KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Soitin naistentautien polille ja sieltä laitettiin lähete juuri tähän verestä otettavaan kokeeseen. Nyt vain ongelmana milloin sinne ehdin. Töitä on sovittuna ihan kiitettävästi ja mulla on 30 kilometrin matka kotiin ja samoin sinne labraan.
Nyt sain asiallista palvelua tuolta polilta, viimeksi oli hieman ynseämpi kohtelu

Toivotaan parasta :)

nyt täytyy taas mennä

Mun kohdalla tosiaan KAIKKI on mahdollista, joten unohdetaan koko testi :-) Juu, sehän on tosi helppo juttu, hemmetti! Hitsi, jos se meniskin näin iisisti. Luullu vasta oviksen olevan ja oiskin jo piinaviikot loppusuoralla? Se "viikonlopun ovisolo" oli kyllä näin jälkeenpäin ajateltuna ihmeellinen. Siis kyllä siihen silloinkin kiinnitin huomiota, mutta ajattelin olevan vain superovis. Mulla oli kokonaisvaltaisesti jotenkin aivan ihme olo, siis se kuumotus ja olo oli järkyttävää. Mutta laitetaan siis oviksen piikkiin edelleenkin!
Vaikka miten nyt unohdan ja tungen päätä pakastimeen, on vähän keskittymiskyky NOLLA ;-)

Tehis dpo 10 tai 2

Ensinnäkin TI; todella ihana juttu, että olet vähän paremmalla mielin. Kyllä tuo matka tekee varmasti hyvää. Saa uusia ajatuksia ja aurinko ja lämpö piristää mieltä. Eli oikein hyvää matkaa!

Nostin jännäysketjuakin ylös ja heti ilmaantui oikein kunnon piinailijoita... Voihan pää pakkasessa oleva Tehis! Nyt vaan kylmän rauhallisesti odotellaan... Mutta jännittää kyllä kovasti! Ja Katzunkin puolesta! Ei muuta kuin peukkuja kuten myös Ompulle ja Jazzillekin! ja Pavullekin, vaikka yrität jo luovuttaa. Ompulla oli kyllä kiva uni. Minä en edelleenkään ole nähnyt ainuttakaan unta raskaudesta.

Pikku2; hyvältä näyttää, paljon tsemppiä! Ja kiitos, kun vastasit kysymykseeni. Todella jännä juttu (jos tuo nyt on oikea sana, mut kumminkin), että ensimmäinen tärppäsi noinkin pian. On tämä vaan niin ihmeellistä, koskaan ei voi tietää, mitä tuleman pitää. Oikein kovasti toivon, että tämä hoito onnistuisi.

Ja Jazzille kaunis kiitos taas kerran järkevistä ajatuksista. Googlasin vähän ja tosiaan kaikkialla lukee, että pitkä kierto (yli 35 vrk) on yksi syy, miksi hoitoihin kannattaa hakeutua aikaisemmin kuin sen vuoden päästä. Uskoisin, että varmaan ainakin kun tuo puoli vuotta keskenmenosta tulee maaliskuussa täyteen, ottaisivat meidät yksityiselle. Täytyy katsoa, ei olla miehen kanssa puhuttu vielä mitään konkreettista. Odotan mielenkiinnolla, mitä se mun gyne sanoo ja mitä mielenkiintoista se näkee... Löysin googlatessani yhden jutun, jossa eräs nainen kirjoitti, että hänellä kierrot menivät km:n jälkeen sekaisin ja ovulaatiot harvenivat/loppuivat. Syyksi löytyivät kystat. Ja vasta usean vuoden lapsettomuushoitojen jälkeen he sitten saivat lapsen. En tarkoita, että minulla olisi juuri näin käynyt, mutta ainahan se on mahdollista, että tuolta alhaalta löytyy jotain, mitä siellä ei aikasemmin ulratessa vielä näkynyt. Eli tällä hetkellä on itsellä kyllä aika odottava ja turhautunut olo.

Mites Antzi? Mitä näkyi tänään ovistestissä? Ymmärrän tuskasi täysin :(

Safiirille onnea näyttöihin! Kaikille taustailijoille terkkuja! Tulkaa kertomaan kuulumisia. Mitä Tiuhtille kuuluu? Ja Kirppukin on hävinnyt jonnekin?

