KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anteeksi Kapris, mutta nyt en pelkästään hihitä sulle, vaan räkätän täysillä :-D
Siis ei millään pahalla <3
Ou nou, että osaa olla joskus supermegahassuja nää kuvaukset naisen elämästä!

Antzi tiedän, että tänään kaikki tuntuu todella pahalta, mutta älä luovuta! Tämä on niin epäreilua, tiedän. Se on muuten kumma juttu, ettei noi miehet pysty ymmärtämään sitä keskenmenon syvintä tuskaa (tai tarkemmin ajateltuna en minä nyt tiedä onko se kumma juttu...) Meilläkin mies osittain ymmärtää pahaa oloani, mutta hänkään ei pysty täysin ymmärtämään, miksi olen niin "rikki" siitä, että jos kaikki olisi mennyt hyvin, olisin jo äitiyslomalla ja vauva syntyisi ihan pian. Hän ei ymmärrä, miksi mietin vielä sitä. Tässä suhteessa me ainakin miehen kanssa ollaan erilaisia. Hänkin aina sanoo, että ollaanhan me kerran onnistuttu. Joo tosiaan onnistuttu :( Minäkään en aina pysty saamaa lohdutusta tästä "onnistumisesta", kun nyt tuntuu, että aika vain kuluu eikä onnistuta enää millään. Se ahdistaa, kun ei tosiaan tiedä kauan tässä vielä menee ja mitä sitten, jos seuraava raskauskin menee kesken. Mutta silti ei kannata vielä luovuttaa - ei sinun, eikä kai minunkaan. Haleja! Ja kyllä tuo on hyvä asia, että kierrot on säännölliset!

Katzu, hyvä että pääset tänään vielä kuulemaan toisen lääkärin mielipiteen!

Mentävä,

Tuuli

Voi ei Kapris, ihan kun meillä viikko sitten... Räkätin aivan täysillä kun luin tota sun juttua!!! Mun mies sano että on alkanut menemään vähän liian vakavaksi tämä vauvan teko ja että silloin niitä lapsia ei ainekaan tule jos oikein yrittää. No, minä sitten olen yrittänyt relata. Vaikka itkee tihrutin kyllä aika paljon. Hirveellä vaivalla sain bongattua oviksen ja sitten ei edes sekstailtu "tärppi"aikana...

No, minäpä näytän sille miehelle. Nyt kyllä on nimittäin tisseissä sellaista kolotusta ja pakotusta ja vatsassa jomotusta että... (voi olla täti tulossa ;o) ) Eilen tyttö kumautti mua tissiin ja kyllä sattui. Muuten on kyllä hirmu hehkee ja hyvä olo. Ja tekee mieli kaunistautua; värjäsin eilen hiukset ja tänään kulmat jne. Ihan outoa...

Antzille superrutistukset... Voin hyvin kuvitella tunteesi. Vaikka meillä onkin jo yksi lapsi niin tätä toista on kyllä hartaudella odotettu ja kuukautisten jälkeen olen niiiiin maani myynyt. Ja tietty keskenmenon...

Katzulle tsemppiä lääkäriin!

Nyt pitää mennä katsomaan onko meidän lapsi jäätynyt tonne pihalle. Laitoin untsikkapussiin ja tuuppasin verrannalle. Pakkasta on 14 mutta verannalle paistaa aurinko ja mittari näytti nollaa. Parempi käydä kuitenkin tsekkaamassa. Meillä ei pariin päivään ole päiväunia nukuttu kun tytsy on tottunut olemaan vähintään pari tuntia päivässä ulkona... yöunetkin on olleet superlyhyet.

En tainut muuten kehua että varattiin extempore hiihtolomamatka Azoreille... jee kaksviikkoo niin ollaan vaeltamassa pitkin poikin auringon alla.

Kiitos lohdutuksesta ja tsemppauksesta....

