KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenet!

Voi Jazz, lähetän täältä kovasti tsemppejä <3 Kuusi yötä ultraan on... :-)
Mietiskelin kans eilen illalla, että miten suhtautuminen noihin kaiken maailman kivistyksiin ja kolotuksiin on muuttunut tuon km:n myötä. Aikaisemmista raskauksissa sitä on automaattisesti rennon letkeästi ajatellut, että nämä on niitä asiaan kuuluvia. Nyt väkisinkin miettii joka kirpaisua, että onkos tää nyt jotain ikävää. Mulla on nyt jo tullut repäisykipujakin vähäsen ja oikea puoli kolottaa tasaseen tahtiin.
Jazz, siellähän saattaa myös se keltarauhanen vihotella, tulikin mieleen. Joillakin on ollut sen takia tosi kovia kipuja.

Saas nähdä pääsenkö tänään autoon sisälle. Mun auton ongelma on tällä hetkellä se, että sillä ajetaan niin vähän ja lyhyitä matkoja. Ei ehdi lämmetä kunnolla, joten kertyy kosteutta :-/ Viimeksi reväytin reiden, kun möngin peräkontin kautta, auts :-D

Toivotaan tosiaan, että Pikku2:lla nuo kolotukset olisi SITÄ :-) Kuulostaa ainakin kovin tutuilta ;-)

Antzia huhuillaan... Peukkuja miljoona!

Jaahas, nyt ei näy viestejä, joten unohdin taas kaiken muun. Voi tätä aivottomuutta!
Palailen taas, kun muistan, mitä piti kommentoida :-)

Tehis rv 5+1

Kiitos Ompulle ja Tehikselle tsemppauksesta!

Sitä tässä tarvitaan kun tosiaan joka ikinen nipistys ja kivistys on tietysti merkki siitä, että nyt menee kesken. Mulla on edellisten keskenmenojen kohdalla ollut jatkuvaa se polttava kipu alavatsalla ja selällä. Se on tuntunut varsinkin istuessa. Sitä ei tällä kertaa onneksi ole. Eiköhän se ole tosiaan jotain vaaratonta, mutta kun se mielikuvitus lähtee laukkaaman niin sitä ei estä mikään.

Antzia minäkin kovasti huhuilen! Voi kunpa me saataisin ensimmäinen kyytiläinen helmikuun plussajunaan. Peukutuksia, peukutuksia!

hyrrr kun on kylmä. Mittari näytti aamulla -29C. Täällä työpaikkakunnalla se oli ENÄÄ -24C. Toivottavasti pakkaset loppuu äkkiä. Meillä on onneksi autotallipaikka, niin ei tarvitse murehtia auton kanssa ja mies vie auton aina meille kotiin työpäiväksi kun hänen oma työpaikka on siinä ihan lähellä. Linja-autopysäkillä seisominen on sitten ihan toista. Onneksi löysin nahkarukkaset hattuhyllyltä lämmittäjiksi.

katzu. jopas olet unen nähnyt. No jotain hieman vastaavaa näin itse viime yönä. Siinä unessa seikkailimme Etelä-Amerikassa ihmissyöjien luona. Jotenkin tuohon uneen sitten liittyi myös kaikenlaiset rakennuskoneet, sirkkelit yms. Ilmeisesti ne ihmissyöjät olis meidät paloitelleet noilla sirkkeleillä, mutta ihan siihen asti ei uni mennyt. Sen sijaan ehdin testata puiden sahausta yhdellä käsisirkkelillä : ). Taitaa siis olla melkoisessa myllerryksessä tämä oma pääkoppanikin...

ON: kp26/28?!? testausta tosiaan yritän siirtää vasta ensi viikolle, jos vain mitenkään kykenen. Kaapissa on kyllä jo pari testiä. Pitää varmaan antaa lääkekaapin avain miehelle, että ne siellä pysyvätkin.

antzi: bdbdbdbdbdb

Raskautuneille: positiivista mieltä : )

Ruusa

Hui Ruusa, meinaatko OIKEASTI odottaa ensi viikkoon ja siinä samalla antaa meidän muidenkin odottaa? Mites meidän ketjuun on eksynyt näin monta rautaiset hermot omaavaa? Plussapeukutuksia kovasti! bd bd bd bd

Voi Ruusa, nyt alko jännittään sun puolesta!

