Huomenta Safiiri ja muut!
Raskaushormoni tuplaantuu parin päivän välein. Sun täytyy nyt yrittää malttaa odottaa vielä hetki ja testata sitten jollain kunnon testillä, esim. Apteekin omalla. Plussapeukutuksia, toivotaan ettei uni ollut enneuni! Hienoa kuitenkin ettei tuhruilua ole!
Tehikselle oikein hyvää lomaa, kuten myös kaikille muille lomailijoille!
Kirppu ja Pikku2: mulla oli ihan vastaavanlaista jomottelua vasemmalla puolella. Kävi mielessä kohdunulkoinen, mutta sitä se ei onneksi ollut. Jomottelu kuulunee siis asiaan.
Uudellenraskautumisesta, uskoisin että on kyseessä enemmänkin yksilöllistä koska raskautuu uudelleen. Tietysti on merkitystä millä viikoilla keskenmeno on tapahtunut ja onko tarvittu toimenpiteitä kohdun tyhjentämiseksi. Mutta tämän lisäksi raskautumiseen vaikuttavat luonnollisesti kaikki hedelmällisyyteen vaikuttavat tekijät ja nämä ovat yksilöllisiä. Mulla esimerkiksi kierron palautumiseen meni lähes kahdeksan viikkoa viime keskenmenon jälkeen ja silloin minulla oli viikoilla 5+ tapahtunut spontaani keskenmeno.
Tl:lle tsemppiä ensi viikon jälkitarkastukseen! Toivotaan että siellä olisi nyt uusi kyytiläinen matkassa! Halauksia!
Ruusalle tsemppiä kaakeleiden valintaan, ei ole helppo homma!
Papulle vilkutukset, kiva kun kävit moikkaamassa!
Niksulle myös terkkuja. Varmaan ihan oikean päätöksen olet tehnyt. Jos siltä tuntuu että on hyvä odottaa niin kannattaa kuunnella sitä omaa sisäistä ääntä. Onneksi huhtikuuhun ei ole enää montaa viikkoa. =)
Ompulle samaiset terveiset kuin Kaprikseltakin, normaalia pupuilua ilman mitään luge- tms. paineita. Hyvät mahikset sulla on tulla raskaaksi ilman mitään apukeinojakin!
Tuuli & Kapris: meillä mies oli myös alkuun hyvin vastaan lapsentekopuuhia, sain uhkaamalla ylipuhuttua koko touhuun... tosi reilua, mutta olin jo siihen mennessä odottanut useamman vuoden, että hän kypsyisi asiaan. No, eka raskaus päättyi meillä keskenmenoon ja sen jälkeen mies vasta ymmärsi että eihän tätä asiaa voikaan sillä tavalla suunnitella kun tämä on korkeamman käsissä. Lokakuussa useamman epäonnistuneen yrityksen jälkeen päätimme, että tämä on nyt viimeinen kerta kun yritämme, sen jälkeen suunnittelemme elämämme ilman lapsia. Siitä kierrosta sitten meidän pikku höpöläinen sai alkunsa.
Toivon sydämestäni että teidän ei tarvitsisi odottaa enää kovinkaan pitkään että se plussa tulisi pian!
Aktiivisesta yrittämisestä on todella vaikea siirtyä tjottailuun, tai pitäisi kai käyttää positiivisessa mielessä tkottailua= tulee KUN on tullakseen. =) Kroppansa kun tuntee hyvin ja varsinkin jos on selkeät ovisoireet on suuri houkutus harrastaa täsmäiskuja. Ja siitä seuraa tietty se, että parin viikon päästä on seuraavaksi tutkailemassa mahdollisia raskausoireita... tsemppiä siis kaikille tkot- periaatteella eteneville!
Ovislimoista ja -kivuista vielä, mulla tulee sitä kunnon ovislimaa vain sen kerran. Silmä kovana saa olla kyttäämässä jos meinaa niistä oviksen bongata. Yleensä sitä onneksi tulee sen verran ettei voi olla missaamatta. Kipuja mulla on ollut tasan tämän plussakierron verran. Aikaisemmin en ole vastaavanlaista kipuja koskaan kokenut, ehkä pientä hetkellistä vihlontaa ainoastaan.
Huh, taas olen onnistunut kirjoitamaan romaanin kun piti ihan pikaisesti tulla morjestamaan. Lähdetään tänään kummityttöjen kanssa teatteriin: muumipappa ja meri. Synttärilahjaksi tarjotaan. Huomenna lähdetään sitten mökille ja tiistaina Tukholmaan. Minua ei siis varmaan tule näkymään täällä linjoilla kovin aktiivisesti ensi viikolla.
Muistakaa aloittaa uusi ketju maanantaina ja lisätä meidän helmikuun plussaajat.
Aurinkoista viikonloppua ja ihanaa viikkoa kaikille teille!