KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiva kuulla Pikku2, että tilanne ok! Nyt peukut pystyssä, että päästään pian plussauutisia kuulemaan! Mukavaa myös, että teillä miehesi kanssa on asiat mallillaan.

Täällä myös meinaa vähän nokkaa tukostaa ja kurkussakin tuntuu jotain, mutta olen päättänyt olla sairastumatta nyt, kun en voi kuitenkaan jäädä töistä saikulle. Pari päivää vielä jos jaksais, perjantaihan mulla on sit taas hoitovapaapäivä.

Ai niin, näin viime yönä unta, että tein positiivisen raskaustestin! Viivat oli niin vahvat kuin olla ja voi! No, harmi, että oli vaan uni..

Ihana uni Ompulla :-)
Pikku2:lla näyttää hyvältä. Nyt tsemppiä kovasti taas!

Senora tuolla aikasemmin totesi, että meillä varmaan peitot heilui eilen.
Juu, isäntä väsyneenä tuli reissusta ja minäkin aikas lailla kaatokunnossa (ei juovuksissa!). Pitihän siinä sitten puoliväkisin ne siemenet sisään törkätä. Isäntä totesikin touhuilujen jälkeen, että eikös tässä tärkeintä ole se, että se kylvö saadaan tehtyä. Tuumasin siihen: " Juu, katotaan sitä ruokalistaa sitten vähän myöhemmin."
:-D :-D Heh, onneksi se ei sentään aina ole ihan tuon tasoista ;-)

Hitsi, kun ½ päivää on poissa niin on hirmuinen läjä viestejä...

Ekaks Senoralle pahoittelut tädistä, mutta onneksi teillä on se matka niin ei ole niin kurjaa... eikös?!?! Tuotte sieltä sit pikku-senoran tai pikku-senor:n kotiin :))

Hyvä että oli muniksia pikku2:lla. On kyllä aika tiedettä toi lapsettomuushoito... mutta toivottavasti nyt tässä kierrossa onnistuisi ja pysyisi mukana koko ajan!

Ompulla ollut oloja ja unia... hmm... hyvältä vaikuttaa! Monesko päivä oviksesta nyt ? En ole tuota jännäilijä-listaa ehtinyt vielä katella, mut eiks sulla ole kohtapuolin SE päivä??

Ja nytkö voi Tehistä onnitelta oviksesta... :)
pitkään teki tuloaan, mut nyt on ohi ja kylvöt tehty. HYVÄ niin!

Nyt en muista mitä tuolla toisella sivulla oli...
Tuulilla ainakin on lääkäri ens ma, se on hyvä.
Mua vähän harmittaa, ku ois mulle tarjottu huomenna päiväaikaa, mutten uskaltanu ottaa, ku on tupannu noi menkat kestään, mutta nyt näyttää siltä, että täti tuli rytisten ja lähti nopeaan.
no mennään sit ens to.

Ja Jazzilla on koulutusta... tule edes iltaisin meitä moikkaamaan.

Täällä ilmottaudun painonpudotus-kerhoon.
Kerron joka päivä aamupainon (kivempi lukema kuin ilta...) ja jos ei ole pudonnut, niin haukkukaa mut lyttyyn!!!
Tänään oli 67,7kg (läskiläskiläskiläskiläskiläski!!!)

nyt taidan mennä pesemään kylppäriä kun tyttö vielä nukkuu

kapris 5/?

mä en ala, mä en ovuloi, mä haluun tutkimuksiin... :( Vituttaa, surettaa, ahistaa. Tänään kp 13 ja ihan hailakka viiva, eilen ei mitään ja huomenna kuuluisi olla ovis.Että hienoa.

Kapris, mulla on 7. päivä ovisplussasta, eli millon lie se ite ovis sit oli, +1/2 pv. Tai OLIKO sitä edes. Mut edelleen "syytän" lugeja tästä erilaisesta olotilasta. Mut kaipa niitä testejä pitäis hommata läjä, että tietää sitten tosiaan jatkaako vai eikö lugekuuria pidempään..Taidankin tehdä sen samantien.

Mä en taida painopudotuskerhoon ilmoittautua (47-48 kg), mutta kiinteytys ei todellakaan olis pahitteeksi! Oliskos jollain jotain hyvää jumppaliikettä antaa tonne persuksen ja reisien seudulle..?

