KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kermit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosi nopsasti Antzillakin kroppa palautui, vaikka raskaus oli jo niin pitkällä. Hyvä juttu, että palautui.

Pidetään peukkuja ÄssÄn mittauksia varten!
Toi reisi-nivus-vihlonta on varmaan tosiaan supistuksia. Mulla on sen kaltaista ollu myös loppuraskauksissa.

Kyllä minäkin varma olin raskautumisesta, mutta eihän tuosta jatkumisesta&kiinnittymisestä ym. voi olla varma koskaan. Olikos se jopa puolet, kun päättyy siinä ihan alkumetreillä? Jollei kroppaansa tuntis LIIAN hyvin, niin eihän niitä tosiaan edes huomais. Se on tosi hankala olla huomaamatta niitä oireita, jos ne sattuu oikein voimakkaat olemaan. Vaikkei etsiskään, niin väkisinkin ne huomaa.
Mutta taas täytyy todeta, että kyllä se luonto hoitaa hommat oikein. Toisaalta mulla pelottikin se, jos raskautuu heti keskenmenon jälkeen. Luotin kuitenkin siihen, että luonto sen hoitais ja näin siinä sitten varmaan kävikin. Ei muuta kuin katse eteenpäin:-)

Mutta nyt on kyllä tartuttava siihen hommaan. Päätin viime viikolla, että väittelen 40-vuotissyntymäpäivänä. Siihen on viisi vuotta aikaa. Vuodessa lisuri kuntoon, joka on siis osa sitä väikkäriä. Ihan realistista siis, mutta ei se täällä roikkuen valmistu ;-)

Mukavaa viikon alkua kaikille!

Maanantaita,

Senoralle ensin kiitos tuosta kattavasta kirjalistasta. Olen ajatellut lukea jonkin km käsittelevän kirjan jonkinajan kuluttua ikäänkuin testinä siitä että olenko jo sinut koko asian kanssa siis tarvitaanko nenäliinoja ; ).

Täälläkin odotellaan tätiä. Tänään on sitten 4 vkoa tuosta tapahtumasta, joten varmaankin täti tulee lähiaikoina.

Käytiin neidin kanssa tänään silmälääkärillä (karsastusta) ja kyllä raskautettujen ihmisten näkeminen edelleenkinaiheuttaa reaktion: "tämä on epäreilua". No siis asiaan neiti sai sitten jälleen vahvemmat lasit: toinen + 6,5 ja toinen +5,5. Laitetaan ne noihin vanhoihin sankoihin, kun ne vielä sopivat neidille. Keikka meni ihan hyvin vaikka onhan se aina melkoista härdelliä pukemisten yms osalta. Silmälasien osalta meillä on maksusitoumus, joten kovinkaan kalliiksi tuo ei tule. Noista sangoista maksettiin vähän ekstraa että saatiin mieluiset, linssit menivät kokonaisuudessaan maksusitoumukseen.

Tehis: Halauksia

Ruusa

Päivää kaikille!

Tehotytölle haleja. Kiva että olet noin positiivinen. :) Mä en nyt sitten ole ihan varma oliko se vuoto sittenkään kuukautiset... Tai siis ihan runsasta vuotoa oli ja kesti pari pv, mutta tänään ei ole tullut kun pientä tuhrua! Ja eikös sitä sanota että ekat kk keskenmenon jälkeen olisi runsaat ja kivuliaan...? Mulla ei ole ollut mitään kipuja eikä tuntemuksia. Toisaalta mitä se sitten olisi voinut olla? Voiko kuukautiskivut tms. muuttua ihan toisenlaiseksi km jälkeen?

