KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tehis: täältä lähtee luotia.. ; ) Eiköhän jokaisella, joka tähän ketjuun "eksyy" ole oikeus sen plussan jälkeen myös hehkuttaa.. en usko, että kukaan siitä loukkaantuu.. Onhan km sellainen asia ettei sitä toivois edes pahimmalle vihamiehelleen/naiselleen.. mutta jokainen km kokenut osaa myös arvostaa uudelleen raskaaksi tulemista..

On se kumma kun tuo rojukasa tuolla eteisessä ei pienene vaikka kuinka yritän koneelta välillä keretä sen kimppuun.. ; )

Omppu elä luovuta!!!!

Täällä yritän naputella hyvin hiljaa etten häiritse opiskelukavereita...

Ei oo enää limailua havaittavissa. Ehkä ihan ihan hiukkasen (en kyllä aio nuuhkia mitä se on ;) ). Sunnuntai-iltasella tuli oikein kunnolla kananmunanvalkuaisvalkkaria. Eilen ei niinkään. Mutta eilen lämmöt oli mielestäni normaalit. Tänään en oo mitannu.

Raskautetut, ei haittaa kirjotukset! Älkää vaan hävitkö minnekään. Mukavaa luettavaa!

eikös se vika limapäivä ole ovis?!
Eli sulla safiiri ollut siis se su...?!
Ei ne lämmöt ole yhtään luotettavia. Joskus nousee ja joskus laskee (lämmöt siis :)) ) ja ovat tosi herkkiä kaikille ylimääräisille "häiriöille"
Itteeni oikein harmittaa, kun rupesin niitä mittailemaan! ;(
nyt oon jääny siihen kiinni...

juu ja ette häviä mihkään raskautetut!!!!!!

päätin nyt täyttää tän ketjun omilla viesteillä...

Ompulle piti sanoa, että ESKO:t hiiteen ja positiivista mieltä!!
EI SAA LUOVUTTAA!!!!

Teillä kuitenkin yksi poika ja se yksi tärppi sen jälkeenkin, joten nyt vaan iloista mieltä...

nim. paraskin puhuja :D
(nyt häivyn)

Kiitos ohjuksista :-D
Toisaalta ajattelinkin, että tämä ketju nyt varsinkin on sellainen, missä varmaan näitä raskausjuttuja uskaltaa pohdiskella. Kaikki me tiedetään, mitä mielessä näinä päivinä liikkuu, eikä mitään yltiöpäistä tuuletusta todellakaan uskalla päästellä :-) Päästöt lähinnä tuolta toisesta päästä, kiitos vain ihkujen ilmavaivojen ;-D

Vika limapäivähän se ovis kait pitäis olla juu. Tosin mullahan jatkui yhden kuivan päivän jälkeen limailut uudelleen. Ja Omppuliinihan se olikin oikeassa, se johtui jo ihan muusta :-) Mulla jatkui kiinnittymiskipuihin asti se limailu.
Mutta eikös joillakin käy niin, että lämmöt ei nousekaan heti, jos on raskautunut???? Jospa Safiirilla johtuiskin siitä.

Omppu, nyt kerätään sulle kaikki mahdollinen irtoava positiivinen virta ja lähetetään pikapostissa. Älä hyvä nainen nyt luovuta! Vaikka läpi harmaan kiven, eikös? :-)

Heippa taas!

Ihanaa kun täällä on taas ollut aktiivista kirjoittelua.

Tehis vei sanat suustani. Aamulla ajattelin että mitäköhän te ajattelette kun tänne kirjoittelen. Osan teksistä jo deletoin ja yritin kirjoittaa mahdollisimman vähän raskausjuttuja. Kiitos kun olette ymmärtäväisiä ettekä pahastu, ja tosiaan jos menee liian oman navan hehkutteluksi niin sanokaa heti suoraan, jookosta!

