KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mukavaa lomaa Tehikselle!

On se kumma ettei sitä saa kyselyihinsä kunnollisia vastauksia. Odottajissa, kun kysyin mielipiteitä eri merkkisistä testeistä, tuli taas "ne on kaikki samanlaisia" -kommenttia. "Merkillä ei oo väliä, plussa näkyy joka testillä sitte ku menkat on myöhässä". Höh sentään!

Huomenia kaikille tasapuolisesti! Oonki ihan ensimmäisenä linjoilla.

Tuhosin eilen sen toisen testitikun. Tulos ihan sama; yksi kappale punaisia kontrolliviivoja ja nolla kappaletta minkäänvärisiä testiviivoja. Vaikka eihän se mahdollinen r-hormoni ois voinu päivässä nousta. Eikös se menny niin, että niitä hormoneja (vai mitähän soluja ne oli) tulee lisää parin päivän välein. Oliko kukaan terveysalalla?

Näin ärsyttävää unta että täti kaahas varottamatta paikalle. Ei ollu yhtään kiva uni. Toivottavasti uni ei toteudu...

Huomenta Safiiri ja muut!

Raskaushormoni tuplaantuu parin päivän välein. Sun täytyy nyt yrittää malttaa odottaa vielä hetki ja testata sitten jollain kunnon testillä, esim. Apteekin omalla. Plussapeukutuksia, toivotaan ettei uni ollut enneuni! Hienoa kuitenkin ettei tuhruilua ole!

Tehikselle oikein hyvää lomaa, kuten myös kaikille muille lomailijoille!

Kirppu ja Pikku2: mulla oli ihan vastaavanlaista jomottelua vasemmalla puolella. Kävi mielessä kohdunulkoinen, mutta sitä se ei onneksi ollut. Jomottelu kuulunee siis asiaan.

Uudellenraskautumisesta, uskoisin että on kyseessä enemmänkin yksilöllistä koska raskautuu uudelleen. Tietysti on merkitystä millä viikoilla keskenmeno on tapahtunut ja onko tarvittu toimenpiteitä kohdun tyhjentämiseksi. Mutta tämän lisäksi raskautumiseen vaikuttavat luonnollisesti kaikki hedelmällisyyteen vaikuttavat tekijät ja nämä ovat yksilöllisiä. Mulla esimerkiksi kierron palautumiseen meni lähes kahdeksan viikkoa viime keskenmenon jälkeen ja silloin minulla oli viikoilla 5+ tapahtunut spontaani keskenmeno.

Tl:lle tsemppiä ensi viikon jälkitarkastukseen! Toivotaan että siellä olisi nyt uusi kyytiläinen matkassa! Halauksia!

Ruusalle tsemppiä kaakeleiden valintaan, ei ole helppo homma!

Papulle vilkutukset, kiva kun kävit moikkaamassa!

Niksulle myös terkkuja. Varmaan ihan oikean päätöksen olet tehnyt. Jos siltä tuntuu että on hyvä odottaa niin kannattaa kuunnella sitä omaa sisäistä ääntä. Onneksi huhtikuuhun ei ole enää montaa viikkoa. =)

Ompulle samaiset terveiset kuin Kaprikseltakin, normaalia pupuilua ilman mitään luge- tms. paineita. Hyvät mahikset sulla on tulla raskaaksi ilman mitään apukeinojakin!

Tuuli & Kapris: meillä mies oli myös alkuun hyvin vastaan lapsentekopuuhia, sain uhkaamalla ylipuhuttua koko touhuun... tosi reilua, mutta olin jo siihen mennessä odottanut useamman vuoden, että hän kypsyisi asiaan. No, eka raskaus päättyi meillä keskenmenoon ja sen jälkeen mies vasta ymmärsi että eihän tätä asiaa voikaan sillä tavalla suunnitella kun tämä on korkeamman käsissä. Lokakuussa useamman epäonnistuneen yrityksen jälkeen päätimme, että tämä on nyt viimeinen kerta kun yritämme, sen jälkeen suunnittelemme elämämme ilman lapsia. Siitä kierrosta sitten meidän pikku höpöläinen sai alkunsa.
Toivon sydämestäni että teidän ei tarvitsisi odottaa enää kovinkaan pitkään että se plussa tulisi pian!