Mää tappelen edelleen sen oviksen kanssa. Eilen näytti alkuillasta että lämpö ois kohonnu, mutta seuraava mittaus oli tunnin päästä taas normaali. Tänään aamulla tuli taas kananmunavalkuaisvalkkaria jonkin verran! Se oli sitä oikein venyvää, mitä tuli sunnuntainaki. Tarkastin vessapaperin suurennuslasilla... Romantisoitiin illalla eli tervetuloa ovis ihan vapaasti. Nyt loppuviikosta onki romantiikka kaukana - miehellä positiivinen nielunäyte tänä aamuna. Angiina! Hän saa luvan pysyä meikäläisestä kaukana lääkekuurin ajan. Kamalaa, jos angiina tarttuu muhun ja saan kuurin taas just kiinnittymisen aikaan........

Hyytävän kylmät huomenet minultakin! Taitaa Antzin koiria paleltaa entistä enemmän tänään? Antzille peukkuja - tulehan kertomaan, missä mennään. Vai Ruusa aikoo odotella ensi viikkoon (jos ei murtaudu lääkekaappiin sitä ennen)? Hurjasti peukkuja sinnekin!

Samoin Pikku2:lle tsemppiä odotteluun, vielä viikko pitäisi jaksaa...nopeastihan se menee meidän seurassa :) dbdbddb

Katzulla oli kyllä lievästi ilmaistuna erikoinen uni... Hyvä, että tänään pääset sinne ultraan ja saat tietää enemmän. Varmasti kaikki on kunnossa!

Tiuhti, todella kiva, kun kävit kertomassa kuulumisia, ollaankin täällä jo odoteltu. Ikävä vaan, ettei se teidän käynti vastannut odotuksia, mutta varmasti Väestöliitossa on eri meininki. Jotenkin epäreilulta kuulostaa minusta, että vielä lähetetään kuukaudeksi kotiin miettimään. Miksei lääkäri voi uskoa, jos kaksi aikuista ihmistä sille sanoo, että asiaa on kyllä ehditty miettiä jo ihan perinpohjin. En ymmärrä. Paranemisia flunssan kourista!

Niksulle paljon haleja ja jaksamista! Monenlaista ikävää on teidän elämässä nyt tapahtunut, mutta varmasti kaikki kääntyy vielä parhain päin. Toivottavasti lapsesi paranee pian ja pääset laittamaan nimen alle siihen vakkaripaperiin.

Jazzille kanssa voimaa pelon selättämiseen! Kaikki me täällä ymmärrämme, ettei se ole helppoa, mutta jotenkin sen kanssa on vaan elettävä päivä kerrallaan. Olen ajatellut sinua usein viime päivinä, kuinka rohkea oikeasti olet ja uskon kyllä vahvasti, että tällä kertaa onnistutte.

Taidan laittaa minäkin hakemukseni toivottomien ovisbongaajien kerhoon:) Varmaan olis paremmat mahdollisuudet päästä kuin mihinkään hakemistani työpaikoista...En tiedä, ei oikein mitään raportoitavaa . Mikä tilanne Kapriksella?

Toi Ompun pitäkää värkit lämpiminä oli hauska. Miehellekin sanoin aamulla, että kato sitten ettei simpat jäädy...

Tuuli

Katzulle tsemppiä lääkäriin!! Oli aikas uni sulla... onneksi asia on tämän päivän jälkeen ohi, niin saat unohtaa koko jutun eikä se enää tule uniisi.

usko ja lohtu rutistus meidän odottajille! Kyllä mulla on vahva tunne, että molemmat pääsevät loppuun asti!!
ei tosiaan montaa yötä ekaan ultraan.

Kiva tiuhti kun kävit moikkaamassa! Minä täältä jo huutelin, että miten menee :)
ihan oikeesti.... miten lääkäri voi passittaa takaisin kotiin miettimään asiaa?!?!?! luulevatko he, että sinne pääsee heti kun soittaa (ilman jonoja) eikä sitten ehdi miettiä asiaa tarpeeksi..?? ihan uskomatonta!
no, nyt on ainakin yksi askel otettu.
Ja rahaa siihen todella saa menemään, kunten pikku2 .. hirveitä summia, mutta ei sitä lapsen arvoa voi rahassa mitata!!
pikku2 jännät paikat hetken päästä. tai on sinne vielä muutama päivä, mutta nopeesti ne menee.bdbdbdbd sinnekin!

