Kaakonkulman Taaperot

Pakko oli vielä tulla toteamaan, kun tulin äsken koirien kanssa iltalenkiltä, että kerrankaan ei tarvinnut kauaa odotella talvikelejä. Siellähän on oikein kunnon pyryilma. Toivottavasti ei heti tule loskasohjoa tai samanlaista jäätikköä, kun vielä päivällä oli =)
 
nostellaas ettei vallan hävitä ;) eipä meille ihmeempiä kuulu. Kyllä näyttäis todella olleen putkitus tarpeellinen operaatio Eeville, on kun eri tyttö nyt :D jaksaa paljon paremmin touhuta ja yskä on lähtenyt. Nokka vielä vuotaa mutta niin se tuppaa mullakin vuotamaan yhtenään :snotty: ruokahalukin on parantunut, josko nyt alkais vähän lihaakin kertyä luiden ympärille :D

Ukkis
 
hivenen sydän nyrjähti kun veljen pojan ennuste on *vakava kehityshäiriö tulossa*..ukkeli kuitenkin on sitkee ja oppii koko ajan uutta...eli päivä kerrallaan.. :heart:

meillä on joku tuleva taapero jo niin 'mie ite' ettei paremmasta väliä :kieh: ja kos en ota koneelle niin huuto on sen mukanen..








|O
 
Nyt alkaa loma ja jäätiin pojan kanssa kotiin kasvattelemaan äitin maha loppuun. Saa nähdä kuinka nopeasti tottuu olemaan kotona. Hommaa kyllä on, vauvan vaatteet pitäisi etsiä esille ja pestä. Aika on kyllä vierähtänyt nopeasti, ei mene kuin 1,5 kk ja sitten olisi taaperon lisäksi vauva talossa.
 
nimittäin työharjottelu :whistle: 7viikkoa EKKS:ssä, ja se on kevät pitkällä kun harjottelu loppuu :eek: No ens viikon tiistaina myö lähetään lomareissulle, varattiin matka jo viime elokuussa. Curacaon saarelle Karibianmeren lämpöön 10 pv B) :D sitten taas toivottavasti jaksaa pakertaa niin töissä kun koulussakin.

eipä meille muuten mittään ihmeempiä, Eevi on kyllä kovasti reipastunut putkituksen jälkeen ja suht terveenä on pysynyt :D

Ukkis ja mukulat
 
Ai, kun olen kateellinen kun toiset pääse matkoille. Itsellä tuskin tulee matkusteltua muualla kuin pohjois-savon suunnalla pitkään aikaan. Käydään nyt maaliskuun alussa kerran ja seuraavan kerran sitten varmasti vasta ristiäisten aikaan.
Milles puolelle Ukkis menee harjottelemaan?
Meillä oli pojan 1 v 8 kk neuvola tänään. 10 kg oli nyt mennyt rikki, pituutta oli 80 cm. Huomenna olisi hammashoitaja. Saa nähdä kuinka helposti näyttää hampaansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ma-mi:
Otin varaslähdön ja kurkkaan tänne. Tyttö on vasta 7kk, mutta Kaakonkulmilla ollaan.

Darelbeida Onko veljesi töissä EKKS:ssa? Miten hänen poikansa jakselee?
JUU ON! :D ..Olosuhteisiin nähden hyvin..viimeisimpien kuulumisten jälkeen..mistäs sie miun veikkasein tunnet?..en mie millään pahalla kysy.. :wave: :xmas:
 
Darelbeida Mieheni on veikkasi työtoveri :) Itse en ole veljeäsi tavannut, mutta olemme myötäeläneet heidän vaiheissaan. Olemme itse menettäneet yhden lapsen ja siinä vaiheessa kun veljesi pojan tilanne oli vielä epäselvä, toivoimme etteivät he joutuisi kokemaan samaa kuin me 2½ vuotta sitten. En tiedä oletko nähnyt pikkumiehen vihreät unikkolakanat (työkavereiden lahja), mutta ne on minun valitsemat. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ma-mi:
Darelbeida Mieheni on veikkasi työtoveri :) Itse en ole veljeäsi tavannut, mutta olemme myötäeläneet heidän vaiheissaan. Olemme itse menettäneet yhden lapsen ja siinä vaiheessa kun veljesi pojan tilanne oli vielä epäselvä, toivoimme etteivät he joutuisi kokemaan samaa kuin me 2½ vuotta sitten. En tiedä oletko nähnyt pikkumiehen vihreät unikkolakanat (työkavereiden lahja), mutta ne on minun valitsemat. =)