Aktiivisesta yrittämisestä on todella vaikea siirtyä tjottailuun, tai pitäisi kai käyttää positiivisessa mielessä tkottailua= tulee KUN on tullakseen. =) Kroppansa kun tuntee hyvin ja varsinkin jos on selkeät ovisoireet on suuri houkutus harrastaa täsmäiskuja. Ja siitä seuraa tietty se, että parin viikon päästä on seuraavaksi tutkailemassa mahdollisia raskausoireita... tsemppiä siis kaikille tkot- periaatteella eteneville!

Ovislimoista ja -kivuista vielä, mulla tulee sitä kunnon ovislimaa vain sen kerran. Silmä kovana saa olla kyttäämässä jos meinaa niistä oviksen bongata. Yleensä sitä onneksi tulee sen verran ettei voi olla missaamatta. Kipuja mulla on ollut tasan tämän plussakierron verran. Aikaisemmin en ole vastaavanlaista kipuja koskaan kokenut, ehkä pientä hetkellistä vihlontaa ainoastaan.

Huh, taas olen onnistunut kirjoitamaan romaanin kun piti ihan pikaisesti tulla morjestamaan. Lähdetään tänään kummityttöjen kanssa teatteriin: muumipappa ja meri. Synttärilahjaksi tarjotaan. Huomenna lähdetään sitten mökille ja tiistaina Tukholmaan. Minua ei siis varmaan tule näkymään täällä linjoilla kovin aktiivisesti ensi viikolla.

Muistakaa aloittaa uusi ketju maanantaina ja lisätä meidän helmikuun plussaajat.

Aurinkoista viikonloppua ja ihanaa viikkoa kaikille teille!

Huomenia..

Täällä on peittoja heiluteltu aamulla eikä tullu vuotoa, eikä tuhrua.. Jotenkin vaan pelottaa tuo koko ajatus, mutta kun himot ne on minullakin.. ja ukolla varsinkin. On vonkunut vieressä jo monta päivää kuin kollikissa, että pakkohan se oli päästää paineistaan.. ; )

Tänään ei ole vielä vasen puoli kipuillut, mutta joka päivä se on muistuttanut.. ; (

Nyt pitäs olla tuolla isäntää auttamassa siivoustouhuissa.. vieraita tulossa iltapäivällä.. jäävät vielä yökylään, mutta onhan se mukavaa vaihtelua kun kolme lasta ja neljä aikuista on ruokittavana ja mekkala on varmaan sen mukainen.. Ei muuta kun lohta uuniin ja salaattien tekoon.. imuri esille ja lattiamoppi toiseen käteen.. Onneksi tuo isäntä ei mene tänään töihin, joten pitkästä aikaa saan siivousapua..

Palaillaan..

Huomenta vaan täältäkin :)

Vuoto täällä vain kiihtynyt. Vessassa kun käy niin pönttö on punaisena. Toivotaan,että nämä nyt olisi tavalliset menkat. Ihmetyttää vain, kun gynen mielestä ei näyttänyt siltä että vuoto olisi alkamassa. Mutta mistäs noista tietää. Maanantaina sit verikokeeseen. Arvon luulisi olevan normaali, kerta vuodan. Tosi äkkiä olisi laskenut siitä 14:sta. Mullahan ne arvot meni niin, että 24, 16, 14. Tuo tippuminen tapahtui reilun kahden viikon aikana. Nyt tuosta edellisestä arvosta on kulunut aikaa viikko ja 4 päivää.

Hiivatti kun sattuu niskoihin. Ompelin illalla päiväpeittoa ja varmaan taas jäkitin hartioitani. Mieskin ollut yön töissä ja parhaillaan nukkuu, ei siis saa hieronta apua :-)

Nyt taidan lähteä koirulin kanssa ulos.