Mites Antziii???
ai Ruusa meinaa ootella ensi viikkoon..?? aika kovia hermoja saa olla jos meinaa pystyä siihen kun on kotona testejä ;)

Täällä ilmottaudutaan ovisbongariksi.
Nyt alko hirmu vihlominen ja jomotus eilen illalla ja lämmöt mittasin ja oli taas matalat...
ja aamulla tuli mukavaa valkovuotoa (ei kanista!) eli kai se on vasta tuloillaan... jos tulee. Mut nyt on tosiaan kp20, eli tosi myöhään kyllä on tulossa.
no, aattelin, et jos tämä loppukierto hommaillaan joka toinen päivä.
ois nyt pysynyt kierto suht saman pituisena, niin ois ollut kiva, mut ei niin ei!

Valitsi Senora hyvät viikot olla etelässä!! ei voi muuta sanoa... :)))
Miten, onkohan Anu jäätynyt pystyyn siellä lapissa??

Nyt jatkamaan vatsalihaksia. Meillä muuten vaaka hajos (oikeesti) kun näyttää yhtäkkiä kiloa enemmän jopa tytöllä... siis digitaalivaaka.. ei voi oikein siis enää olla dietillä, kun ei tiedä tulosta, eikö ??! :))

heippa ja halit ja pitäkää tosiaan ne värkit lämpininä *nauraa ompulle*

kapris koopee20

Kyllä meinas värkit jäätyä, kun pelkissä farkuissa juoksin autoon ja takaisin :-D
Minä en sukkahousuja laita ennen kuin on mittarissa -30 ja sitä ei ihan vielä ollut!

Jaa, täällä todella on nyt sitten oikein joukolla otettu toi mun homma vastaan. Mites se Kapriksellakin nyt noin heittelee??? Tai, jospa onkin jo kiinnittymistä, kuten eräällä epämääräisellä henkilöllä tässä taannoin :-D Mutta voihan sitä naida turhaankin joka-toinen-päivä ja kysellä sitten niitä kelakorvauksia, kuten meitin isäntä aikoi ;-D

Siitä tulikin mieleeni, että eipä ole kauheasti harrastettu tässä viime aikoina petipuuhia. Jotenkin ei uskalla, vaikka sillä ei mitään merkitystä pitäisikään olla. Se km mulla alkoi, kun sekstailtiin. Seuraava lause ei herkkähermoisille, eikä alle 18-vuotialle ;-) Silloin tuntui sellainen SUPERHYPERMEGAJÄTTI Oravainen ja kova supistus kohdussa. Ja siitä se vuoto sitten alkoi... :-( Varmaan olisi pois tullut joka tapauksessa ja ehkä vain avitettiin asiaa, mutta on se silti jäänyt jonnekin mielen syövereihin. Pelottaa siis puuhailla. Täytyykin taas isännän kanssa asiasta vähän rupatella...

On noi kyllä tolkuttomia summia, mitä Pikku2 on joutunut tuohon hommaan satsaamaan. Mutta tosiaan, lapsen arvoa ei todellakaan voi mitata rahassa! <3

Tsemppiä Katzun lääkäriin! Toivottavasti kohdussa ei enää ole mitään, mutta munasarjoissa pullottaa jo uusia muniksia :-)

Onkos kaikilla sormikkailla näpit jäässä, kun on niin hiljaista?? :-)

Voi jessus, mä syön koko ajan. Tää on kiva, kun ruokakomero on koko ajan läsnä. Onneksi pääsee töihin parin kuukauden päästä... Niinpä niin, jos kaikki hyvin menee, niin mulla tosiaan jää siihen kahteen kuukauteen se työrupeama. Kyllä hävettää!

Isännällä on muuten hyvä painotavoite. Hän painaa syksyllä vähemmän kuin minä kuulemma :-) Tosiaan pienikokoinen mies, joten näin siinä tuleekin käymään. Ekasta ja tokasta painettiin suunnilleen saman verrran loppumetreillä, vähän päälle 70kg. Kolmannen raskauden aikaan oli isännällä jo noita kiloja vähän enemmän, joten jäin hyvinkin alle. Mutta nyt laihdutuskuurin myötä hällä paino tipahtanut taas sinne 72-73 kg ja vielä jatkuu... :-)

Plääh, miksköhän mulla ei nyt opiskelut kiinnosta, ei yhtään??? ;-)

Täällä yksi sormikas, jolla näpit ja aivot jäässä... ei kiinnosta pätkääkään istua täällä koulutuksessa.

Kapris: mulla tuli tässä kierrossa ovis vasta kp 20 jälkeen, kierrosta olisi tullut 36 päivää pitkä, mutta on nyt toivon mukaan kierto kestää sen 280 päivää. =) Ovispeukutuksia ja jatkahan vaan testailua niillä jäätyneillä tikuilla.

