KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pakko tehdä tännekin pikakurkkaus, kun hommat niin hienosti edenneet. Pieni palkinto itselle :-)
Hitsi, mun pitäis kohta ruveta kasaamaan tota tilkkutäkkiä noista eri tiedostoista. Pian pitää tehdä uusi keikka kentällekin. On vaan jotenkin kynnys nyt alkaa tehdä SITÄ VARSINAISTA LOPULLISTA TYÖTÄ.

Siis ei oo totta, Jazzkin haamuilee, iiiiiiiiiik :-)
Odotellaan odotellaan! Oispa ihanaa, hitsi!

Mikäs se Papulla nyt menkkoja viivästyttää hmmm...Jospa raskaus onkin alkanut vähän myöhemmin. Ei päivän parin heitto ole mitenkään ihmeellistä, eihän??? Uutta testiä vaan viikonloppuna!

Mulla pituutta 164cm ja painoa 59-60kg. Ja olen todella tyytyväinen tähän. Mulla se paino ei saisi laskea missään nimessä 58kg:a alemmas. Mä olen ihan riuku ja kuoppaposki, jos siitä laihtuu. Kait se jokaisella on vähän se oma ihannepaino, vaikka pituus oiskin sama.

Ja kamera on Canon ja pitkältä ajalta kans kuvia teettämättä, ARGH!

Tehis kp 27/ 29 tai 37??????

SIIS MIIIIIITTTTTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHH!?!?!?

Täällä siis jokainen pissii haamuja tikkuun vuoronperään :))))))

En onnittele, muuta kuin sitten kun on "lupa" mutta taputtelen täällä käsiäni ja hymyilen hihihihiiiiii

Ihanaa!!

Täytyy siis jazz:n mieheen luottaa. on aikas hyvä vaimontuntija!!

Sori lyhyet viestit, mut taas hirmu kiire....

kohta olen täällä yksinäni pikaviesteineen, ku kaikki lähtee odottajien puolelle =(
No, se ei haittaa!!! Teille sen suon - kaikille kermeille! Ja muillekkin haaveilijoille :)

kapris

Hihiiii, nyt saatte päivän piristyksen.
Minä tuossa tauolla päätin tekaista oikein kunnon tempun.
Olen sitä tekemääni r-testiä tiiraillut, että onko siinä vai ei vai harittaako silmät. Siis mun mielestä se hailukka viiva on siinä näkynyt kyllä koko ajan. Miepä keksin, miten sen saa näkymään paremmin. Kastoin sen pissiin uudelleen (varmaan kävis mikä tahansa nestemäinen). Kun se pissi nousi ylös sitä tikkua, se näkyi ihan selvästi :-)
Eikun epäilyttäviä haamuja uudelleen kastelemaan kaikki!

Mutta mitä tuo haamuloinen sitten tarkoittaa, niin sitähän se ei tainnu kertoa ;-)
Edelleen uskon kemialliseen reaktiion!

Heippa! Vai haamuillaan täällä nyt sitte oikein urakalla!! Toivotaan että kaikilla vahvistuvat!! bd!

Mäpäs en aiokaan testailla vielä tänään, kun ei ole testejä kotona eikä niitä "noudetaan postista" -tikkuja ole näkynyt, ei tuonut postipate tänään mitään postia :/.

Oireita, jotka kaikki viittaa tanttaraisen saapumiseen:
1) HIRVEÄ raivokohtaus melkein syyttömälle kolmevuotiaalleni
2) Päänsärky, välillä vahvempana, välillä heikompana
3) Närästys
4) "Tunne" kohdussa

Ja kamera on Pentax.

Hauskaa päivänjatkoa :)

hei tehis........ eihän niitä tikkuja saa käyttää uudelleen... lukee muistaakseni paketin kyljessä :D Jospa se viiva siitä vahvistuis.......

ompulla on kyllä lupaavia oireita.

*hillitöntä peukutusta* molemmille

Enhän mä niinku käyttänykkään :-)
Nostin vaan nestepintaa, että sai viivan paremmin näkyviin. Voi jessus, onko järkee vai ei...
Pitäiskö mun hakea apteekista se Apteekin oma. Mä tykkään siitä. Jos se ois nega, niin sehän selventäs taas kiertoa. Se ei ainakaan oo koskaan mitään turhia haamuja näyttäny. Hmmm...
Jaahas, taitaa olla meikän päivä kohta pulkassa, kun alkaa koko väki kotiutua. Ehkä vielä jonkun kappaleen vois riipustaa. Oon tänään saanu paaaaljon valmista tekstiä, yes! Ja ajatukset pysyny hyvin vain siinä hommassa ;-)

Kauheesti peukkuja kaikille haamuille ja muillekin!

