Kermit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 29.11.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitoksia onnitteluista - tuntuu hyvältä, ihan tuli tippa linssiin. Tosin tuohon joululahjaan en vielä jaksa täysin rinnoin uskoa. Olisihan se ihanaa, jos pysyisi matkassa.

Anu: 1. km:n jälkeen meni peräti 6 kk ennen uutta plussaa ja alkoi jo toivo mennä... mutta sitten se tuli - ja meni eli 2. km tuli ennenkuin raskaus ehti kunnolla alkaakaan (vkolla 5). Ja siitä sitten 2. kierrosta tärppäsi nyt. Minulla kävi onni km:ssä eli molemmat tulivat itsestään pois (1. tosin vasta rv 11, kun kehitys oli loppunut rv 6+ ja huomattiin rv 9) ja aika pian normalisoitui kierto molemmissa.

Tämä kierto oli kyllä epätodennäköisin plussaus... en pannut paljon painoarvoa tälle ja ei olisi ollut niin väliksikään (realisti minän osalta) vaikkei oisi tärpännytkään nyt. Ovulaation aikaan tuli otettua alkoholia paljon, kun yleensä sitä välttänyt silloin ja mitään sängyssä löhöilyä en harrastanut kuten yleensä seksin jälkeen. Toki käytettiin tilaisuudet hyväksi, mutten edes laskenut kp:itä. Ehkä siis juuri se ""rentoutuminen"" ja suorituspaineista pois pääsy auttoi - tai sitten puhdasta sattumaa. Kuten miina taisi kerran kirjoittaa, niin ei ole mitään on/off nappulaa, josta voi ajatella, että nyt en stressaa tätä. Itselläni aika ja ensi vuoden kuviot yms. teki tepposensa. Yritin myös Ebban tapaan pysyä täältä sivummalla. Mutta nyt olen ihan äärettömän onnellinen tietysti plussasta. Kun vaan kaveri pysyisi matkassa tällä erää!

Hannalle plussa tuulia - tule tässä vanassa!!!

Kiitokset vielä kaikille ja kovasti voimia teille muille.

Plaah, taas töissä.
En usko plussaan, ei mitään oireita siihen suuntaan. Tuskaista, Maanantaina poistettiin hammas ja nyt sitä jomottaa lääkitys määrästä huolimatta. Tuo nappimäärä väsyttää ja närästää=/

Sellaista tänä aamuna.

Voi Ebba : (

Tiedän tunteen täysin. Olen roikkunut täällä vuoden ja monesti olen sanonut etten palaa, ennenkuin hyvien uutisten kera. Kuitenkin tunne on aina mennyt ohi ja olen vähintäänkin palannut lukemaan muiden kuulumisia.

Tämä on klisee, mutta kyllä se siitä helpottaa. Tiedät sen itsekkin. Sitä on vain vaikea uskoa silloin, kun tuntuu kaikkein pahimmalta.

Itsekkin kuvittelin oireita aina toiseen raskauteen asti, mutta nyt olen oppinut ummistamaan silmäni toisten oireiluilta ja niin välttynyt turhilta kuvitelmilta vaihtelevasti. Jokainen ihminen kun on yksilö ja jokainen raskaus on yksilöllinen. Toisilla on oireita ja toisilla ei. Minä kuulun jälkimmäisiin, ainakin molempien raskauksien perusteella. Voihan olla, että seuraavassa on oikein kunnolla oireita, mutta niitä odotellessa yritän olla tarkkailematta itseäni, vaihtelevin tuloksin.

Tämä on vaikeaa. Ei saisi stressata, eikä kuvitella turhia, pitäisi mukamas osata nauttia ajasta ilman lapsia... Helpommin sanottu kuin tehty, kun sitä pienoista niin kovin toivoo.

Ensinnäkin kaikille uusille pahoittelut keskenmenosta, ikävää että olet joutuneet kokemaan sen saman minkä me kaikki ainakin kerran, toiset useammankin kerran. Mutta joukolla täällä selviytyy nousemaan suosta ylös, vaikka kuinka syvällä saappaat oliskin. Tsemppiä teille!

