KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onpas taas sattunut ja tapahtunut... Liccalle paljon paljon tsemppiä, karmaiseva koitos, joka toivottavasti päättyy pian ja hyvään lopputulemaan.

Mä en oikeesti pysy enää kärryillä mitä kenellekin on oikein tapahtunut, joten: onnenpotkuja miesten selätykseen, ovisbongailuihin, sekopää-päivien läpikäymiseen, raskauksien leppoisaan etenemiseen, raskautumisiin, työhaastatteluihin, asunnon hankintaan/rakentamiseen ja mukavaa matkaa maailman ääriin. Noin, toivottavasti huomioin nyt kaikki.. =)

Hei, mulle ilmoitettiin eilen, että vakinaistamiselle on saatu virallinen lupa. Eli nyt asia on varma ja paperit allekirjoitetaan sitten joskus... =) Kyllä kuulkaa rouvat/neidit helpotti tätä rouvaa ja kovasti. Nyt sitten odotetaan huhtikuuta kuin kuuta nousevaa, eihän sinne ole enää kuin 1,5kk...

Kääks, töitä pukkaa, pakko kai alkaa toimia. Siis niin kuin aikuisten oikeasti. Leppoisaa perjantain jatkoa toivottelee "vakipaikan onnellinen haltija"- Niksutin...

Huomenta..

Tää on ihan mahotonta tää kölliminen kun ei oo pakko nousta ihmisten aikoihin.. No, esikoisen kanssa tässä pitäs alotella ystävänpäiväkorttien askartelua ja pikaisesti ulos.. yhdeksitoista vien pienen miehen hoitoon ja sitten vielä siivousten kimppuun..

Niksulle onittelut vakipaikan selviämisestä ! ! !

Lohtuhali Liccalle..

ON: Tänään on kivistänyt masua.. jotenkin kylmät väreet menee kun kuvittelen tietäväni, että kipuilu johtuu taas siitä ettei mitään ole tapahtunut.. Vaikka yritän sisäistää pääkoppaani ajatusta ettei se ole maailmanloppu vaikkei alkio olisikaan kiinnittynyt niin onhan se silti valtava pettymys..

kerokaahan rakkaat ihmiset johtuuko tämä nyt hormoneista vai mistä... pelästyin tuossa yöllä omia aatteitani! En saanut unta kun mietin tätä meidän vauvatilannetta ja sen epäonnea. Ja sitten jostain putkahti mieleen että en mä tiedä haluanko mä elää jos tää on tällaista pettymystä kuukaudesta toiseen. Ja ilman lasta en ainakaan halua elää. Ok, tuo ajatus tuli ja meni, en nyt kuitenkaan ole mitään yhtä itsekästä tekemässä! Mutta huolestutti jotenkin tuo oma ajatusmaailma. :/ Mulla oli joskus 14-16 vuotiaana masennusta syömishäiriön ohella ja pelkäänkin että eikai se vaan lähde sieltä nyt puskemaan taas kun tässä on kuitenkin pienen ajan sisällä sattunut paljon kaikkea, hyvää ja pahaa. Onko normaalia joskus kun on oikein pohjalla niin ajatella tuollaisia? Tässä ei nyt tosiaan mitään masennusta kaivata että pysyisi poissa vain..!

Niksulle onnittelut työpaikasta!

kp 2

Niksulle onnittelut vakkaripaikasta!!
Ei todella ole enää pitkään sinne huhtikuulle... aika lentää tosi vihnaa vauhtia, vaikka piinapäivillä sitä ei huomaa kyllä!

Licca, kyllä on koeteltu rankalla kädellä. Ei muuta kuin iso lohtuhali ja tervetuloa joukkoon hurjaan ;) jos en ole jo toivottanut?!?! kun ei muista, niin ei muista..

Antzi pienoinen.... nyt pois tollaset supersynkät ajatukset. Varmaan on hormoneilla ja kaikella epäonnistumisella/km yms vaikutusta, mutta ei saa ajatella tollaista!
Toivottavasti se masennus ei ala nostaa päätään!!
Nyt sinun täytyy yrittää ajatella kaikkea positiivista, kuten laihtumista, etelänmatkaa, ellejä.. :))))
sinne superhyperhali!!!! *rutistaa*

Kirpulle iiks- jännää!!!

