KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kermit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jee. Täti kurvasi kylään ja nyt eletään kp2:sta. Systeemit toimii siis sittenkin...

Kauhea sairaskierre jatkuu edelleen, haen uudet antibiootit huomenna, nämä ei auta mitään. Edelleen poskiontelot huutaa hoosiannaa ja toinen korva on lukossa. Eli puolikuurona täällä huidellaan. Esikoisen silmätulehdus uusi, eli huomenna taitaa taas olla lääkärireissu edessä.

Mies ei jaksa arkea, ahdistaa kun ei pääse rauhassa luomaan uraa... Mietti ääneen olisiko meidän parempi asua esim. kuukausi erillään ja katsoa miltä se tuntuu sekä miettiä mitä me oikeastaan halutaan. Totesin et mulle ihan sama, mut ennen joulua en halua moiseen rumbaan ruveta. Että tämäkin sitten kaiken muun p...an keskellä vielä. Toisaalta, helpompaa se kai olisi olla oikeasti yh, kuin parisuhteessa sellainen. Tai emminä tiiä enää mistään mitään. Tuntuu uskomattomalta miehiseltä typeryydeltä puhua samassa yhteydessä sekä asumuserosta, että uusista lapsista. En kerta kaikkiaan pysty käsittämään tuota yhtälöä. Vetosi siis siihen, ettei mun työ voi olla niiin tärkeä kuin hänen työnsä, kun kerran halutaan lisää lapsia, eli joka tapauksessa ennen pitkää jäisin taas lasten kanssa kotiin... Voi tsiisus.

Tervetulotoivotukset Kaprikselle, toivottavasti loma tosiaan teki hyvää ja ehkäpä sieltä tuli sitten matkamuistona salamatkaaja mukana...=) Toivotaan ainakin. Mä plussasin esikoiselta äitienpäivänä (ja sitä edeltävänä päivänä), sai ainakin äitienpvä ihan uuden merkityksen...

Saatiin myös eilen vihdoin ja viimein otettua lapsesta ne 1v kuvat. Ihan kiva juttu. Kuvaaja oli ihan haltioissaan kun on niin ilmeikäs lapsi...=) Kyllä teki taas äidin sielulle mannaa...=)

Mut nyt meen muualle murehtimaan syntyjä syviä, enkä raskauta teitä ongelmillani yhtään tän enempää.

Hyvää alkavaa viikkoa ja voimia kaikille maanantain selätykseen.

Niksulle ekaksi monta halausta. Aika hankalaan tilanteeseen olet tainnut joutua. Toivotaan että tilanne selkiytyy jollain tavalla. Itsellä karvat nousee aina pystyyn, jos mies vihjaa ettei mun työ ole yhtä tärkeää kuin hänen tai jos joku ulkopuolinen mummeli tai papparainen niin sanoo.

Tätionnittelut niitä kaivanneille (myös siis minulle, tänään lopultakin kp3). Kierto taisi olla nyt sitten 33päivää riippuen nyt siitä miten noi päivät lasketaan. Tikut eivät vielä perjantaina kolahtaneet postiluukusta, mutta eiköhän ne tänään tule, tai siis vielä ei taida olla edes mikään kiire. Noita nettikauppoja taitaa olla vaikka kuinka paljon, itse valitsin tuon ihan sattumalta tai taisi tuo nimi "mammaksi" puhutella ; )

Mukavaa viikonalkua ja tervetulotoivotukset lomalta palanneelle!

Ruusa

Helou, viikonloppu taas vierähti. Mulla sitten alkoi "joku" vuoto. Mietin että joko voi muka olla kuukautiset kun kaavinnasta vasta 2 vkoa. Vuotoa ei juurikaan ollut kaavinnan jälkeen, sellaista että pikkuhousunsuojalla (string) pärjäsi ihan hyvin. Ja sitä vaan muutamana päivänä. Nyt sitten eilen yhdynnän jälkeen tuli oikein kunnon veriklöntit. Ja yölläkin oli tullut... Onko kokemuksia, voiko kuukautiset jo muka alkaa. Sairaalasta sanoi että menee 4-8 vkoa?!

Voi ei Niksu ... täytyy vaan sanoa että aika hölmö tuo sunkin mies on --- jos on munkin. Oisko jotain stressioireita? En nyt muista kuinka paljon hän tuki sinua km:n aikoihin. Mutta meillähän mies jätti suremisen.. mutta kaipa hänkin on asiaa miettinyt.
Meillä kyllä mies varasi sen, että hän jää hoitovapaalle ... mutta en kyllä antanut periksi, sillä tarvitsisin itsekin etäisyyttä näihin työhommiin.