Tuuli, juu miehet ajattelee kyllä ihan eri logiikalla kun me naiset! Meillä tilanne on vielä sellainen, että mulla on KALAMA vauvakuume ja mutta mies "vaan" tahtoo kovasti lasta. Häntä ei hetkauta mun ovishuolet, ei kysele kierron pituuksista eikä otollisita päivistä tai oviksen jälkeisistä oireista. Hänen osaltaan taisi helpottaa kun tutkimuksissa sai "priima spermaa" lausunnon. ;) Eli jotenkin tosiaan ajattelee vaan että kun kerran hänessä ei ole vikaa ja mäkin tulin raskaaksi niin on vaan ajan kysymys että me saadaan lapsi. Miksen mä voi ajatella samoin!? Tässä itkettyäni hetken ajattelin että ehkä on hyväkin jos tärppi käy esim. vasta lokakuun tienoilla niin saan koulun käytyä. Loogisesti ajateltunahan se olisi paras mahdollinen tilanne! Olisin edelleen suht nuori mutta koulut olisi käytynä... MUTTA kun tuo logiikka ei aina oikein tahdo muistua mieleen oviksen aikoihin ja näihin katkeriin kierron ekoihin päiviin...

kapris, mä täällä kanssa naureskelen sulle! Itse en vetäny ovis aikaan itkuraivareita mutta melkein... Ilmotin miehelle kun hän tuli töistä että tänään ja huomenna ja ylihuomenna köyritään sitten kunnolla! :D Taisi miehen halut jo siinä vähän lopahtaa... Sitten kun oli ilta ja mitään ei ollut tapahtunut niin kauhea vihjaiilu ja sitten loukkaantuminen ja "sä et sit vissiin haluu lapsia" ja kaikkea muuta yhtä naurettavaa. No, hommat lopulta hoidettiin mutta mies kyllä marmatti kun pitää aikataulussa sänkyhommatkin hoitaa.. :D Eihän tän homman pitäisi tosiaan liian vakavaa olla mutta fakta nyt vaan on että jos ei ovisaikoihin hommaile niin ei niitä lapsia saa!!

Mutta nyt menen tekemään hernekeiton loppuun...

Kaprikselle edelleen sympatiat täältä. Kuulostaa niin pelottavan tutulta.. Mun on pakko aina valmistella miestä, että tänään(kin) sitte pannaan, koska muuten se nukahtaa ihan tasantarkkaan ennen ku poika on saatu tainnutettua. Ja pojalla todella tarkoitan poikaa, en "poikaa" ;)!

Kirpullahan vaikuttaa lupaavalta, peukut!

Antzille puolestaan tätipahoittelut.

täällä taas...
nyt kuulkaas ovisbongari-kaverit, mitä mieltä olette tämän hetkisistä "oireista":
ihan hirmunen vaaka-mambon TARVE (ihan oikeesti!!!!!!), limaa ja paljon (kananmunalimaa), mut lämmöt ylhäällä.... =(
eli onkos ovis mennyt ja nyt muuten vaan himottaa?!?!?!
tyttö huutaa... täytyy mennä

Aurinkoista päivää kaikille!

Ulkoiltu on koiran kanssa ja sitten heti syventymään teidän kaikkien viesteihin =)

Jazz, aion tosiaan pitää lupaukseni ja aktivoitua kirjoittelussani =) Joka päivä vähintään yksi viesti, siinä tavoitetta... No viikonloput voi kyllä jäädä vähemmälle, mutta muuten..

Tl oli kotiutunut reissusta, kiva kuulla kuulumisia! Mukava, että oli onnistunut matka!

Ruusalle oikein rutkasti tsemppiä työhaastikseen! Pidetään peukut ja varpaatkin pystyssä sun puolesta!

Tuuli, mä myös ihmettelin sitä samaa ohjelmaa, kuka oikeasti jaksaa "jyystää" tunnin verran ;) Vaikka kyl tuo puolen tunnin kalorinkulutuskin (375kcal) on ihan ok, siihen vois jo pystyäkin..

Katzulle tsemppiä uusintalääkärille! Toivottavasti tämä tohtori osaa asiansa paremmin kuin se edellinen...