Ja sitten milla2:lle mielettömästi onnea ja tarrasukkia! Pidän sulle peukkuja pystyssä taukoamatta. Eiköhän nyt homma suju mallikkaasti!

Omaa napaa sen verran, että tänään olin niskapoimu-ultrassa ja kaikki oli hienosti! Vauveli kasvanut normaalisti ja kaikki raajat kohdallaan, ylimääräisiä/poikkeamia ei näkynyt ja niskapoimuturvotus vain 1,6mm(=normaali). Siellä se kovasti heilutteli ja potkiskeli äitille ja iskälle. Mielen täytti aivan mieletön helpotus, kaikki olikin kunnossa ja vieläpä hienosti! Viimekeväisestä niskapoimu-ultrasta kun oli niin ikävät muistot.:( Mutta nyt siis täysillä menossa mukana uusi vauveli ja ainakin nyt kaikki loistavasti. Parempaa joululahjaa en olisi voinut saada.

Teille kaikille rauhallista ja plussarikasta joulunaikaa! Mitähän se pukki teille tuokaan ;))

t: gekko rv 12+2

Ensiksi pahoittelut uusille kermiteille! Eipä tänne kukaan haluaisi joutua, mutta niin vaan täältäkin on moni noussut epätoivon hetkistä huolimatta.

gekko, olipa mukava lukea iloisia kuulumisia. Niin vaan sinäkin olet ylittänyt 12 viikon rajapyykin. :) Aika todella rientää, itselläni tänään jo puoliväli eli rv 20! Onnellista odotusta!

Kiitos *E*! Pitkällepä olet sinäkin jo ehtinyt! Niin se aika rientää vaikka etukäteen aina ajatellen tuntuu ikuisuudelta. Mutta onnellista odotusta sinullekin! Muistahan syödä jouluna kahden edestä... ;))

Hei!

Kyselin täältä neuvoja ja mielipiteitä lääkkeellisestä keskeytyksestä vs kaavinta viikonloppuna/alkuviikosta ja sainkin teiltä hyvin tietoa. Kiitos siitä.

Minun kohdallani päädytiin kuitenkin kaavintaan vuototaipumukseni takia. Kaavinta tehtiin eilen ja sujui oikein hyvin. Vuotoa on ollut todella vähän ja kipuja ei ollenkaan. Raskauspahoinvointini joka vaivasi minua iltapäivisin vielä täälläkin viikolla on nyt loppunut. Sain onneksi hyvää hoitoa ja en vain fyysisesti ja operaatio oli yllättävän vaivaton.

Olo on tilanteesta huolimatta hyvä. Minä ilmeisesti surin ja itkin menetystä jo niiden epätietoisuuden viikkojen aikan etukäteen niin paljon että nyt on ollut lähinnä helpottunut olo kun tilanne on ohi. Varmasti tämä kuitenkin tulee vielä mieleeni monta kertaa, viimeistään silloin jos uusi raskaus alkaa. Huomasin nytkin usein vaipuvani niihin kohdun ulkoisen raskauden aikaisiin ahdistusfiiliksiin vaikka siitä alkaa olla aikaa jo pari vuotta.

Toivon plussaonnea kaikille ja voimia sekä toipumista muille keskemenon kokeneille. Minä yritän nyt keskittyä muihin asioihin parin kuukaden ajan ja sitten aloitamme toisen IVF/ICSi hoitomme, toivottavasti paremmalla lopputuloksella.

Juuri olet ollut ajatuksissani Gekko! Melkein jo aloin kyselemään kuulumisiasi jostain ketjusta =) Kiva kuulla, että kaikki hyvin. Saaralla oli myös kuultu sydänäänet tällä viikolla. Itselläni np-ultra tiistaina, toivottavasti minäkin pääsen jatkamaan tätä taivalta. Olikos meitä muuten muita samoihin aikoihin plussanneita?

Otahan milla2 sinäkin muita mukaan odottajien puolelle =)

Hyviä vointeja ja joulunodotusta kaikille! Ja niitä plussia :)

Salli rv 12+0