unohtele aina kaikkea? ;)
 
hipsu
moi!
tänään oli jo parempi pvä..juu kiitos vaan neuvoista. Alkaa tuo vuoto oleen jo lopuillaan, taidan soittaa huomenna terveyskeskukseen ja kysyä mitä ovat mieltä kannattaako kattooo vielä, ettei oo jääny mitää sisään. ja myös se hcg-arvo.
 
Kirppu!
Helou, ystäväni! Terveiset Atlantilta. Reissu meni mukavasti ja kelitkin olivat ihmeen suotuisat; ei hirmu aurinkoiset mutta ei sateisetkaan. Tuuliset kylläkin mutta sehän kuuluu saari ilmaan :eek:) Pieni öklötys varjosti lomaani ja myös väsymys, mutta olen oireista toisaalta onnellinen.

Eilen sain varattua neuvolaankin ajan. Maanantaina olisi TAAS sitten eka käynti. Meillähän on neuvolassakin ultra, joten päästään kurkkaamaan että onko siellä vatsassa oikeesti elämää. Just eilen uimahallissa yks kaveri sano että mun masu on jo paljon suurempi kun keskenmenneessä raskaudessa vaikka silloin päästiin viikolle 12 asti. Niin, siellä varmaan köllöttelee useampi vauva. No, toivottavasti köllöttelee edes yksi...

Siitä tulikin mieleeni että jos on tuulimunaraskaus niin vuotaako se yleensä itekseen johonkin viikkoihin mennessä pois?

Ja Kaprikselle onnittelut plussasta. Ja oliko Ruusakin plussannut??
Ja Hipsulle halit ja osanotot keskenmenosta. Nyt voi tuntua synkältä mutta elämä voittaa vielä, usko pois.

Nyt pyykin pesuun ja iltapäiväksi pitää lähteä töihin (vähän tienaamaan reissurahoja takaisin...)

Ai niin, olin neuvolantätille aika pessimistinen raskauden suhteen ja hän yritti "positiivistaa" mua ja sanoi että keskenmenoja tapahtuu erittäin harvoin toista kertaa.... Minä taidan huokaista vasta kun nyytti on sylissä...
 
antzi*
Täällä kp1... :( Kaiken hienon lisäksi jäi kiertokin näköjään lyhyemmäksi kun yleensä... 27 pv. Onko normaalia että kierto heittää joskus päivällä? Siis joo monilla heittää viikollakin mutta onko mulla siis periaatteessa säännöllinen kierto vaikka joskus näköjään heittääkin päivällä vai miten? Ja onko tuo mun luteeni (vai mikä olikaan) vaihe liian lyhyt..? Kun mulla näköjään ovis on säännöllisesti kp16 ja kierto se +-1pv 28. Että kerkeeköhän sitä hormoonia tarpeeksi muodostumaan vai pitäisikö käydä gynellä?

Yllättävän ok fiilis, osasin jotenkin odottaa tätiä. Mulla on jotenkin muutenkin tosi varma olo että raskaus antaa odotuttaa, ja jollain lailla toivonkin että kerkeisin laihtua ennen raskautta, ja kenties saada koulunkin loppuun. Olisi sitten perusasiat kunnossa. :) Mutta ei kyllä yhtään haittaa jos pikasestikin plussa tulisi!


Antzi taas täällä omaa napaansa kirjottelemassa.... huuui....ruotsin suullinen alkaa vajaa tunnin päästä...!!! Apuva....

kp1/n.28
 
Katzu
Heippa ja terveisiä lomalta :) En ole ehtinyt juurikaan koneella olemaan.

Hipsulle jaksamista

Täällä ei varmuutta oviksesta. Lämmöt ei ole noussut, päinvastoin alilämpöä. Onko muuten aina hedelmöittymisen jälkeen lämmöt koholla????

Alamahassa ollut välillä jännää pakotusta. Parina yönä mahaltaan selälleen kääntyessä tuntunut ikävä vihlaisu. (samaa oli raskaana ollessa).