Voi meitä, Tehis uusiokäyttää testejä! Hihiii, aikamoinen temppu. ja fiksu voisin sanoa näin täysin höyrähtäneen naisen näkövinkkelistä.

Arvatkaa mitä mä tein... mä kipasin ruokiksella apteekin kautta ja ostin be sure-nimisen testin herkkyys 25 yksikköö. Panttasin aamupäivän ja pissin äsken tikkuun ja kyllä siihenkin tulee viiva, hailukka mutta selkeä ja värillinen viiva. VOI APUA JA PYHÄ SYLVI! Jännittää, pelottaa ja silti on kaikista näistä fiiliksistä huolimatta jotenkin seesteinen olo. En tiedä muuten miksi otin tuo Be suren, koska minäkin vannon apteekin oman testin nimeen.

Huoh! Ompulla on erittäin lupaavilta kuulostavat oireet. Voisin nimittäin allekirjoittaa ne täysin. Meillä tosin tyttö ei kärsi mun raivokohtauksista, mutta mies kylläkin. Ja niistä se itse asiassa alkoi heti epäilemään että tässä pieniin päin ollaan... taas vaihteeksi.... hui, hui, hui.

Mutta en nuolaise ennnen kuin olen saanut sen selkeän ja vahvan viivan. Onneksi kaapissa on vielä kaksi testiä jäljellä.

Kiitos kun selvensitte miten uteliaan tekee hulluksi. Toimii mulla joka ikinen kerta! Jos sanoo A on jatkettava heti perään B:llä.

Ihanaa perjantaita teille kaikille. Minä lähden tuonne myräkkään autoni kanssa tyttöä hakemaan tarhasta.

Haleja ja pusuja ja kaikkee ihanaa teille!!!!!!!!!

Ihanaa Jazz, onnea!!

No, pakkohan se oli sit apteekissa piipahtaa..äkkiä nappasin kaks ekaa testiä, tupa oli täynnä porukkaa ja tietysti yks puoli tuttu jonotti just siinä testihyllyn edessä..ei siis puhettakaan mistään herkkyysvertailuista!

Samantien pissille, vaikka just olin käynyt ja...no..öh...eipä tosta oikein voi sanoa juuta eikä jaata. Hyvällä mielikuvituksella siinä on jotain, mutta...kyllä tota saa käännellä ja väännellä hyvässä valossa ja siltikin tosiaan voi olla ihan mielikuvituksen tuotetta! Eli, enpä nyt viisastunut yhtään! Olisin niitä herkkiä testejä kaivannut. Toikin kyllä pitäis olla (apteekin oma), mutta..? No, katotaan parin päivän päästä uudelleen :)

Eihän tää oo totta, näen meidän kaikki sieluni silmin tiirailemassa tikkuja valon alla :-)Mutta Jazz, jiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Sulle voi varovaiset onnittelut laittaa, eiks juu!
Ja Omppu, kasta tikku uudelleen :-)

HUI! Täällähän kaikki päättäää näköjään plussata samaa aikaa!!! :D En ymmärrä miten Jazz ja Tehis ja muutkin jotka saa edes jonkinlaisen viivan testiin, voi olla noin tyynenä!!! Mä Halusin jo onnitella teitä mutten viitti kun ette ota niitä vastaan. ;)

Voi että... tottakai toivon että kaikki plussataan ja pian mutta itsekkäänä täällä jo mietin että perhana, pitää sitten etsia toinen ryhmä missä keskustella jos kaikki plussaa.:D Minä en omiin mahdollisuuksiin paljon usko, en ole kovin hedelmällinen. :/ Eilen kellistin tuon miehen heti kun pääsi kotiin. :) Illalla ei sitten ollutkaan virtaa kummallakaan. :( Mutta jos sitten tänään vielä..! Tänään oli ovistestissä vahva viiva, muttei ihan yhtä vahva kun eilen. Eli mahdollinen ovis on ilmeisesti jo mennyt?

No mutta nyt pitää mennä koirien kanssa ulos, ei paljon kyllä kiinnostaisi tuossa säässä..!

antzi 16/28

Eli kerrankin olen kai sanaton :x ? Täällähän menee pää ihan sekaisin! Ootte siis tällä välin tyhjentäneet kaikki Suomen niemen apteekit raskaustesteitä? Jättäkää nyt ihmeessä muillekin! En siis onnittele ketään vielä, vasta kun annatte luvan! Vai antoko Jazz jo luvan onnitella :)Huh-huh onpas tämä nyt menoa!