=) Tehis kuitenkin huomenna ilmoittaa, että eiku mulla onkin tänäänkin ovis =). Ei vaan, hyvä jos bongasit.

hengintä antzi syvään... eihän toi ole mitenkään varma, ettet ovuloi.
Huomenna voi pärähtää täysin vahva viiva!!
Usko kokenutta. Ja eihän sun kierto varmuudella ole sitä 28...
tai voi vaihdella.
toivottavasti tosiaan pärähtäis se vahva viiva ja nopiaan.
Ja eihän sitä nuoremmatkaan joka kierrossa ovuloi.

Ei nyt tullu ihan sellanen kannustava viesti, ku halusin, mut halit sinne suuntaan kuitenkin!

Ja omppu, hitto miten ohut olet!!!??? Paljonko olet pitkä?
Meikäläinen on 168cm.
Ois sellaset 7kg siihen painoon, joka oli ennen esikoista... sinne ku pääsis.

Niinpä Omppu, sitä minäkin täällä kauhulla odotan. Että tosiaan huomenna tulee TAAS dpo 1 :-D Mission impossible! Vaan nyt on kolmeen viikkoon niin kivuton päivä, että aivan outoa. Ei vihlo, ei jomota, ei mitään :-) Eikä limojakaan, ainakaan vielä...

Antzi, nou hätä vielä. Eihän parin päivän heitto sinne tänne ole mitenkään ihmeellistä. Ja sitäpaitsi, voihan se lutskukin olla vähemmän kuin 14 ja silti vielä riittävä, eikö?

Nyt pitää lähteä kuskaamaan pianotuntilaista, moiks.

Tehis dpo 1, KAI :-)

Ei paska, enhän mä mitään testejä voi tilata, nehän jäätyy postilaatikoon näillä keleillä!! Dämit. Kun en millään viitteis postistakaan lähtee hakemaan...pakko kai se on sit.

kiitoksia kannustuksesta. On vaan sellanen olo että en ovuloi kovinkaan usein. Muistan joskus tehneeni testejä muutaman kk enkä kertaakaan bonganut ovista! Teoriaani tukee se että raskautuminen kestää niin hiton kauan. Meidäthän tutkittiin n.vuosi sitten, ja silloin kaikki näytti olevan ok, mutta mistä sitä tietää sattuiko vaan just sellanen kk että ovuloin normaalisti. Tehdäänkö missään sellaista tutkimusta, että tutkittaisiin vain tuo ovulointijuttu, ja vaikka parina kk. Simppoja ym. ei haluttaisi testata koska ne jo testattiin ja priimalaatua oli! ;) Olen jo pitkään ajatellut että ovuloinnissa on jotain vialla, koska en sitä ikinä bongaa ja ei ole mitään oireita.

ai kauheeta!!! en mä yhtään aatellut tota jäätymistä...
voihan perse =(
Tuli meinaa just maanantaina (eilen) 30kpl ovisliuskoja...
joudunko heittää roskiin?!?
Ei ne siellä pitkään ollu ja on niin hyvin pakattu, mut ulkona kuitenkin oli -10 et taitaa olla menneen talven lumia.

voi hiton hiton hitto!!!

Heissan leidit!

Antakaa anteeksi jos en ihan kaikkea muista kommentoida. Olette taas käyneet niin vilkasta ja mielenkiintoista keskustelua täällä.

Tehis: älä jätä meitä idioottien takia! Niiden kanssa on vain opittava elämään. Mä voisin myös periaatteessa siirtyä suljetulle palstalle jutskaamaan. Silloin tosin jäisi palstailu vähemmälle koska meillä ei töissä saa kirjautua muihin kuin työpaikan omiin ohjelmiin.

Antzin ei tosiaan kannata lannistua viivattomuudesta, mulla tuli kunnon viiva vasta kp 20. Kyllä se ovulaatio tulee, don't worry! Mutta mielessä kuitenkin kannattaa pitää, ettei ovista välttämättä ihan joka kierrossa tapahdu. Ikävää, varsinkin näin vauvakuumeisena. Yksityiset gynet varmaan ottaisivat hormonikokeita, joilla pystyisi selvittämään ovuloinnin. Mutta ne tietty maksavat aika paljon.

Pikku2:lla oli hienot ultrakuulumiset! Ihan vatsanpohjaa kouraisi kun ajattelin kuinka jännät paikat teillä kohta on edessä. Pidän kovasti peukkuja että siirto onnistuisi!