Paljon kysymyksiä.:) Kiva jos joku tietää. Mä olen tuskaillut koko päivän kun olisi parin vk päästä juhlat jossa teemana rock. Ei meillä ole mitään rokkivaatteita tms. eikä rahaa ostaa... Mitä sitä keksisi?! Voinko vaan laittaa mustan topin, mustat housut, jonkun räväkän peruukin ja esim. niittipannan ja niittirannekoruja..? Vai onko se edes rock... En tiedä. Miehen kasvot ajattelin maalata sellaseksi KISS-maski tyyliseksi, päähän peruukki. Mites vaatteet? Kävisikö vaan farkut ja joku tumma t-paita ja sitten kanssa niittikoruja..? Mielipiteitä! :)

Huomenna alkaa sitte arki taas mulla. Sl loppuu, psykiatri loppui jo ja huomenna sitten kouluun. Saa nähdä miten lähtee sujumaan. Toivottavasti ei kamalan rankkaa ole heti ettei paine/stressi laukase sitten mitään masennusta tms. Olen muutenkin ollut aika stressaantunut, koska kela ilmoitti ettei maksa mulle sairauspäivärahaa kun naurettavat 10e/pv!! ei mitenkään selvitä sillä rahalla kun on kaikki sairaalamaksut ym. ollut ja kalliit lääkkeet. Ja muutenkin pitäisi elää! En ymmärrä systeemiä, koska olin määräaikaisessa työssä ennen sl, sitä ennen olin koko viime kesän kahdessa työssä, viime keväät koulun ohella työssä tms. Eli olen aina tehnyt työtä! tulot katsotaan kuulemma 2004 tuloista, jotka taas olivat mulla pienimmät ikinä, koska asuimme pienemässä talossa tms. joten sain keskittyä vain kouluun. Ainoat tulot siltä vuodelta on kesätyöt. :( Joten konkurrsissa ollaan ja se ainakaan helpota stressiä. :(

No jospa se tästä! Taidan mennä lepäämään hetkeksi ja sitten asioille.
heippa!

Antzi: Oikein paljon voimia arkeen palaamisesta. Toivotaan että asiat lähtevät rullaamaan omalla painollaan : ). Noi kelan laskutavat ovat tosiaan ärsyttävät. Siellä käytetään laskuissa edellistä valmistunutta verotusta, eli tänä vuonna kaikki jutut menee vuoden 2004 tulojen mukaan. Huomioon ei siis oteta nykyistä tilannetta, joka on jonkin verran outoa.

Täälläkin on ilmeisesti täti kurvannut paikalle. Aika hiljaista tuhrua se on vielä, mutta katsellaan josko se kunnolliseksi vierailuksi vaikka muuttuisi. Yleensä vierailut ovat alkaneet aina heti kunnolla, mutta ehkä tämä kaikki on voinut sekoittaa kropan oman ohjelman?

Mun piti kirjoittaa jostain jutusta, mutta nyt se katosi jonnekin.

Ei muuta kuin mukavaa tiistaita : )

Ruusa

Hyvä, Ruusa! Sinäkin pääset normaaliin kiertoon. Mä taijan olla viimeisin, joka täällä perässä rämpii odotellen tätin vierailua.

Kelan systeemit on tosi syvältä ... ja apua sieltä ei saa kuin ruinaamalla ja pompottavat.

Hei! Et ole Senora viiminen joka tätiä odottaa, minä kärvistelen vielä km vuodon kanssa. Tänään kävin gynellä ja kohtu oli tyhjentynyt hyvin. Nyt odotellaan ja yritetään toipua henkisestikin tästä kaikesta. Saikkua olis lääkäri kirjoittanut mutta en kyllä voi jäädä kotiin nyt. Parempi olla täällä töissä, saa muuta ajateltavaa...
omanapainen pikaviesti, sorry siitä....

Heissan leidit!

Tehis: ikävää ettet ehtinyt testaamaan plussaa. Voi olla että kyseessä oli varhainen keskenmeno, mutta kannattaa varmaan ajatella niitä vaan menkkoina. Haleja ja parempaa onnea seuraavaan kiertoon! Ja tsemppiä lisurin ja väikkärin vääntämiseen, hienot tavoitteet sulla on.

Antzi: en valitettavasti osaa vastata sun kysymyksiin. Mulla on menkat olleet keskemenojen jälkeen normaalia runsaammat. Mutta mua ei ole koskaan sörkitty, eli en osaa sanoa millaiset menkat on kaavinnan jälkeen. Hyytymiä vuodon joukossa ei ole ollut. Kai vuodon määrään vaikuttaa se kuinka paksuksi limakalvo on ehtinyt kasvaa ja mitä sieltä oikein vuotaa pois. Mene ja tiedä, jos vaivaa kovasti kannattaa varmaan soitella sairaalaan tai neuvolaan. Tsemppiä!