Täällä ei ole kovastikaan enää kipuilua. Välillä, esim. nyt lounaan jälkeen, tuntuu masu pinkeältä ja puutuneelta, sellainen hassu tunne, en osaa oikein sanoin kuvailla. Satunnaisesti on ohimeneviä polttelukohtauksia ja sitten vasenta puolta jomottelee. Mulla on sellainen tunne, että istukka on kiinnittymässä sille puolelle. Hysteerisenä kyttään joka kerta vessassa, että onko tullut verta. Vielä ei ole sellaista näkynyt ja toivon mukaan ei näykään.

Ompulle kovasti jaksuhaleja! Nyt et tosiaankaan luovuta. Mulla on kestänyt joka kerta pidempään toipua keskenmenosta ja ehkä sulla nyt kroppa vaatii tämän ajan parannella itseään.

Yrityksestä, mun käsittääkseni yksityiset eivät pidä kovinkaan tarkasti kiinni siitä ajasta. Varsinkaan siinä vaiheessa jos on jotain hedelmällisyyttä heikentäviä tekijöitä jo entuudestaan, endometrioosia tms.

Toivottavasti Kapris ovis ei nyt vilahtanut vauhdilla ohitse. Mulla oli myös tämä tärppikierto ihan ihmeellinen. Oviksen bongasin ihan normaalisti tikuilla, mutta himot mulla tuli viikkoa liian aikaisin. Oilin aikoihin oli jo ihan pakkojyystämistä kun ei tehnyt yhtään mieli...outoa. Onneksi leikkiin ryhdyttyä on yleensä tosi kivaa, mutta tunnelmaan virittäytyminen kesti hieman. Ja jouduin tosiaan kipeätä miestä houkuttelemaan oikein kaikilla keinoilla touhuihin, hihiii.
Vähäks mä hihittelin täällä sun kuvaustasi siitä simpat hyökkää gynen kimppuun, banzai! =)
Älä sinäkään Kapris vielä luovuta, ihmeitä tapahtuu!

On muuten todella levotonta läppää siellä tiukkapipojen ketjussa. Mä olen myös nauranut niille ääneen. Hyvä että joku perusti kyseisen ketjun niin pääsee kaikki halukkaat purkamaan ketutustaan.

Ääneen nauroin taas kun olin täysin unohtanut tuon haistelun! Hihii, onko Safiiri muuttolaatikoiden keskellä nenä pöksyissä. =) Mun mielestä sitä limailua ei tule jos ei ole ovistakaan. Ja lämmöistä ei ota erkkikään selkoa.

Mutta, nyt jatkan hommia. Päivän jatkoja kaikille.

Älähän nyt Omppuseni! Kyllä se vielä onnistuu!! Onhan sinulla nyt kumminkin jatkosuunnitelmat hyvällä mallilla. Ja kiitos tosi paljon vastauksestasi! Voi olla, että kyselen tässä vielä myöhemmin, kun mietiskelen näitä asioita... Ja ethän sinä valehdellut, jos kerta ette ole ehkäisyä käytäneet melkein pariin vuoteen. Toivottavasti miehesi saisi nyt työhommat järjestettyä, että pääsisi mukaasi ensi viikolla. Tiedän että nuo työkuviohommat voi joissain paikoissa olla todella hankalia, esimerkiksi minun mieheni pomo ei hyväksy mitään ylimääräisiä poissaoloja ilman perinpohjaista selvitystä:( Ja nämä kun ovat juuri niitä asioita, joita ei ainakaan alkuvaiheessa viitsisi kaikille selvittää. Ja Kapris mietti sitä, etteikö yksityisille raha kelpaa; voisiko sitten olla, että sinnekin on jo nykyään niin paljon tulijoita? En tiedä. Se minun gynehän kehotti silloin alunperin tulemaan takaisin keskenmenosta puolen vuoden päästä. Se olisi siis ollut maalis- huhtikuun vaihteessa . No nytkään hän ei puhunut vielä mistään muista hoidoista kuin niistä clomeista ja lisäsi vielä pari kuukautta siihen alkuperäiseen puoleen vuoteen eli vasta touko-kesäkuun vaihteessa kehotti tulemaan uuudestaan. Kun kaikki kuulemma näytti niin hyvältä...Ai niin se Omppu piti vielä kysyä, että kuinka monta kuukautta odotitte ennen kuin saitte sen ajan julkiselle (jos lasketaan siihen alkuperäiseen aikaan tammikuussa)?