Tuuli: voi että, pala nousi kurkkuun ja tippa tuli linssiin sun kirjoituksista. Minäkö rohkea? En olisi itse ihan sitä allekirjoittanut, mutta kai tämä venäläisen ruletin pelaaminen rohkeuttakin vaatii.
Päivä kerrallaan tässä mennään ja teidän uskonne ja tsemppauksenne kantavat eteenpäin. Ihanaa kun täältä löytyy tsemppihenkeä ja lohduttavia sanoja niinä hetkinä kun itseltä meinaa usko loppua.

Tehis: täällä myös pahaa oloa ja kovaa nälkää vuorotellen havaittavissa... ehkä tämä tästä. Bongasin sut lokakuisista, taidan minäkin ehkä liittyä sinne sitten jossain vaiheessa.

Nyt täytyy taas keskittyä koulutukseen. Haleja ja pusuja kaikille!

Heipä hei!!!
Minä pitkästä aikaa linjoilla. Olen pakertanut pari viikkoa töitä ja nyt taas "ansaitulla" hoitovapaalla. Onpa muuten helppoa käydä töissä. Stressiä ei juuri ollenkaan. Toisaalta kotiaskareet kasaantuvat ja tytär osoittaa mieltään kiukuttelemalla....
Olen käynyt välillä lukemassa teidän kuulumisia: Onnittelut plussanneille, ainakin Tehis, Jazz... Ja mun mielestä tällä palstalla voi kyllä hyvin hehkutella sitä plussaa. Antaa toivoa meille muillekin.

ON:minä sitkeästi tikutin ovista ja luovuin jo toivosta kun haamuja vaan tuli. Sitten kp 17 tikutin, ja ei meinannut kyllä silmät uskoa tikkua todeksi kun kaksi vahvaa viivaa tuli... Olin luullut että ovis on kp 13-15 kun kerran kierto on ollut 27-30. No, äkkiä isäntä parina päivänä sitten vällyjen alle :o) No, nyt on taas sitä hemmetin kanamunanvalkuaista havaittavissa. Ja vatsaa juilii. En tiedä enää mistään mitään. Kun mun mielestä kuukautisetkaan ei pitäisi vielä alkaa viikkoon (nyt kp 22). Tosin siivousvimma ja kaikenlainen herkuttelu on näkyvissä. Mutta eihän ne pitäisi vielä alkaa kun ovis vasta oli...

Vai että Tehis pelkissä farkuissa? Huh, mulla on seksintappajat (isännän nimitys pitkistä kalsareista) jo nollakelillä...

Terkuin Kirppu

Vilkutukset Kirpulle! Juuri tänä aamuna ajattelin autoa ajaessani että mitä sulle kuuluu kun olet pitänyt radiohiljaisuutta hetken. Kiitos onnitteluista!
Kohta päästään sinuakin jännäämään, plussapeukutuksia siis!

Kirppu, kuulostaa vain hyvältä tuo sinun kierto :-)
Taidat tehdä "Tehikset", kuten täällä ilmaus kuuluu. Taidankin rekisteröidä tuon termin :-D Siis mulla kiinnittymiseen asti limaili ja kiinnittyminen oli tosi kovaa oviskipuilua. Peukkuja!

Jazz, juu varovasti tuonne lokakuisiin kirjottelin, mutta en vielä listaudu. Mutta jollei tuo ketju hengeltään tuon kummemmaksi muutu, niin tuskin pysyn siellä ;-) Onhan meitä lokakuisia kohta monta ex-kermittärissä, eikö??? :-D

Kirppu, mulla kans jällehen vihloo vatsassa ja aamulla tuli kananmunaa. Päivällä ei oo enää tullu. Saapas nähdä, mitä kuumemittari sanoo illemmalla...

Mää laitoin tänään ekaa kertaa päälle välihousut. Tähän asti selvinny pikkuhousuissa, sukissa ja normaalipitkissähousuissa. Pakkasta oli yli sen kolmenkymmenen täällä.

Täällä ollaan myös supervaatetettuina, aamulla mittarissa -36, eikä se ole tainnut siitä paljoa lämmetä... Kiva pukea pientä toipilasta aamulla hoitoon. Hermostuin tuohon lääkäritoimintaan ja varasin yksityiselle ajan. Sain heti ensi maanantaille ajan hyvälle lastenlääkärille, josko nyt viimein joku oikeasti tutkisi mikä lasta mahtaa vaivata. Oma olo jotenkin keveni heti, kun on taas yksi murhe vähemmän pois mielenpäältä kaivelemasta.