Tuuli

Menen perjantaina labraan iltapäivällä, pidän silloin vähän lyhyemmän päivän. Vastauksen saat sit varmaan ens maanantaina

Olen sellaisessa työssä että en voi olla pois kovin helposti. Tai siis näin lyhyellä varoitusajalla en pysty/viitsi perumaan varauksia. Kyllä tässä itseäänkin jännittää.....
Täytyy vaan pitää pää kylmänä.

Peukkuja kaikille muillekin jännääjille.

Äsken tuossa mietin, että jos minun silmät vaan aamulla haritti unen pöppörössä ja olin näkevinäni sen haamun :)

mitä mitä?!?!?

Täällä tulee nyt haamuplussia jokaiselle ;)
Ja tehiksen ovikset muuttuki raskausoireiks.... kyllä taas hihityttää!!

Nyt pää kylmänä (helppo sanoa) ja viikon päästä testaat uudestaan. vai milloin ajattelit??!!

Hyvä että TI:llä parempi mieli ja ihanaa kun tekin pääsette etelään.

nyt superkiire.

huomenna uudestaan

MIkäs se olikaan se yli-innokas testaaja (yit??)

katzu... sen veritestin tuloksen saa samana päivänä.... pari tuntiakohan ne sitä muhittaa..

tää kyllä käy jännäksi. Toi tehiksen elämä on kuin ellien kauniit ja rohkeat...

Joo, ja jos ei muuten tapahdu riittävästi, niin nostetaan Tehikselle oma ketju :-)

En kyllä testaile pitkään aikaan! Täähän piti olla kierronvarmistusnega.
Mutta ehkä mullakin tuosta lumisateesta silmät kieroilee ja näen harhoja!
Ja edelleen se voi olla myös LH, joka siellä nyt haamuilee.

Ilmoja pitelee... Täällä tulee lunta taivaan täydeltä, jiiiiihaaaaaa :-)

Meillä menee niin, että terveyskeskuksessa ottavat sen ja lähettävät sairaalaan ja kun menen perjantaina niin valmis vasta maanantaina. Ehkä käyn apteekissa ostoksilla viikonloppuna........... :)

Ja täällä ollaan nyt sitten pari päivää kotona peiton alla.. Flunssa iski päälle ihan kunnolla.. Tänään oli miltei pakko mennä aamulla töihin, mutta kävin työterveydessä työpäivän jälkeen ja pari sairaslomapäivää napsahti..

No, meinasin että parin päivän siivoustaktiikka olis "tunti siivousta tunti lepoa" toista tarvittava määrä..

Jotenkin vaan rupes mietityttämään, että miten tää flunssa vaikuttaa noihin hedelmättömyyshoitoihin..? No, onhan sitä normaalistikin välillä kipeä ja välillä terve.. jospa vaikka huomenna soittas tonne klinikalle ja varmistas etten turhaan piikittele kalliita lääkkeitä..

Kuulostaa tosi ihanalta nuo teidän aurinkolomat.. jospa mekin joskus.. Meillä isäntä on innostunut vain lomareissuista pohjoiseen..

Palailemisiin..

Pikku2:lle pikaista paranemista, itellenikin meinaa joku tauti iskeä päälle... ja kannattaa tosiaan varmistaa klinikalta asia, ettei sitten tarvi harmitella jälkikäteen.

Pikaisesti vaan käymässä... Poistan itseni helmikuun jännäyslistalta, ei ovulaatiota. Tänäänkään ei mitään viivaa. :/ Enkä oikein usko että enää parin pv päästä tulisi, koska mulla kierto on kuitenkin aika säännöllinen. Ei taida olla meille vauvaa tarkotettu alkaa kaiken jälkeen siltä tuntua!! Toisaalta ilmankaan en osaa elämää kuvitella. Kai tää on ohimenevää masista mutta kyllä syö. Nyt V*tuttaa sen verran etten muuta sano ettei tule vielä kamalampi valitusvirsi.

antzi 14/28

moikka!
antzille tsemppihali, kyllä se siitä, mieli vaan korkealle!! =)
minäki paras puhumaan kun itelläki alkaa masis iskeä tai sit oon vaan malttamaton.
nyt sit alko iltapäivällä hyvin hyvin pieni tuhruttelu.... mitä tää nyt on?????
ihanaa ku sataa lunta, lastenohjelmat ku loppuu lupasin viedä lapset hiihtämään ja huomenna sit lähden tytön kanssa disney on ice jääshowhun, mahtaa likka olla ihmeissään paikan päällä kun en ole kertonu muuta kun et mennään junalla yhteen paikkaan! no jos valmistautuis sinne ulos menoon...