Enpä muista, pitikö minun vielä jotain muuta sanoa; menin niin sekaisin kaikesta tästä. Pikku 2:n ultrakuulumisia odottelen.

Ja Antzilla vaikuttaa olevan pullat hyvin uunissa! Älkääkä huoliko Antzi ja Kapris, että jäisitte tänne ihan yksikseen. Minulla on ihan semmoinen tunne, että olen täällä vielä piiiiiiiiiitkään. Minulla on meneillään pahin masennuskausi sitten keskenmenon. Eilen itkeskelin pitkin iltaa, enkä saanut yöllä nukuttua, kun vaan mietin sitä, että nyt olisi alkanut minun äitiyslomani ja mikä minussa on vikana, kun en raskaudu uudelleen. Sitä samaa kehää ajatukset vain kiertää... Nämä menkat ovat olleet järkyttävän runsaat ja kivuliaat (särkee niin päätä kuin mahaakin) ja olen itsekseni miettinyt vaikka mitä kauhuskenaarioita. Olen ihan varma, ettei meillä tärppää pitkään aikaan, jos edes koskaan:( Ja lääkäriaikakin siirtyi ensi torstaille. Loppuis ainakin tämä järjetön vuoto, niin eiköhän se fiilis edes vähän nousisi. Sori tämä omanapainen ruikutus, mutta on vaan niin paha olla.

Toivotan JÄNNITTÄVÄÄ viikonloppua kaikille kärsimättömille kermiteille :) ja muillekin mukavaa viikonloppua! Senoralle pakkausintoa, ihana oli tuo sinun kuvaelmasi! Ens perjantaina olettekin sitten jo siellä!

Kyllähän pyryttää! Löytääkö sitä enää kotiinsa?

Tuuli

oijoijoijoi, Jazz. MAHTAVAA!!!!!!!!!!!!! Älyttömän ihana juttu. Voi hyvät hyssykät sentään. Ei sun tarvi sitä vahvaa viivaa enää odottaa, ku sullahan on kierto siinä vaiheessa että haamuki riittää. HUISIN PALJON ONNEA!!!!!

Omppu, apteekin testhihän ei oo herkimmästä päästä! Tee tosiaan uudestaan parin päivän päästä. Hui, tämähän käy jännäksi. Beedeetä ja deebeetä!

Tehiksenki on ihan pakko testata uudestaan vaikka sillon maanantaina. Sillon jo näkyy jotain jos on näkyäkseen. Hulluna beedeetä ja deebeetä sinneki päin!!!

Mulle soitti se työhönsoveltuvuustestin tekijä että oisin siihen työpaikkaan soveltunu oikein hyvin. Ja se työpaikka ois sovelunu meikäläiselle tosi hyvin. Oisin ilmeisesti siis sen saanu. Ihan mukavia uutisia siis. Löytyspä nyt vaan uudelta paikkakunnalta vastaava jobi.

Jos en enää tänne kerkeä, hyvää viikonloppua kaikille.

Ultrassa käyty ja lapsen ensimmäisiä synttärimaistiaisia maisteltu..

Olihan niitä munarakkuloita kehittynyt lisää.. Lääkäri veikkaili, että oikeankokoisia saattaa tulla yli parikymmentäkin.. Oli aika tukala olla siinä pöydällä kun vihloi, nippaili ja pissitti yhtäaikaa.. Lääkäri kyseli, että kykenenkö olemaan töissä.. No, minulla on ensi maanantaina työpäivä ja sitten taas pari VP.. joten enköhän kykene.

Punktio on siis keskiviikkona klo.10.30.. isännän pitäs nyt viikonlopun aikana tyhjentää/uudistaa pussien sisältö.. Ai niin piti teille "panttaajille" sanoa, että koeputkihedelmöityksessä ainakin simppojen on oltava 3-7 päivää vanhoja, jotta ovat sopivia..

Munarakkulat kerätään ja laitetaan maljalle siittiöiden kanssa.. siinä ne sitten pari päivää kehittyy.. alkavat jakautumaan jne. Perjantaina on sitten klo.12 kahden alkion istutus.. ja sitten jännäämään..

Haamuilijoille malttia ja plussatuulia!

Hui mikä vauhti täällä on!
Ja jännitystä piisaa..

Kyllä on tullut törsäiltyä täälläkin apteekin testejä. Jotenkin oon niin pallipää, etten siltikään haluaisi tuota negaa uskoa. No, jos oon tippuakseni, niin tipun sit korkeelta ja lujaa. Ja Antzi, elähän nyt vielä luovuta!! Hyvähän se olis jos joku olis täällä mun kanssa höpisemässä, kun oon paikannut pefani tuon alastulon jälkeen... Silti, silläkin uhalla, että pälisen täällä sit yksin, iso plussapuhku sullekkin!!!!!!

