JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

Nyt kun muutkin on viimeisimmissä viesteissä valittaneet vaikka mitä, niin valitanpa minäkin. Mulla on aivan hillittömän kamala silmätulehdus. Tarttui lapsista, vaikka olen pessyt tosi hyvin saippuan kanssa aina kädet kun olen heille tipat laittanut, mutta tarttuu näköjään helposti. Aamulla kävin lääkärissä ja sain itse eri tippoja kuin lapset, sellaisia, jotka eivät läpäise istukkaa. Kyllä on kamala tauti tämäkin, en ole ennen kokenut. Toivon totisesti, että synnytys ei käynnisty ennen tämän taudin parantumista.

Polka ja pikkuinen tasan rv 37.
 
Porche: Hapikkolla oli 27.11, minulla 29.11 suunnitellut sectiot. Hitsi kun jännittää että pysyykö vauva kyydissä siihen asti. Itse olen syntynyt 2 viikkoa etuajassa. Itseasiassa äitini synnytti veljenikin, toisen 3 viikkoa ja toisen viikon ennen LA.

Minua on jonkin verran supistellut, yleensä aamulla tuntuu eniten, samoin yöllä heräsin ("menkka")jomotukseen muutaman kerran. Tosin pissahätä vahvistaa noita jomotus tuntemuksia melkolailla. Toistaiseksi ovat siis kuitenkin vielä menneet ohi ja olo palautunut normaaliksi. Vauva on asettanut peränsä tiukasti alas ja pää tuntuu reilusti alempana kuin esim. viikko sitten (noin 10cm navasta ylöspäin).
No, äippäpoli taas ensi keskiviikkona ja saa kuulla kohdunsuun tilanteen.
Toivon kyllä, että luonto suo vauvan olevan kohdussa siihen 29.11 asti!

suzyco
: Mustiahan nuo ovat. Nyt koirat lähtivät päiväksi anoppilaan, joten päivän riekkuneita ja väsyneitä koirulaisia odotan illaksi kotiin.

 
Polka: paranemisia silmätulehduksesta, se on kamala tauti! :( varsinkin jos on niin pahana että on silmä turvonnu lähes tai kokonaan kiinni. Lääkkeet yleensä kyllä auttaa aika pian. :)

Pmmj: saa nähdä ootko sä sitten seuraava joka synnyttää! :) hitsi kun mäkin haluisin jo saada tän asukkaan masun ulkopuolelle...

Huomenna pitäis mennä verhokauppaan etsiin lastenverhoja...oisko kellään ideoita mistä sais hienoja tytölle sopivia verhoja??? Täällä tampereella oon menny kaikki anttilat sunmuut läpi ja missään ei ole, ehkä jotain dinosaurus verhoja mutta en mä sellasia halua...Huomenna meen kangaskauppaan. Oisko jotain hyviä nettikauppoja teillä tiedossa??
 
Pitkään aikaan taas kirjoittanutkaan mitään... :ashamed: Nyt otetaan kerralla vahinko takaisin :D

Kelan paprujen kanssa vääntäminen alkaa mulla ensi viikolla (vipa työviikko) ja samat pulmat mulla edessä kuin hapikolla... Mä laskeskelin tuloni kasvaneen n.19% v. 2005, joten ei hyvältä näytä... :( Voi prkl... Osa tositteista on vielä kaivelematta esiin, joten hyvällä tuurilla saattais pväraha laskea viim. 6kk: tulojen mukaan. Toivotaan ainakin. Ymmärrän, että johonkin on "raja" vedettävä, mutta arvatkaas harmittaako jos on kiinni parista kympistä nuo tulot... :/

Riikkulilla suonenvetoja nivusissa, mulla tuntuu lonkissa. Välillä "pettää" koko jalka, kun vihloo niin kovasti. Tällaista tulee yleensä kumarrellessa tai kyyristellessä. Mulla johtunee siitä kun vauva tunkee päätään kovasti jonkin hermoon tai jtn...?