Me just tultiin koiruliinien kanssa ulkoa. ONNEKSI ei ollu lähiapteekki lauantaina auki ;) Oisin varmaan satsannu testiin jos toiseenki (ihan varmuuden vuoksi mukaan ois lähteny sekä acon että apteekki - mää oon tainnu nyt ihan höyrähtää :o) Nyt on pakko oottaa maanantaihin. Tässähän tulee ihan vierotusoireita ku ei oo testin testiä kaapissa kiusaamassa!

Mukavaa viikonloppua kaikille ystäväiset! Koitan tänään taas saada pahvareita tyhjäksi. Enää ei oo montaa jäljellä...

hih, Safiiri on ottanut mun paikan testausguruna. Joka päivä pitää testata. Minä testeihin höyrähtäneenä ajattelin tehdä testin vielä huomenna kun oikeesti on kuukautiset myöhässä. Minähän sain jo (mielestäni) selkeen plussan torstaina ihan tavallisella testillä. Ei ollut mikään SUPERvahva viiva, mutta selkeä viiva. Ja tuli 3min:ssa. Mutta kun haluaisin sen VAHVAN viivan.... Olen ehkä vähän höyrähtänyt. Mies jo kiusoitteli että testaan varmaan joka päivä kun "tuntuu niin oudolle".

Mulla on tosiaan niin että aamulla ei tissit ole yhtään kipeät. Eikä masukaan oikein turvoksissa. Molemmat vaivat sitten tulee päivän aikana ja nytkin tissit on tosi muhkeen oloset ja arat. Ei tosin niin arat kun esikoista odottaessa. Mutta lienee syynä se kun vasta 3,5kk kun olen lopettanut imetyksen. Maitoakin on tullut välillä rinnoista...

Katzu, toivottavasti on ne menkat. Ehkä lääkäri oli väärässä. Ja sitten vaan niskahartiajumppaa ja venyttelyä niin jumit lähtee....

Hauskaa viikonloppua!

pikapikaa....

tehikselle, jazzille ja muille hiihtolomalaisille hyvää ja rentouttavaa lomaa!!!!

ja katzulle peukut, että ne menkat vihdoin ois alkanu.

safiiri, koitahan malttaa mieles vielä huominen ja ma sit räväytät sen vahvan viivan, niinku kirppukin teki :))

kapris

mites muuten ompun kävi miehen taivuttelussa??
entä missä antzi piileskelee?

heippa taas

voi Safiiri =((( ei kuitenkaan ihan vielä luovuteta, eihän!! sitten kun kunnon vuoto alkaa. pieni tuhru kuuluu usein asiaan (kuten mulla tässä edellisessä raskaudessa)
bdbdbd kuitenkin ihan vimmatusti, ettei olis täti vaan jotain muuta!!
halit

kapris kp31 (ovis kp23)

ja omasta olosta piti laittaa...
taas hymyilyttää nää mun "oireiden" bongailu, meinaan se lämpö/kuume ja kipeät paikat johtu ihan vaan tulevasta flunssasta joka hyökäs mun kimppuun kunnolla pe-iltana...
ja nyt on taas sellasta ärtymystä, rasvaista hiusta ja muutenkin menkkaoloa, että taitaa tätönen tulla jo huomenna ja näin ollen lyhyin luteaalivaihe sitten IKINÄ!!

mrr, mut en anna sen häiritä laskiaista! tosin en ulos pääse tai viitsi lähteä, mutta mies lähtee tytön kanssa laskemaan mäkeä :)

halit kaikille edelleen

kapris

Pikakuulumiset.
Voi Safiiri, älä päästä tätiä ovesta. Laita säppiin. Toivotaan että olisi jotain muuta tuhruilua.
Tsemppiä Kaprikselle flunssan kanssa. Älä vielä kuitenkaan luovu toivosta että oireet olisi jotain muuta.
Minä taas tänään tein testin. Nyt kyllä viimisen. Mutta tänään on siis 15 päivää oviksesta eli kuukautiset virallisesti myöhässä. Ja nyt tuli sitten supervahva viiva. Olen tyytyväinen tähän tulokseen. Nyt vaan toivotaan parasta eikä pelätä mitään....

