KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
heippa ja todella ihanaa talvipäivää!!
Ulkona oltiin piiiitkään. Lunta satoi eilen niin paljon, että hyvä kun tyttö pääsi hangessa eteenpäin... :)
Ja aurinko paistoi!

Nopeaan vaan kommentoin Tuulia, että täälläkin on todella matalapainetta vauva-asian kanssa :((
En tiedä voiko johtua siitä, et nyt jokaisessa ketjussa (melkein) ihmiset plussaavat urakalla ja vaikka se ei haittaa, mutta tulee tunne, että saankohan minä sitä plussaa enää ikinä...
kai täällä aallonpohjalla täytyy käydä aina välillä jotta jaksaa taas tarpoa eteenpäin ja nähdä kaikki hyvät asiat jotka jo on elämässä..?!
Mutta kun haluais sen plussan, niin haluais sen plussa ja mikä tärkeintä niin sen vauvan!!

Mites Niksun työ? Oletko jo saanut sen vakipaikan jota sulle lupailtiin?

Entäs Sanna? Onko kone jo kotona, jotta voit tulla turisemaan meidän kanssa (ketkä nyt tänne enää jäävät....)

Nyt siis Jazz on jo suht varmoilla vesillä plussan kannalta =))))) IHANAA!!!!
Tehistä ja Omppua siis jännätään vielä, vaikka on mulla aikasen hyvä kutina teidän haamuja aatellen...

Kapris 9/???

Ja just kun sain tuon kirjoitettua, niin päätin, että hemmetti, nyt sen tyylipuhtaan negan käyn pissimässä Clearbluella. Siihen nyt ei ainakaan mitään haamuja pitäisi tulla. Tämä olo ei voi olla kuin sitä noin viikko oviksesta -oloa. Ja sen teinkin. Joku viivanpaikka siinä just näkyy, mutta voi sanoa siis puhtaaksi negaksi.
Nyt elellään rauhassa sen mukaan, että kierto on n. 37 pvää. Mielenrauha hankittu :-)
Enkä aio siis maanantaina uusia testiä!

Nyt ei ehdi muuta...

Tehis dpo 5

Omanapainen: Vähänks ottaa nyt päähän! Hiiva puhkesi oikein rajuna just nyt ovisviikonloppuna! Jää touhuilut väliin.. En ole ikinä tikutellut, enkä oikein varma milloin ovis tarkalleen on, mut viikolla limat oli kyl parhaillaan ja jonkinlaista toispuoleista kipuilua, mutta eihän se vielä silloin voinut olla?! ja yks peuhailu kerta koko viikossa. No ens kuussa parempi onni!

Ninni kp 13 / 27-30

Heissan tytsyt!

Voihan pentele Ninni, että hiivan lykkäs. Höh! Siittiöt voivat elää useamman päivän, joten toivoa on kaikesta huolimatta. Pidetään peukkuja ettei tämä kierto mene täysin harakoille. Ja paranemista hiivasta, on inhottava tauti.

Tehis on tehnyt kierronvarmistusnegan. Hienoa että sait mielenrauhan! Peukutuksia että hetken päästä tulisi sitten kunnon plussa! Koska meinaat tämän uuden dpo:n mukaisesti testailla? PS. mua tuo nega ei kyllä ihan vakuuttanut... =) bd bd bd bd

Hui, kyllä nyt Katzullakin meni jännäksi tilanne. Selvästi on jotain tapahtumassa ja minä ainakin uskon enempi uuteen raskauteen kuin keskenmenon jälkeisiin höyryihin. Kovasti pidän peukkuja ja varpaita pystyssä, että maanantaina saisit hyviä uutisia!