Onnittelut Ruusalle sukulaisvierailusta ... nyt sitten pääsee aloittamaan 'normaalin' elämän.

Kirpulle... oiskohan petihommat saaneet veret liikkeelle? Mulla tuli kyllä tavaraa ihan kunnolla viikon verran. Ei ollut kaavinta, vaan kyytiläinen tuli ihan itsestään pois. Muistelen lukeneeni, että kaavinnan jälkeen limakalvot ovat ... höh .. tuli ajatuskatkos, kun porukkaa lappaa tuosta avoimen työhuoneen oven ohi. ... 'rasittuneita' /'kärsineitä' / heikkoja tai miten sen sanois ... Jospas se on jotain puhdistautumisvuotoa ? en tiedä ... korjatkaa te muut viisaammat
En usko että menkat olis vielä..

Jee - tänään erään yhdistysporukan kans syömään tämän joulukauden ensimmäinen jouluateria. Nyt jo kuola valuu suupielistä, siilä tiedän, että hyvää ruokaa on tarjolla. Ei mitään eineslaatikoita ja kinkkukin on ihan meitä varten paistettu ja ne salaatit ... 7 tuntia hymyhuuliin ... (eli kokoukseen ja ruokailuun)

Jeps minunkin puolesta hyvää alkavaa viikkoa taasen! Nuo viikonloput hurahtaa ohi aina ihan yhtä huomaamatta. Paljon on taas tapahtumia ollut meillä kermiteillä; onnittelen tätivierailusta niitä, jotka ovat sitä jo hartaasti odottaneet! Senoralle tsemppiä, koita vielä vähän aikaa jaksaa odottaa :) Kirppua en valitettavasti osaa auttaa; minulla oli myös kaavinnan jälkeen vain vähäistä vuotoa n 5 päivää ja sen jälkeen ei mitään ennen ekoja menkkoja.

Ja Kaprista täällä ollaan tosiaan jo kaivattu! Tervetuloa takaisin! Aivan ihanalta kuulosti teidän loma, kylläpä tekis hyvää tuollainen breikki itse kullekin. Nyt on sitten hyvä alkaa jouluvalmistelut, kun on täynnä energiaa. Mites te muut, kuinka innokaita jouluihmisiä täällä ollaan? Minä olen jotain keskikastia; tykkään laittaa kotona joulukoristeita yms., mutta en kyllä leivo oikeastaan mitään jouluruokia tai leivonnaisia. Me ollaan vaihtelevasti vietetty jouluja; joskus ulkomailla, kerran risteilyllä ja sitten molempien vanhempien luona. Joululahjoja ostan lähinnä kummilapsille (joita siunaantunut 4) ja siskon kahdelle lapselle.

Niksulle paljon lohtuhaleja; toivottavasti saatte miehesi kanssa asiat puhuttua kunnolla. Vaikea tilanne - se täytyy myöntää. Paljon tsemppiä ja todella toivon, että sinä ja lapsi parantuisitte pian!

Itse en tiedä mitä ajattelisin, tänään kp 36, eikä edellenkään mitään oireita mihinkään suuntaan. Toisaalta haluttais marssia apteekkiin hakemaan testiä, mutta toisaalta, en tiedä, kestänkö pettymystä tai toisinpäin, mitä sitten jos se onkin plussa? Tällä hetkellä en osaa päättää, joten odotan vielä.

Kirpulle tosta vuodosta: itselläni tuli km:n jälkeen koko 5 viikkoa siihen asti, kun menkat tuli, vähän väliä jotain veristä limaa ja klönttiä. Usein juuri petipuuhien jälkeen ja joskus vaan vessakäynnin yhteydessä tuli paperiin jotain tummaa palaa. Mutta ei siis varsinaista vuotoa, vaan sellasta hyytymää. Uskon, että se oli jotakin sisään jäänyttä esim. kohdun limakalvoa, mulle ei tehty kaavintaa eikä lääkkeitäkään tarvittu. Loppui klöntit vasta sitten, kun menkat tuli, runsaana.