Landir joutuu kärvistelemään flunssan kourissa, olikohan joku muukin vielä...? Koittakaa lepäillä, raskaana on ihan hirvittävää sairastaa! :/ Mulla flunssa kesti n. viikon. Sen jälkeen oli viikon poissa ja tuli takaisin kahta kauheampana. Onneksi jälkitaudeilta säästyttiin. Jaksamisia kaikille räkätautisille! :snotty: :hug:

Tuitsulle kävi kuin mulle, mutta sukupuolet toisinpäin... Meidän poika muuttui tytöksi kahdella viime ultrakerralla, enkä voi vieläkään sitä kyllä uskoa. Mulla vaan on niin vahva poikafiilis edelleen, että yllätyn tosiaan jos sieltä tyttö tosiaan on tulossa! "Toivomuksia" ei ole kumpaankaan suuntaan, mutta jotenkin sitä on sellainen poikaolo yhä, kun kaikki sanoo että mulla on niin kirjaesimerkki "poikamahasta", ja r-ultrassa kätilö oli näkevinään pojan varustukset... :D Ja nyt niistä varustuksista ei ole enää mitään näköhavaintoa enää.
 
MM- sama juttu jännittää ettei alkaisi syntyä aikaisemmin.
Mullakun on jo kaikki peräruiskeet annettu valmiiksi kotiin,
sitten jos alkais spontaanisti niin missä välissä mä sen kerkeän laittaa??
Mies nauro että no et ainakaan eenää kotona, muten tulee p..kat housuun automatkalla.. :LOL: No ei saa nauraa.. tyhmiä mäkin
mietin!! :ashamed:
Kai se sitten sairaalassa laitetaan?

On kyllä vauva ollu mahassa niin vilkas tässä viimepäivinä että hyvä
ettei tule kyljistä läpi. Yritän ottaa maha potretin tässä vielä kun saan aikaiseksi.
 
http://www.aijaa.com/v.php?i=1214565.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1214576.jpg

Ja näin, onnistuikohan liittäminen.
Tässä tänään muutama minuutti sitten otetut kuvat, alempi onnistu näköjään paremmin..
rv 36+6. :heart:
 
Huomenta.

eipä mitään uutta täälläkään, ei supistele ei. Vaikka saisi jo, niin sais tämän lapsen jo vihdoin maailmaan.
Olisi niin paljon helpottavampaa mun pään sisällä jos saisin tän pois mun kropasta ja näkisin että se on ihan oikea vauvva ja olisi paljon helpompi tsekata että toinen on hengissä.
Olo on kyllä tosi malttamaton, pelottaa mutta toivoisi että se olis jo ohi ja pelot olisi turhia.

Mulla tulee taas tänään psykologi jutteleen ja mä en oikeesti kestä tätä mun päätäni. Jos vaan saisi nukkua siihen asti että vauvva syntyy.

Eilen synty poika mun ystävälleni ja sen puhelun jälkeen itkin ihan sikana. Osittain onnesta toisen puolesta, osittain että pelottaa ja jännittää ja pelkää että sitä onnen tunnetta ei saa itse kokea...

Illalla Tirppa potkiskeli kauheesti, jalat tuntu jo tosi korkeella ja keuhkoon painoi niin että oikeen hengästytti.

Anteeksi itsekeskeisyyteni, tää on taas tätä. :/

Päivä vielä ja vauvva on täysaikainen, hurjaa miten aika mennyt.

Tuitsu ja Tirppa-tyttöpoika rv 36+6
 
Huomenta!!