Tehis minua ei ainakaan teidän raskausjutut yhtään häiritse! Nyt jo harmittaa niiiiin, kun kohta meidät jätätte :( Tarvii varmaan alkaa jo taustaileen ex-kermittien ketjua ihan aktiivisesti, kun kohta saa alkaa häiriköimään jo kahdella palstalla :) Tuo on muuten hyvä tuo sinun ovisbongarin päiväkirjasi; minäkin olen nyt enemmän yrittänyt keskittyä siihen, miltä minusta tuntuu ja näkyykö limaa kuin niiden tyhjien tikkujen tuijotteluun. Tosin minulla ei ole toistaiseksi tuntunut vielä miltään, ainoastaan noita lämpöjä olen päässyt kirjaamaan.

Tuliko TI kotiin jo tänään? Toivottavasti tulee kertomaan meille lämpöisiä juttuja.

Safiiri minä ainakin ajattelin, että tänä iltana olisi hyvä ilta lämpimikseen peittojen alla touhuta. Jos tekin vielä varmuuden vuoksi :)

Tuuli

Joo ja Kapris meillä taitaa olla ihan samat SUURET onglemat...minäkin olin hirveän huolestunut ja sanoin miehelle, ettei voida sextailla ennen gyneä, ettei kaikki valu pitkin tohtoridosentin käsiä... Joopa.

Vai on tuo lämpöjen mittaaminenkin noin epävarmaa. No me vannomekin täällä limojen nimeen! Apua nyt täytyy kyllä mennä, tuele niin levotonta tekstiä.
Heips!

Mä en tajua mihin mun aika menee... Just ja just ehdin lukea mitä ootte tehtailleet, kommentoida en koskaan... Eli onnea plussanneille näin pahasti myöhässä...

Nyt ollaan taas vaihteeksi lapsen kanssa sairastamassa kotosalla. La-iltana kuume nousi melkein 40 asteeseen ja tänään on vasta eka kuumeeton pvä. Mitään vikaa ei taaskaan tk-lääkäri löytänyt. Kai se on mentävä yksityiselle. Taas oon siis pvät lapsen kanssa himassa ja illat sit töissä kun mies tulee kotiin. Ei kai mun tarttis, mut inhoan sitä kun monen pvän työt kertyy pöydän kulmalle.

Ja sit sitä omaa napaa, joka on (.) vaikkei raskaudesta ole tietoakaan... =) Ei ole vielä nimeä sopparissa. Viime ke on ilmeisesti tehty päätöksiä, mutta koska oma esimies on viel tän vkon saikulla, ei asiasta käy kukaan muu mulle mitään puhumassa. Kai sen pitäisi kuitenkin ihan selvä nakki olla... Pillereitä popsin kunnes kierrot tasaantuu. Nyt nimittäin perä vuotaa edelleen vaikka vaihdoin pillerit. Tällä hetkellä menossa n. 10. vuotopvä eikä loppua näy. Miehen kans sovittiin et pillerit saa jäädä kunhan ovat tehtävänsä ensin tehneet, siis tasaannuttaneet kierrot. Jos nyt jätän pillerit pois, niin sit ne vasta sekaisin onkin. Isä on kotona, mutta henkisesti huonossa kunnossa. Suru iski pahasti jälkijunassa ja on ihan maansamyynyt nyt, ei saada mieheen mitään otetta, jurottaa vaan omissa oloissaan... =(

Mut joo, siinä ne akuuteimmat. Nyt maksan laskut ja lähden syömään, josko se mies sieltä kohta tulisi päästämään mut töihin...