Ai niin, Safiiri kävi eilen illalla kirjoittelemassa..... kuules, kyllä aika hyvältä vaikuttaa!!
Onneksi teillä se muutto, niin varmaan vähän laittaa ajatusta pois (hyvin) mahdollisesta raskaudesta. hirmusesti bdbd sinne

sitten (.)
eilen sitten romantisoitiin. Mies kysyi ihan vakavana, että onko sulla nyt sit se ovis ?? sanoin vaan, että en todellakaan tiedä...
Kyllä meillä siis muutenkin puuhaillaan kuin vain oviksen aikaan :) mutta mieskin on aika vauvakuumeissa (vaikka ei sitä ihan täysin myönnä) ja on enemmän tohkeissaan kun mulla se "varma" ovis on. Miettii jälkeenpäin että oliko hyvä asento yms?!?!
mutta en kyllä missään kuvitelmissa enää usko, että tässä kierrossa ovista on ollut. Tai jos on, niin se on kyllä hurahtanut ohi silloin "pienen suukopumme" aikana (=kun mulla pimahti... :D )
limaa kyllä on nyt vaikka muille jakaa. Kiiltävää ja läpinäkyvää - en ole haistellut.
ja ihme jomotusta on tänäänkin.
En laita itteeni tonne jännäyslistaan, kun siellä ois sitten n.20pvän skaala. ekasta oviksesta vikaan (joka vasta tulossa??) tai siihen oviksettomaan vaihtoehtoon..
ainakaan tässä kuussa ei tartte jännäillä, vaan voi elellä rauhassa.

haleja kaikille

kapris

Jospas se Kapris tekee kans Tehikset :-D Mites sä nyt noin kauan limailet.. hmmm. Taitaa olla jo pullat uunissa ;-)

Hitsi, aina vahingossa välillä klikkaan tänne netin puolelle. Kohta pidän ruokkiksen ja iltapäivällä en tänne vilkuile :-)
Masennusmittareita tällä just pisteyttelin...

Voi Antzi, kuulostat kyllä surulliselta. Osa saattaa olla tuosta kierrosta johtuvaa hormonien heittelyä. Jos kovasti on mieli maassa, niin ota yhteyttä terveyskeskuksen psykologiin. Ulkopuolinen apu on joskus enemmän kuin tarpeen! Ja muista, että me ollaan täällä <3 Ehdottomasti purat tänne mustimmat ajatukset, yritetään niitä yhdessä selvittää. On sinulla ollut rankka vuosi, joten ei ihme jos alakulo iskee. Ja jos sinulla on taustalla noita syömishäiriö-& masennusjuttuja, niin kannattaa olla tarkkana oman mielialan kanssa. Oletko silloin saanut apuja vai selviytynyt omin voimin?Toivotaan parempaa huomista!

Nyt lähren syämään :-)

Voi Antzi ystäväiseni! Lähetän sinulle suuren ja lämpöisen halirutistuksen ja yritän vetää sut ylös sieltä syövereistä.
Voin jotenkin kuvitella mitä käyt läpi, olen itse kärsinyt masennuksesta ja ajoittain jopa itsetuhoisista ajatuksista. Inhottavia tunteita, mutta ovat mulla onneksi menneet ajan kanssa ohi. Mulla on myös ollut aika usein sellainen fiilis, että ei mulla ole tässä maailmassa mitään virkaa. Koin itseni täysin epäonnistuneeksi kun en edes lasta saanut synnytettyä tähän maailmaan. Onneksi nämä fiilikset ovat menneen talven lumia, mutta masennuksen mörkö kummittelee silti tuolla takaraivossa. Siitä syystä en halua edes ajatella miten mun käy jos tällä kertaa ei onnistuta.