Teidän rock-henkiset naamiaisasut kuulostavat mielestäni hyvältä.

Huoh, Kelan ja muiden viranomaisten kanssa tappeleminen on todella rankkaa. Niillä on kyllä aina jokin pykälä jonka mukaan ne pystyy ratkaisemaan kaikki tilanteen heidän edukseen. Rasittavaa. Tsemppiä sulle ja toivottavasti arki alkaa rullaamaan hyvin.

Senora: kiitos kirjalistasta. Täytyy käydä kirjastosta katsomassa, jos sitä vaikka jonkun kirjan lainaisi. Tsemppiä tädin odotteluun, kyllä se sieltä vielä tulee.

Ruusa: mulla alkoi viimeksi menkat tuhruttelulla jota kesti vajaan viikon. Eli eiköhän se täti sietlä kurvaile kylään piakkoin, toivottavasti.

Mulla alkoi menkat eilen, eli tänään on kp2. Siprian kanssa siis mennään aika samoissa. Ehkä me päästään jännäämään yhtä aikaa, tosin mun kierrosta ei ole tietoakaan. Pitkä siitä varmaan ainakin tulee. On muuten jännä tilanne kun ei oikein tiedä mitä tulevalta kierrolta odottaisi. Lähteäkö yrittämään ja millä arsenaalilla? Toisaalta tekisi mieli antaa asioiden mennä omalla painollaan ja yrittää olla stressaamatta asiaa. Toisaalta taas tekisi mieli käyttää kaapista löytyvät ovistikut ja luget ja kokeilla vielä kerran kunnolla... noh, ehkä kannattaa nyt olla vaan sen kummemin miettimättä asiaa.

Mitenkäs muuten Niksun lapsukainen jakselee? Raskasta on sulla ollut yksinäs hoitaa sairasta lasta. Toivottavasti jo helpottaa ja ihanaa kun sait miehesi kotiin. Tsemppiä teille!

Ja Kapris on varmaan jo kotiutunut sieltä etelästä, vai oliko se kahden viikon loma? Mitenkäs reissu sujui?

Mukavaa tiistaita, häippäsen linjoilta kun kohta tuo tyttönen herää päikkäreiltään ja sitten alkaa taas härdelli.

Anu, 28v. Pohjanmaa, 5v. tyttö. yrit. 05/03, km 01/02 ja 11/05
Niisku, 22v, Vantaa, km 11/05, tm 05/06
Tatti 31v. Pohjanmaa, yritystä -98, km 4/ 03, 6/04, 9/04 ja 5/06
Jazz, 29v. Helsinki, km 02/04, 04/04, 06/04, 08/04 tyttö 08/05 ja km 06/06, 10/06
Tl,26v. Pohjanmaa, esikko -02, km 06/05, 05/06 ja 10/06
Sipria, 34v, Keski-Suomi,poika 10/00, poika 03/03, tm 05/04, tyttö 06/05, km 04/06
Kapris 27v, etelä-Suomi, tyttö 09/05, km 10/06
Karoliina 41v, Etelä-Suomi, tyttö 03/96, poika 06/98, km 04/06, km 09/06
Papu 31v, Häme, poika-94, poika-00, tyttö-04, km-09/06
Niksu, 27v, Pirkanmaa, poika-05, tm 10/06
antzi, 23, Nurmijärvi, km 10/06
Tiuhti 29v, Turku, km 10/05, Enkelipoika 08/06
Tehotyttö 35v, Varsinais-Suomi, poika 04/96, tyttö 08/98, poika 07/05, km 10/06
Ruusa07, 31v, P-Häme, tyttö 8/04, tm 10/06
senora, 40v, Pohjois-Pohjanmaa, km 10/06
Tuuli, 34v, etelä-Suomi, km 9/06
ÄssÄ, 28v, Kanta Häme, tytöt 00, 02, km 11/06
mama, 40v, ?? , 4 lasta , km11/06

Hei vielä!