Porsche: Sun vatsanahan väri on vieläki tommonen ihanan ruskee, muistan kuin kadehdin sitä joskus kesällä.. Meinasinki joskus kysellä et onko sulla viel sellanen ihana rusketus, itellä ällöttävä raa´an joulukinkun värinen pötsi :$ 3.12... huijui..!! Aamukampa on varmasti jo ostettu =)

Tuitsu: Pian se on ohi.. Mullakaan ei toisen raskauden aikaan supistellu juurikaa ennen hoohetkee, toki mentiin pari viikkoa yli lasketun mutta luulenpa että laskettu aikakin silloin oli oikeesti vähä myöhemmin ku mitä neuvolakortissa. Nyt vaan jaksamista sinne ja hyvä että saat purkaa päätäs psykologille, ei tekis pahaa varmaan kellekkää joskus tehdä samoin :)

Suzyco: Ootko jo katellu nää hobbyhall, ellos, anttila, halens yms läpi netissä?

pmmj:llä jännät paikat, täällä jännätään mukana :wave:

Oli vaik mitä kommentoitavaa mut palailen ehkä myöhemmin ku yritän ehtiä tekeen vaikka mitä tänä aamuna. Iltaa kohden iskee sellanenki laiskimus puuskimus vitutus yleensä että ei saa enää mitää aikaiseksi.

Navassa tuntuu juilintaa, menkkakipua ihan vähän väliä, selviä supistuksia ei niinkää hirveesti mut on niitäki. Mulla tuon menkkajuilinnan aiheuttaa kaiken muun lisäksi pissahätä, paskahätä ja muuki tommonen toiminta. Ja jopa ilma vatsassa. En siis jaksa olla kauheen optimistinen sen asian kans että kohdun kaula siel kypsyis.. Mut torstaina sen sit saa kuulla.
Kauheen jännätyspelko on iskeny päälle tänne tuon sukupuoliasianki kans et jos tää masukki onki tyttö.. :whistle: No ei mitää, ihan yhtä toivottu ois typykkäkin, ja kakkosen vaatteitaki on ihan kivasti jemmas viel kun en kaikkia malttanu laittaa myyntiin ja noita sukupuolineutraaleita on tietty kans. Ois se silti niin hassua ku on jo asennoitunu poikaan ja silleen. Ihan jännittää :D

Jaa-a pakkohan se on saada jotain tosiaan aikaseksi, heikää nyt hetkeksi mammat :wave:

Maukkis rv:na 37+2
 
Huomenia vaan!

Ensinnäkin: kiitos kaikille myötäeläjille!! :hug: Te ootte kyllä kultaakin kalliimpaa! Te ymmärrätte myös meikäläisen ajatuksenjuoksun!

En ole sit jaksanu kirjoitella. Mieliala on ollu aika maassa. Ja koko aikaa ei jaksa valittaakaan. :(

Supistellu on jonkin verran. Eniten on ollut kyllä nyt vaivana tuo selkäkipu. Just kuin pahat kuukautiskivut selässä. Ja siihen päälle tuo hermosärky joka on tullut tosi kovana. Mullahan on siis se välilevytyrä joka painaa koko ajan hermoon. Se oli vähän aikaa poissa kun lantion asento muuttu vatsan kasvaessa mutta on nyt siis tullu kahta kauheampana takaisin. Ja nyt kun ei voi syödä niitä myrkkyjä mitä söin ennen raskautta. Panacodia vetänyt sit..

En muista yhtään mitä mun piti kommentoida. Yritän vähän petrata ja saada aikaiseksi kirjoitella. Nyt on vaan kertakaikkiaan ollu matalapainetta. Luulen että osansa siitä johtuu kun siskoni kuolemasta tulee tän kuun lopussa vuosi kuluneeksi. Vuos sit näihin aikoihin oli tosi raskasta kun jouduttiin kattoon rakkaan sairastelua ja taistelua viimeisistä elinpäivistä. Mutta nyt lähen masentamasta teitä enempää!! Tää alavireisyys kun voi kato tarttua teihinkin! :ashamed: :/
 