Tuuli: mielestäni sun kannattaa vähän liioitella yrittämisen pituutta. Tosin olen ymmärtänyt että jos on jokin selkeä este/hidaste vauvan saamiselle, kuten pitkä kierto, on yli kolmikymppisten syytä mennä aikaisemminkin tutkimuksiin. Pidän kovasti peukkuja, että lääkäri osaa auttaa tuossa kierron lyhentämisessä. Onneksi sulla on tiedossa muutakin ajateltavaa mahdollisten työhaasteiden muodossa. Toivotaan että saatte pian iloisia ja positiivisia plussauutisia! Halauksia!

Hoitohenkilökunnan asiattomuudesta oli keskusteltu. Mä olen myös kokenut lääkäreiden käyttäytymisen aika leipääntyneenä ja jopa kylmänä. Vaikka keskenmeno olisi heille täysin fysiologinen ja kliininen asia, on se meille henkisesti huomattavasti rankempi juttu. Jos ei lekuri itse osaa lohduttaa, tulisi hänen osoittaa joku henkilö kenen kanssa jutella. Siinä tilanteessa kun usein on shokissa ei välttämättä osaa itse sitä vaatia ja jälkikäteen on vaikea lähteä hakemaan sitä tietoa. Pitäisi varmaan koota jokin selviytymisopas omista kokemuksista, jota sitten voisi sairaaloissa ja neuvoloissa jakaa.

Ihana uni Ompulla! Voi kunpa se olisi enneuni, pidän kovasti peukkuja. Kaikki oireet on hyvä laittaa lugejen piikkiin, ei tule tästä piinaviikosta niin piinaava. Mulla se on kuitenkin lähes mahdoton tehtävä kun mun rakas aviomieheni on täysin vakuuttunut siitä että olen raskaana. Se kyselee harva se hetki mun oireista ja olotilasta ja perään sanoo ponnekkaasti, sä oot raskaana, tää kuvio on nähty aikaisemmin. Yritä siinä nyt sitten pitää coolia linjaa ja väittää ettei tässä mitään oireilla tms.

IHANALTA kuulostavat Senoran lomasuunnitelmat. Juomien siemailun lomassa täytyy sitten kehittää myös sitä janoa, eikös juu. Ihanan loman lisäksi tavoitteena on söpöin tuliainen, eli pieni salamatkustaja.

No niin, täytynee tästä lähteä iltapuuhiin. Pikaista paranemista kaikille flunssan kourissa kärvisteleville ja mukavaa iltaa kaikille teille. Palaan huomenna iltasella ja torstaina sitten normaalisti työpäivän aikana.

Halauksia teille kaikille!

Moi!

En ole kerennyt teidän jutusteluja lukea *nolona*. Nopsaa tulin vaan Senoralta kyseleen et milloinka suuntaavat Kanarialle? Päästäänkö samaan lentsikkaan? Elikkäs me otettiin nopea ja lennettään tiistaina Teneriffalle. Muistelin et lähette ti tai ke? Mennään kahelleen Cruziin muisteleen hääpäivää ja rentoutuun kaiken tän piinan jälkeen...

Terveisiä kaikille ja plussatuulia puhaltelen!!!

Pikainen pyörähdys. Koulussa pitää niin kiirettä ettei tännekään ehdi. Maanantaina ois verotuksen ja tilinpäätöksen analysoinnin näytöt, joten täytyy kovasti keskittyä oppitunneilla muuhun ku elleissä pyörimiseen...

Mukavaa matkaa Tl:lle kans! Ja terveisiä kaikille.

koopee jotain ??????

Tl... ei olla samassa koneessa. Lähdetään keskiviikkona Gran Canarialle... Mutta saaret ovat lähellä toisiaan. Kun Puerto Ridossa kiiipeää vuorelle, niin hyvällä säällä sieltä Teneriffa näkyy... Me ei olla käyty Puerto de Cruzissa kuin ihan ohikulkumatkalla syömässä... Jotka siellä lomansa ovat viettäneet, ovat olleet paikkaan iki-ihastuneita... Mukavaa matkaa teille... Millainen olotila? Kurja varmaan, sen uskon, mutta jospa matka piristäisi... Olehan käynyt noita matkalaukun keskusteluja seuraamassa?? Siellä on Cruzin ystävilllä oma ketjunsa...

Safiirille tsemppiä näyttöihin. Kun faktat on oikean ja vasemman korvan välissä,niin eiköhän näytötkin simahda...

Mitäs muuta... vähä häsäkkää töissä täälläkin ... pitää ruveta tuota pöytää vähitellen tyhjentämään, että siihen mahtuu kahden viikon rästityöt......

Huomenia!