Tuuli: suuren suuri rutistus. Tunteet menevät vuoristorataa ja välillä ollaan siellä pohjalla, mutta suunta on ylöspäin. Parempaa mieltä toivotan sulle!

Ässä: oletko jo saanut hcg-tulokset? Vähäiseltä kuulostaa tuo sun vuotosi, hcg onneksi kertoo mikä on tilanne, eli onko lisää vuotoa odotettavissa. Tsemppiä!

Tl: pikaista paranemista. Harmillista että ette saaneetkaan niitä tuloksia. Ihmettelin nopeata toimitusta, sillä meillä kesti ainakin sen kuukauden tukostaipumuksen selvittämiseksi. Tsemppiä myös sinulle!

Nyt mä meen ihan oikeasti. Hyvää päivää teille kaikille!

no jooo , empäs ole viimeinen..
mama: Anteeksi, olit jotenkin päässyt luiskahtamaan mielestä.
Laitoin sut listalle, jos joskus jaksat, niin päivittele. Mulla tuli vuotoa 7 pv, välillä ihan kunnolla, välillä vähemmän. galluppia on tässä pidetty ja seuraava vuoto on sitten odoteltavissa 4,6 tai 8 viikon päästä. Minä en taas lääkäriä ole nähnytkään, eikä kukaan ole esitellyt sairaslomaa tapahtuman johdosta. Silloin ekana vuotopäivänä olis saikkua kirjoittanut, mutta silloin olin vielä niin positiivisella mielellä.

Tosin sen saikkulapun kun olis töihin tuonut, niin olis ollu niitä selkääntaputtajia ja sitä en ois kestäny!

Kapris vaikeni viime viikolla maanantaina, pakkaili laukkuja, joten ehkäpä lähtöpäivä on ollut tiistai... Eli palailee viikon lomalta tänään, 10 päivän lomalta perjantaina, ja kahden viikon lomalta ens viikon tiistaina. Nin nopeasti se loma menee...

Jazz ja Sipria tosiaan ovat hyvin saman kiertoisia...

Täällä yksi, joka kulkee samoissa Siprian ja Jazzin kanssa. Mulla kp 4/34 menossa.
Valitettavasti kyllä tuo varhaisen keskenmenon epäily taitaa olla aika oikeassa. Nyt lämmöt vielä edelleenkin korkealla ja menkat tosiaan jo näin pitkällä. Mutta katse eteenpäin nyt kummiskin!

Jaahas, kutsu käy, ei enempiä...

pikainen iso MOI kaikille

sain päähäni, että nyt vaihtuu tapetit makkariin eli sormet märissä tapetinrippeissä ja kynnet soirona =D

Tänään oli HCG arvo 77 ( viime ti oli 165) eli alaspäin menossa, hyvä niin.
En tosin vieläkään tiedä oliko se tässä vai ei, puhuin vain osastonh.kanssa puhelimessa. lekurin ohje oli vaan että viikon päästä uus mittaus... gynen varaan huomena, sittenhän se varmistuu.

Muilla kierrot hyvällä mallilla, me maman kanssa vielä kärvistellään. Perässä tullaan =)

Antzille voimahali, inhottavaa kun pitää raha-asioitakin pähkäillä kaiken lisäksi...

tehotytöllä hyvän kuuloset suunnitelmat =)

ruusa: samanlaselta kuullostaa reaktiot... ja muutama tuttu kun on soittanu ja kuulumisia kyselly... eihän niitä ilman kyyneliä pysty vielä kertomaan..

nyt palajan remppahommiin, heip kaikille !

ÄRS!!! Pitkät pätkät löpisin ja bittiavaruuteen meni niin että heilahti. Hmph.

No, lyhyesti sit vaan: lapsi on terveenä, mutta äiti sairastaa. Ilmeisesti lauennut stressi sai aikaan kamalan lentsun, huomenna menen sit lääkärille tarkistuttamaan mikä on vialla. Ihanaa tosiaan kun mies tuli kotiin, alkoi oikeasti jo olla ikävä, sekä itse ihmistä että myös sitä ylimääräistä käsiparia. Kärsii nyt vaan aikaerorasituksesta niin, ettei juuri osaa avuksi olla.