Nyt olis menossa kp 23/27 ja ihan sairas v...tutus päällä. Ei ole mitään syytä, kaikki on aivan erinomaisesti, mutta mulla vaan päässä viiraa ihan sairaasti. Pari päivää oon jo skitsoillut miehelle ja lapsille, ihan hirveetä!! Tässä tietty toivo elää, että olisin raskaana, nimittäin aikaisemmin juuri n. viikkoa ennen, kun menkkojen olis pitänyt alkaa, on ollu tällanen skitsofiilis ja miehen kanssa muhkeeta riitelyä. Siis olishan se ihanaa, jos tää johtuiski siitä... Onko kellään muulla kokemusta? Voihan tämä rähjähdysfiilis johtua tulevista menkoista yhtä hyvin. AARGH, pakko kai kohta mennä metsään huutamaan ja viskomaan kiviä! Asiakkaat saa tänään kuulla kyllä kunniansa... Mutta toivottavasti muilla paremmat fiilarit....

t. Karoliina

Taitaa hormoonit jyllätä Karoliinallakin... Ja jos tuosta nimimerkistä jotain voisi päätellä, niin taidamme olla samaa hyvää vuosikertaa. kiva kun joudat välillä poikkeamaan meitäkin moikkaamassa.

Noita nimimerkkiongelmia on ollut parin viikon ajan. Itse olen ratkaissut ongelman rekisteröimällä oma nimimerkkini... kuten jo aikaisemminkin olen vouhottanut.

Viikonloppu meni ihan kivasti - pupuiltiin ja puhuttiin. Mutta miksi nuo miehet on niiin tyhmiä toisinaan?

Tuuli kyseli että ollanko jouluihmisiä?? Ei minä vai? Pari kuukautta sitten aloin suunnitella kummitytölle ja hänen sisarilleen joulukalenteria. Nyt se ois mulla tuolla autossa ja töitten jälkeen pitää käydä postittamassa. Muovikuusessa on ollut sisällä valot jo kohta kuukauden verran. Jouluvalot on kateltu talteen ja ne pitää viritellä, katselin kyllä viikonlopun aikana kaupassa, jos ostaisi uudet, mutta vielä maltoin mieleni, en halua sellaisia vilkkuvaloja. Torttuja oon leiponut jo pariin otteeseen, Niitä pitää leipoa vielä lähempänä joulua lisää. Piparitaikinan teen itse ja leivon pipareita, niitä saa sitten vanhemmat ja velipoika. Kinkku tietenkin paistetaan leivinuunissa ja porkkana- ja maksalaatikot, jotka taijan tehdä alusta asti itse, tulee paremmat. Muuten en pahemmin koristele, emmekä hanki kuustakaan. Lahjoja tulee hankittua ja kai niitä saadaankin, käydään jouluaattona tonttuilemassa ja haudoilla. Reisun jälkeen lämmitetään sauna, otetaan hieman miestä väkevämpää, katellaan telkkaria ja silleen ...

karoliinalle: Tuli omat PMS-oireet mieleen. Mulla oli tällä kertaa melko voimakkaat oireet just enenn kuin täti tuli käymään. Jotenkin tuntuu että olen ollut aikaisemmin hieman rauhallisempi. No toisaalta toi tuhruttelu sai tunteet sekaisin mulla ihan täysin kun "kuivaa kautta kesti viimeisen kuukauden aikana vain 1,5 viikkoa. Toivotaan että sulla ne oireet tarkoittaa jotain MUUTA ; ).

Tuuli: Milloin ajattelit testata?

Joulusta: Sellainen keskiverto jouluihminen taidan olla. Tänä vuonna vaan ei oikein vielä ole tullut innostusta joulujuttuihin, kun on ollut niin paljon kaikkea muuta (km, raksahommat, työ ja seli, seli...) Lahjoja olen kylläkin jo vähän ostanut ja Ikean reissulta tarttui uusia joulukoristeita mukaan. Kortit pitäis varmaan lähiaikoina hankkia/tehdä.

Ruusa

hyvää alkanutta viikkoa!!

Niksulle lohtuhali miehen hölmöistä sanoista!!!
Miten miehet voivatkin olla joskus noin tyhmiä?!
Toivottavasti saatte asiat puhuttua ja kaikki kääntyy entistä paremmaksi =)

Ja ei ole pientä matkalaista tarttunut etelästä mukaan - paitsi täti.
Tai nyt on kp 3 menossa. Eli Niksun ja Ruusa07 kanssa sama tahti.
Paitsi oma vuoto on jo melkein loppu?!?! Mitä hi...a??
Jos olin vuotanut NIIN kuiviin silloin km jälkeisessä vuodossa, että limakalvo oli ihan megaohut ja siitä johtuen nämä pikkuriikkiset menkat?!
mä en ala jos kroppa ihan sekasin eikä mitään rytmiä tule pitkään aikaan =(=(
Mullahan kesti se 7,5vk !! ennen ku nämä minimenkat alko.... HUOH!