Peetu: oviksen jälkeen lämmöt nousee, yleensä vissiin seuraavana päivänä. Lämmönnousu on 0.5 - 1 astetta normaalilämmöstä. Kiinnittymisen yhteydessä saattavat lämmöt hetkellisesti notkahtaa ja nousta taas sen jälkeen vielä korkeammalle. Mulla itse asiassa kävi tässä kierrossa niin, että n. 5 päivää oviksen jälkeen lämmöt laski normaalitasolle noustakseen sitten heti vielä korkeammalle kuin olivat oviksen jälkeen olleet.
Kivaa että teillä oli onnistunut jääshou! Mun kummitytöt ovat siellä tänään ihailemassa prinsessoja. =)

Tl: toivottavasti saatte paljon irti jälkitarkastuksesta. Kannattaa kysyä lääkärin mielipidettä hoidon aloittamisen ajankohdasta. Mielestäni siitä vitkuttelusta voisi jopa tehdä ihan virallisen valituksen. Sen verran törkeätä on antaa toisen odottaa hoitoa! Toivon myös että seuraavaa raskautta ajatellen teille tehtäisiin oikein kunnon hoitosuunnitelma. Olen nimittäin lukenut, että monet tukostaipumuksesta kärsivät ovat aloittaneet lääkityksen jo oviksen tienoilla syömällä minidisperiiniä ja jatkamalla plussattuaan pistoshoidoilla. Toivottavasti en hämmennä tunteitasi kirjoituksellani, mutta mulla on niin paha mieli puolestanne.
Ymmärrän täysin että olet mietteissäsi. Aika parantaa ja useamman keskenmenon jälkeen sitä jotenkin turtuu, ikävä sanoa näin. Mullakin on heti vuodon loputtua nousseet tunteet eri tavalla pintaan ja silloin uuden yrityksen lykkääminen ei tunnukaan enää niin tärkeältä ajatukselta. Vuosi on kuitenkin kovin pitkä aika. Toisaalta tämän asian kanssa ei halua ottaa turhia riskejä kun pelissä on niin valtavasti. Lähetän teille kovasti voimia ja toivon että loma auttaa ottamaan etäisyyttä asioihin. Halauksia kovasti, ja ihanaa kun jaksat piipahtaa täällä kuulumisia kertomassa.

Pikku2:lla on ollut rankat kekkerit tänään. Juhlakalu on varmaan aivan haltioissaan. Hyvä että sinulla on saikkua tiedossa koska olosi on ilmeisen tukala. Pidetään peukkuja että ensi viikolla saatte paljon muniksia kerättyä!

Kapris: älä sie veikkonen vaivu epätoivoon! Ymmärrän kyllä tunteesi täysin ja myös sen ettet välttämättä jaksa iloita toisten plussaamisesta. Täysin sallittua! Muiden raskaudet ja plussaukset muistuttavat kovasti ja kipeästi omasta tahkoamisesta. Mutta kyllä sinunkin hetkesi vielä koittaa, usko pois.

Romaanin päätteeksi vielä muutama rivi omaa napaa. Aika raskaana oleva fiilis on, ei käy enää kieltäminen. Tähän asti olen yrittänyt työntää nämä tunteet taka-alalle, mutta kyllä fiilikset ovat aika tutut tytön odotusajalta. Ellei tuttu kuvotuksen aalto olisi pyyhkäissyt yli perjantai-aamuna, en olisi varmaan uskaltanut testata. Tämä olo on tässä tämän päivän aikana vahvistunut. Mutta vielä en liputa enkä tuuleta, koska tarina voi päättyä ihan kuinka päin vaan. Tämä on 8. kerta kun olen raskaana... ei tarvitse olla matikkanero ymmärtääkseen, että on todennäköisempää että hetken päästä palaan taas lähtöruutuun kuin se että tämä raskaus menisi hyvin loppuun asti. Joten matalalla profiililla menen päivän kerrallaan. Maanantai-aamuna testaan uudestaan ja toivon kovasti että plussa siitä perjantaisesta vahvistuisi.

Halauksia ja kauniita unia!

Jazz kp 34/36 dpo 12

Huihai haamujengi... =) Minä ainakin sivuutan kaikki viestit ihan tyylipuhtaasti joissa on ilmoitettu ettei onnitteluja oteta alkuunkaan vastaan ja toivotan OIKEIN PALJON PALJON ONNEA JA TARRASUKKIA JA VAUVALIIMAA JA KAIKKEA ASIAANKUULUVAA JA KUULUMATONTA meidän iki-ihanaisille haamuilijoille!!!!!!!!!!