Menkkoja odotan minäkin, tuulimunasta kohta 6 vkoa. Kai ne sieltä tulee.

Ässä, tuu meillekin tapiseeramaan... Jookos? Tapetit on valmiina, mutten saa aikaiseksi, jotenkin liian "vaikeaa" mulle...

Antzille jaksuja rahamurheiden kanssa pärjäämiseen, ne ne on sitten ihan vihoviimeisiä. Mutta varmasti te jotenkin saatte tilanteen setvittyä!!!

Äh, emmä muista mitä ja kenelle piti sanoa, kuume sekoittaa pään. Nyt painun peiton alle... Hyvää yötä ja huomenta toivottaa Niksu!

Pihkura! Tuhruaa edelleenkin hyvin vähän. Mä jo toivoin että olis ollut täti, mutta ei ainakaan vielä siltä näytä. Normaalisti mullaei mitään vuotohäiriöitä ole, joten ketuttaa kun ei oikein tiedä missä mennään.

Niksulle pikaista paranemista! Jos se tätikin tulisi vierailulle kun stressi laukeaa sairastelun seurauksena.

Mukavaa päivänjatkoa!

Ruusa

antzi - Luitko uusimman Vauva-lehden? Siinä oli juttua lapsesta joka selvisi vaikka lapsivedet menivät viikolla 16. Kai se on tosi harvinaista, eikä niilläkään ensimmäinen lapsi selvinnyt (kun vedet menivät). Heidän käskettiin keskeyttämään raskaus, mutta yksi lääkäri oli sanonut, että on kerran hoitanut vastaavassa tilanteessa olevaa ja lapsi oli selvinnyt ... sitten he netistä saamillaan tiedoilla (vuodelepoa 2kk, litroittain vettä, proteiinipitoista ruokaa, vitamiineja) saivat sinniteltyä viikolle 25 jolloin lapsi syntyi. Mielestäni tuo lapsi oli kyllä silloin poikkeuksellisen iso (joka varmasti vaikuttaa selviämiseen). Syytä lapsiveden menoon ei saatu selville, en tiedä onko sinulla asiaan tullut selvyttä.

No, voimia sinulle jatkossakin. Ja onnea uuteen yritykseen. Ovis tapahtuu yleensä 2 viikkoa ENNEN kuukautisia (ei siis jälkeen, kyselit sitä jossain vanhassa viestissäsi). Sinä tulet varmasti uudelleen raskaaksi ja uskon ja toivon, että seuraavalla raskaudella on onnellinen loppu.

Terveiset hammaslääkäristä! Kävimpä tässä aamutuimaan suutani siellä aukomassa. Kerta vielä ja sitten ei tarttis enää mennä, ellei nyt sitten taas jostain päin lohkea palanen. Seuraavaksi kertaa onkin varattu tunnin aika... huh.

Tehotytöllä on hyvänkuuloiset opiskelusuunnitelmat. Onnea vaan ja opiskeluintoa! Istumalihaksia ja aivokapasiteettia se väikkärin teko vaatii.
Mulla vaan tuo yo-merkonomin tutkinto... sitä täällä töissä joskus kyselevät että miksen mennyt yliopistoon. Ei tehny mieli, pelotti, ei tienny mitä opiskelisin. Joskus vaan mietin, että olenkohan siltikään oikealla alalla. Mutta jos täällä kotoseudulla töitä haluaa tehdä, niin parempi pysytellä aloillaan.

Hyvä, että ÄssÄlläkin on arvot tippunu, kyllä ne saadaan vielä alle 5:den. Meillekkin vois tulla vaihtaan tapettia, ja jos vaikka lisäeristettä seiniinkin... tuulensuojalevy tms.

Niksu: toivottavasti mies elpyy jetlagista ja saat sairastaa oikeasti. Lämmintä mustaviinimarjamehua ja särkylääkettä ja lepoa, vierihoitoa... kyllä se siittä.