Sori, tulipas omanapaista tekstiä kun tarkoituksenani oli yrittää lohduttaa sua. Mutta viestini on se, ettet ole yksin ajatuksinesi eikä niitä välttämättä tarvitse säikähtää. Yön pimeinä tunteina ajatukset ja murheet saavat aivan eri mittasuhteet. Suosittelen kuitenkin käsittelemään ajatuksiasi. Kirjoittaminen auttaa ainakin mua, eli pura tänne kaikki ikävät ajatukset ja tunteet tai kirjoita päiväkirjaa. Olen myös käynyt useamman kerran psykologisella vyöhyketerapeutilla juttelemassa ja hoitamassa itseäni. Suosittelen sitä lämpimästi!
Sun kannattaa ehkä soittaa neuvolaan ja pyytää sieltä keskusteluapua, jos siltä tuntuu. Yksin ei ajatusten kanssa kannata eikä saa jäädä. Haleja ja tsemppiä kovasti!!

Pikku2:lle myös rutistus! Minullakin menee kylmät väreet pitkin kroppaa kun ajattelen sinua ja kuinka rauhallinen olet olosuhteisiin nähden. Itse pomppisin varmasti pitkin seiniä. Pidän peukkuja ja varpaita pystyssä ja toivon niin hirvittävän paljon, että pikkuinen alkio olisi nyt muurautunut oikein kunnolla sinne kohdun seinämiin kiinni.

Kapris saikin miehen houkuteltua romantisoimaan. Hienoa! Toivotaan kovasti ettei ovis olisikaan vielä mennyt. bd bd bd bd
Aika todella hellu sun miehes kun on noin mukana vauvakuumeilussa, söpöä!

Nyt jatkan hommia! Halit ja rutistukset kaikille.

Täällä rinnat paisuu paisumistaan... koko ajan enemmän ja enemmän. Tai ei kait ne paisu mutta tuntuu siltä. Kohta on olo kun Pamelalla Baywatchissa. Vatsaa kipristelee, mutta limaa ei näy. Hmm.

Antzi, mullakin on ollut syömishäiriö (johtui varmasti ulkonäköpaineesta lajissa jota harrastin ja täydellisyydenvimmastani) ja sen kanssa kannattaa olla tarkka ja rehellinen itselleen. Mulla nimittäin keskenmenon jälkeen tuli muutama ahmimiskohtaus ja oksentelu. Meni onneksi ohi pikaisesti. Olenkin yrittänyt nyt ajatella oikein urakalla positiivisia asioita ja liikkua säännöllisesti. Se tietää mulle hyvää oloa. Mutta se on kyllä totta että varsinkin iltaisin ja yksin tulee synkisteltyä helposti. Pitää vaan yrittää mennä päivä kerrallaan. Kyllä sinä sen vauvan vielä saat, uskot vahvasti ja teet kaikkesi sen eteen että se toteutuu...

Onnittelut Niksulle vakinaistamisesta! Hurraa! Tarjoillaanko meille kahvit kakun kera? Slurps!

Kapriksella taitaa olla jännitettävää, niinkun meikäläiselläkin.

Terkut muillekin, Jazz ja Tehis, perässä tullaan, jos ei tässä kuussa niin seuraavassa sitten :o)

Kirppu edelleen 26/27-30

Hyvää perjantaita kaikille tasapuolisesti! Ihana ilma tosiaan, kyllä nyt kelpaisi Tehiksen potkukelkalla kiitää, mutta taidat vääntää siellä nyt jotain sisähommia.

Licca, hei! Muistankin sinut, kun kävit kertomassa itsestäsi jokin aika sitten. Todella ikävä asia, että sinulla todettiin tuulimuna ja vielä se, että olet joutunut jo kahdesti kaavintaan. Paljon tsemppiä ja päivä kerrallaan eteen päin. Minulle tehtiin kaavinta viime syyskuun alkupäivinä. Toivuin fyysisesti melko pian, mutta tämä henkinen puoli on ollut ylä- ja alamäkeä. Olet tervetullut mukaan joukkoon tummaan, jos haluat purkaa ajatuksiasi.