Olihan se Jazzkin sentään kerinnyt pyörähtämään iltasella. kiva kiva.
Päivä on vähän vajaa, jollei Jazzin viestiä ole ollenkaan :-)

Meinasin just eilen tulla Safiiria huhuilemaan, mutta olikin kerinnyt ennen.
Tsemppiä sinne opintotouhuihin!

Voi että, Senoralla varmasti vähitellen tuo matkakuume nousee.
Tl, oikein rentouttavaa reissua sullekin! Varmasti tekee hyvää.

Niin, Jazz onkin siis varmasti jo raskaana :-D Ja sama peli Ompulla.
Näinhän me uskotaan, kunnes toisin todistetaan!
Mites Papu, mitkä viilikset?

Vaikka minäkin veistelen juttua, että parin viikon päästä siirryyn odottajiin, en ihan oikeasti ole kovin luottavainen tämän kierron suhteen. Ainahan mä olen tätä juttua heitellyt, se on sellaista tsemppiä vain. Varmaan sitä ei saisi tehdä???
Luotan niin meidän kohdalla siihen panttaamistekniikkaan ja tällä kertaa se meni täysin poskelleen. Ei tällä ovismetsästyksellä ole kovin helppoa :-/
Mutta nyt oli ainakin kunnon ovis, joten luotan siihen, että vähitellen kroppa on palautunut. Sokeritonta on vaan vielä jatketteva :-( Jotenkin tuntuu, että 3kk:n jälkeen voisi jo välillä vähän suklaatakin nautiskella, mutta ei auta itkut
markkinoilla ;-)

Palaillaan

Tehis dpo 2 (?)

??????????????????????????????????????????????????????

Neuvoja kiitos :)

Eilen isännän kanssa kauppareissulla käydessäni kävin apteekissa ja ostin raskaustestin. Tänä aamuna tein sen ja siihen tuli T O D E L L A haalea haamu. Eli minullahan ei ole sen kaavinnan jälkeen menkkoja ollut ja siitä on yli kuusi viikkoa aikaa. Nyt epäilen, että onko minulla vielä elimistössä jäämiä edellisestä raskaudesta HCG:n osalta. Edelleenkin täysin oireeton.

Mitä suosittelisitte tekemään?

Hei Katzu ... pyydä terkkarilta lähete labraan, jotta ottavat raskaushormoonin määrän vererestä.... kun mulla todettiin se km, niin ultraaja antoi mulle ton neuvon..

Tosiaan, aikamoiset pakkaset, suunnittelin kans että pitäiskö tähän kiertoon kerätä kaikki täsmäaseet. Mutta jos jättäis kalenterinkin kotiin, niin ei olis stressiä päivistä. laittais vaan kännykkään muistutuksen, että huomenna lähtö kotinpäin:onko lahjukset ostettu... Ei vaiskaan. Kyllä mä kalenterin otan jotta voi pitää jonkunmoista matkapäiväkirjaa. Ja onhan mulla se yksi o-tikku jäljellä. Kai tämä meidän kotimaan petihommatahti on liian harva. Ollaan töistä väsyneitä jne jne seli seli ...
Eilen selaisin viime vuoden kalenteria raskausajalta. Olipas ollu ... huh kun jälkeenpäin aattelee. Olin nostellut vaikka mitä töitten jälkeen harrastusten parissa. Janojuomana oli appelsiinimehu. Olisko mehulla ollut osuutensa kiinnittymiseen. Tosiaan litran purkki meni iltapäivän aikana. hmmmmmm. Tomaatteja oli joka aterialla, aamulla, töissä eväänä, päivällä ja illalla ruuan kanssa...niitä kun on vanhemmilla kasvihuoneessa ja itselläkin oli muutama taimi ulkoeteisessä... Täytyypä lisätä siihen kanarian ekaan ostoslistaan nuo tomaatit...

Senora, en ole kerennyt matkalaukussa piipahtaan. Pitää koittaa käydä lukemassa viimesimmät uutiset. Juu Cruz on sellanen paikka mikä vie sydämen mennessään. Maaliskuussa kaikki varotteli et se on sellanen "mummumesta". Me ihastuttiin totaalisesti paikkaan. Todella kaunis paikka. Oltais nyt lähetty kans Puerto Ricoon mut miehen työvuoro ei passannut. Onneksi lentävät tiistaina kans, muuten oltais jääty kotosuomeen :)
Täällä aletaan pikku hiljaa fyysisesti toipumaan. Edelleen vuotaa mut kipu on sentään poissa. Vähän kyl ihmetyttää et vieläkin vuotaa, ennen loppunut aina muutaman pvän jälkeen. Ei se auta kun toivoa et loppus ees ennen reissua.
Tehis the boss, toi sun nimikko ketju sai mut nauramaan pitkästä aikaa. Kaikkeen ne immeiset tarttuukin. Ei tuolle voinut kuin nauraa, vieläkin hymyilyttää...

