V
vierailija
Vieras
Häneen kohdistuvat siis.Höpö höpö, minä poistin ficcikirjailijan solvaamiset.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Häneen kohdistuvat siis.Höpö höpö, minä poistin ficcikirjailijan solvaamiset.
Mitenkähän paskapalliviina sanotaan Taiwaniksi. Se Käärijän menestysresepti.Oho, tuleekohan biisiä, Aasian valloitus alkaa.
C sanoi vielä ennen joulua olevansa sinkku ja nyt ei asiaa kommentoi. Aika selkeä keissi mun mielestä. KC.
Näin on. Jotenkin tosi noloa vinkua jotain biisiä, kun muuten haukkuu artistin. No eipä siellä ole kuin ne pari, jotka hänen kanssaan siellä edes keskustelee. Samat, jotka täällä käy kanssa haukkumassa.Jep ihan selkeä tapaus. Onhan se huomattu jo aiemminkin, mutta nyt paljasti itsensä.
Sama ois vänkyä Tauskilta Bouski -rakkausbiisiäNäin on. Jotenkin tosi noloa vinkua jotain biisiä, kun muuten haukkuu artistin. No eipä siellä ole kuin ne pari, jotka hänen kanssaan siellä edes keskustelee. Samat, jotka täällä käy kanssa haukkumassa.
Se on se ainoa oikea collab, kaikki muut on rahastusta ja tekopyhää pelleilyä!Sama ois vänkyä Tauskilta Bouski -rakkausbiisiä![]()
Töksäyttelee myös tökerösti muista ryhmäläisistä viisuaiheisessa ketjussaNäin on. Jotenkin tosi noloa vinkua jotain biisiä, kun muuten haukkuu artistin. No eipä siellä ole kuin ne pari, jotka hänen kanssaan siellä edes keskustelee. Samat, jotka täällä käy kanssa haukkumassa.
K:n postaus ystävänpäivänä, missä ruusun terälehdistä tehty sydänkuvio sängyllä, oli kyllä tosi söpö. Sekä samana päivänä C:n illalliskuvapostaus, missä vihreä sydän.C sanoi vielä ennen joulua olevansa sinkku ja nyt ei asiaa kommentoi. Aika selkeä keissi mun mielestä. KC.
K:n postaus ystävänpäivänä, missä ruusun terälehdistä tehty sydänkuvio sängyllä, oli kyllä tosi söpö. Sekä samana päivänä C:n illalliskuvapostaus, missä vihreä sydän.
Lopettakaa jo tääkin väsynyt sönkkäys. Yhtä typerää kuin Bojere-pakotus. Minkä helvetin takia Kärtsä jakaisi kaikkien seuraajiensa nähtäväksi muka jollekin tarkoitettua rakkaudentunnustusta. Ei juma teidän tyhmyyttä. Ihan yhtä pösilöitä kuin shippaajat.K:n postaus ystävänpäivänä, missä ruusun terälehdistä tehty sydänkuvio sängyllä, oli kyllä tosi söpö. Sekä samana päivänä C:n illalliskuvapostaus, missä vihreä sydän.
Lopettakaa jo tääkin väsynyt sönkkäys. Yhtä typerää kuin Bojere-pakotus. Minkä helvetin takia Kärtsä jakaisi kaikkien seuraajiensa nähtäväksi muka jollekin tarkoitettua rakkaudentunnustusta. Ei juma teidän tyhmyyttä. Ihan yhtä pösilöitä kuin shippaajat.
eiköhän se totuus pian sinullekkin varmistu![]()
Kyse EI OLE SUOMEN KEIKOISTA! Lopeta se Suomen keikoista jankkaaminen. Käärijä on itse sanonut että ei ota ketään ylimääräistä mukaan Aasiaan tai Amerikkaan. Mikke ja Häärijä on ylimääräisiä.Joku poisti mun vastauksen. Kirjoitetaan sit uusiksi.