Voi Antzi; kyllä minullakin on yön tunteina ollut vaikka mitä synkkiä ajatuksia, ne on niitä vihonviimeisiä hetkiä :( Se vauvan kaipuu on välillä niin käsittämätön tunne, ettei sitä aina pysty järjellä ymmärtämään. Sinulla on ollut paljon stressiä syksyllä, sinun täytyy vain uskaltaa olla armollinen itsellesi, toipuminen kestää aikansa. Sinun täytyy nyt vain uskoa, että kaikki kääntyy parhain päin! Olen samaa mieltä toisten kanssa eli jos sinusta tuntuu vielä pitkään todella pahalta, ei ole mikään häpeä mennä juttelemaan tunteistasi ammattiauttajan kanssa. Haleja ja rutistuksia!

Katzulle tsemppiä; nyt kuulosti jo paljon järkevämmältä tuo lääkärikäynti. Täällä, kun surffailee tarpeeksi usein, aika menee nopeasti :)

Safiirille puhtia muuttoon! Sinulla on nyt sen verran actioniä, ettet ehkä ehdi ollenkaan jännäilemään... No me muut tehdään se sun puolesta! Ja työhaastattelussakin olet jo käynyt! Ruusakin taitaa olla parhaillaan työhaastattelussa? Miten meni?

Niksulle vielä kerran HURJASTI ONNEA vakipaikasta! Kakku kelpais minullekin :)

Kirpulla kuulostaa nyt kyllä todella jännälle -IIK! dbdbdbd Pikku 2:lla on vielä kanssa jokunen päivä jännättävää. Ja Tehisen ja Jazzin ultran on ensi viikolla! Tässä ei ehdi edes hengähtää välillä. On hyvä, että täällä on niin paljon teitä muita jännättäviä, ettei omaa tilannetta tule seurattua niin aktiivisesti . Kapris, jos sinulla on sitä limaa jaeltavaksi asti, niin voisit vähän laittaa tulemaan minulle...tuntuu taas siltä ettei meikäläisessä tapahdu yhtään mitään. Kyllä minä uskon, että sinulla se ovis oli...tai ehkä tulossa =). Kokeile yllyttää miestä illalla...

Viikonlopun alkuja ihan kaikille,

Tuuli

IIK.. Löysin tuossa äsken kun rupesin penkomaan noita vaatehuoneesta roijattuja nyssyköitä pussin.. sen sisältö oli nallepuh kangasta ja vuorikangasta.. niistä sais ihanat lakanat ja tyynyliinan + viittä vaille valmis pinnasuojus pinnasänkyyn.. nyyh..

Vietiin aamulla esikoisen kanssa tuohon naapuriin kolme kassillista 50, 60 ja 70cm vauvan vaatteita "lainaan".. heillä tulee tarvetta kuukauden kuluttua.. nyyh..

Kysymys: Onko teillä ollut ongelmia itsenne kanssa peiton heiluttamisessa..? Yleensä se on niin päin, että mies haluaa ja vaimon särkee päätä.. mutta kun tuntuu, että kyöhnään ukon kainalossa kuin kollikissa.. ja vaikka ei oikein uskaltais niin halut on ÄLYTTÖMÄT.. Olen yrittänyt miettiä onko tää sitä, että olen raskaana.. muistan, että viime raskausaikana olin aika "peto".. mutta toisaalta voiko olla jo seuraavaa ovista.. vai tuleekohan sitä edes kun noi hormoonihoidot on ollu mukana..? En tiedä..

No, urakka jatkuu..

Pikku2: muistan myös että olin edellisissä raskauksissa (joista toinen meni mukavasti loppuun astikin) kauhee vonkaa seksiä. Älyttömät oli himot. Nyt ainakaan ei tekisi yhtään mieli. Mahaan koskee ja kaikkee... yök! Ehkä en sitten ole raskaana. Mutta kun mulla yleensä ennen tätiäkin tekee mieli. Tai mun tekee mieli aika usein. Paitsi nyt on ollut viikko ettei ole yhtään tehnyt. Tiedä häntä.

