Huomenia! Pahoittelut Senoralle tädistä, mutta kuten täällä on jo todettukin niin nyt on ainakin kunnon reissu tiedossa! Kyllä ihanalta kuulostaa, ei voi mitään. Meidän talvilomasuunnitelmat on sillä asteella, että joka päivä mietitään, mihin mentäis ja aina tulee mieleen uusia paikkoja ja sitten ei osata päättää halutaanko mennä jonnekin kaupunkilomalle vai jonnekin lämpimään (kovin kauas ei kyl ehdi lähteä, kun on vain viikko lomaa).
Siis Tehis mitä, mitä täällä on tapahtunut? Olen nyt vähän ulkona... Jonkun asiattoman nyyhnyyh viestin huomasin vanhasta ketjusta, mutta oliko täällä jotain muutakin? Mutta ei kai niistä kannata välitää? On se aika surullista, että jonkun tarvii pätevöityy sillä, että haukkuu tuntemattomia ihmisiä keskustelupalstoilla. Mutta jos oikein pahalta alkaa näyttää, niin minä ainakin voin siirtyä suljetulle keskustelupuolelle.
Antzi; hieno alku sun painonpudotuksessa

! Tsemppiä jatkoon! Ja Ruusallakin on karkkilakko, voi vitsit, miten sinnikkäitä olette!
Peetu; minulla oli kaavinnan jälkeen vähäistä vuotoa (siis vähäisempää kuin normaali menkat), kaikkein eniten tuli juuri silloin kaavintapäivänä . Ja tuosta yksien menkkojen odottamisesta; minulle silloin sanoi sekä kaavinnan tehnyt sairaalalääkäri että yksityinen gyne jälkitarkastuksessa, että kannattaa odottaa yhdet menkat. Minä ainakin yhdistin sen siihen, että, kun on kaavittu, niin on parempi odottaa.
Jazzille mukavia koulutuspäiviä! Onhan se ihan kiva, että heti pääsi haastatteluun, vaikka en kyllä usko, että ihan heti ensimmäinen paikka tärppäis, mutta tuleehan ainakin jotain muuta ajateltavaa, kun voi miettiä tota työnhakua. Jotenkin tuo älytön kierron pituus latistaa tätä yritystä

Tuntuu siltä, että mitä turhaan tässä tahkotaan, kun onnistumismahdollisuudet on kai lähellä nollaa. Mutta sain sen gynen ensi maanantaiksi, toivon todella, että sillä olisi jotain fiksua sanottavaa.
Pikku2:lle pidän myös peukkuja! Muuten, jos haluat vastata, niin voisitko kertoa kauan teillä oli yritystä ennen kuin siirryitte hoitoihin? Olen yrittänyt etsiä tietoa jostain, että katsotaanko julkisella puolella, että olemme jo yrittäneet vuoden vai laskevatko he, että keskenmeno on onnistuminen ja vuoden yrittäminen aletaan laskemaan vasta siitä? Tietäiskö joku? Yksityiselle puolelle me varmasti päästäisiinkin jo pian? En tiedä, aika menee vaan niin kamalan nopeasti, oikeasti on järkyttävää huomata, että ensi viikolla on jo helmikuu ja vuosi on jo kulunut...Täytyy nyt katsoa mitä se gyne sanoo ens viikolla ja miettiä sit sen jälkeen, pitäiskö lähteä jonnekin muualle?
Mutta upea pakkaspäivä on tulossa, joten nauttikaamme siitä eli mukavaa päivää kaikille!
Tuuli