Antzille halaus! Pitikö sen tätipaholaisen nyt sinne tunkea, ikävä ihminen! Toivon sulle voimaa selvitä sieltä aallonpohjalta takaisin sinne ainoaan suuntaan, eli ylöspäin! Nuo miehet on juurikin tuollaisia, ei ne ymmärrä, miten paljon tämä asia naiselle merkitsee (siis ainakin suurin osa tuntemistani miehistä). Eikä ne ymmärrä sitä tuskaa, joka tädin tullessa valtaa mielen... Ja Tuuli, mun mies on just samanlainen. Kun jokin aika sitten puhelin, että nyt olis pian laskettu aika, jos kaikki ois menny hyvin, niin ihan saman kommentin sain, että vieläks sä jaksat sitä ajatella, se on ollutta ja mennyttä...

Voi Kapris, minäkin hihittelin ääneen lukiessani sun kuvausta naisen elämästä ja siitä kun törmäyskurssille osuu pahaa aavistamaton, viaton mies =))

Kirppu, ihanan kohteen valitsitte lomalle! Me oltiin Azoreilla häämatkalla pari vuotta sitten, se on aivan loistava paikka! Toivottavasti säät suosivat teitä ja pääsette bongailemaan valaita ja delfiinejä! Meillä kanssa loma lähestyy... Matkataan 21.2. sinne missä Senora taitaa tälläkin hetkellä kelliä auringossa, eli Puerto Ricoon.. Hiukka kovaa odotan jo tuota, en ookaan aikaisemmin ollut talviaikaan lomailemassa etelässä...

Nyt ruuanlaittoon...
Tiuhti

ja vielä pika... kun täällä vielä pähläilen...
jos kerta oviksen aikaan on enemmän haluja niin kai sitä kiihottumislimaakin on?! niin mistä voi tietää mikä on ovislimaa ja mikä kiihottumislimaa?!?!?! TEHIIS.... :))

nyt päätin, että ovistikut heitä pois enkä lämpöjä mittaile enää yhtään(siis tämän kierron jälkeen)!!!!!

kapris taas

No vielä, mut sit PITKÄÄN poissa....

Eli Kiva kuulla TI:stä! Varmaan aika shokki tulla sieltä lämmöstä tänne Suomen "pikku" pakkasiin...
Mutta kyllä tähän tottuu ja nythän sitä pakkasta on "enää" -8 :))) ihkuu!!!

Ja tiuhti ja kirppu siis lähdössä myös ulkomaille...
voi kateuden kateus!!!!!

No eihän meidän reissusta ole kuin 3kk:tta, mutta matkakuume on jo aikas kova.

nyt poistun - lupaan!

Voi ei Kapris, älä vaan kerro miehelle =) Nyt vähän vähemmän räjähtävät taivuttelutaktiikat käyttöön! En kyllä osaa sanoa sun oireisiin juuta enkä jaata, sen verran on epätoivoista tämä ovisbongailu itellä. Mutta kannattaa varmasti yrittää! Ja mielenkiinnolla odotan ovis-ex-perttiemme kommetteja?

Antzi joo se kyllä ollaan huomattu, ettei miehen logiikasta ota mitään selkoa. En nyt voi sanoa, että minunkaan miehellä olisi varsinaista vauvakuumetta, mutta kovasti toivoo sitä nyyttiä mutta yllätys yllätys huomattavasti vähemmällä stressillä kuin minä. Ja ihan aktiivisesti on ottanut osaa siihen pakkonaintiin =) Mutta hyvä, kun osasit löytää tämänkertaisesta tädin tulosta jo jotain positiivistakin.

Kirppu kuulostaa ihanlta tuo teidän Azorien matka. Minäkin olen haaveillut pääseväni sinne, kerro sitten matkakuulumisia. Muutenkin kuulostaa hyvältä, uskallatko paljastaa meille koska sinua jännätään (ei todellakaan tarvitse!)? Meilläkin oli tosiaan Azorit yhtenä talvilomakohteena, mutta päätettiin sitten lähteä vähän kauemmaksi, kun sit ehkä kohta ei enää päästä tekemään kaukomatkoja. Toiveunta...Niin meidän viime kesäinen matkakin oli tehty sillä verukkeella, ettei me enää kohta pystytä matkusteleen niin aktiivisesti. Joopa.

Tuuli

Ai Tiuhtikin on käynyt Azoreilla. Olen nähnyt kuvia sieltä, kun yksi meidän kaveripariskunta oli siellä myös häämatkalla. Uskomattoman kaunis paikka! Hauska kuulla, että muittekin miehet on samanlaisia. Minä jo ajattelin, että omani on jotenkin kummallinen (no kyllä se välillä onkin =)), mutta tämä taitaa kuulua siihen kategoriaan miehet Marsista ja naiset Venuksesta. AIna ei voi ymmärtää.