juu..tiiän miltä tuntuu oman menetys..itseasiassa ei miun puolen suku tiiä siitä mittään että meillä meni yks kesken..04 alkuvuonna....se siitä.. mie en ihan varma oo lakanoista mut pikkumies ollaan jo ehitty näkemään kotioloissa.. miulla kun on kokemusta siitä että ei oo kiva jos pieni joutuu sairaalaan räkätaudin takia.. no se siitä.. :hug: ..semmosta elämä on.. myöt eläny miekin oon siis koko perhe.. tyttö niin topakasti totesi Aapon nähtyään että 'parempi se vammainenkin olisi kuin kuollut'..ei kyllä toivois pienelle mitään muutakaan mutkaa matkaan..mutta kaikkea voi sattua..teidän tuleva taapero on muuten hiukkasen nurempi kuin meidän kuopus..meillä tuo ('tityy' huutava pikkumies on tulevana sunnuntaina jo 11kk)
 
Alkuperäinen kirjoittaja UkonEevinäiti:
Heipat pariksi viikoksi, tää pesue lentää huomenna Karibian lämpöön ressiä poistamaan B) Kyllä tätä lomaa on odotettu, rankka vuosi takana kaikkine Eevin sairasteluineen ja remppoineen.

Ukkis ja mukulat

heips vaan ja upsista.. oonko mie kaakonkulmalla ihan yksin ? :eek: ..onko muut ukkiksen mukana limboomassa karibialla? :whistle: ;)

mie oon ihan vihree kateudesta ( mein 6v kyllä päivällä sano että mie oon homeessa kun pöllähti jauhoja leipoessa pitkin naamaa.. :LOL: :D :heart: )

ja nyt hoitamaan parisuhdetta...hitsi ko on jo keväämpi niin myökin ollaan niinkuin teinit konsanaan... ;) :ashamed: :whistle: :p :heart: :D
 
loma on vietetty, ja arkeen on palattava vaikkei tahtois :whistle: Hieno paikka oli Curacao, siisti ja turvallinen =) Lennotkin meni ihan mukavasti, muksut sai nukuttua hyvin lennoilla. Jospas sitä nyt jaksais kesää odotella, lämpöön jäi kaipuu =)

Ukkis ja mukulat
 
Alkuperäinen kirjoittaja UkonEevinäiti:
loma on vietetty, ja arkeen on palattava vaikkei tahtois :whistle: Hieno paikka oli Curacao, siisti ja turvallinen =) Lennotkin meni ihan mukavasti, muksut sai nukuttua hyvin lennoilla. Jospas sitä nyt jaksais kesää odotella, lämpöön jäi kaipuu =)

Ukkis ja mukulat

tervetuoloa takasin!..kiva että oli kivaa ja lämmintä....meidän isäntä taitaa lähteä pariks viikoks Rio de Janeiroon...saa nähdä oliko veljensä tosissaan...vähänkö laitan ison lahjuslistan jos lähtee.. :whistle: ;) :D
 
Moikkamoi!

Ollaan täälläkin vielä olemassa. En vaan ole tälle puolelle enää saanut aikaiseksi paljon kirjoitella..Odotuspalstalla kun on kaksi pinoa, joissa kirjoittelen.. Niin. UKKIKSELLE olen pakostakin vähän kade..kauhea matkakuume ollut jo iät ajat ja mies ei halua pikkulasten kanssa lähteä yhtään minnekään.. :kieh: Mie kuulema saan lähteä minne ikinä haluankin, mutta hän ja pojat jää kotiin... :headwall:

Raskauden loppumetrejä täällä kulutellaan. Onneksi aika on kulunut paljon nopeammin kuin edellisissä raskauksissa. =)

Edvinin allergioista ja jutuista olen blogia pitänyt, jos joku haluaa kurkata niin profiilista löytyy se blogi. Suht hyvällä mallilla ollaan tällä hetkellä noiden allergia-asioiden suhteen..