Joulusta, niin minä rakastan joulua =)
En kyllä leivo mitään (paitsi pipareita ja piparkakkutalon) kun äiti ja mummi ovat hoitaneet ruokailun. Ollaan aattoilta aina äidin, isäpuolen ja äidin vanhempien kanssa ja aamu kierretään nopeaan haudat ja tavataan mun isän sukua.
Joulupäivänä ollaan nähty miehen sukua.
Kiirettä pitää, mut onneks kaikki asuvat lähellä (max30km) niin ei tule pitkiä reissuja.
Ja jouluna on musta ihana nähdä kaikki läheiset kerralla =)=)
En jaksaisi odottaa...
Lahjoja ostetaan miehen kanssa toisillemme ja lapselle tietty ja kummilapsille (3kpl).
Muut saavat halin ja kortin. =)

Nyt laittamaan lasta nukkumaan ja itse pääsen lukemaan hyvää kirjaa ja olemaan vaan

Kaprikselle kotiintulotoivotukset munki puolesta! Hyvä että matka meni mukavasti.

Mää oon ihan täysin jouluihminen! Alan jo juhannukselta suunnitteleen, mitä tehdään seuraavana jouluna :) Nyt pitäis vielä muutama päivä hillitä itseä ettei laita ikkunoihin jouluvaloja. Ja keittiöön jouluverhoa. Vietetään perheen pikkujoulua perjantaina, jolloin on tarkoitus suorittaa jouluvalojen virallinen sytytys.

Täällä sitä sitte odotellaan ovista. Nyt on kp 10/28-32. Luultavasti alan tikutteleen huomenna.

Terveisiä ja jaksuja kaikille!

Kiitos taas lohdutuksesta. Juu, taitaa miehellä pukata pahanlaista stressiä. Tai oikeestaan se on jokavuotinen syysmasennus, kun jyllää tähän aikaan... =/ Tiedä mitä siellä päässä liikahtelee (jos mitään), mutta tänään soitteli taas töihin ihan muuten vaan ja ilmoitti että voi sit jäädä lapsen kanssa kotiin, jos lapsi taas tosissaan alkaa sairastelemaan. Että se siitä äidin velvollisuudesta olla sairaan lapsen kanssa kotona. Päätin pyhästi että herra saapi puuhata ihan mitä mieleen juolahtaa, kylläpä varmaan ilmoittelee sitten kun tietää mitä, miten ja missä tahtoo... =) En jaksa stressata.

Heeei, iloisempia juttuja. Joulug: Mä tykkään tosi paljon joulusta JOS saan olla silloin ihan rauhassa ilman mitään velvollisuuksia. Siis laitella rauhassa joulua omassa kotona ja käydä joulun tienoilla kylässä vaan siellä missä itse oikeasti haluan. Aloitan jouluvalmistelut aina jo lokakuussa, siis hankin lahjat ja kortit jne. jo hyvissä ajoin. Ei sit pääse stressi iskemään ja tili tyhjenemään ihan huomaamatta. Mä myös noudatan hyvin sujuvasti Marttojen mottoa: Siivoa komero, jos aiot viettää joulusi siellä.... =) Silti saadaan joka vuosi koti kovinkin jouluisaksi ja aina on vietetty ihanan rento ja rauhaisa joulu. Tänä vuonna esikoisen ekat synttärit tuovat tietty uuden näkökulman tuohon joulunviettoon, viime joulu meni laitoksella. Saa nähdä mitä joulu 2007 sitten tarjoilee. Toivottavasti jotain yhtä ikimuistoista...=)

Taidanpas hipsiä iltateen keittoon... Rauhaisaa maanantai-illan jatkoa kaikille "sielunsisarille" toivottelee tänään ja positiivisempi Niksu.