Nyt minä teen kaprikset ja jätän teidät illaksi rauhaan. Moikka!

Tuuli

Eikös me Kapris vähän sovittu yhteisesti, ettei niitä miehiä ällötettäs niillä limajutuilla, vaan pohditaan ne tällä palstalla :-D

Juu, mutta en mitenkään tituleeraisi itseäni ovislimaspesialistiksi, mutta kun kerran ihan nimellä huudettiin, niin yritän jotain sölköttää ;-)
Siis mun mielestä se kiihottumislima ei kyllä olen ihan samanlaista, mutta voin toki olla väärässäkin. Toi ovislima on kyllä niin venyvääääääää, että se erottaa. Paitsi mitä nyt saattaa erehtyä, kun se vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... Älä tuijota lämpöihin, ei niihin ole luottamista. Mullakin heijaili ennen ovista aikas kovasti. Jos himottaa ja ovislimaa näkyvissä, niin viehkeät keinot käyttöön. Ja sanot isännälle, että nyt on se 11. ovis tässä kuussa :-D
Tutun kuulosta muuten. Meilläkin useimmiten kuultuja sanoja miehen suusta syksyn-talven aikana: "Miten se nyt taas voi olla. Ok, man has to do, what man has to do" ;-)

Käytiin ostamassa potkukelkka. Vitsit olen sitä suunnitellut, mutten muka ole raskinut, kun on niin vähän käyttöä. Mutta nyt päätin, että pitää lasten saada lapsuudesta potkukelkkamuistoja :-) Nyt meillä on punainen potkis!

Molskis, pitää lähteä vissiin luistelukentälle, ainakin kuskaamaan...

Missä päin maailmaa on Azorit?

Antzille tätipahoittelut munki puolesta. Hemmetti sentään, eikö se jätä meitä rauhaan :/

Mää kävin tänään pikapikaa uudella paikkakunnalla työhaastattelussa. Hakemaani paikkaan oli kuulema tullu 70 hakemusta ja 16 kutsuttiin haastatteluun. Ens viikolla saan tietää, miten kävi.

Kävin myös allekirjoittamassa uuden asuntomme vuokrasopimuksen. Sitte ennen kotimatkaa kävin vielä ihailemassa uutta kotia. Samalla testasin vessan toiminnan. Ja arvatkaa mitä huomasin? Vessapaperiin tuli ihan hiukan punaista!! Jos kysymyksessä ois joku teikäläisistä, sanoisin ehdottomasti sen olevan kiinnittymisvuotoa. Jos ovis ois ollu sunnuntaina, nyt ois kulunu siitä neljä päivää. Itte ei vaan uskalla riemuita yhtään, vaan jalat on pidettävä tiukasti maassa. Nyt vaan on kamalan pitkä aika odotettavana. Voi voi.

Jos musta ei enää kuulu mitään, ollaan pakattu myös kompuutteri. Uus nettiliittymä toimii sitten joskus tulevaisuudessa. Mutta ilmoitan vaikka kirjaston koneelta heti jos on jotain ilmoitettavaa...

Nyt pakkaamaan taas.

Safiirille pikaisesti, että Azorit on siis saariryhmä Atlantilla, kuuluvat Portugalille, mutta heillä on jonkinasteinen itsehallinto siellä. Ylempänä kuin Kanariansaaret, mutta keskemmällä Atlanttia =) Ihana paikka ja mitkä maisemat!!! Suosittelen!

Sulla olikin jännät hetket uudessa kämpässä, voi kun se olisi nyt sitä!
Tsemppiä pakkailuun! Olen ollut niin kauan taustalla, että on mennyt tuo teidän muutto ihan ohi.. Saako siis udella tarkempaa tietoa, muutatteko omaan vai toisen omaan vai isompaan asuntoon?