Vähän paremmilla mielin, Tl

Ennen kuin seuraa sarja omanapaisia kysymyksiä, yritän vastata ainakin Katzulle jotakin. Ehkä oletkin jo neuvolaan soitellut.
Mutta tosiaan kannattaa sieltä kysyä jatkosta. Jos eivät suostu mitään labralähetettä tms. antamaan, niin kotikonstein tietysti voit asiaa varmistella testaamalla muutaman päivän päästä uudestaan. Jos viiva vahvistuu, on hormonit tietenkin nousussa. Ja silloin, jippitijii :-) Toivottavasti asia selviää ja mahdottomasti peukkuja täältä!!!

Tl, kiva kuulla että mieli alkaa olla jo parempi mieli. Ja jos tuo mun nimikkoketju sai sut nauramaan, niin sillehän oli oikein tilaus :-D Kiitokset kovasti ketjun aloittajalle!

Ja sitten aiheeseen OMA SUURI NAPA.
Mitenhän tän nyt alottais, kääk.
Aamulenkillä päätin, että täytyykin tekaista taas se kierronvarmistusnega, kun noita herkkiä testejäkin tuli tilattua halpaan pakettihintaan. Lirautin purkkiin ja laitoin tikun tohon vaan sitten odottelemaan, kun pikkumiestä syöttelin. Kävin sitä pari kertaa kurkkimassa, että oikeinhan tuo näyttää. Kun olinkin sitten jonkin ajan päästä heittämässä sitä tikkua pois, rupesin tiirailemaan vähän tarkemmin, kun näytti niin oudolta :-) Siis siinä näkyi ihan hentoinen viiva, VOI PERSUS! Tätähän MUN ei pitänyt tehdä :-D
No, sarja kysymyksiä... Voiko tuo reagoida myös siihen LH-hormoniin? Ainakin ovistestit kai voi reagoida raskaustesteihin. Miten ovistesti muka näytti viikonloppuna vahvaa viivaa, jos olisinkin jo raskautunut? Oliko siis sittenkin se aikaisempi jo ovulaatio ja viikonlopun kovat kivut kiinnittymiskipua? Juu, kaikkiin ette te voi vastata ;-)
Taitaa olla parempi unohtaa koko testi, eikä kertoa edes isännälle!Eihän noi ns. roskishaamut ole mitään. Voi perskele, että näin piti käydä! Jospa testailen reilu viikon päästä ihan kunnolla testillä... Sillon sen pitäisi jo näyttää vahvaa, jos mennäänkin lyhyemmän kierron mukaan. Jos taas pidemmän, se ei varmaan näytä vielä mitään. Jos raaskis kaapista sen kalliin testin ottaa käyttöön ;-)

Tehis dpo 2 tai 10

Voihan.. piina!
Kyllä nyt on Katzulla ja Tehiksellä kyllä piinaa. Elkää huoliko, jännään teitin puolesta, niin ei teidän tarvi niin kauheasti! Isoja plussapuhkuja!!
Ja Jazz tulee lujaa plussana perässä!

Eilen hampaat irvessä jynssäsin huushollia, samalla kun tuiskin kaikille, siis kyllä se täti saapuu, rämällä punaisella ladallaan. Jos vaikka loppuis löpö sen ajoneuvosta ja se juuttuis tuonne korpeen, niin ei se pääsis kenenkään luo!!

Piinaa tosiaan riittää.

mä olen jostain lukenut että rtestit voi näyttää vääriä negoja muttei vääriä plussia, joten eiköhän se viiva vahvistu muutaman päivän sisällä kummallakin piinaajalla : )

Ruusa

Ei hyvää päivää ton Tehiksen kanssa :) !! No toivottavasti nyt olis sit se oikeellinen plussa! En kyl tiedä, voisko raskaustesti reagoida LH:hon...Mut sun kohdalla varmaan kaikki on mahdollista =)

Kiva kuulla, että Tl on piristynyt. Matka varmasti saa ajatuksia toisaalle!

Katzullekin peukkuja, että plussa olis seurausta kasvamassa olevasta ihmisentaimesta!

Kp 28 / 280.