... illalla alkoi tuhruttaan ...simpura... saas nähdä milloin hanat aukeavat kunnolla...
Taas on kyllä niin väsy olo... Jouluruokailu meni tosi kivasti - ruoka oli aivan niin hyvää kuin osasimme odottaa. Täyden mahan kanssa oli kiva ruveta nukkumaan, ja nukkumatti tulikin jo 9 aikoihin. Vähän ennen klo22 tuli tekstari, ihan kiva kun kaveri muistaa vitsillä siihen aikaan... Mutta unet karkasi ja valvoin yhteen! Ei vaikka mitä ois tehny, ei tullu uni. Pyörin ja pyörin, pöyhin tyynyt ... kävin juomassa ... simpura tän mä vielä kostan! valvotaan sitä vielä meilläkin ... joskus.

Nyt kun on saatu miehiä hakuttua kunnolla, niin voisi käydä vielä vähän härnäämässä. Tässäpä linkki, siirrä hiiri miehen nenän päälle ja seuraa mtä tapahtuu !

http://fun.from.berdyczow.org/2004-05-26/posmeraj-goscia-w-nos.swf

Senora. kiitos pikkupiristyksestä : ) Sukulaisvierailu alkoi siis teilläkin. Saadaan sitten ikein iso porukka kasaan jännittämään mitä tikkuun piirtyy joulun-uuden vuoden aikaan : )

Niksu: Hienoa että hommat alkaa vähän selkiytymään miesrintamalla.

Kapris: Täälläkin vuoto on jo tuhrua. Luulin jo eilen että loppuu,mutta tänään jälleen pientä tuhrua. Toivottavasti se ei tosiaankaan tarkoita mitään huonoa yrittämisen kannalta. Sillä sitten mä en kans ala : (

Mutta nyt kahvin juontiin. Se aina piristää

Ruusa

Huomenta kermittäret!

Mitäs kaikkee sitä on täällä tapahtunut?

Kapris on palannut kotomaahan ja muksalta toi teidän reissu kuullosti. Tahtoo kans!

Niksulle oikein suuri hali! Miehet on ikävä kyllä aika taitavia päästään sammakoista suusta. Toivottavasti kaikki järjestyy!

Tuulille hirmuisesti plussia! Hyvällä mallilla jo kp:t. Joko sitä on testattu?

Safiirille onnea oviksen metsästykseen. Ni ja mulla oli ne testit aconeita. Pe aamulla oli vielä positiivinen joten tiedä häntä milloin oli h-hetki. Tais olla viimeinen kerta ku testailen.

Kirppu mulla oli keväisen kaavinnan jälkeen sama juttu. Vuoti miten sattuu. Välillä saattoi mennä kolmekkin pvä ettei vuotanut ja sit taas alkoi. Täti tuli n.5vko kaavinnasta ja sit vasta välivuoto loppui. Sehän ois hyvä jos täti kurvais jo nyt paikalla :)

Monelle oli täti kurvannut paikalle, onnittelut siitä. Ei kun uus yritys käyntiin.

Täällä menossa kp21 ja ei ole kyllä hajuakaan milloin sitä tätiä odottelen kylään. Toivottavasti ei tuukkaan. Reissu meni hyvin lukuunottamatta vesisadetta. Piristi kummasti talvinen maisema. Tympiää oli palata kotia ku täällä niin pimeetä. Tahtoo lunta...

Hyvät päivän jatkot kaikille toivoopi Tl

Täältähän paljastui liuta oikein kunnon jouluihmisiä. Mukavaa! Ihanalta kuulosti Senoran juttu leivinuunissa paistetusta kinkusta ja laatikoista. Nam! Meillä ei ole leivinuunia eikä muutenkaan olla paljon jouluruokia tehty, kun ollaan tähän asti oltu aina muiden pöydissä syömässä.

Kiva kuulla Niksu, että sinulla on jo positiivisempi mieli tänään. Miehet osaa sitten välillä olla niin kummallisia :). Toivottavasti Karoliinakin on jo paremmilla fiiliksillä. Ja Senora näyttää siltä, että ekat menkat km: jälkeen on tuloillaan? Saadaan tosiaan kunnon jännäilyporukka kokoon. Minä nyt vielä toistaiseksi jännäilen kai yksikseni? Kiitos TI:lle plussatoivotuksista! En ole siis testiä vielä ostanut enkä tehnyt, mutta myönnän, että alkaa jo vähän hermostuttaa. Keskenmenneen raskauden testasin kp:nä 42.

Joo, meillä kans syödään kinkkua jouluna. Hyväähän se on, mutta mua hiukka (lue: aika paljoki) säälittää ne sikaparat. Oonki muuten jo pitemmän aikaa puoliksi tosissaan miettiny jos sitä jättäis kokonaan eläinkunnan tuotteet omasta ruokavaliosta pois. Ihan vaan sen takia ku tulee suru ku ajattelee kaikkea teurastuksia yms.