Ja sinne vauvakuumeen aallonpohjalle (jossa itsekin istuskelen aikani ratoksi) toivottelen aurinkoista mieltä ja positiivisia ajatuksia. Kyllä se haamuviiva-aika meillekin vielä koittaa... =)

On mullekin tapahtunut jotain suurta ja iloista. Sain kuin sainkin sen vakipaikan... =) Jiihaa... Vielä ei ole ylimmältä johdolta tullut virallista päätöstä mutta esimies ilmoitti keskiviikkona että lupa vakinaistamiseen haetaan vaikka mistä. Eli kohta voidaan heittää pillerit nurkkaan, ihan viimeistään kesällä. Jotenkin tuntuu etten halua siihen syöksyä nyt suinpäin. Äidin kuoleman jälkimainingit vaikuttavat vielä ja isäkin on nyt sairaalassa kun surun myötä vanhat vaivat puhkesivat uuteen loistoonsa. Eli murhe ei nyt jaksa antaa periksi meidän perheelle ja siksi haluan odottaa ihan vähän seesteisempää aikaa. Jos nyt tulisin heti raskaaksi, ei tämä stressi tekisi pikkuiselle alkuunkaan hyvää ja saattaisi matkanteko katketa ennen kuin se on kunnolla alkanutkaan. Hätävarjelun liioittelua, ehkäpä, mutten halua ottaa mitään riskiä tähän, halu pikkukakkoseen on niin kova ja pelko sen menettämisestä vielä kovempi.

Sitä paitsi mä oireilen taas fyysisesti, selittämättömiä pahoinvointi aaltoja, jatkuva närästys, rinnat superkipeät, mieliala aaltoilee jne. Kaikki selitettävissä sekä uusilla pillereillä että stressillä, mutta silti. Kyllä ihmisen mieli on sitten kumma kapistus. Kai se on tehtävä r-testi, jotta voi taas pudottautua maan pinnalle. Millähän todennäköisyydellä sitä oikeasti voisinkaan olla raskaana, kun pillereitä popsin ja makkarissa ei ole elo ihan sieltä kaikkein aktiivisimmasta päästä... =) Höpö mikä höpö, tiedänhän minä.

Mut nyt meen tarkistaan lottonumerot, josko sitä voisi maanantaina ilmoittaa työnantajalle että saa ihan tehdä vakipaikallaan mitä parhaaksi näkee... =) Illanjatkoja ja rutistuksia hengenheimolaisille toivottelee tänään superseesteinen Niksu.

Ihana kuulla susta Niksu! Elätte rankkaa aikaa, voimia ja haleja koko perheelle. Isällesi pikaista paranemista.
Supermegaonnittelut vakinaistamisesta!!!! HUIMAA ja HIENOA! On varmasti ihanaa pystyä jollain tavalla suunnittelemaan tulevaa kun se on hieman turvatumpi. Ja raskausoireitakin olet havaitsevinasi. =) Se ei ole mitenkään mahdotonta tulla raskaaksi pillereitä syödessä, joten tee testi niin pääset pähkäilystä. Sehän olisikin ihana juttu jos sieltä yllätysplussa pärähtäisi! Ymmärrän kuitenkin hyvin että haluat saada seesteisemmän vaiheen elämääsi ennen vauvahaaveen toteuttamista.

Kiitos onnitteluista haamun johdosta. Ehkä niitä uskaltaisi jo ottaa vastaan kun aamulla tein uuden testin (yllätys, yllätys en malttanut odottaa huomiseen) ja kyllä siinä on selkeääkin selkeämpi plussa. Hailumpi kuin kontrolliviiva, mutta ei tarvitse tiirailla. Olen yllättynyt siitä miten rauhallinen olo mulla on. Harmittaa vietävästi etten voi herättää miestä sanomalla että susta tulee nyt toistamiseen iskä... lopputuloksesta kun ei voi tietää. Mutta siitä huolimatta en halua stressata etukäteen, päivä kerrallaan ja katsotaan kuinka pitkälle tässä päästään. Toivottavasti tuonne ensi syksyyn asti.

Jos teille kaikille rakkaille ja ihanaisille nettikamuille sopii, hengailisi täällä vielä teidän kanssanne. Ainakin siihen alkuraskauden ultraan asti.

Halauksin Jazz rv 3+6 (HUI!)