Jos menkat alkaa niin ne pitäisi alkaa ens viikolla. Kait??????!!!! Eli tässähän sitä ihmetellään :)

Mukavaa päivän jatkoa kaikille
 
Tuuli!
Heips ja mukavaa, kun löytyy sentäs jokunen kirjoittelija. Itselleni ei tapahdu mitään uutta varmaankaan pitkään aikaan ja lisäksi lähden pian lomille, joten en täällä niin aktiivisesti tule nyt käymään.

Antzille ensinnäkin rutistus ja pahoittelut tätivierailusta. Hyvä, että olo on ok, vaikka olisi se plussakin saanut sinulle tulla. Ja, jos minulta kysyt :), niin mielestäni sinun kiertosi on tosi säännöllinen.

Ja sori Neitonen, kun jostain syystä kutsun sinua kai aika usein Neitokaiseksi :) Pahoittelut sinullekin tädistä! Epäuskoinen on muuten aika hyvä sana kuvaamaan myös omia tunnelmiani…

Kirppu tervetuloa takaisin ja kiva, että loma meni hyvin pienestä pahasta olosta huolimatta. Minäkin olen ymmärtänyt, että säät vaihtelevat siellä todella paljon. Mutta kaunista varmasti oli?

Ja Katzukin on ollut lomilla. Toivottavasti oli mukavaa sinullakin. Alankin pitämään peukkuja sinulle dbdbdb, josko se täti ei kurvaisikaan. Lämmöistä taisin kirjoitella tuossa lauantaina tänne palstalle eli minulla ei ole kokemusta niiden mittaamisesta kuin yhdessä kierrossa ja en tosiaan niistä lukemista paljon viisastunut. Ehkäpä joku kokeneempi tapaus ex-kermiteistä osaa vastata sinulle.

Hipsulle vielä terkkuja ja kiva, että meistä oli apua.

Uskaltaako Ruusa paljastaa oireitaan :)?

Safiirille piti vielä vastata, että haastatteluissa olen käynyt ja pari varteenotettavaa paikkaakin olisi, mutta lopullisia päätöksiä ei ole vielä tullut. Kuitenkin yritys on päällä silläkin saralla ja nyt vaan täytyy jännittää, kumpi tärppää ensin – työpaikka vai vauva.
Mutta miten sinulla eka päivä meni?

Mites muuten TI; kurvasiko se täti jo sinne?

Tuuli
 
ruusa07!
Kirppu: BVoi kun olisitkin oikeassa. Ei ole vielä plussattu, tänään kait kp 25. Oireita ei oikein ole, hieman lämpöilyä ja eilen nipisti jonkin aikaa menkkamaisesti. Vielä ei ole vuoto alkanut. No jos normin mukaan mennään, niin vuoto alkanee su tai sitten ma. Sinne asti pitäisi siis vielä piinailla tai ainakin toivoa.

Tuosta tm: Yleensä vuotaa pois itsestään rv 10 mennessä. Mulla vuoto alkoi "vasta" rv 12+3.

Antzi: Oikein paljon rutistuksia.

Ruusa
 
Safiiri,
Kiitos kysymästä Tuuli, mukavaa oli töissä. Vaikkakin niin kova kiire ettei ollenkaan kerkeä surffailla yhtään missään, paitsi yrityksen pankkitileillä maksamassa laskuja ;) Toivottavasti sullakin tärppää pian ( jompi kumpi :) )

Eikös se menny niin että luteaalivaihe sais olla vähintään 12 päivää? Vaikkakaan eihän lyhyempikään välttämättä estä raskaaksi tuloa. Mulla vissiin nykyisin on melko lailla 12 päivää (ellei jopa 13) oviksesta ku tulee hiukan tuhrua ja sitte alkaa oikea vuoto. Edelleen soitan torvia vyöhyketerapian puolesta!

Antzille ja Neitoselle tätipahoittelut. Toivottavasti näin ei tässä ketjussa (eikä muuallakaan) tarvisi enää sanoa. Sais vaan onnitella plussauutisista...

Määki kuulin, että tm yleensä alkaa vuotaa viimeistään rv 10:llä. Just niin ku mulle kävi. Kirppu, koita olla hätäilemättä. Mulla on varma tunne että sullaki alkaa massu kasvaa lähiaikoina ihan näkyvästi :)

Ruusalle valtavat peukutukset. Samoin Katzulle.