Pyysin äitikin (heh...äitiiii...) tuomaan töistään mulle lisää testejä, joten hyvät kanssasisaret, nyt äkkiä hommaamaan r-testejä, ennen kuin ne vallan loppuu!

beedeetä täältäkin kaikille, hedelmällistä viikonloppua ja plussatuulia!
Pikku2;lle onnea punktioon!

Safiirille vastaan täällä; juu juu järkihän sen sanoo, että eihän noi "tavalliset"testit voi näyttää yhtikäs mitään vielä moneen päivään! Pakko oli vaan kokeilla :) Faktahan oli, että vasta tiistaina tulee kaks viikkoa ovisplussasta. Ootellaan..

Hihiiihiiii, vähänkö mä hihittelen täällä meidän ketjun naisille kun yks sun toinen on täällä tänään tiiraillut jonkin sortin testiä. Voi meitä!

Be sure-tikkuun on kuivuessaan jäänyt kontrolliviivaa ohuempi viiva mutta selkeästi värillinen. Aamupisusta tehtyyn Mammaksin ERITTÄIN herkkään liuskatestiin oli jäänyt juuri ja juuri silmin havaittava harmahko viiva. Tein Tehikset, eli dippasin sen uudestaan... ja ehkä se viiva siitä hieman vahvistui. Ou mai gaad! Hulluksihan tässä tulee. Kp on 33/36 ja dpo sitten siinä tapauksessa 11.

Kaikille teille iso kiitos tsemppauksesta ja onnitteluista! Tuuletan kyllä vasta ensi viikolla jos saan sen kunnon viivan.

Mutta se omasta navasta, tai itse asiassa vielä sen verran että te ette ihan näin helpolla pääse eroon musta! Meinaan kyllä roikkua täällä pitkään joko raskaana tai sitten en. Sorppa vaan!

Pikku2:n ultrakuulumiset olivat hienot! Toivotaan että punktio ja siirto onnistuvat hyvin. On varmaan aika jännä tunne tietää tarkalleen koska oma pikkuinen on saanut alkunsa.

Safiirille onnittelut hienoista soveltuvuuskoetuloksista! Varmasti tuntuu hyvältä että olit suoriutunut noin hyvin ja antaa uskoa jatkoa ajatellen. Tuon perusteella voisi kuvitella, että sulla on erinomaiset saumat löytää uusi työpaikka teidän uudelta paikkakunnalta.

Antzi, älä vielä menetä toivoasi. Todella hyvin olette päässeet hyödyntämään otolliset hetket. Nyt pidetään kovasti peukkuja että tärppi olisi käynyt!

Tuulille oikein suuren suuri lohtuhali! Ikäviä mutta luonnollisia mietteitä sinulla. Voi kunpa voisin jotenkin auttaa. Toivon todellakin että seuraava gynekäynti toisi jotain helpotusta pitkään kiertoosi, jolloin tärpin mahdollisuus paranisi huomattavasti. Nyt muistat sitten vuodattaa kaiken etkä saa esittää reipasta, liioittele ja vetoa tunteisiin. Eiköhän lääkärisetä helly tekemään kaikkensa sen eteen että tekin saisitte oman nyyttinne. Voimia, voimia ja rutkasti haleja.

Nyt pikkuinen tuolla vinkuu äidin huomiota, täytyy mennä laittamaan tytteli yöunille. Kauniita unia ja haleja teille kaikille!

moikka!
kaikki muutko täällä meinaa plussata, heh, kyllä minäkin vielä....
käytiin siis eilen siel jää-showssa, oli kyllä aika mahtava ja likka tykkäs kovasti ja junalla oltiin liikkeellä et oltiin sit aika myöhään vasta kotona ja aamulla väsytti kumpaakin.
ON: minä tässä "tyhmänä" kyselen että laskeeko vai nouseeko lämpö kun ovis??? mulla "särkeny" alavatsa koko päivän sillai oudosti ja aikaki olis aika sopiva ovikselle ja tuhruttelutkin on melkein kokonaan pois.
lapset nyt isällään viikonlopun joten taidan tästä avata yhden siiderin ja nautiskella hiljaisuudesta ja rauhasta....

