Tervehdys pitkästä aikaa!
Suuren suuret onnittelut plussanneille! Ja pysykää vaan tällä puolella kírjoittelemassa, en usko, että ketään häiritsee lukea raskauskuulumisia. Päin vastoin, tuotte toivoa meille muille, raskautuminen on mahdollista keskenmeno(je)n jälkeen!
Itse kärvistelen flunssan kourissa kotosalla, itse asiassa pitäisi kai enemmän tuossa vaakatasossa oleilla, jotta toipuisi.. Mutta ei kai pieni surffailu haittaa, eihän!?
Omia kuulumisia sitten, Jazz niitä taisi kyselläkin *halaus*... Tosiaan, Tyksissä käytiin keskustelemassa hoidoista, mutta se ei tuonut oikeastaan muuta kuin pahaa mieltä ja hammasten kiristystä. Ensinnäkin lääkäri ei kertonut mitään, mitä emme olisi jo entuudestaan tienneet alkiodiagnostiikasta. Toiseksi lääkäri passitti meidät vielä kuukaudeksi kotiin miettimään "haluammeko varmasti lähteä hoitorumbaan mukaan"... (mitähän lääkäri kuvitteli mun tehneen koko viime syksyn ajan

). Ja viimeiseksi pahin, eli julkisen kautta alkiodiagnostiikkaan päästäisiin aikaisintaan ensi vuoden alussa ja pahimmillaan odotusta tulisi vielä enemmän...
Voitte kuvitella, miten olo oli kuin olis tullut nyrkki päin pläsiä. Odotus sen kun vaan jatkuisi! Kotiin päästyäni soittelin sitten yksityiset klinikat läpi ja nyt meillä on varattuna ensikäynti Väestöliitolle ja tositoimiin päästään jo tänä keväänä. Rahaa se tietty vaatii, mutta tää on asia, jota ei voi mitata rahassa, ainakin meidän mielestä..
Nyt tuli hirmuisen omanapainen viesti, anteeksi siitä. Toivotankin kaikille tähän loppuun tsemppiä ja voimia vaiheisiinne ja lupaan aktivoitua hiukkasen tässä palstailussani =)
Aurinkoista pakkaspäivää kaikille,
toivoo Tiuhti