Heipparallaa pitkästä aikaa!

Taas oli tullut tekstiä niin, puolet jää varmaan kommentoimatta mutta yritän parhaani.

Ensiksi lähetän halit Niksulle ja teille muille kenen miehet ovat käyttäytyneet pöntösti. Lohduttavaa on kuulla, että muissakin perheissä asustaa välillä kummallisen yksioikoisesti ja omanapaisesti ajattelevia kaksilahkeisia. Surullista se on, mutta olen todennut että usein on parempi olla sen kummemin miettimättä asiaa kun ei se ukko taida oikein vaihtamalla parantua. Toivotaan että asiat järjestyvät kotirintamalla!

Onnittelut kaikille kenelle täti oli kurvannut kylään. Hienoa että päästään porukalla jännäämään ja vielä hienompaa olisi jos siirtyisimme kaikki tuonne ex-kermitien puolelle. Tuuli ja Karoliina voisivat siirtyä sinne jo varoittamaan porukkaa uuden vuoden kunniaksi tulevasta joukkoinvaasiosta. =) Hui, ihan jännittää jo teidän puolestanne! Tuuli voisi ainakin jo testata... malttamattomana odotan iloisia uutisia. =)

Karoliinalle piti kommentoida, että mulla on ainakin lähes joka kerta ollut yhtenä raskausoireena aivan, siis aivan todella mielettömät raivokohtaukset. Tulevat ihan puskan takaa ilman mitään erikoista syytä ja tuntuu että verisuoni katkeaa päästä kun niin ketuttaa. Pidän siis kovasti peukkuja että plussa sieltä tikkuun pärähtäisi! Mitään tuon kaltaista raivoamista ei ole koskaan ennen menkkoja.

Mulla oli kans lyhyet mutta runsaat menkat. Mä en kuollaksenikaan muista mikä kp on ja ehkä parempi näin. Kaapissa on viisi ovistikkua ja mietin tässä että pitäiskö niitä käyttää... ehkä testaan randomina kun olen havaitsevinani ovislimat. Uusia en ainakaan tilaa, se on varma juttu.

Joulugallup: pidän joulusta, mutta en erikoisemmin höösää sen eteen mitään. Aatto vietetään mun äidillä ja joulupäiväksi mennään yleensä mökille miehen vanhempia tapaamaan. Ei yhtään huvittaisi kun en tule kovinkaan hyvin toimeen anopin kanssa, mutta kait se on miehen takia mentävä. Kaikkein mieluiten viettäisin joulua ihan meidän oman pikku perheen kera, vaikka Lapissa tai jossain ulkomailla. Mua ahdistaa suunnattomasti suuret odotukset jotka niihin pariin hassuun päivään latautuu. Miksei sitä voisi viettää laatuaikaa suvun kanssa muulloinkin? Jouluna voisi sitten löhöillä kotona ilman mitään velvoitteita kun on kerta töistäkin vapaata.

Sitten vähän omia kuulumisia. Töihin palaan siis JO ensi maanantaina, APUA!!! Ahdistaa aivan suunnattomasti ja tuntuu että hylkään oman rakkaan lapseni. Pala kurkussa kuljen ja olen paniikkikohtauksen partaalla. Olen huono äiti kun en jää kotiin hoitamaan häntä kun se olisi tuolle pikkuiselle kuitenkin se paras paikka. Eihän asia ihan näin yksioikoinen ole, mutta siltä tuntuu tällä hetkellä.

Tänään meidän oma pikku kullanmurumme oli reippaana tyttönä harjoittelemassa hoitotädillä. Paremmin ei olisi voinut mennä. Tyttö ei ollut itkenyt kertaakaan ja tuskin ehti isälle vilkuttaa heipat kun oli jo niin leikeissä mukana. Syliin hän halusi heti tulla kun kävin hänet kotiin hakemassa, mutta hetken sylittelyn jälkeen olisi mielellään jäänyt vielä leikkimään. Kotona oli sitten vähän känkkäränkkä ja päikkäreille nukkuminen oli taistelua. Mutta kaiken kaikkiaan hyvä mieli jäi sekä äidille että ilmeisesti myös tyttärellekin.

Nyt lähden tästä vähän pyykkiä pesemään. Valoa teidän rakkaiden kermittärien elämään. Ja rutkasti haleja!