Meillä on kans sama tilanne edessä maaliskuun alussa. Tää nykyinen rivariasunto laitettiin myyntiin ja myytiinkin jo ja maaliskuussa siis täytyis tupa olla tyhjä. Asumisoikeusasuntoon mennään seuraavaksi hiukan miettimään seuraavaa siirtoa. Tänään varmistui tuo asunnon saaminen, onneksi! Kun ei tuota aikaa liiemmin ole tuohon maaliskuuhun... Vaihtoehtoina siis oman kodin rakennuttaminen tai sitten jos sattuis vapailla markkinoilla olemaan myynnis just se meidän koti.. Saas nähdä kuinka käy ;)

Palaan taas myöhemmin asiaan...

Eli nyt on kotiuduttu reissusta ja nyt on vähän parempi mieli. Lääkäri otti ihan tosissaan minut ja sanoi heti, että jos vielä kahden viikon kuluttua hcg on koholla,niin sitten on välittömästi tehtävä kohdun tähystys.

Kysyin, että kuinka yleistä tämä minun tilanteeni on. Arvatkaa mitä vastasi?????
Olen ainoa ns. tapaus tähän mennessä. Se tietty tuntui hieman pahalta, koska ei hänkään tiennyt mistä tämä johtui.

Ymmärsi tuskani ja halun tulla raskaaksi mahdollisimman pian uudelleen.

Niin ja katsoi vielä munasarjat. Tilanne siellä oli seuraava: ainoastaan näkyvissä pieniä rakkuloita, ei yhtään puhkeamassa olevaa. Eli ovista tiedossa lähimainkaan.

Sellaisia uutisia. Nyt vain on pakko saada seuraavat kaksi viikkoa kulumaan.

Kiitos kaikille lohtuhaleista, niistä oli paljonkin apua parisen viikkoa sitten. Nyt ajattelin kertoa teille kuinka meidän kävi. Siis pari viikkoa sitten rv 8 ultrassa todettiin että asukasta ei ole --> tuulimuna. Viikon päästä pääsin kaavintaan. Luulin selviäväni sillä, mutta tällä viikolla PAD-vastauksen tultua sieltä soitettiin että tuleppas uudestaan, lääkäri kattoo onko kaikki ok. Ultrassa näkui edelleen raskauspussi, että eikun uudestaan kaavintaan. Jippii... Kaiken lisäksi "imu lipsahti kohdun takaseinästä vatsaonteloon" (näin oli ilmeisesti tapahtunut jo ekassa kaavinnassakin), tästä johtuen jouduin jäämään osastolle yön yli seurantaan. Tavaraa jäi sisälle vieläkin, koska tämä "lävistys" hankaloitti toimenpidettä. Viikon päästä pitää mennä taas ultraan ja jos ei ole tyhjentynyt niin sitten kuulemma tyhjennetään lääkkeiden avulla. Voiko tämä vielä hankalammaksi mennä??
...noo kaikesta huolimatta toivoa ei ole vielä menetetty. Tämä oli vasta meidän ensimmäinen raskaus ja vaikka se päättyikin vähän ikävästi (siis todella ikävästi!), mutta kunhan tuo alapää saadaan kuntoon niin eiköhän me laiteta uutta yritystä kehiin…

Tsemppiä kaikille!

Licca 26 v, km 1/07

Voi Licca! Kylläpä sinua on koeteltu. Aivan käsittämätöntä, että imaisivat liian kovaa. Hurjaa, ei voi muuta sanoa. Kovasti voimia sinulle ja toivotaan että kohtu olisi nyt vihdoinkin tyhjentynyt ja voisit jatkaa elämääsi. Halauksia. Kerrothan mitä sinulle kuuluu ja tervetuloa kirjoittelemaan kanssamme.

Katzulle myös kovasti haleja! Ikävää ettei hcg-arvolle löytynyt mitään syytä. Toivotaan että se lähtisi nyt laskuun. Yritetään keksiä sulle ajanvietettä odottelun ajaksi.

Kapris, ou snou minkä shoun järjestit! =) Dramaqueen! Kannattanee tänään kokeilla jotain pehmeämpiä viettelykeinoja, kuten esim. vilauttelua. Toimii meillä aina! Vähänkö mä täällä hihittelen sulle, kaikella rakkaudella tietty.