Voi että Jazz, en ookkaan nyt mitään vähään aikaan toivonu niin kovasti ku sitä että sää nyt kans pysyt tuolla toisella puolella loppuun asti! Onko teille ikinä selvinny syy niihin moniin kooämmiin? Luvataankos naiset toisillemme, että yhteisvoimin pidetään nyt Jazz toisella puolella. Jos me saadaan kokoon tarpeeksi henkistä energiaa, niin varmaan onnistuu! Niin ja samanlainen toivotus tietenkin kaikille muillekin toisellapuolella oleville.

Kuka tietää hyvän lyhenteen sille kuinka monta päivää tulevaan ovikseen on. Ku tuo dpo on kait sitä kuin monta päivää oviksesta on kulunu.

Hui, meillä pitää kiirettä pahvilaatikoiden kanssa. Kahden viikon päästä muutto. Ihanaa, saa jotain muuta ajateltavaa ku vauvailu :)

Huomenia!

Aivan ihanaa, tätä olen kyllä kovasti toivonut, Jazzille kunnon plussa <3
Ja tosiaan, kuten Safiiri sanoii, nyt yhteistuumiin pidetään sinut siellä odottajien puolella. Täältä lähtee nyt kauhealla puristusvoimalla onnitteluhalaus :-)

Safiiri, oisko toi sitten dbo (days before avulation)?

Täällä siten mielenrauha järkkyi heti aamutuimaan. Tietysti piti käydä kurkkaamassa siihen eiliseen Clearblue-testiin. Ihan selvä pystyviivahan siinä on. Tosi himmeä, mutta selvä. Siis toinen roskishaamu. Kyllä siinä eilenkin mun mielestä tiiraillessa sellainen viivanpaikka tosiaan näkyi. Voihan kökäle. Täytyy vissiin muutama päivä odotella ja hakea sitten se Apteekin testi. Itse asiassa mua eilen ihmetytti, kun vieraiden kanssa oli tosi hauskaa, laulettiin Sing Star -peliä koko porukka. Ei paljon vauva-asiat ollu mielessä. Silti mulla tuli sellainen pistävä kuumotusolo taas, vaikken koko mahdollista raskautta enää miettinytkään. Olihan se mielenrauha hommattu päivällä.
Katselin tuossa myös uudelleen noi mun tän kierron päiväkirjamerkinnät. Jos siis olisikin se aikaisempi ovis, niin nyt voisi olla vasta dpo 12. Niinpä loppuviikolla uutta testiä...

Niksulle terkkuja! Vai raskausoireita... Täällä taitaa nyt plussa-aalto pyyhkäistä, että eipä tuo ihmeellistä olisi sinullakaan;-)

Tehis dpo 12 tai 6

Synttärit puolessa välissä.. sekä juhlakalu, että äiti olivat eilen illalla lopen uupuneita!
Tänään tulee vielä kummeja ja mammoja.. joten juhlat jatkuu, mutta hieman rauhallisemmin..

ON: Tänään vielä piikittelen Gonal-F ja Cetrotiden, huomenna Pregnyl-irroituspiikki, tiistaina välipäivä ja keskiviikkona punktio.. Eilen piti saada isännän pussit tyhjiksi, jotta keskiviikkona olisi 3-7 päivän ikäisiä uusiutuneita simppoja kun pääsevät maljalle iskemään munasoluihin.. ; )

Jazz: Valtavasti onnea plussasta.. Toivottavasti vedät meistä monta perässäsi x-kermitteihin.. ja ilman muuta kuulumiset myös tähän ketjuun..

Outo valoilmiö näkyvillä taivaalla.. ihana aurinkoinen talvipäivä.. n. 8astetta pakkasta ja uunissa tulet..

Voi ihanaa, Jazzilla nyt selkeä plussa joten nyt sitten onnittelut, varovaiset ja heitän nyt oman toiveenikin, että todella pysyisit odotus-puolella sen 9 kuukautta.

Tehikselle ja Katzulle ja ööööh..keitä haamuplussailijoita olikin..teille ei vielä plussaonnitteluja (taisin joskus onnitella liian aikaisin), mutta bdbdbdbdbdbdbd ja toivotaan, että haamut vahvistuu.

Mutta siis jazz, hieno juttu. Minulla tänään 12 raskausviikkoa ja olen vakaasti päättänyt ex-kermittien ketjussa pysyä.