Voi teitä raskautuneita ja teidän negatiivisia ajatuksia.. =) Koittakaahan nyt nostaa se häntä pystyyn ja miettiä vaan niitä hyviä ajatuksia. Varmasti pääsette tällä kertaa ihan loppuun saakka masukin kanssa ja sitten lokakuussa pääsette nuuskuttelemaan ihanaa vauvatuoksua.

Huokaus... Tahtoo kanssa... Josko meillekin sitten vaikkapa loppuvuodesta tai -08 alkuvuodesta... Esikoinen sai alkunsa huhtikuussa ja niihin aikoihin taidetaan aloittaa harjoitukset tänäkin vuonna. Ja siihen ei muuten oikeasti ole enää pitkä aika, jeeeeeeeeeeee....

Jahas, työ haittaa harrastuksia, taas. Hmph.

Kirpakkaa päivänjatkoa positiivisille kermiteille ja tietenkin kaikille muillekin, toivottelee ylettömästi paleleva Niksu

Täällä ollaan, ja hätähousuna kerkesin jo testatakin. negan. Olihan tuo odotettavissa mutta v*tuttaa kyllä sen verran ettei ole paljoa painokelpoista sanottavaa... Joo voihan se vielä tulla se viiva ja kaikkea.... mutta epäilen, ihan on menkkajomotusta ja mulla kummassakin (huonosti menneessä) raskaudessa ollut ihan heti tosi selvä plussa joten en ole haamuilevaa sorttia... Menen tekemään ruokaa ja yritän nollata tilanteen. Pitää alkaa varautumaan huomiseen vuotoon ja kipuihin. Parempaa plussaonnea muille!

antzi 28/28

Turha reissu. Ei muuta kuin odotellaan. Hcg 14 eli ei juurikaan muutosta viikko sitten otettuun. Ultrassa kohtu tyhjä ja kohdun limakalvo ohut eli ei ole menkat tulossa lähipäivinä. Mietti että kirjoittaako e-pillereitä pariksi kuukaudeksi, jos se auttaisi. En halunnut.

Kahden viikon kuluttua katsotaan taas Hcg.

Lääkäri oli tympeä. Sen mielestä kaikki alkuraskauden ultrat yms hössötykset on ihan turhia. Kyllä sen sit tietää että kaikki on ok, jos synnyttämään asti pääsee. Puhu vaan istukkasyövästä jne. Mietti että minun tapauksessani ei kannata sytostaattejakaan syödä. En ottanut siitämitään tolkkua.

Kehtasi vielä kysyä että onko tarkoitus yrittää tulla uudelleen raskaaksi?

Tuli vaan tosi paha mieli ja turhautunut olo. Kuinka hiton kauan tässä pitää vaan odottaa.

Voi että Katzu mikä lääkärikäynti!! Mistä hiivatista johtuu että maailman empatiakyvyttömimmät ihmiset hakeutuvat lääkäreiksi? Ei voi pieni ihminen käsittää. Haleja kovasti, pitäisiköhän sun käydä jollain toisella lääkärillä vielä tarkistuttamassa? Musta on kumma että ne jättää sut vain odottamaan seuraavia menkkoja. Mun gyne ainakin tuumasi että kahdeksan viikon jälkeen pitää hakeutua hänen vastaanotolleen, mikäli menkat eivät ole vielä silloin alkaneet. Tsemppiä ja jaksuja!

Antzille myös lohtuhali negasta. Mutta, niin kauan kun täti pysyy loitolla on toivoa. Elikkä minä lähetän täältä edelleen hirmuisasti plussasäteitä ja pidän kaikki ulokkeet pystyssä!

Niksu: hienoa kun päätit lähteä yksityiselle poikasi kanssa! Toivottavasti hänellä on kaikki ok ja kiva että on jo paranemaan päin.
Huhtikuuhun ei ole enää montaa viikkoa! Ihanaa että pääset pian taas haaveilemaan.

Tehis: samaa ajattelin minäkin lyhyen taustailun jälkeen. Jos lokakuisissa ei fiilis parane en vaivaudu tutustumaan uusiin ihmisiin. Toivon mukaan saadaan ex-kermiteihin paljon uusia plussanneita. Plussapeukutuksia kaikille!

Nyt keskityn taas maailman tylsimpään koulutukseen.... blaah.