Voi että, Niksun pienoinen sairastaa. Pikaista paranemista! Hirvittää kun teillä poitsulla nousee kuume aina niin korkealle.

Ikävää että nyt tuo vakinaistaminen junnaa, toivotaan että saat nimet paperiin PIAN! Vielä enemmän toivon että sulla kierrot tasaantuisi ettei sun tarvitsisi pillereitä enää popsia. Voi kunpa teillä olisi pian kertoa iloisia vauvauutisia, saisi isäsikin jotain positiivista ajateltavaa. Voisiko isäsi kuvitella menevänsä johonkin sururyhmään? Sieltä hän saisi vertaistukea, niitä on pelkästään miehille suunnattuja. Raskasta on läheisille seurata vierestä toisen surua kun ei oikein tiedä miten auttaisi.
Voimia koko perheelle!

Tervehdys pitkästä aikaa!

Suuren suuret onnittelut plussanneille! Ja pysykää vaan tällä puolella kírjoittelemassa, en usko, että ketään häiritsee lukea raskauskuulumisia. Päin vastoin, tuotte toivoa meille muille, raskautuminen on mahdollista keskenmeno(je)n jälkeen!

Itse kärvistelen flunssan kourissa kotosalla, itse asiassa pitäisi kai enemmän tuossa vaakatasossa oleilla, jotta toipuisi.. Mutta ei kai pieni surffailu haittaa, eihän!?

Omia kuulumisia sitten, Jazz niitä taisi kyselläkin *halaus*... Tosiaan, Tyksissä käytiin keskustelemassa hoidoista, mutta se ei tuonut oikeastaan muuta kuin pahaa mieltä ja hammasten kiristystä. Ensinnäkin lääkäri ei kertonut mitään, mitä emme olisi jo entuudestaan tienneet alkiodiagnostiikasta. Toiseksi lääkäri passitti meidät vielä kuukaudeksi kotiin miettimään "haluammeko varmasti lähteä hoitorumbaan mukaan"... (mitähän lääkäri kuvitteli mun tehneen koko viime syksyn ajan ;)). Ja viimeiseksi pahin, eli julkisen kautta alkiodiagnostiikkaan päästäisiin aikaisintaan ensi vuoden alussa ja pahimmillaan odotusta tulisi vielä enemmän...

Voitte kuvitella, miten olo oli kuin olis tullut nyrkki päin pläsiä. Odotus sen kun vaan jatkuisi! Kotiin päästyäni soittelin sitten yksityiset klinikat läpi ja nyt meillä on varattuna ensikäynti Väestöliitolle ja tositoimiin päästään jo tänä keväänä. Rahaa se tietty vaatii, mutta tää on asia, jota ei voi mitata rahassa, ainakin meidän mielestä..

Nyt tuli hirmuisen omanapainen viesti, anteeksi siitä. Toivotankin kaikille tähän loppuun tsemppiä ja voimia vaiheisiinne ja lupaan aktivoitua hiukkasen tässä palstailussani =)

Aurinkoista pakkaspäivää kaikille,
toivoo Tiuhti

Kiitos buuttauksista taasen, ihanaiset! Joo joku eskoepätoivo iski taas, mut kai tää tästä. .

Kiva kuulla Niksu sinustakin, vaikkei nuo kuulumiset niin huippukivoja olleetkaan. Jaksamista!

Tuuli, mulla kesti nelisen kuukautta sen ajan saamiseen, eli kävin elokuun lopulla ja joulukuun lopulla tuli tieto tammikuun ajasta. Tammikuussa peruin ja parin viikon päästä suunnilleen tuli tää uus aika. Eli kannattaa varmaan miettiä jonoon hakeutumista, kun siinä kestää kumminkin..

mentävä, moiiiiiiiiiiii

Mukava kuulla Tiuhtista ja Niksusta!
Ja kiitos onnitteluista taasen :-)

Tuli mieleen, kun tuo pakkanen on kireähkö, että toi meidän nuorimmainen (1v7kk) otti yks päivä pihalla mun auton lämppärijohdon ja oli menossa sen kanssa auton luokse. Hän tuumasi: " Äitin autoo lataa." :-) Joo, jos noi pakkaset kovin kiristyy, niin varmaan saakin ladata, heh.
Toi pikkumies on kyllä sellainen hauskuuttaja. Pitääkin muistaa välillä näitä parhaita paloja kertoa teillekin :-) Se on niin hauskasta, kun hän on kuitenkin aikas pieni vielä ja puhetta tulee tosi paljon.