Ihanan kirpeää ja aurinkoista pakkaspäivää; BM

Kiitos sivullinen vinkistä, täytyy käydä lukaisemassa. Oletko itse saanut avun ruokavalion avulla? Plussaonnea sinulle ellet ole jo onnellisesti raskaana.

Kiitos Safiirille ja Tehikselle toivotteluistanne! Arvatkaa olenko täällä kyyneleet silmissä. =) Herkistelyä, sniif.

Safiiri kyseli keskenmenojen syytä ja sitä emme koskaan ole valitettavasti saaneet selville. Yksi lekuri epäili keltarauhashormonin vajausta, joka tosiaan hormonikokeella vahvistettiin, mutta keltarauhashormonin lisäys ei ole kuitenkaan aina auttanut raskauden jatkumista. Toinen lekuri yritti pistää km:t ylikilojen piikkiin, eli ihan arvailuksi menee. Huonoa tuuria on ollut useamman lääkärin selitys näille. Onneksi kuitenkin yksi raskaus on onnistunut, joten sen ajatuksen turvin tässä nyt mennään.

Voi että, taas mä liikutuin kovasti kun luin teidän tekstinne uudestaan. Ihanaa että maailmassa on toisistaan välittäviä ihmisiä!

Mähän sanoin etten ole vakuuttunut Tehiksen muka tyylipuhtaasta negasta! =) Eihän siinä testissä pitäisikään roskishaamua enempää näkyä vielä tässä vaiheessa. Mun herkällä testillä tehty näytti todella hailua viivaa dpo 11. Uutta testiä siis kehiin ensi viikolla. Kovasti pidän peukkuja pystyssä, että sieltä vahva testiajan puitteissa tuleva plussa ilmaantuisi! Useamman testin tehneenä en ole koskaan törmännyt roskishaamuun ellen olisi ollut ihan oikeasti raskaana...

Päivistä ennen ovista: mä olisin myös ehdottanut dbo days before ovulation, mutta se on ehkä liian lähellä deepeeoota. Olisko se vaikka days before expected ovulation dbeo. Ei, ei sekään oikein hyvältä näytä. Hankalaksi menee.

Testailusta vielä, en taidan enää jatkossa tuhlata rahojani noihin testeihin kun tuo mies voi sen mulle kertoa jo ennen menkkojen myöhästymistä. =) Aikamoinen vainukoira ja vaimonsa tuntija. Itsekin olen ihan yllättynyt siitä. Hän oli tosiaan sitä mieltä ettei näillä mielialanvaihteluilla voi olla muuta kuin raskaana. Hassua!

Nyt kaikki ulos nauttimaan kirpsakasta ja aurinkoisesta talvisäästä. Minä lähden siskonmakkarakeiton lämmitykseen.

Kiitos että olette olemassa rakkaat Kermitit!

Kiitos vielä pikku2:lle ja Bellamariialle onnitteluista! Hui, ihan kylmät väreet menee pitkin kroppaa.

Pikku2:lle tsemppiä vielä tämän päivän bileisiin ja viimeiseen rutistukseen ennen munisten keräystä

Voi että, oletpas päässyt jo pitkälle raskaudessasi Bellamariia. Toivottavasti nähdään exissä piakkoin.

Nyt lähden tästä sopan lämmitykseen.

Haleja kaikille!

Ja vielä yksi lisäys.

Pidän tätä plussajunaa pysäkillä mahdollisimman pitkään, että saadaan kaikki haamuilijat kyytiin. Seuraava juna saakin sitten kurvata pikavauhtia uudestaan tähän ketjuun. Sitä toivon kovasti!

