P
Piippa
Vieras
Moi Polgara!
minulla tuoreessa muistissa lääkkeellinen keskeytys, koska se oli viikko sitten lauantaina. minulle lääkäri kertoi molemmista tavoista keskeyttää, mutta tavallaan teki sen päätöksen, että lääkkeillä tyhjätään kohtu. Sanotaan, että kaavinta on limakalvoille rajumpi asia, eli vaikka se sitten puhdistaa kohdun hyvin, niin voi sitten kestää pitempään, että alkoi voi kiinnittyä. Minä pelkään kipua, ja siksi pelkäsin kovasti tyhjennystä. meillä sitä paitsi ei otettu sairaalaan, vaan annettiin suulliset ja kirjalliset ohjeet mukaan plus lääkkeet -ja ei kun kotiin. Jälkeenpäin voin todeta, että selvisin ihan hyvin. Kipu oli tietty kova, mutta ne lääkkeet auttoi. 5 päivää sairaslomaa sain ja nyt jo vuoto lähes loppu. sanoivat, että vuotoa voi olla neljäkin viikkoa, mutta ainakin minulla se näyttää nyt loppuvan. Riskinä on, että tulee tulehdus, mutta mikäli tulee myöhemmin kipua ja kuumetta niin ei muuta kuin yhteys lääkäriin. Kyllä minä tekisin samoin uudelleen jos saisin valita näistä kahdesta. Mutta toivon ettei sitä enää ikinä tarvi kokea, sillä henkisesti tämä on raskasta aikaa. Uskon kyllä, että ei kavinnalla sen helpompaa olisi ollut. Silloin kun on surua, pitää surra se pois. Kaikkea hyvää sinulle, voimia ja toivon, että masuvauvallasi kuitenkin kaikki hyvin.
minulla tuoreessa muistissa lääkkeellinen keskeytys, koska se oli viikko sitten lauantaina. minulle lääkäri kertoi molemmista tavoista keskeyttää, mutta tavallaan teki sen päätöksen, että lääkkeillä tyhjätään kohtu. Sanotaan, että kaavinta on limakalvoille rajumpi asia, eli vaikka se sitten puhdistaa kohdun hyvin, niin voi sitten kestää pitempään, että alkoi voi kiinnittyä. Minä pelkään kipua, ja siksi pelkäsin kovasti tyhjennystä. meillä sitä paitsi ei otettu sairaalaan, vaan annettiin suulliset ja kirjalliset ohjeet mukaan plus lääkkeet -ja ei kun kotiin. Jälkeenpäin voin todeta, että selvisin ihan hyvin. Kipu oli tietty kova, mutta ne lääkkeet auttoi. 5 päivää sairaslomaa sain ja nyt jo vuoto lähes loppu. sanoivat, että vuotoa voi olla neljäkin viikkoa, mutta ainakin minulla se näyttää nyt loppuvan. Riskinä on, että tulee tulehdus, mutta mikäli tulee myöhemmin kipua ja kuumetta niin ei muuta kuin yhteys lääkäriin. Kyllä minä tekisin samoin uudelleen jos saisin valita näistä kahdesta. Mutta toivon ettei sitä enää ikinä tarvi kokea, sillä henkisesti tämä on raskasta aikaa. Uskon kyllä, että ei kavinnalla sen helpompaa olisi ollut. Silloin kun on surua, pitää surra se pois. Kaikkea hyvää sinulle, voimia ja toivon, että masuvauvallasi kuitenkin kaikki hyvin.