Pika kuulumiset

Eli kävin siellä labrassa verikokeessa ja kysyin samalla voinko myös pissiä purkkiin jotta näkee mitäse näyttää. 10 minuuttia vartuin ja sit tuli hoitsu kertomaan huom! käytävällä (siis odotustilaan) että siinä näkyy todella heikko viiva eli haamu. Sanoi että koneelle tarvii laittaa positiivinen tulos. Minua kyllä huvitti seistä tönöttää siinä käytävässä ja olla kaikkien muidenkin ihmisten kuulo etäisyydellä. Onneksi siinä ei ollu kuin pari ihmistä.

Mukavaa pe iltaa kaikille. Ja jännäillään sit viikonloppu useamman hengen voimalla ;)

Varsinainen haamujengi siis koolla :). Toivottavasti Katzunkin viiva vahvistuisi! Itellä ei vahvistu muu kuin fiilis, että ei tässä mitään raskaana olla. Menkat voi alkaa koska hyvänsä.

Täällähän on ihania uutisia kertynyt. Varsinainen haamujengi koossa. Teette sit kunnon ryntäyksen tonne toiselle puolelle :)

Senoran teksin kävin kans lukasemassa. Ihanalta kuullosti. Toivottavasti ilmat suosii molempia!

Posti kiikuttu ajan jälkitarkastukseen. Toivottavasti siellä sit viisastutaan vielä lisää. Päätettiin vuosi pitää taukoa jos ei onnistuta, mut nyt en enää tiedä mitä ajatella. Täältäkin olen vaivalla yrittänyt pysyä pois mut pakkohan ne uutiset on välillä käydä lukasemassa :) Tähän on jo jäänyt koukkuun.

Pikku2:lle onnea. Pidetään peukut pystyssä et kaikki menee hyvin.

Kamera galluppiin tais olla meneillään. Meillä on Hp. Tykätty ollaan ja eipä tuossa mtn vikaa ole ollut. Kuvia vaan ei ole tullut teetettyä, kaikki on koneella ja tärkeimmät kuvat vielä muistikortilla. Ei uskalla korttia tyhjentää ku tästä meidän koneesta ei tiedä milloin kaatuu.

Hyvät viikonloput kaikille ja plussatuulia! Kyl ne viivat sieltä vahvistuu :)

Taitaa kaikki olla nauttimassa auringonpaisteesta :-)
Tuosta ei talvikeli enää parane!
Mutta ei auta, täällä täytyy valmistella vähän juttuja illan vieraita varten ja kuopuskin nukkuu päikkäreitä. Iskä ja isot lähtivätkin nauttimaan luistelukentälle...

Kyllä mulla nyt tuntuu alavatsassa ihan samanlaista nippailua kuin viime kierrossa noin viikko oviksesta. Ja nyt on alkanu tuntua siltä, että lämmötkin laskenu. Mittariin en oo nyt enää kauheesti viittinyt koskea sen toisen ovisbongauksen jälkeen. Kun ei se mulla enää olekaan mikään varma merkki. Eli taidetaan elellä kuitenkin rauhassa sen pidemmän kierron mukaan... Katsotaan nyt muuttuuko mieli maanantaina, kun täällä kaikki muutkin testailee ;-) Tietty se nega varmistas asian. Juupas, eipäs, juupas, eipäs...

Tehis dpo 5 tai 13

Vai auringon paisteesta jossain päin nautitaan.. Täällä on pyryttänyt lunta koko yön ja aamulla jatkunut.. juuri nyt ei taida sataa, mutta lumitöitä on saanut tehdä kaiken muun järjestämisen lisäksi.. Eilisestä on tullut varmaan 40cm lunta.

Ensimmäiset synttärivieraat on kestitetty ja sankari huilimassa.. saas nähä malttaako nukahtaa.. parempi ois.. Seuraavat vieraat tulee neljän jälkeen, joten vähän kerkeaa huilimaan.. jospa se isäntäkin kömpisi jo silloin kotiin.. Lapsen syntymäpäiväviikonloppuhan on hyvää aikaa rellestää työporukan kanssa.. No, iltapäivästä tulee 7 lasta + 5 aikuista, joten eiköhän hänkin vielä kerkeä syntymäpäivistä "nauttimaan".

ON: Mahaa turvottaa, onneksi ei ole kun maanantaina 6 tunnin työpäivä ja ti & ke vapaata.. sitten viikko saikkua.. Pelottaa vaan jo etukäteen kuinka kipeä olen punktion jälkeen. Viimeiksi olin monta päivää tosi kipeä, no ehkä silloin tuo munarakkuloiden määräkin(34kpl) vaikutti..

Joku oli lähdössä sinne etelänlämpöön, joten hänelle/heille aurinkoista lomaa!