Tuo vierailijan juttu ei nyt välttämättä ollut kauhean kiva :-(
Antzi, varmaan sinulla lääkärit ovat tehneet ihan oikeat ratkaisut ja päätelmät. Toivottavasti et nyt tuon vierailijan jutun jälkeen ala asioita liikoja pohdiskella. Antzille tsemppiä uusiin yrityksiin! Olikos teillä muuten tarkoitus ruveta heti uudelleen vai onko pidempää taukoa edessä? En nyt muista näitä kaikkia juttuja, kun välillä vähän vaihtelevalla keskittymiskyvyllä lueskelen. *häpeää*

Kiitokset opiskelutsempeistä! Tosin tämän viikon suunnitelmat eivät ihan täysin ole onnistuneet, kun ihmetyttää vielä noi vanhan kierron hormonihuurut:-/

Tehis kp 5/34?

Öh, samaa mieltä tehotytön kanssa... Ei ollu ihan ehkä oikea hetki tollasta kirjelmää laittaa...
hmm... ja tosiaan järjenkäyttö on ihan sallittua tai ennemminkin vaadittua!

Tapiseeraus ynnä kaikenlainen ehostus on ehdottomasti mun lempparia!! Niksu ja senora laittakaas osote niin mä pakkaan lapset kainaloon ja lähen tulemaan =D

nyt taasen makkarin kimppuun, Hauskaa päivää kaikille =)

ÄssÄ: Minkäslaisia tapetteja olet ajatellut laittaa. Sellaisia perinteisiä tapetiin liisteröitäviä vai seinään liisteriä laitettavia? Tapetoitua on tullut viimeksi joulukuussa 2003 ja ihan mukavaa oli. Samalla maalattiin toi eteinen ja keittiö ja kitattiin ylimääräiset naulan yms reiät. Mikään huipputaitava en ole, mutta oli lopputulos parempi kuin tilanne ennen sitä. Niin, mukavaa tapetointia : ).

Anzti: Halauksia.

Ruusa

PS. Tein muuten äsken raskaustestin ja nyt vihdoinkin se näytti negaa. Viikko sitten tli vielä plussa. Jippii!

Heippa pitkästä aikaa. En ole ehtinyt kirjoittelemaan pitkään pitkään aikaan, olen kyllä käynyt lukemassa täältä teidän kirjoituksianne. Paljonhan täällä turinoita onkin tullut!

Tuossa oli puhetta km:n jälkeisistä menkoista, mulla tuli menkat tasan viiden viikon päästä km:stä ja oudot olikin. 2 päivää oli tosi niukkaa tuhrua enimmäkseen, ei mitään kunnon vuotoa ja silloin luulin, että se oli siinä. No, sitten kolmantena päivänä hanat aukes, siis oikeesti, tuli niin paljon vuotoa, ettei sitä pitänyt mikään. Onneks oli viikonloppu ja oltiin miehen kanssa kotona. Juoksin vessassa vähän väliä lorottamassa. Vuotoa tuli todella paljon, ei ole koskaan ollut sellaista vuotoa mulla. Menkat kesti viikon, lähes koko ajan oli runsasta, ja menkkojen jälkeen vielä n. viikon tuli pientä tuhrua lähes joka kerta vessakäynnillä. Rasittavaa ja ärsyttävää oli!!

No, nyt on taas kaikki tuhrut tuhruiltu tällä erää ja kp19 menossa (vissiin, en oikeen tiedä laskenko siitä päivästä, kun alkoi tuhru, vai siitä päivästä kun kunnon vuoto alkoi). Vällyjen välissä ollaan touhuttu n. joka toinen päivä, jotta hiukkasen nyt alkaa taas olemaan jännittävä olo. Normi kierto on 27/28 päivää ollut, joten 10 päivän sisällä tulos tän kuukauden osalta olis selvillä. En kyllä jotenkin jaksa yhtään uskoa, että olis heti tärpänny. Keväisen keskenmenon jälkeen meni neljä kiertoa ennen tärppiä. Mutta onhan tää taas positiivista aikaa jälleen, kun on ton keskenmenon saanut nollattua. HCG-kontrollissa kävin uudestaan viime viikolla, ja nyt se oli 1,0, eli siltäkin osin kaikki nyt taas selvää pässinlihaa, uutta odotellessa... :-D

Tsemppiä kaikille, jännästi tämä ihmisen mieli on rakennettu siten, että pystyy aika nopeasti unohtamaan tällaisenkin ikävän asian. Tai ei sitä tietenkään unohda, mutta pystyy ajattelemaan asiaa järjellä ilman tunteenpurkauksia enää. Keskenmenolle kun ei mitään olis voinu, vaikka olis päällään seissy. Oli vaan mentävä yli.