Heili ja iso massu
 
Niin ei tiedä. Aika meni niin nopeasti kun oli töissä, mutta nyt alkaa pikku hiljaa käydä aika pitkäksi (vaikka kotona on yksi termiitti). Kaikki alkaa olla kunnossa ja aina tulee mieleen tarvitsisiko vielä jotain (vaikka ei välttämättä tarvitse)...
Oltiin tänään muskarissa, sai tuo poitsukin kulutettua energiaansa siellä. Nukahti kyllä enempiä nukuttelematta päiväunille. Ulkoilut on vielä tältä päivältä tekemättä. Ei kyllä tuonne vesikeliin huvittaisi mennä, puettava kuravaatteet ylle. Mietinkin että jos kauppareissulla olisi ulkona hetken, kävelisi poika osan matkasta kotiin ja hetken olisi pihassa.
 
Virpomiset ohi ja arki taas huomenna koittaa..

Äippäpolille ois aamulla aika, saas nähdä mitä ne siellä taas tuumaavat. Se kun on aina niin lääkäristä kiinni, että mitä siellä sanotaan.. :kieh:

Sokoksen avajaisissakin ystävättären kanssa piipahdettiin, muttei kumpikaan ostettu yhtikäs mitään.. Oli aika pettymys koko sokos. Eihän siellä ollut edes LASTENVAATEOSASTOA! |O Sitä jos mitä olisin odottanut tähän kaupunkiin. Iso miinus etelä-karjalan EEKOO:lle!!! :/

Heili 36+5
 
Tottakai =)
Meillä pojalle nousi tänään kuume. Ei kyllä ole yhtään räkäinen tai köhäinen. Saa nähdä olisiko viimeiset hampaat puhkeamassa vai johtuuko kuume jostain muusta.
Eipä tänne ihmeempiä. Aika tuntuu matelevan kun viimeiset viikot käsillä.

Sanmar 37+5
 
Sanmar toivottavasti on vaan hampaat, ettei mitään tautia tulossa! Meillä puuttuu kulmahampaat alhaalta ja ylhäältä ja niitä tässä on odoteltu kauhulla..

Mie oon vähä jumissa jotenkin, kun ei uskalla Prismassa isoja ostoksia enää yksin tehdä, eikä oikein ole ketään "kauppa-apulaistakaan" mukaan... Ja kotityöt ei jostain syystä nappaa, pakolliset teen, mutta tuntuu että ois vaikka mitä mitä vois tehdä, mut kun ei hotsita niin ei hotsita.. :/

Heili 37+0
 
Meillä yö oli levottomampi, kunnes poika rauhoittui meidän väliin (piti antaa yölläkin suppoa). Aamulla nukkui onneksi pitempään. Kuumeessa on edelleen. Onneksi mies sai vaihdettua työvuoroa niin ettei tarvitse aamulla ottaa sairasta lasta neuvolaan matkaan. Ja neuvolan peruminen ei enää tässä vaiheessa taitaisi olla oikea ratkaisu...

Meillä pojalta puuttuu takahampaat. Hampaat on kyllä tulleet kivuttomasti, vain kerran ollut kuumetta hampaitten takia ja silloinkin vain yhtenä päivänä.

Sanmar 37+6
 
Pojalla on sitten ylähengitystieinfektio ja kuurin sai. Ruoka ei millään meinaa mennä ja onkin ollut tänään hyvin vähä ruokainen. Illasta mennyt vähän syömistä, muuten ollut syömätön.
Omassa neuvolassa kaikki oli masussa kunnossa. Nyt vain odotellaan milloin päättää syntyä, toiveena on tietysti että esikoinen parantuisi ensi.

Sanmar 38+1
 

Yhteistyössä