Hyvä että meistä oli Hipsulle apua. Kirjota ihmeessä edelleenki aatoksia ja tuntemuksia. Se auttaa!

Ja tervehdys vielä muillekin erikseen mainitsemattomille.
 
antzi*
Iltaa vielä!

Olen myös tässä miettinyt että josko jättäytyisin pikkuhiljaa pois tältä palstalta "vakituisena" kun keskenmenostani yritän pyristellä eteenpäin ja toisaalta vaikka ihania olette ja tsemppaatte niin kuulun tässä raskautumisessa kastiin "100 vuotta yrittänyt ja toiset 100 vuotta edessä". Ihanaa että ihmiset tulevat raskaaksi, enhän minä sitä, mutta jollain lailla myös oma hedelmättömyys sitten tuntuu vielä pahemmalta kun ei ole "kohtalontovereita" joilla ihan oikeasti ei onnistu ekasta eikä vielä 10 kierrostakaan. Mietinkin jos alkaisi vaikka aluksi taustailemaan tuolla yli vuosi yritystä palstalla ja katsella josko sinne alkaisi kirjotella.

Mutta en toki kokonaan häviä! :) Nyt vaan ainakin tuntuu siltä että tarvitsisin ehkä enemmän vertaistukea tähän vaikeuteen saada lapsia kun keskenmenoon. Joten siirryn ahkeriin taustailijoihin! :D

Mutta nytten kyllä lukemaan vielä hetki englantia ja sitten unten maille! Hyvää yötä kaikille!
 
Anu(ei jaksa kirjautua)
Sori kiireinen viestin tynkä taas, kirjoittelen teille taas kun on enemmän aikaa..
Ollunna tässä tällä viikolla parit tentit ja nyt olen työstänyt kovaa kyytiä koulu töitäni...
Huomenna olisi kypsyysnäyte opinnäytetyöstäni ja sitten piru vie se on siinä.Jihuu!!!!

Niin kaikille kauheasti terkkuja..! Olen kyllä lukenut teidän juttuja taas, mutta on olevinaan niin helkutin kiire koko ajan tän koulun kanssa. Toivottavasti ymmärrätte!!

Joo, en ole vielä testaillut, enkä usko että tässä kierrossa edes testaankaan.. Lämmöt ovat kyllä ihmeen ylhäällä koko ajan, mutta muuten olo ei ole "mitään"
Joten odottelen ovista saapuvaksi ensi viikon alussa, noin...ehkä.

Antzille, elä luovuta;) Minäkin olen täällä vielä haaveilemassa ja yrittämässä ja neljä vuotta on jo tullut haaveiltu ja yritettyä;)) Niin että elä nyt luovuta nainen!!! Mutta ymmärrän kyllä jos haluat siirtyä taustailemaan.. Tule edes välillä meitä moikkaamaan!?
Mut nyt Öitä, aamulla lähtö junalla taas kouluun päin...
 
vielä anu lisää..
Aika hyvin, just tota enkkua minäkin luin alkuviikosta.. ja tentin tein tiistaina;))
Samoissa antzi mennään.. joten varataan ne liputkin nyt sit käsi kädessä, näin yhdessä tohon joulukuun junaan! Eikö kuule tehdä nyt niin!??? Tuletteko naiset samaan kyytiin, uskoisin että meille kaikille löytyy vielä lippuja...ei tarvitse sitten sillä lentokoneella mennä perässä;))
 
senora
Pahoittelut Hipsulle.... vielä näin jälkikäteen.

pari lomapäivää tuli pidettyä ja kun työstressi laukesi, niin lentsuhan se pukkasi päälle. Nyt töissä loppuviikon, puolella teholla.

Ovis tuli hyödynnettyä - toivottavasti aika tarkkaan... Mieskin oli ihan innolla mukana, selkä alkaa olla parempi.

Tuulikin miettiny taustailua tai ketjun vaihtoa... tuu vaan rohkeesti vaikka tuonne Wabbeihin... siellähän on meitä muitakin... Ja luulempa että sieltä on monikin käyny vakoilemassa täällä Kermeissä ja tuntee sinut...
Samat sanat Antzulle ...

ääähhhh... nyt katosi kaikki ajatukset.
 