Piti kelata eiliset viestit läpi, kun multa oli täysin mennyt huti Safiirin jännä tilanne. Huimaa, nyt pidetään kaikki ulokkeet pystyssä että natsaisi työpaikka ja tuo vuoto olisi kiinnittymiseen liittyvää. bd bd bd bd bd bd bd

Tuulille toivon oikein kauheasti limoja, hihii. On toisaalta varmaan ihan hyvä ettet ehdi oikein keskittymään omaan kroppaasi. Toivotaan että tässä kierrossa riittäisi yksi tikutus ja tulisi yllätysplussa! bd bd bd bd

Himoista oli puhetta. Mulla ei alkuraskaudessa ole ollut moista, mutta keskiraskaudessa kylläkin. Mutta paikat ovat kyllä jotenkin herkemmät ja huipulle pääsyyn ei mennyt kuin pari minuuttia =) silloin kun viimeksi puuhasteltiin. Toivotaan että se on oire raskaudesta itse kullakin!

Voih, mulla on myös kauhea pesänrakennusvietti. Tahtoo hypistellä ja laittaa ja ihmetellä ja kaikkee. Huoh.

Vielä muutama yö ultraan. Ai vitsit että jännittää. Onneksi aika on mennyt kiitettävän nopeasti, hyvässä seurassa. =)

Hyvää alkavaa viikkistä minunkin puolestani. Kohta sitä pääseekin kotiin, jee!

Moikka

Liccalle haleja. Kyllä inhottaa kun muutenkin on vaikeita asioita ja sit joutuu kärsimään ylimääräistä.

Mulla tänään tuntu pahalta, kun tuli yksi asiakas ja kertoi olevansa viikolla 17 raskaana ja la 18.7. Minullahan olisi ollut la 17.7. Oli tosi vaikea pitää itsensä koossa.
Minkäs ajatuksilleen voi.

Toivottavasti Antzi saa voimaa näin kevätauringon myötä.
Kyllä tässä hekästi alkaa liikaa synkistelemään ja miettii ja miettii omaa tilaansa.
Minua on alkanut hirvittämään ajatus, että jos ja kun tulen uudelleen raskaaksi, niin mitäs sit jos sekin päättyy keskenmenoon. Palautuuko kroppa yhtä hitaasti kuin nyt. Tällä minun vauhdilla ei kyllä vuoden aikana montaa kierrosta ehdi läpi käymään.

Nyt täytyy taas jatkaa töitä, jotta pääsen kohta kotiin

Katzullekin kovasti tsemppiä ja haleja <3 Kyllä sinä vielä raskaaksi tulet ja saat oman nyytin, usko pois!

Ei voi kuin ihmetellä tätä oloa. Jos nyt pitäis tästä olosta arvata, että missään mennään, niin arvaisin OVIS. Munasarja tosiaan pullottaa ja säteilee selkäänkin, kuten aina oviksen aikaan ja kierron loppuvaiheessa. Myös sitä menkkakipuilua on vähäsen. Ei vois ikuna arvata, että raskaana ollaan :-) Toivottavasti tämä oireettomuus ei ole huono merkki. No, halut kyllä puuttuu, joten se kielii siitä, ettei ole ovista :-P
Taitaa sittenkin olla se poikaraskaus ;-)
Minä olen perinteisesti ollut alkuraskauksien aikaan erittäin haluton :-D

Täytyy tästä vähitellen käydä laittautumassa, että kehtaa viedä nenän kauppareissulle. Jospa laittaa lapun luukulle tältä päivältä opintojen kanssa.