Tänään onkin ollut juttua noista kaksilahkeisista. Ei niiden aivoituksia voi aina ymmärtää. Ovat kyllä suuren luokan putkiaivoja. Minäkin olen monen monta kertaa hermostunut totaalisesti tuohon omaan ukkokultaani. Viimeksi, kun hän kehtasi närkästyä mulle kun en ollut mukamas onnellinen kaverin raskausuutisesta. Olin tuumannut hänelle vaan että olen toki erittäin onnellinen heidän puolestaan, mutta heidän raskautensa muistuttaa kipeästi meidän menetyksestä. LA olisi ollut samassa kuussa. Mun toteamus oli hänen mielestään yhtä kuin että toivon heille pahaa! Unbeliavable.
Muutenkin mies on suhtautunut kaikkiin keskenmenoihin paljon tunteettomammin. Toisaalta ihan ymmärrettävää, eihän hän vuoda tai kärsi fyysisesti siitä keskenmenosta. Eikä hän ole ehtinyt oikein edes sopeutua koko raskausuutiseen ennen km:a. Hän oli myös sitä mieltä, että on todisteita siitä että se on mahdollista joten kunnon tärpin on tapahduttava ennemmin tai myöhemmin.
Olisi kyllä kiva osata suhtautua asioihin noin kylmän viileesti, jopa jollain tavalla tunteettomasti. Ei tarttis täällä naisporukassa ihmetellä limoja yms. =) Mun ei ainakaan kannata ruveta laskemaan aikaa, jonka vietän vauva-asioita miettien... Ei taida oikein muut asiat pyöriä mun mielessä tällä hetkellä.

Paitsi tietty asuntoasiat. Mulla on myös vauvakuumeen lisäksi asuntokuume. Tiuhtikin pääsee kohta sisustamaan uutta asuntoa kuten Safiiri. Minä haluun kans. Ongelmana on vaan se, että mistä päin sitä asuntoa ryhtyisi katsomaan. Ja minkälaista. Ikäni olen kerrostalossa asunut, joten ajatus okt-asumisesta on kiehtova mutta samalla pelottava.

Matkakuumekin vaivaa aina ja koko ajan. Kirppu lähtee Azoreille, mä en ala mitään. Ihanalta kuulostaa paikka! Teille tulee varmasti aivan ihana reissu. Koopeetkin sulla on aika hyvällä mallilla. Plussapuhalluksia kovasti että saisitte mukaan pienen salamatkustajan!
Tiuhtikin lähtee etelän lämpöön, ihanaa!

Tehis: mulla on kipuillut tuo vasen puoli. Oliko sulla oviskivut oikealla puolella? Voisi hyvin olla se keltarauhanen joka siellä jomottelee. Mua paleltaa myös aivan hirveästi. Näpit aina jäässä ja autossakin untsikka päällä ja lämmöt täysillä ja silti hytisen. Sen lisäksi väsyttää, väsyttää ja väsyttää. Hui, äsken laskin että enää viisi yötä ultraan.

Mitä vielä, taas tuli romaani... nyt lähden sohvalle teitä kiusaamasta.

Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille kermiteille!

Huomenia!

En taida nyt keritä muuta kuin vastaamaan tuohon Jazzin kysymykseen eli en ole ihan varma siitä, mistä se munis irtos. Kp 14 mulla on merkintä päiväkirjassa, että kovaa vihlontaa molemmilla puolilla. Ja kp 15-17 siis irtos, oletettavasti vasta kp 17. Mutta toi oikea puoli on vihotellut kyllä siitä asti... No, ensi viikolla se selviää. Eilen oli vähän parempi olo iltapäivästä alkaen.

Liccalle kovasti lähettelen täältä tsemppiä! Kuulostaa todella kurjalta :-(

No, Kapris onnistuiko??? ;-) Raporttia kiitos :-)

Safiirille kovasti tsemppiä sinne muutto- ja työnhakutouhuihin.

Jazz, omakotitalossa asumista voi kyllä suositella:-) Me asuttiin vuosi kerrostalossa, kun rakennettiin tätä toista taloa. Mä olin silloin aivan rikki :-( Ei sovi mulle ollenkaan, ahdisti! Ei edes tärpännyt, vaikka yli vuosi yritettiin tuota kolmosta. Olen tietysti parissa kerrostalossa asunut opiskeluaikanakin, mutta lasten kanssa tuntui niin kurjalta. Mutta onneksi me ihmiset ollaan niin erilaisia. Eihän kaikille millään riittäisi tilaa omakotitaloille :-) Ja minähän täällä vielä haaveilen kolmannen rakentamisesta jollekin hehtaarin tontille vähän syrjempään...