No, toivotaan, että Jazz olisi oikeassa tuossa haamuilujutussa :-)
En vain millään nyt jaksa uskoa, että se menisi kaikkien näiden kiertojen jälkeen näin päin tää homma.
Ja minä ilkimys todellakin salaan tämän kaiken isännältä, nimittäin jos sieltä nyt todellakin se plussa tärähtäisi kunnolla, niin halauaisin hänetkin oikein jymy-yllättää
:-D Hän olettaa tietenkin myös, että oviksesta on vasta noin viikko, vaikka hän tuskin mitään päiväkirjaa on pitänyt ;-) Ja mulla on niin selkeä suunnitelma, miten asiasta hälle sitten joskus kerron, niin en voi nyt mitään ennakkovaroituksia tehdä. Pöhköä, mutta elämässä pitää olla jännitystä ja huumoria :-) Tietenkin jälkeenpäin kertoisin tämän kaiken. Hän kyllä ymmärtää ja osaa odottaa, että vähän "kieroilen" selän takana. Mutta eipä auta kuin odotella vain...

Voi että, olen niin iloinen tuon Jazzin puolesta, että on aivan sama miten tässä itselle käy!!!

Muaki alko ihan hymyilyttään ku Jazz niin liikuttu meidän toivotuksista. Mitenkäs se menikään se muskettisoturien iskulause "yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta". Niinhän se on, onnistumisia toivotaan jokaiselle kovasti.

peo (heh, väänsin sen supisuomeksi) 6 kai

Ja Tehis täällä aiheuttaa nyt sellasia jännityksiä, että sun on ihan pakko testata jossain vaiheessa ens viikolla vielä kerran. Ja sillä kertaa sitte ilman mitään roskailuja vaan heti kättelyyn vahva viiva, kiitos ;)

IHANAA Jazz!!!!!!
Toivon todella muiden tavoin, että saat pysyä siellä odottajien puolella niin pitkään kunnes uusi nyytti on sylissä!!!! Voi itkut miten ihanaa :))))

Ja Tehis järjestelee nyt uutta haamujännäilyä... mutta jotenkin se sopii niin tohon sun kuvioon, kun se oviksen bongailu oli "vähän" huvittavaa ja pidemmän kaavan mukaan, niin pitäähän tämä plussan saaminen mennä samaa rataa :)
Mutta todella uskon sinunkin saavan sen vahvan plussan! ja siis ihan muutaman päivän sisällä...

Safiirilla alkaa muutto lähestyä. Muutitteko sinne Ouluun päin?
Ovatko lapset innoissaan muutosta vai onko ikävä jättää kaverit vanhaan paikkaan?

ONNEA Niksulle vakinaistamisesta!
Ja toivottavasti isäsi jaksaa selättää vaivan ja pääsee pikemmiten pois sairaalasta. Todella rankkaa varmasti sinulle, en pysty edes kuvittelemaan.

Pikku2 hauskoja synttärin jatkoja.
Teillä alkaa lähestymään h-hetki hoidon suhteen. Hyvä kun pussit on tyhjennetty :)
nyt voi uudet tulokkaat siellä "latautua" rauhassa.

Mites Omppu??? Mites sun haamut? Heti kertomaan muutoksista!

Täällä ihana viikonloppu ollut tähän asti ja kivaa on luvassa koko täksi päiväksi vielä =)
vaaka näytti aamulla 66,8 eli 700g alaspäin. JEE!!!!
pienet on ilot... :))
mullahan oli/on tosi moni tuttu raskaana ja ei ole heidän mahojen kattelu tai raskaudesta puhuminen yhtään haitannut, mut nyt kun on 2:lla ihan näinä päivinä lähtö synnyttämään, niin se vetää mielen mulla matalaks...
Jotenkin se on sit niin konkreettista, että heillä se ihana vauva kohta on ja meikäläinen vielä pissii ovistikkuihin ja koittaa saada siihen vahvaa viivaa. =((
No, toivotaan toivotaan !!!
Niin ja en minä teidän plussauksista MITENKÄÄN mene alamaihin!!!! En todellakaan.
Nehän juuri luovat uskoa ja toivoa että meillekin joskus.

Tänään kp10 ja juilimista alkanut tuntumaan TAAS oikeelta puolelta. Tikut otan käyttöön vasta viikon loppupuolella tai kun kunnon limat ilmaantuu.
To oli se lääkäri.

Ai Tuulillahan se oli huomenna. Tule heti kertomaan mitä sanoi??!! jos se oli aamulla...

mutta heippati hei kaikille ja ihanaa sunnuntain jatkoa

Ai niin, näin hirveetä painajaista (en muista kerroinko jo) mutta olin raskaana ja viikot täsmäs niitä viikkoja joita nyt pitäis olla (eli n.25) ja yhtäkkiä totesin, etten ollut liikkeitä tuntenut ja tiesin, että kesken meni =(((((
Onneksi oli vain uni!!

se on moro!