Kivat viikonloput! Toivotaan, että uusi viikko tuokin sitten taas paljon plussia tullessaan. Kohta se Senorakin palaa siellä etelän hetelmiensä kanssa ;-)

Heippa!
En oikein kärryillä mitä kaikkea täällä on tapahtunut...Välillä käyn lukees, mut teksiä tulee niin nopeesti, ettei kaikkea kerkeä :)

Todella omanapainen: Vaikka luulin selviiväni tän kierron jännäämättä, jännään silti, rinnat on ollu niin kamalan kipeät ja muhkeat! Lisäksi kuivaa kautta ei ole ollut. Puuhailua oli yhen kerran n.kp12, silloin limat parhaillaan. Ehkä ovis ois ollu aikasessa tai sit simpat pitkäikäisiä!! Ihan rauhallisin mielin kuiteskin, viim.tiistaina tätin pitäis tulla. En jaksa stressata, jos ei tärpänny, niin sitten ei, tässä kuussa kun ei hiivan takia yritystä edes ollut. Pupuilua sitten senkin eestä uudessa kierrossa.

HUI JA HUI meidän ensi viikon jännääjiä!!! Ja niitä onkin paljon.... jos tehtäis niin, että tammikuussa kun plussas neljä, niin helmikuussa vois plussata sit vaik tuplat eli 8?!?! sit ainakin kaikki ens viikon jännäjät mahtuis mukaan ja tilaa jäis vielä loppukuullekin..
tai eipä taida mitään kiintiötä olla tonne "toiselle" puolelle siirtymisessä ;)))

AI tehis "bongailee" ovista vielä raskaana ollessaan ?! :)
usko pois, kyllä sinä raskaana olet ja kunnolla !

Limalähetys tuulille lähtee... *pläjäys päin näyttöö*
on sitä limaa mut saattapi olla myös mun greippijuomingeista johtuvaa?!
olen kyllä AIKUISTEN oikeesti vakuuttunu, että tämä limailu johtuu vaan näistä auringonsäteistä, tulevasta keväästä ja NORMAALISTA halusta viettää hauskaa miehensä kanssa sängyssä =)
miettikääpä, että viime to oli lääkäri. Sen jälkeen olinkin ihan pari päivää normaali ja jo ke tuli hirmuinen lapsi-haluumis-skitsoilu... että niin pitkään vaikutti se gynellä käynti =((
siinä tulikin vastaus pikku2:n kysymykseen... no, kyllä me aika saman verran halutaan sitä seksiä. Yleensä minä nykyään sitä ehdotan, mut on mies ihan mukana ja tietenkin hänkin tekee aloitteita.
mutta kaukana on ne suhteen alun monta kertaa päivässä :)

Hitsi kun kaikilla ne rinnat reagoi. Täällä taas puristelen omiani, mut tuntuu, että ne on pienemmät ja lörpömmät ku ikinä... =/

tulipa hölmö viesti, mut en jaksa enää siitä ressailla!!

Ihanan aurinkoista perjantaita teille rakkaat kermittäret
ja tänne heti ilmottamaan miten käy (ruusa, pikku2, kirppu, ninni, hmmm... safiiri ja kaikki muut jännääjät!!!)

Kapris

Anteeksi omanapaisuuteni. Tätiä ei ole vielä näkynyt, mutta laskelmieni mukaan vasta huomenna on se vierailupäivä. Yleensä täti tupsahtaa paikalle illalla, joten huominen pitää vielä piinailla. Su sitten testi, jos...

Haastattelussa käyty. Katsellaan miten käy. Järjestävät vielä toisen kierroksen.

Ruusa

Ruusa toivottavasti on täti pysynyt "naapurissa"..

Täällä on oireet siihen suuntaan, että hetkenä minä hyvänsä alkaa vuoto.. nyyh.. Olen kyllä asennoitunut siihen, että vuotohan se sieltä alkaa.. mutta salaa toivon, että olisin väärässä.. Jotenkin vaan tiedän ettei tällä kertaa siirto onnistunut..

Iltapäivällä lähdetään yökylään sukuloimaan, joten siellä sitten tuskaiset paikat jos vuoto alkaa..

Pikku2 KP 25

Pikku2:lle tsemppihalit!!
älä vielä luovuta. niin kauan on todella toivoa, kunhan täti pysyy poissa. ja muista, että ne raskausoireet ovat niin samanlaisia kuin menkkaoireet (ärsyttävää senkin)

Ruusalle täällä bdbd peukut ja varpaat pystyssä, jotta saatais tämä helmikuun +++ tili avattua!