Hei
Olen jonkin verran seurannut teidän ketjua ja ajattelin nyt itse vast ikään keskenmenon kokeneena , mulla meni kesken aivan alkumetreillä olin juuri kuullut veritestin tuloksen ja oli silloin vielä 251 mutta kun vuotoa oli kuitenkin niin seuraavalla viikolla arvo olikin 110 ja tällä viikolla 59. Tiedustelisin teiltä kokeneemmilta, että missävaiheessa petipuuhat voi aloittaa normaalisti, vuoto on loppunut joskus vielä tulee hieman ruskehtavaa pyyhittäessä täytyykö veriarvojen laskea normaaliin vai eikö ole väliä. Elämäni ensimmäisen plussan sain ivf hoidon avulla joka keskeytyi het alkuun.

Roosa2: Lohtuhali.. Kyllä se km tipauttaa aina korkealta ja kovaa.. Tsemppiä vaan jatkoon.. Meille ei kyllä annettu mitään aikataulua, että milloin saa petipuuhat aloittaa.. Kuuntele vaan omaa oloa ja kun siltä tuntuu olet valmis.. Vaikka kuulostaakin kliseeltä.. niin aika parantaa.. Meillä todettiin km 18.12. ja seuraavat kuukautiset alkoivat 17.1. Heti siitä kierrosta aloitettiin taas hedelmöityshoidot.. piikitykset ja luget.. 31.1. punktio ja 2.2. alkion istutus.. Tästä tuoresiirrosta saatiin nyt ystävänpäivälahjaksi +. Nyt sitten jännäillään 5.3. olis alkuraskauden UÄ.

Kirppu: Onnittelu nyt sitten siitä SUPERVAHVASTA VIIVASTA ! ! !

ON: Kyllä tää on aika stressaavaa kun edelleen pitää wc:ssä ravata ja kytätä paperia kuin kummitusta.. Onneksi tänä aamuna laitoin viimeiset luget.. pääsenpähän siitä "seksin" tappajasta eroon.. Hoitaja jutteli heti plussauutisen sanottuaan, että tuoresiirrossa ei välttämättä tarvitse plussan jälkeen enää lugeja käyttää, mutta kun niistä ei haittaakaan ole niin päätin käyttää ne loppuun jotka kaapista löytyi..

Toivottavasti kaikilla on mennyt viikonloppu mukavasti.. Täällä on vieraat "ajettu" kotia ja meidän 4v. esikoinen lähti matkaan mukaan.. nyyh.. Ensimmäinen kyläreissu siis jos ei lasketa mummoloita.. ilman isiä ja äitiä.. On kyllä niin reipas jätkä, että varmasti pärjää kahden tytön kanssa enemmän taitaa olla äidillä ja isällä ikävä..

Palaillaan..

Roosa2:lle minunkin puolestani pahoittelut tapahtuneesta! Varmaan romantisoinnin voi tosiaan taas aloittaa sitten kun vuoto on loppunut (mieleeni tuli tulehdusvaara) ja sitten kun itsellä taas tekee mieli. Voimia teille!

Samaan kirjoitukseen Kirpulle onnittelut vahvasta viivasta! Ihanaa kertakaikkisesti. Jotenkin aina auttaa omaan surkeaan oloon toisen ilouutinen.

Täällä siis täti on kovasti oven takana. Mitenkään kamalasti ei oo vielä tullut, mutta just sillai tutun oloisesti tuhruilee hiukan että eiköhän se huomenissa vaihdu ykköseksi. Nyt mietin, tilatakko tikkuja vai ei. Oli se sen verran raivostuttavaa pähkiä oviksen aikaa.

Mukavaa laskiaissunnuntain loppua kaikille!

Kiitos kaikille vastanneille, Pikku2 ;lle tosi ihana kun pääsitte aloittamaan uudet hoidot jo noin aikaisin ja vielä plussasit PALJON ONNEA. Meillä päästään vasta toukokuussa aloittamaan uudet hoidot että sinne asti olis jaksettava.