JUU ON! ..Olosuhteisiin nähden hyvin..viimeisimpien kuulumisten jälkeen..mistäs sie miun veikkasein tunnet?..en mie millään pahalla kysy.. :wave: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ma-mi:Otin varaslähdön ja kurkkaan tänne. Tyttö on vasta 7kk, mutta Kaakonkulmilla ollaan.
Darelbeida Onko veljesi töissä EKKS:ssa? Miten hänen poikansa jakselee?
Alkuperäinen kirjoittaja ma-mi:Darelbeida Mieheni on veikkasi työtoveri Itse en ole veljeäsi tavannut, mutta olemme myötäeläneet heidän vaiheissaan. Olemme itse menettäneet yhden lapsen ja siinä vaiheessa kun veljesi pojan tilanne oli vielä epäselvä, toivoimme etteivät he joutuisi kokemaan samaa kuin me 2½ vuotta sitten. En tiedä oletko nähnyt pikkumiehen vihreät unikkolakanat (työkavereiden lahja), mutta ne on minun valitsemat. =)
Alkuperäinen kirjoittaja UkonEevinäiti:Heipat pariksi viikoksi, tää pesue lentää huomenna Karibian lämpöön ressiä poistamaan B) Kyllä tätä lomaa on odotettu, rankka vuosi takana kaikkine Eevin sairasteluineen ja remppoineen.
Ukkis ja mukulat
Alkuperäinen kirjoittaja UkonEevinäiti:loma on vietetty, ja arkeen on palattava vaikkei tahtois Hieno paikka oli Curacao, siisti ja turvallinen =) Lennotkin meni ihan mukavasti, muksut sai nukuttua hyvin lennoilla. Jospas sitä nyt jaksais kesää odotella, lämpöön jäi kaipuu =)
Ukkis ja mukulat