Täällä odotellaan menkkoja maanataista lähtien kuun loppuun asti :)
siis "ekan" oviksen ja lyhyimmän luteaalivaiheen perusteella täti vois kurvata jo maanantaina visiitille ja sitten sen toisen ääripään, eli ovuloimattomuuden perusteella kierto saattaa venyä ?!? varmaan pitkäksi.
Kesällä oli pari kiertoa 39pvä, joten sinne varmaan ainakin...
kyllä odotan jo alkuviikosta, kun hiukset alkaneet taas rasvoittua, finnejä pukkaa ja hirmuinen ruuan ja makean himo... =(
no, eipä ole iso pudotus.

ihana ilma tällä hetkellä, kun pakkasta -12 ja aurinko paistaa!!!

kapris

Pikainen lauantaitervehdys täältäkin!

Voi vitsit, mikä keli :-) Päästiin tänään potkuttelemaan, käytiin kyllä eilen illallakin. Tekee hyvää kropalle, jotenkin toi kipeä selkä lepää. Siis kun se on tuota iskias-tyyppistä, niin venyttää mukavasti selkää ja takareittä.
Mulla on ihan järkyttävä pesänrakennusvietti päällä. Kello oli YHDEKSÄN aamulla, kun olin suihkussakäynnin, aamupalan ja poitsun kanssa lukemisen&leikkimisen lisäksi pessy ja viikannu pari koneellista pyykiä, tiskannu&tyhjentäny koneellisen tiskiä, kastellu kukat, imuroinu alakerran, pessy keittiön ja eteisen lattiat. Ja tuosta se sitten on jatkunut koko päivän... Ihme, että selkää vähän kolottaa :-D

Pikku2, me muut kyllä täällä uskotaan, että siellä on vahvasti pikkuinen alkio kiinnittyneenä :-)

Hih, ottaapa tuosta Kapriksen kierrosta nyt selkoa. Taisi pilkka osua omaan
nilkkaan :-D :-D :-D No, mitä oudompi kierto, sen parempi lopputulos!

Ruusa tosiaan taitaa avata helmikuun plussatilin, jookosta! BEEDEETÄ ja DEEBEETÄ :-)

Oikein antoisaa viikonlopun jatkoa kaikille!

Tehis rv 5+4 (viisi yötä ultraan, jippii!)

niin siinä kävi, että ovis yllätti ja tuli tänään =)))
Tai ainakin vahvasti uskon niin.....
tikkuun vahva viiva ja aivan tajuttomat kivut!! ja kunnon klimppi limaa.
joten laitoin nyt jännäyslistaan omat päivät (9 ja 10pvän luteaalivaiheen mukaan..)

Mites Ruusa? oletko välttynyt tädiltä? hirmuisesti beedeetä sinne

entäs kirppu? Sinne myös sormet pystyssä tsempin merkiksi

hyvät yöt!

kapris... jospa sitä lähtis tuonne peiton alle ;)

Voi minua, olen oikea hätähousu.... Vannoin itselleni etten testaa ennenkuin OIKEESTI on kuukautiset myöhässä. No, tänäaamuna en voinut vastustaa kiusausta ja testasin sillä herkällä testillä. Ja mitä siitä sitten tuli: katsoin ensin että nega. Höh. Sitten 10min. päästä uudelleen niin aivan kapea himmeä viiva. No, en tiedä, ehkä mun kuvitelmaa. Tosin oviksesta on nyt se 7-8 päivää, joten ei ehkä vielä näytä. Eli oviksen mukaan kierto olisi se 30-31 ja nyt kp 28. Pitänee siis vielä jännittää.
Tässä vähän omaa napaa...

Hauskaa sunnuntaita.

Ainiin, perjantaina kylässä tarjottiin punaviiniä ja minä tietysti innoissani halusin kun kerran punaviinin ystävä olen... Mutta yökötti. Mies joutui juomaan loput... Eli ehkä sittenkin!