Omppu: Voiskohan SE olla tuo sun tautis. Vihjasitko sä jo tuolla aiemmin jotain sinnepäin viittaavaa??? kp 28/280...

No johan nyt iski haamujengi meidän joukkoon. Nyt taitaa niitä plussia tulla ihan ropisemalla : )

antzi: Halauksia.... Josko se ovis kuitenkin vielä tulisi : )

Ruusa

Antzi hoi, kaikille ei koskaan vahvaa viivaa tuukkaan tikkuun. Peli ei oo vielä menetetty, ovis voi ihan hyvin olla!

Voi vitsit, taas ketjussa kummittelee. Voivoivoivoi. Toivottavasti muuttuvat kunnon viivoiksi!!!!!!!!!!!! Enää ei kaivata yhtään turhaa haamun höpötystä. Katzulle ja Tehikselle peukut pystyyn!

Mää oon joutunu pitään kuntsikan koskemattonama nämä muutamat päivät. Meinaa olla nuha, yskä ja jyrän alle jäänyt olo. Ei vissiin kannata kuntoilla ettei sairastu pahemmin. Katotaan taas viikonloppuna jos polkaisen pyörän liikkeelle.

Halauksia ja terveisiä kaikille!

Täällähän mää nyt vierailen koko viikon edestä. Kuka mainitsikaan jotain, että tottumattomalle greippimehu vois saada aikaan kiinnittymisen heikentymisen? Luinko jostain vai oonko nähny unta?

Joku kyseli kans öljyäjiltä sivuvaikutuksia. Mää viime kierrossa tosiaan paukuttelin minkä kerkesin, mutta tyypillisesti pidin niitä NIINÄ oireina (niinku Ässällä). Onhan ihan hyvin voinu johtua öljystä?!? Vaikka nyt tädin tulon jälkeen ei oo ollu havaittavissa mun puolelta ilmahyökkäyksiä. Ai niin joo, kaipaako kukaan tätiä. Hän pakkailee laukkujaan ja on poistumassa pikkuhiljaa... Kenenkäs osoitteeseen hänet toimitan vai potkaisenko kuuhun?

Täällä armottoman huono omatunto :-(
En tosiaankaan nyt viitsi tuosta tyhmästä haamusta puhua isännälle mitään, kun sitä ei todellakaan voi laskea miksikään. Silti vähän kaivelee...
Mietin jo, että pitäiskö mun testata ennen ensi viikkoa uudelleen vai voinko elää tämän salaisuuden kanssa niin pitkään... No, olen mä hälle täydelliset yllärijuhlat järjestänyt, joten hän on tottunut tempauksiini selkänsä takana :-D

Pliis, älä lähetä tätiä tänne Safiiri, äläkä Ompulle, Jazzille, Katzulle, Papulle, oliko vielä muita lähiajan pelokkaita ;-)

Safiiri: Potkaistaan yhteislaukauksella tätit tuonne kuunsirppiin, yy-kaa-koo- nyt *potkis* huiiiiiiiiiiii- sinne meni. "Eikä sitten oo takaisin tulemista, kuuletko!", huutaa perään hän.

Tehis kuulin muualtakin että teillä päin kamalat ilmat... Oli ollu kolareita ja lumitöitäkin pitäny tehdä pari kertaa illan aikana. Jännäksi tuo sun elämä kyllä on tehty... Jos parin päivän päästä testaat uudelleen.

Antzi, et kyllä hellitä !!... jospa ovis tuleekin myöhässä... Jatkatte vaan petiharjoituksia, ja tikuttele vielä pari päivää...

Pikku2lle/b] voimia taudin taltuttamiseen. Pitäiskö siivoushommatkin jättää vähän vähemmälle.Mitä sanoivat, jatkatko piikittelyä vai sairastatko ja seuraavassa kierrossa piikit??

omppu... jospas ei olekaan flunssaa, vaan ... elimistö totuttautuu uuteen asukkiin?? db bd db bd !!

Peetulle ja tyttärelle mukavaa jääshowta. Tarpeeksi vaan vaatetta päälle, ettei vilu iske jäähallissa... Toivottavasti mukava show... kamera mukaan!!

Niin ja kaikki joilla on jotain jännitettävää, testaa sitten tiistaihin mennessä, muuten mun loma on pilalla kun en tiijä missä mennään!!