Karoliina :-D

Joo en minäkään oikein ymmärtänyt tuota vierailijan vuodatusta; jos hänen tarkoitusperänsä olivat hyvät, niin ok, mutta mitään negatiivisia epäilijöitä ei tänne kaivata! Kaikki tällä palstalla kirjoittavat ovat OIKEASTI kokeneet kamalia asioita ja täällä me yritetään tsempata toisiamme selviämään yli pahimmasta.

Antzille monta halausta ja toivon, että pääset arkielämään kiinni ja saat raha-asiatkin kuntoon! Minäkin olen miettinyt, voivatko menkat muuttua km:n jälkeen. Minusta ainakin tuntuu siltä, että näin on käynyt itselleni; niistä on tullut paljon kivuliaammat. Ja lisäksi kaikenmaailman nippailuja ja vihlaisuja tuntuu paljon enemmän kuin ennen. Eri asia on sitten, että onko sitä vain tullut herkemmäksi oman itsensä suhteen?

Ässä; hyvältä näyttää sinulla, kun arvo on menossa alaspäin. Mamallekin tsemppiä, minullakin työ oli paras lääke km:n jälkeen. Olisin saanut sairalomaa, mutta en ottanut kuin sen kaavintapäivän, sillä olisin tullut hulluksi yksin kotona. Ja toivottavasti Ruusalla alkaa kunnon vuoto, nuo tuhruttelut on kyllä ärsyttäviä. Niksulle pikaista paranemista!

Täällä on vaihteeksi tosi synkeä päivä tänään ja vähän alavireinen on ollut mielikin koko alkuviikon. Ehkä tämä tästä. Ja edelleen odotan jotain tapahtuvaksi; kp 31.

Heippatirallaa kaikille tasapuolisesti!
Olen käynyt lueskelemassa välisteen täälläkin ja nyt ajattelin kirjoittaa pari riviäkin.
Mitäs mitäs kaikkea, immeiset porskuttavat hyvällä mallilla eteenpäin, hienoa naiset!!

Ja tapetteja liimaillaan (öh, sori, liisteröidään), onko se vaikeaa? Olen siitä itsekkin joskus haaveillut, mutten ole uskaltanut lähteä kokeilemaan,jos meneekin päin seiniä..heh.

Mulla myös alkoi kuukautiset km;n jälkeen tasan 5 viikon päästä ja heti aukesi hanat täysille, vaikka normisti ensin "varoittelee". Vuoto ei kuitenkaan kestänyt niin kauvan kuin yleensä. Ja sitten ihan sama homma kuin Tuulilla, oli paljon kivuliaammat kuukautiset ja nyt (oletettavasti) oviksen aikoihin, tuli oiken kunnon vatsakramppeja. Oli kanssa mielessa, että jos sitä on tullut herkemmäksi tai jotain..?

Yhdyn toisten mielipiteeseen siitä, että työ on paras lääke, on muuta ajateltavaa.
Niin, ja sitä piti sanomani, että mielestäni tuo vierailijan kommentti oli kyllä asiaton, toivottavasti Antzi et anna moisen anna sekoitella mieltäsi, potkaiset hölmöt kommentit kuuseen ajatuksistasi!!

Kaikille voimia ja tässä myös aurinkoa! Täällä on ainakin järkyttävän harmaa päivä. Tarvii varmistaa oma mieliala ostamalla iso kasa suklaata!!

http://images.google.fi/images?q=tbn:coXaC-WGESRfLM:http://www.handelsbanken.fi/images/Sijoitus[IMG/]

Papu

Ou nou, enkö mä enään osaakkaan... uusi yritys..

images