Nyt täytyy mennä vahtimaan nakkisoppaa, joka on tällä kertaa ihan oikeista nakeista, eikä mistään broilerimössöistä :-P

Heipä hei kotinurkilta. Ihme että auto lähti koulusas käyntiin. Siellä ei oo mahollisuutta pitää roikassa. Piti ruokkiksella käydä laittamassa kaara vähäksi aikaa käyntiin. Saas nähdä, miten huomenna ku pakkasta pitäis täällä olla 32 ja torstaina 36.

Tämä ns. ovisbongaus menee jo naurettavaksi. Nyt nipistelee mahaa taas, mutta eri puolelta ku eilen! Voi hyvät hyssykät sentään. Lämmöt ei oo koholla. Jotenki alkaa tuntuun että tässä kierrossa ovista ei kai sitte tuukkaan. Tai sitte jos lämpöihin ei oo luottamista. Se kmvv (=kananmunavalkuaisvalkkari) oli kuiteski sunnuntaina niin runsasta. Aivan varmasti tilaan ens kiertoon tikkuja. Niin joo, meillä on kerrostaloasunto, joten vaaraa jäätymisestä ei oo - joku ystävällisesti vihjas tällaisen vaaran olemassaolon. En ois kyllä itte hoksannu ollenkaan.

Mikäs se olikaan se kadonneen oviksen metsästäjien klubiosoite?

Njam, kyllä maistu nakkisoppa näin pakkasella :-)

Hei hei, kuules nyt Safiiri. Tiedetään, että täällä on TOIVOTTOMIMMAN OVISBONGARIN TITTELI vapaana, mutta ei sitä nyt tarttis heti mennä noin vain ottamaan :-D Eikös pitäis jonkinnäköinen valintakoekin järjestää??? :-) Se on nimittäin aikas vaativa ja vastuullinen tehtävä! Mutta hakemuksia voi kyllä laittaa osoitteeseen toivottominovisbongarihaussa@ovi-sex-pertti.com

Tiuhti: Voimia jonotteluun/yksityiselle.. Se on totta, että tätä asiaa ei rahassa voi mitata.. mutta kyllä se todella pussissa tuntuu.. Me ollaan oltu nyt vuoden verran hoidoissa Fermedi-klinikalla.. arviolta 10 000e on jo uponnut, eikä olla mitään kroisoksia.. En halua pelotella, mutta tiedätpähän että meitä on muitakin..

ON: Täällä on massussa ollut outoja tuntemuksia.. selkää vihloo ja masun vasenta puolta "kiristää".. En uskalla edes toivoa, että nää olis sitä.. Niin monta kertaa olen pilvilinnoista tippunut.. No, jos tämä ei vielä onnistunut on minulla vielä 10 alkiota pakkasessa.. no, viimeeksi oli 9 ja kaikki jouduttiin sulattamaan.. mutta jos edes yksi siirto olis vielä edessä.. sen jälkeen taitaa jäädä hoidot tähän.. ja jos on tullakseen niin tulee.. Meillä on kuitenkin yksi lapsi ja ei olla ihan toivottomia tapauksia.. ; )

Sairasloma jatkuu viikon loppuun asti, joten eiköhän tuo vaatehuone loista ennen ensiviikkoa..

