Misse81 :wave: Täällähän mie =) Lapset on tullu kotia piiiitkältä hoitoreissulta perjantaina, niin en ole malttanu keskittyä kirjoittelemaan. Olen kyllä lueskellu, mutta en edes muista nyt, mitä on ollu tarkotus kommentoida... :ashamed: Sulla onki ollu jo melko makeita suppareita!
Ihania
masukuvia ootta laittanu. Mulla on niin säälittävän pieni maha teihin verrattuna, että enpä viitti kuvata.... Lääkäriki kysy ko kävin, että et kai sie raskaana ole?
Ja kuulemma huomas vaan siitä, että oli mammahousut jalassa... Ei se tietenkään niin kovin kasvakkaan tuo maha, ko Martti on niin aikasin jo kiinnittyny tuonne lähtöasemiin. Eihän se silloin niin paljoa "ulkopuolelta" tarvi sitä tillaa...
Lumienkeli ja Tuitsu Jaksamisia! :hug:
Tännään on täynnä 33 rv! Uskomatonta, että näin pitkälle sitten kuitenki pääsin! Nyt varmaan käy niin, että vauva viihtyy tammikuulle asti tuolla vattassa... No, saa nähä, meillä olis yhet häätki 31.12 jonne olis ihan kiva päästä. Mut jos vauva on tosi pieni vasta, niin ei mennä. Jos on yli pari viikkonen tai vielä massussa, niin sitten varmaan yritetään jaksaa juhlimaan.
Mie ostin pupujussikan ihanat jutut äitiyspakkauksen laatikkoon:
Tuli jo viime viikolla perille ja olihan se tietenki pakko saada laittaa pakkaukseen paikoilleen... :ashamed: Tosin purkasin ne kyllä parin päivän päästä pois, ettei lapset näe... Olen muutenki tillaillu aivan hirveästi kaikkea mitä netin kautta vain voi ostaa, ko en oo ite liikkeelle päässy, niin ajankuluksi oon selaillu verkkokauppoja... Mieski varmaan tiputtaa silmät päästä ko tännään tullee ja näkkee, mitä kaikkea oon tillaillu...
Eilen olin ekkaa kertaa pois kotoa vissiin kolmeen viikkoon! Minun veli haki minut ja lapset minun vanhempien tykö syömään. Kylläpä oli mukava päästä liikkeelle! Ja isä oli tehny herkullista paahtopaistia ja ite tehtyjä kerma-sipuli perunoita. Kivaa vaihtelua mikroruokien jälkeen! Ko enhän mie ole saanu ees ruokaa tehä, niin oon sitte mussuttanu kaikkia eineksiä, enkä niistä oikein ole koskaan tykänny... Kyllä se eilinen reissu vissiin kuitenki oli liikaa, ko illalla supisteli oikein mojovasti ja nyt supistellee kans koko ajan, vaikka oon rauhassa nukkunu yön. Ja aivan on kosketusarkaki koko vatta. Käy tosi kipeää ko Martti liikkuu...
Onko muilla vastaavaa? En ainakkaan muista, että edellisissä raskauksissa olis vauvan liikkuminen sattunu tosi kipeästi.
Kylläpä meinaa vissii tulla taas tekstiä... Pitänee jo lopetella, ko kukkaan ei kohta jaksa ees lukia... :ashamed:
Apa ja Martti