Kaikille jotka tuskailevat katoavien tekstien kanssa!!! Jos huomaatte kirjoittavanne enemmän kuin kolme sanaa niin kopioikaa tekstinne aina vähän väliä siinä kirjoitellessanne. Silloin voitte sen liittää uudestaan tähän kenttään ja yrittää tallentaa uudestaan jos se jostain syystä katoaa.
Eli maalaatte siniseksi koko tekstin, painatte hiiren oikeaa "korvaa" ja sieltä kopioi/copy. Jos se katoaa niin sitten vaan uudelleen tähän kenttään ja taas oikealla korvalla liitä/paste. Ja uusi tallennusyritys. Ja mulla on ainakin kerran käynyt niin että se ei ole ensin näkynyt tuossa se viesti mutta sitten kuin sivun päivitti niin se ilmesty...
Vauvantarvikkeista meiltä puuttuu vielä sänky, hoitotaso sänkyn päälle, sitteri, lakanoita ja sitte tuttipulloja yms. pientä. Ois tarkoitus shoppailla kun etelään tullaan, on vähän enemmän valikoimaa kuin nämä nettiputiikit
Tässä mietiskelin jos pitäis varata yksi neuvola tähän väliin vielä kun lähtö etelään näyttäisi viivästyvän. Ois ehkä hyvä tsekata kaikki ennen kuin lähtee sinnepäin ajelemaan. Itellä jo haluttais lähteä mutta sellasta tää luontaiselinkeino on että säät ja kaikki muu vaikuttaa tosi paljon siihen miten hommat etenee.. huoh...
Seksistä täytyy sanoa että mulla ei oo itellä kyllä huvittanu pitkään aikaan, ainakaan spontaanisti. Jotenkin vaan ei jaksais alkaa siihen hommaan, mieluummin nukkuisin
Ja mulla myös jotenkin häiritsee välillä se että vauva melskaa mahassa samalla... Mutta kyllä sitä silti sitten innostuu kun mies hellittelee ja on lähellä. Ja täytyy sanoa että meillä tuo mies on muutenkin aktiivisempi niin olen kuitenkin yrittänyt hänen tarpeensa huomoida vaikka ei sitten varsinaista yhdyntää olisikaan
Mulla alkanu kanssa noi
joululahjat pyöriä mielessä.. mitenkään kauheesti en ees ajatellut niihin panostaa mutta ainahan sitä on kiva jotain pientä hankkia. En itseasiassa ees tiiä miten me koko joulu järkätään, varmaan niin etten tee täällä kotona mitään ja mennään mummulaan syömään jos jaksetaan, riippuu siitä koska vauva päättää syntyä. Oon harkinnu että pyytäisin vanhemmat taas tänne mutta en tiedä jaksaako ne lähteä kun olivat viime jouluna ja tänne on sitä matkaa meiltä kotoa kuitenkin se about 1200 km....
Mulla kyllä alkanut nyt tuo Guarem kovettaa vatsaa ihan urakalla
Ihan käy kipeetä tuonne jonnekin suoliston alueelle/ alavatsaan yölläkin kun kääntyy... pitää alkaa tänään miettimään jotain pomminvarmaa pehmikettä.. huoh...
Maukkis Suoliluu on tuo lantion iso luu minkä kulmakin tuntuu tuossa lantiolla.. tai ainakin on joskus mullakin tuntunut :ashamed:
Mitäs vielä...
äitiysrahapäätöstä vielä odotellaan, se kun tulee norjasta. Saa nähdä miten kauan siinä menee. Eikä oo kyllä lapsilisäpäätöstäkään vielä tullut, kai se ihan paperilla postista saapuu?
Pitäs tänään taas koittaa laittaa tätä kotia kuntoon. Rempan jäljiltä vielä huonekaluja evakossa missä sattuu ja tuollaista irtoroinaa odottaa uutta paikkaa kaapeista..
Tuitsu On monesti jo aiemmin pitäny sanoo päivittäjille että mun ikä ois 26 jos sen haluaa tuohon listalle laittaa. Onko sulla muuten se kestovaippa viellä tallella?