Kyllä huvittaa kun näin viime yönä unta minun tämän päivän sairaalareissusta. Meni lyhykäisyydessään näin, että pääsin töistä lähtemään hieman myöhässä ja saavuin polille noin vartin myöhässä. (unessa ajamani reittikin oli ihan outo, koskaan en ole sellaisessa paikassa ajanut :)) No kuiteskin tämä lääkäri oli todella pahana kun olen myöhässä ja sanoi, että tällä myöhästymisellä on vaikutuksia vielä kahdenkin vuoden kuluttua hänen vastaanoton pitämiseen. Olin kauhusta kankeana. Sit pyysi minua riisumaan ja käymään siihen lavetille. Huomasin, että oho menkat onkin näköjään alkaneet ajomatkan aikana. Jotain se sit siinä ropas ja esitteli veristä hanskaa ja leveä hymy kasvoilla sanoi, että kyllä nyt on kaikki hyvin kun vuoto alkoi. Sen jälkeen köyräs mut sen lavetin kanssa ison peilin eteen ja sanoi että katso nyt tuosta peilistäkin kyllä sieltä tulee verta. Olin käärmeissäni kun ei suostunut katsomaan ultralla. Ei muka tarvinut kun vuoto alkoi.

Eli sellainen uni................ Kaikkea sitä tarvii nähdäkin. Näin kyllä jotain muitakin outoja unia pitkin yötä. Taitaa tuo pakkanen jäädyttää aivotkin. Meillä ainakin koko yön talo paukkui kylmyydestä johtuen.

Hytisevät huomenet!

Hrrrr, miten kylmä tuolla ulkona on! Aivan sattui hengittää kun ilma on niin kuivaa ja kylmää. Onneksi mies oli laittanut illalla webaston ajastimella lämmittämään auton. =) Sain pyllyn heti lämpimäksi eikä auton starttaamisen kanssa ollut ongelmia. Ovetkin aukesi niin ei tarvinnut Tehiksen lailla pomppia ihme reittejä autoon.

Ihana kuulla Tiuhtista! Ikävää ettei teidän ensikäyntinne oikein vastannut odotuksianne. Aika järkyttävää että lekuri passitti teidät takaisin miettimään. Ihan niin kuin teillä ei olisi ollut tässä aikaa pohtia tätä asiaa. Uskomatonta ettei hän vaivautunut selvittämään teidän taustatietojanne. Toivotaan että saisitte nopeamman avun Väestöliitosta. Samaa mieltä olen, maksoi mitä maksoi, oma perhettä ei voi mitata rahassa. Halauksia ja voimia! Pikaista paranemista! Kirjoittelehan taas uudemman kerran kun kerkiät.

Peukut ja varpaat on pystyssä, että Pikku2:n tuntemukset merkkaisivat nyt kiinnittymistä! Testaatko muuten ensin kotona vai menetkö suoraan verikokeisiin? bd bd bd bd bd bd bd bd bd

Hihii, toivottoman ovisbongarin paikka on haussa. Meidän ketjussa on monta potentiaalista kandidaattia. =)

Safiirilta en ole muistanut udella, että minkälaisen asunnon saitte sieltä länsirannikolta? Onko miehellä kyseessä määräaikainen pesti vai oletteko muuttamassa ihan pysyvästi? Jännää! Kovasti plussapuhalluksia ja peukutuksia että se ovis olisi nyt ollut ja hyödynnetty! Mikäs sen parempi tapa tutustua ihmisiin uudella paikkakunnalla kuin kaiken maailman muskarit ja mammakerhot. =)

Plussapeukutuksia myös kaikille muille jännääjille! Antzilla on tänään viimeinen jännäilypäivä. Onko sulla jo testailusuunnitelma?

Se on kumma kun nämä pelot eivät ota kaikotakseen. Nyt mun mieleen on putkahtanut kauhea ajatus siitä, että entäs jos mulla onkin kohdunulkoinen... Eilen taas jomotteli nimittäin tuota vasenta puolta, munasarjasta vähän navan alle. Eihän kohtu voi olla vielä niin iso että se sinne asti tuntuisi? Mä taidan olla vähän hysteerinen, mutta minkäs teet. Mun päässä kelaa koko ajan pätkä ensi viikon ultrasta, jossa lääkäri toteaa ettei kohdussa ole mitään.... argh. Oireetkin on niin vähäisiä, että mun on vaikea kuvitella olevani raskaana...