Mistä olet keksinyt pihiyden?Kärtsällä on paljon isompi crew kuin monella muulla artistilla ja shown kanssa ei ole pihtailtu valoissa ja muissa visuaaleissa eikä tekniikassa muutenkaan. Häärijää ei olis ikinä ollut mukana yhdelläkään keikalla, jos K olisi pihi. Mikke on selvästi laajentanut omaa kuvausbisnestään viime vuoden aikana ja tehnyt hommia isoille firmoille. Kyllä sellainen lyö paremmin leiville kuin keikkakuvaaminen ja on perheelliselle muutenkin parempi . Aivan varmasti Mikke kuvaa Kärtsälle myös jatkossakin esim kesällä.
On melkein yhtä tehokas keskusteluntappaja kuin tämä neuroottinen painonsa tarkkailija täällä.Töksäyttelee myös tökerösti muista ryhmäläisistä viisuaiheisessa ketjussa![]()
Kateellinen kiusaaja.On melkein yhtä tehokas keskusteluntappaja kuin tämä neuroottinen painonsa tarkkailija täällä.
Mä en ymmärrä tuollaista termiä kuin keskusteluntappaja näissä nettiympyröissä. Miten mikään, mitä joku anonyymi tai nimimerkki sanoo netissä voi tappaa esim sun keskustelusi täällä? Et osaa kirjoittaa siihen alla olevaan tyhjään boxiin, jos joku on sanonut asian X, tai et osaa enää lainata haluamaasi kommenttia ja runoilla jotain, jos joku on sanonut asian X?On melkein yhtä tehokas keskusteluntappaja kuin tämä neuroottinen painonsa tarkkailija täällä.
Ei kyse ole siitä, etten voisi tai osaisi kirjoittaa siihen tyhjään boxiin, vaan siitä, ettei ole kiinnostusta osallistua keskusteluun, jonka keskiössä on jonkun kirjoittajan henkilökohtaiseen elämään kuuluvat asiat, joilla ei ole vähäisintäkään yhteyttä palstan aiheeseen. Keskusteluntappajaksi kutsutaan sitä, jonka kommentin jälkeen keskustelu tyssää kokonaan pitkäksi aikaa.Mä en ymmärrä tuollaista termiä kuin keskusteluntappaja näissä nettiympyröissä. Miten mikään, mitä joku anonyymi tai nimimerkki sanoo netissä voi tappaa esim sun keskustelusi täällä? Et osaa kirjoittaa siihen alla olevaan tyhjään boxiin, jos joku on sanonut asian X, tai et osaa enää lainata haluamaasi kommenttia ja runoilla jotain, jos joku on sanonut asian X?
Ainoa keskusteluntappaja voisi olla tämä pieru-kakka-kirjoittaja täällä, mutta enpä oikein usko siihenkään. Ei vaikuta ainakaan minulla siihen, mitä haluan sanoa.
En ole kyllä huomannut mitään tyssäämistä omiin juttuihini liittyen ainakaan, eihän ole pakko vastata juuri niihin. Voi ihan vapaasti kirjoittaa mistä asiasta haluaa siihen perään.Ei kyse ole siitä, etten voisi tai osaisi kirjoittaa siihen tyhjään boxiin, vaan siitä, ettei ole kiinnostusta osallistua keskusteluun, jonka keskiössä on jonkun kirjoittajan henkilökohtaiseen elämään kuuluvat asiat, joilla ei ole vähäisintäkään yhteyttä palstan aiheeseen. Keskusteluntappajaksi kutsutaan sitä, jonka kommentin jälkeen keskustelu tyssää kokonaan pitkäksi aikaa.
Mä en ymmärrä tuollaista termiä kuin keskusteluntappaja näissä nettiympyröissä. Miten mikään, mitä joku anonyymi tai nimimerkki sanoo netissä voi tappaa esim sun keskustelusi täällä? Et osaa kirjoittaa siihen alla olevaan tyhjään boxiin, jos joku on sanonut asian X, tai et osaa enää lainata haluamaasi kommenttia ja runoilla jotain, jos joku on sanonut asian X?
Ainoa keskusteluntappaja voisi olla tämä pieru-kakka-kirjoittaja täällä, mutta enpä oikein usko siihenkään. Ei vaikuta ainakaan minulla siihen, mitä haluan sanoa.