Katzu
Täällähän on hiljaista kun huopatossutehtaalla :)

Ettei vaan olisi meikäläiseen flunssa iskemässä. Aamulla kurkku kipeä, nenä vuotaa, palelee. Lämpöä ei edelleenkään. Ei nyt loman aikana tarvisi sairastua. Viime vuonna talvilomalla on mahataudissa. Taidan olla aika vahvasti taloon päin kallellaan....

Ensi viikolla olisi sit jännitettävää. Toisaalta mielestäni en selkeätä ovista huomannut, joten hirveän luottavaisin mielin en ole. Ja kiertohan voi olla vaikka kuinka pielessä. Niin ja kuinka helppoa onkaan kuvitella kaiken näköisiä ns. raskausoireita ;) Minun vilkkaalla mielikuvituksella sekin onnistuu hyvin.

Näin muuten pari yötä sitten unen, jossa tein raskaustestin ja siihen tuli todella vahva plussa. Testi oli ulkonäöllisesti erilainen eli siinä oli kaksi pitkittäistä viivaa, siis tosi pitkät viivat. Siinä se ylempi viiva oli tosi tummampunainen. Unessa esittelin miehelle ylpeänä tikkua ja sanoin, että katso nyt ei ole ainakaan mikään haamuviiva.

Taidan mennä hetkeksi pitämään sohvaa selässä. Telkusta tuskin tulee mitään järkevää tähän aikaa päivästä :)



 
ruusa07!
Antzi: Älä tosiaan vielä luovuta. En minäkään ole vielä raskautunut. Tuo km taisi sekoittaa mun kropan ihan täysin. Raskaus kun ei ole vain hcg-hormonia ja sen kohoamista. Näin jälkikäteen (vaikka en yleensä kannatakaan jälkiviisautta) olen huomannut että taisi prolaktiini (heh, itsediagnoosi) olla koholla, kun tosiaan aloin maitoa tuottamaan. prolaktiini taas estää aika tehokkaasti raskauden ... Siis tarkoitin että pidempään raskaana olleena, sulla voi mennä aikaa ennen kuin kaikki on ok. Halauksia...

Jaa että aiotte siirtyä toisaalle. Niin tekeehän toisaalta ihan hyvää kun ei tuo km ole ajatuksissa päälimmäisenä koko ajan.

Ruusa
 
*kapris
heippa teille!!

Antzille ja muille taustailijoiksi / muualle siirtyville toivon todella koko sydämestäni, että saisitte sen plussan!!! enemmin tai myöhemmin.
Mutta älkää ihan kokonaan hylätkö tätä ketjua?! Tulkaa joskus laittamaan viestiä, että miten menee.

Antzi, kyselit siitä lyhyestä luteaalivaiheesta, niin mullahan oli noi 2 kiertoa se luteaalivaihe vain 9 ja 10pvä, eli tosi vähän.
Kävin sitten gyneltä pyytämässä lugeja, mutta gyne sanoi, ettei mielellään anna niitä, koska niistä ei ole mitään todisteita että auttavat keltarauhashormoniin. siis sanoi, että kyllä niitä saan jos haluan, mutta hän ei todellakaan suosittele niitä ja sanoi myös, että kyllä elimistö sitten alkaa tuottaa tarpeeksi keltarauhasta kun on raskaana...
no, tota en nyt ihan usko, koska varmana on monella vaivana, että sitä ei vaan kehity tarpeeksi.
Itsellä kyllä raskaus on jatkunut ilman mitään hormoneita ja täytyy myöntää, että on niin pelko per*eessä kun sitä ultraa odottelen, että ONKO SE TODELLA tarpeeksi runsas se keltarauhashormonin määrä... =/
viikon päästä sen näkee.

Katzulle bdbdbdbd jotta ois ovis ollut ja tullut hyödynnetyksi!
Tosi kurjaa jos nyt saat flunssan ja todella kurjaa jos on vielä lomalla kipeänä !

Senorallekin onnittelut miehen kaadoista ja peukut törröttää edelleen :)

Toivotaan Tuuli, että sulla tosiaan tärppäisi sekä työ- että lapsijutut mahdollisimman pian!!
Milloin sulla selviää, että oletko päässyt johonkin hakemaasi työpaikkaan?!
Teillä se matka vaan lähenee... ihanaa!!
Pääset oikein kunnolla rentoutumaan ja tosiaankin irti tästä vauvahaaveilusta (palstasta ja tikuista) joka on hyvä jos sitä itse haluat.