Onneksi tänään on taas vaihteeksi koulutusta... saan jotain ihan muuta ajateltavaa.

Oikein ihanaa ja kirpsakkaa pakkaspäivää!

Olipas Katzulla mielenkiintoinen uni! Se on kumma miten alitajunta käsittelee asioita unissa. Toivotaan että kyseessä olisi jonkin sortin enneuni, jos vaikka menkat sieltä tekisivät tuloaan! Tsemppiä tämän päivän lekurikäyntiin!

Jazzille lähetän tsemppiä, kaikki on hyvin, jollei toisin todisteta! Ultrassa kaikki näyttää varmasti just siltä, miltä pitääkin! Mutta ihan varmasti itekin olisin p*skat housussa sun tilanteessasi..Osittain varmaan siks välillä tulee kans se luovuttamisen tunne, kun pelkää sitä tilanetta, että entäs jos tuleekin raskaaksi ja entäs jos...

Katzulla tosiaan mielenkiintoinen uni! Tsempit sinullekin tämän päiväiseen. Mulla olis sit tiistaina sairaalakäynti. Tietääkö kukaan, mitä ne tekee ensimmäisellä kerralla (julkinen puoli), vai esim. haastattelevatko vaan? Näyttäis vähän siltä, että olen saamassa mieheni mukaan vastaanotolle, jos vaan suinkin työnsä puolesta saa järjestymään. Vähän alkaa jo jännittämään,vaikka päätinkin mennä sinne rentona ja avoimin mielin..

Toivon minäkin, että Pikku2:lla olis tuntemukset niitä positiivisia :) Peukkuja sinullekin. Hirveä summa kyllä rahaa uponnut teiltäkin "projektiin", mutta kaikkeahan ei voi rahassa mitata.

Tiuhtilla vähän kurja käynti ollut.. miten ne osaakin joskus olla niin tökeröjä noi "ammattilaiset"! Haleja ja tsemppiä sinullekin, kaikki järjestyy varmasti aikanaan.

Kirpsakkaa pakkaspäivää kaikille, pitäkäähän värkit lämpiminä ;)

T. Omppu kp 9/280

Jazzille lähetän tsemppiä, kaikki on hyvin, jollei toisin todisteta! Ultrassa kaikki näyttää varmasti just siltä, miltä pitääkin! Mutta ihan varmasti itekin olisin p*skat housussa sun tilanteessasi..Osittain varmaan siks välillä tulee kans se luovuttamisen tunne, kun pelkää sitä tilanetta, että entäs jos tuleekin raskaaksi ja entäs jos...

Katzulla tosiaan mielenkiintoinen uni! Tsempit sinullekin tämän päiväiseen. Mulla olis sit tiistaina sairaalakäynti. Tietääkö kukaan, mitä ne tekee ensimmäisellä kerralla (julkinen puoli), vai esim. haastattelevatko vaan? Näyttäis vähän siltä, että olen saamassa mieheni mukaan vastaanotolle, jos vaan suinkin työnsä puolesta saa järjestymään. Vähän alkaa jo jännittämään,vaikka päätinkin mennä sinne rentona ja avoimin mielin..

Toivon minäkin, että Pikku2:lla olis tuntemukset niitä positiivisia :) Peukkuja sinullekin. Hirveä summa kyllä rahaa uponnut teiltäkin "projektiin", mutta kaikkeahan ei voi rahassa mitata.

Tiuhtilla vähän kurja käynti ollut.. miten ne osaakin joskus olla niin tökeröjä noi "ammattilaiset"! Haleja ja tsemppiä sinullekin, kaikki järjestyy varmasti aikanaan.

T. Omppu kp 9/280

T. Omppu kp 9/280