Ehdinpäs lörpötellä taas muutakin. Tänään opiskelen täyspäisesti, isäntä hoitaa poitsun.

Tehis rv 5+3

Voi Licca, onpas sua koeteltu! Voimia ja tsemppiä...

Mulla viime yönä tuntu alavatsa ihan oudolle. Ei voinut vatsallaan nukkua kun tuntui semmonen "mötti". Ja rintoja kihelmöi, ei ole kuitenkaan samalla tavalla kipeät kun tyttöä odottaessa. Keskenmenneessä raskaudessa oli tisut vähän kipeät, ei paljon... Joko siellä on täti tekemässä nyt tuloaan, tai... enpäs sanokaan!

Aurinkoista pakkaspäivää kaikille toivottelee
Kirppu 26/27-30

Huomenta rakkaat Kermitit!

Ah, päätin tänään nukkua vähän pidempään ja olin tuntia myöhemmin töissä. Teki hyvää vaikka nyt särkeekin inhottavasti päätä.

Ihana keli, vain reilu kymmenen astetta pakkasta ja pehmeätä yöllä satanutta lunta maassa. Tahtoo ulos täällä toimistolla homehtumisen sijaan.

Tehis: mulla oli oviskivut selkeästi vasemmalla puolella ja nyt mulla tosiaan tuo samainen puoli ajoittain vihoittelee. Onneksi ei enää niin paljon kuin pari päivää sitten. Ne inhottavat koko vatsaa kivistävät polttavat kivut ovat poissa, huh.

Kiitos myös okt-asumisen hehkuttamisesta. Minäkin olen miettinyt, että lasten kanssa se olisi paljon mukavampaa. Mutta se valinnan vaikeus, että mistä sitä lähtisi täältä hakemaan. Pääkaupunkiseudun tonttimarkkinat on nihkeänlaiset ja alle sadantonnin ei taida kunnon tonttia saada. Naapurit on heti siinä vieressä, eikä se tunnu oikein kivalta. Iso hehtaarin tontti kaukana naapureista tuntuisi kivalta, mutta voin kuvitella että siellä mulle varmasti tulisi angsti.
No, meillä on tämä asumismuoto mietintämyssyn alla. Ehkä tässä tämän vuoden puolella tehdään jotain siirtoja. Tiuhtilla on muuten aika todella hyvä idea lähteä asumisoikeusasuntoon miettimään seuraavaa siirtoa! Edullista asumista jossa voi sitten rauhassa miettiä ja etsiskellä.

Nyt ei voikaan oikein kirjoittaa romaania kun on niin paljon muita täällä paikalla. Joten pitemmittä puheitta: Tsemppiä Tehikselle opiskeluun ja ihanaista päivää kaikille!

Jazz rv 5+4

Peukkuja Kirppu :-)
Eikös sulla ollut niitä hyvä oireita tässä jo aikaisemmin ;-)

Vielä tosta jomottelusta. Jollen olis tehnyt r-testiä, niin luulisin, että taas on ovis :-D No, mies saa nyt ihan rauhassa lepäillä meillä. Mutta tosiaan samanlaista yhdessä paikassa tuntuvaa jomottelua kuin oviksessakin. Ottaa näistä sitten selvää...
Ja taas sen mun "toinen ovis" eli ilmeisesti kiinnittyminen oli tosi kovaa vihlontaa vasemmalla puolella. On tämä vaikkiaa, olispa kotona oma ultralaite tai asuis edes toi gynekaveri vähän lähempänä :-)

Voi Kirppu! Hurjaa ja jännää!! Koska meinaat testata? En halua yllyttää, mutta you know. =) Plussapuhalluksia oikein paljon.

Jännääjistä tulikin mieleen Ruusa. Sinne ei ilmeisesti täti ole hyökännyt, eihän? Plussapuhalluksia ja tsemppiä työhaastatteluun!