Niin tietenkin, Antzille pahoittelut tädistä =(
olin niin keskittynyt ja noihin muihin asioisin (luteaalivaihe) että jäi toi huomaamatta...

Kiva kuulla, että Safiirin eka työpäivä oli mennyt hyvin!
Ai on niin kiireinen työ ettet ehdi kunnolla palstailemaan.... täytyis varmaan vaihtaa työpaikkaa ;)) näin heti alkuun..

Mites tosiaan TI? Onko täti jo tullut? vai onko pysynyt hyvällä syyllä poissa?!

Eipä ihmeempää... palailen taas langoille
Halimus kaikille

Kapris
 
Tuuli!
Torstaita kaikille! Ruusaa ja Katzua peukutetaan nyt oikein urakalla! Ja sen jälkeen Senora voikin alkaa kertomaan oireistaan, jos ovis kerta tuli noin hyvin hyödynnettyä ;) Ikävä Senora, kun sinuun iski flunssa. Pikaisia paranemisia! Minustakin tuntui yhtenä päivänä ihan siltä, että flunssa tulee, mutta eipä sitten tullutkaan. Kaipa minulle käy samalla tavalla kuin Katzulle eli flunssa iskee lomalla. Sori Katzu muuten, sekoitin, luulin, että olit jo ollut lomalla, mutta sinähän lomailet parhaillaan! Minulla alkaa loma ensi viikon puolivälissä ja sitä odotan jo kuin kuuta nousevaa.

Anulle hieno homma, että alkaa kaikki olla jo purkissa. Mitkä sinulla on seuraavat suunnitelmat? Täytyy kyllä sanoa, että olet aikamoisen sitkeä sissi, jos olet jo neljä vuotta jaksanut haaveilla ja yrittää.

Antzi, ymmärrän sinua kyllä täysin, minustakin tuntuu siltä, että kaipaisin tällä hetkellä vertaistukea lähinnä tähän raskaaksi tulon vaikeuteen. Tottahan se on, ettei luovuttaa saisi, mutta välillä se on vain niin vaikea kestää tätä turhautumista asian suhteen. Katselin tuossa muuten, että Yli vuosi yritystä –jengi on juuri sulautunut Tahkoajiin. Ja kiitos vaan Senora kutsusta wabbilaisiin :) Olen kyllä siellä tosiaan jo aika usein taustaillut, lukenut mm Ompun ja muiden juuri hoitoihin hakeutumassa olevien ajatuksia.

Safiiri onpas kummallinen työpaikka tosiaan, kun et ehdi taustailemaan :) Ei vaan aina alussahan se on semmosta. Omista työpaikkahauista sen verran, että lähiviikkoina varmaan ratkeaa jotain puoleen tai toiseen. Jos ei noi tärppää niin sit vaan uusia hakemuksia kehiin. Hm Kapris siitä sitä vasta soppa syntyisi, jos kummatkin tärppäis (siis vauva ja työ). Se olisi kyllä aika hankala tilanne, mutta luotan siihen, ettei näin epäonniselle ihmiselle voi sellaista tapahtua. Miehen kanssa ollaan juuri viime päivinä puhuttu, että lopetetaanko vauvan yrittäminen tilapäisesti, jos pääsen uuteen paikkaan. Minä olen vähän sillä kannalla, että lopetetaan ja hän, ettei missään tapauksessa. On jotenkin tosi liikuttavaa nähdä, kuinka paljon hän toivoo, että tulisin raskaaksi. Toisaalta se myös surettaa, kun ei oikeasti vielä tiedä, miten kauan tässä tahkotaan. Mutta siis päivä kerrallaan ja katotaan miten käy. Onneksi tosiaan tulee se loma ja pääsee tuulettelemaan ajatuksia. Ei minua tämä palstailu sinänsä stressaa (tässähän tämä menee työn ohella ;)), mutta tuntuu ääliömäiseltä kuukaudesta toiseen vatvoa samoja asioita.

Mutta huomenna on jo perjantai :)

Tuuli
 

Yhteistyössä