Upean aurinkoista sunnuntaita kaikille! Eli nyt saa tuulettaa sydämensä kyllyydestä :) JEEE! JEEEEEEE!!! Jazzille ja Jazzin todistetusti tietävälle miehelle lämpöiset ONNITTELUT! Ihana juttu, on varmaan uskomaton fiilis! Olen iloinen ja onnellinen puolestasi, kun kirjoitit, että sinulla on rauhallinen ja seesteinen olo. Ja vaikkei me millään haluttaisi sinusta luopuakaan niin silti yhdyn edellisiin, että me kaikki yhdessä hengessä pidetään sut tuolla ex-kermittien puolella loppuun asti.

Tehiksen kanssa jännäillään vielä loppuviikkoon (vai alkuviikkoon ;)) Eikös Ompun pitänyt testata uudelleen tiistaina, kun oviksesta on kaksi viikkoa? Siihen saumaan sitten Tehiskin? Katzulla onkin jännä päivä sitten jo huomenna! Miten Pavun tilanne?

Pikku 2:lla on ollut oikein hulabaloo viikonloppu :) Sinullakin on jännittävät paikat ensi viikolla! Peukkuja pidän teille, että kaikki sujuisi hyvin. Ja sitten vaan odotellaan... Kiitos muuten vihjeestä tuon panttailun suhteen; en tiedä pitäiskö meidän vaihteeksi siirtyä tuohon taktiikkaan. Ehkä ollaan yritetty viime kuukaudet ihan liikaa?

Ja superseesteiselle (lähetä sitä oloa vähän minullekin pliis!) Niksulle myös JÄTTISUURET ONNITTELUT vakipaikasta!!!!Niin ne palaset alkaa vähitellen loksahteleen paikoilleen..

Safiirikin oli saanut hyvää palautetta soveltuvuuskokeesta, varmasti antaa mukava lisäpuhtia hakea työpaikaa sieltä uudelta paikkakunnalta.

TI:lle ja perheelle toivotan aurinkoista lomaa ja jaksamista! Toivottavasti saatte ajatukset suunnattua muualle vähäksi aikaa ja sitten jälkitarkastuksessa saisitte kunnon neuvoja.

Kiva kuulla, että Peetulla ja tytöllä oli onnistunut jääshow -reissu.

Miten Antzin viikonloppu on sujunut? Oletko vielä tikuttanut? Senorakin se on vaan silitellyt (?) t-paitoja koko viikonlopun ja haaveillut lämmöstä tässä pakkasten keskellä. Ja Kapris tiedän täsmälleen miltä sinusta tuntuu, mutta en nyt viitsi pilata tätä upeaa sunnuntaita ikävillä mietteilläni. Täti on vihdoin lähdössä, mutta minulla on vain edelleen ihan luovuttaja fiilis, en ole jaksanut tehdä mitään "suunnitelmia" tähän kiertoon. Mutta odotellaan me nyt torstaita (eikös sinunkin lääkärisi ole torstaina?).

Mukavaa pakkaspäivän jatkoa!

Tuuli

Ai Kapris olikin samaan aikaan linjoilla :) Kauhea uni sulla! Piti sanomani, että se minun lääkärini siirtyi, oli tullut joku sekaannus aikojen suhteen, soittivat ja siirsivät päivää torstaille.

Tuuli

Uskomatonta mutta totta, tongin kaappeja ja löysin yhden Aconin testin, jostain ikivanhasta tilaussatsista!
Tärisevin käsin menin lorottelemaan ja niinhän siinä sit kävi, kuten arvata saattoi:tyylipuhdas nega :(. Ei ole Omppu raskaana ei.. Kyllä harmittaa, vaikka osasin odottaakin. Tuohan nyt olis herkkänä ilman muuta näyttänyt jo hyvää viivaa. Nyt täytyy sitte miettiä, pitääkö taukoa vai jatkaako taaaaaas yritystä.
Perseestä!! Sori itsekeskeisyys, mutta tää on tätä. Kiitos tsempeistä!