Voi ei Katzu, kurja käynti sulla...*halaus*. Miks hitossa kaikki lääkärit on nykyään niin epäempaattisia!?

Antzille pahoittelut negasta ja toivotaan, että testasit liian aikaisin.

Sori, ei kerkiii muuuta.

täällä peesataan edellisiä.

Eikös sulla Antzi se ovisplussa tullut myöhemmin kuin kp14?!? muistelin, että tuskailit niitten viivattomien testien kanssa... joten älähän vielä luovuta!!

Ai kirppukin on joutunut tähän ovisbongailujoukkoon :))) *nauraa vaikkei hirveen hauska juttu olekkaan*
täällä kyllä ollaan ihan asennoituneita siihen oviksettomaan kiertoon. Vaikka VOIHAN se ovis joo tulla vielä, mut ei mitään merkkejä ;ei himota, limat loppu yhteen vessassakäyntiin (taisin pyyhkiä niin kovaa ja syvältä, että lähti koko limakalvo :D)
ei enää nippaile eikä mitään muutakaan. Lämmöt ihan normaalit...
aina ei voi voittaa =(

täytyy lähteä kattelemaan vaikka ruotsinristeilyä tai tallinnan matkaa, jotta jotain kivaa ois tiedossa :))

täällä peukutellaan jännättäviä ja ovista bongaavia bdbd

kapris

Kyllä lääkärin koulutukseen pitäisi kuulua hieman empaattisuuttakin. No, ehkä sillä oli vaan huono päivä.

Mutta, totta on kyllä Katzu, ettei sulla ole mitään syytä huoleen. Raskasuhormonin poistuminen on todella YKSILÖLLISTÄ. Hormoonit on vaan niin kummallisia, ettei niistä kukaan oikein ota selvää. Mutta ykskaks huomataan, että jaahan, asiat onkin järjestyneet. Kyllä ne menkat sieltä tulee.

Voihan venäjä sanon minäkin! En voi uskoa todeksi Katzu, että noin tympeä lääkäri osui kohdallesi. Suorastaan raivostuttavaa! Mistä niitä riittääkin tommosia? Minäkin muistan sen sairaalalääkärin, joka ultrasi minut toisen kerran ennen sitä lopullista päätöstä kaavinnasta; jopa jääpuikko olisi ollut empaattisempi kuin hän. Lisäksi hän oikein kehotti minua katsomaan sitä ultralaitteen kuvaa "katso nyt, ei näy sykettä, ei näy". Joopa, sairaanhoitaja sanoi sit siihen, että sinun ei todellakaan tarvitse katsoa, jos et halua. Voi, kun osaisin sinua nyt lohduttaa. Paljon haleja! Olen vähän samalla kannalla kuin Jazz; ehkä sinun kannattaisi käydä toisella gynellä. Minunkin gyne (yksityinen) sanoi silloin jälkitarkastuksessa, että 8-9 viikon jälkeen olisi hyvä tulla uudestaan, jos menkat eivät ole alkaneet.

Antzille suuuuuria lohturutistuksia, jos olet nyt sitä mieltä, että täti on sieltä tulossa. Eihän sitä toivoa saisi vielä menettää, mutta ymmärrän sinua hyvin, on vaikeaa olla positiivinen tuossa vaiheessa - olen itse juuri samanlainen :(

Niksu, hyvä, että sait yhden asian painamasta mieltäsi. Ja huhtikuu tulee ihan pian!

Kirppu, kiva kun olet taas linjoilla ja ovistakin olet onnistuneesti (?) bongaillu. Oletko vielä tikuttanut sen kp 17 jälkeen? Jos sinulla silloin oli vahvat viivat, on se ovis varmaankin ollut. Ja nyt sitten teet tehikset :) dbdbdbdb

Kyllä sinä Jazz mielestäni olet rohkea. Itselläni rohkeus meinasi karista täysin sen ensimmäisen km:n jälkeen, oli todella lähellä, etten olisi lyönyt hanskoja tiskiin. Ainoastaan mieheni sai minut "järkiini." Synkkinä hetkinä olen miettinyt sitä, että miten minun psyykkeeni kestää sen, jos seuraava tärppi menee kesken... Mut eipä nyt mietitä sitä.

Täytyy varmaan perustaa uusi ketju "Ex-kermitit ja viittä vaille ex-kermitit", jos me epätoivoiset ovisbongarit ei päästä vielä hyppäämään junan kyytiin.

Nyt tämä lyyli laittaa vielä välihousut sukkahousujen päälle ja lähtee.

Tuuli