Tuitsulle ja Lumienkelille :hug: koittakaa jaksella. Täällä kans ollut tosi ankea viikko. On masentanut kamalasti. Jotenkin tuo Jokela juttu sai mielialan tosi ankeaksi ja mulla tulee kans tällä viikolla isän kuolemasta kolme vuotta joten tiedän Lumienkeli miltä susta tuntuu, meillä kans seurattiin vierestä sairastelua loppuun saakka. Tää isänpäivän aika on aina yhtä ankea ja sit siihen perään kuolinvuosipäivä....Mä kyl päätin että tällä viikolla yritän keksiä jotain piristävämpää, ajattelin ruveta laittelemaan pikkuhiljaa jo joulua kotiin jos se sais vähän paremmalle tuulelle. Ostin viikonloppuna joulukorttivälineet joten jos aloittais askartelun piakkoin ja paistais joulutorttuja jne. Yrittäkää tekin keksiä jotakin piristävämpää tekemistä =)

Mä luulin eilen että sairaalaanlähtö on lähellä. Supisteli koko illan ja tuntui ylempänä selässä saakka. Illalla tuli pari tosi kovaa vihlasua tuolla jossain alapäässä. En tiedä mikä oli, potkasko "väinö" vain niin kovaa johonkin vai mikä oli. Mut aikasemmin ei oo noin paljoo sattunut. Niitä tuli muutama kivulias ja sit loppui....yöllä heräiliin useaan kertaan vessaan ja juomaan ja syömään suklaata =) Miten tän mahan kanssa jaksaa vielä monta viikkoa mä olisin kans ihan valmis jo synnyttämään. No mä lopettelen nyt, yrittäkäähän tytöt piristyä ja jaksella. Mukavampaa viikkoa kaikille =)

Misse81 ja Väinö 33+3
 
lumienkelilleiso voima :hug: on vielä "tuore " tuo siskosikin kuolema :( :'( mun kaveri kuoli nyt kesällä syöpään :(
viikonloppu vietetty.tohinaa oli.huh.nyt ihana palata taas normaaliin rauhalliseen arkeen.
nyt muistin aikana kysäsen jalkakylvyistäkun löysin nyt kaupasta että osaako kukaaan sanoa voiko niitä ottaa raskausaikana kun muistelisin että jossain suolahoidoissa (jalkojen) olisi lukenut ettei suositella raskaana oleville...kun oon nyt 2 kertaa saunoessa liotellu jalkoja.ihanan rentouttavaa ollu :heart: ja miehellekkin sanoin että jätin sen vajin sinne niin saa seki liotella mutta varotin sitä että liottaa vaan reunimmaisia jalkoja :LOL: :ashamed: oon välillä ihan levoton :ashamed: :D
itellä nyt vkolopu aikana alkanu tosissaan vihloon tuonne alas.nyt on jalat alkanu takkaa reisistä puutua vaikka oon välillä levänny ja nytkin tuntu aamulla jo heti herätessä :eek: vissiin se vaavi alkaa raivata itelle ulos pääsyä :heart: supistellu tosi paljon/herkästi mutta ei kipeitä...paitsi mulle terkka aina sanonu että seurata heti jos säännöllisiä niin oottaa max se 2h kotona ja lähtä sitte synnärille kun ollu nopeita synnytykset...raivasin nyt turhia käsitöitä pois ja osan laitoin roskiin...aattelin lapsille kutua pukinkonttiin huopaset langasta semmoset paksut lapaset.1. oon jo tehny.tuli kyllä ihanan paksut ja lämpöset...vaaville haluttas tehä vinkkelit mutta jää varmaan tekemättä ainaki jos en kunno ohjeita löyä...
mut nyt lähen käsitöitte pariin...illalla meen käsityöiltaan B)
hulivili ja masukki 34+5
 
Misse81 :wave: Täällähän mie =) Lapset on tullu kotia piiiitkältä hoitoreissulta perjantaina, niin en ole malttanu keskittyä kirjoittelemaan. Olen kyllä lueskellu, mutta en edes muista nyt, mitä on ollu tarkotus kommentoida... :ashamed: Sulla onki ollu jo melko makeita suppareita!

Ihania masukuvia ootta laittanu. Mulla on niin säälittävän pieni maha teihin verrattuna, että enpä viitti kuvata.... Lääkäriki kysy ko kävin, että et kai sie raskaana ole? :eek: Ja kuulemma huomas vaan siitä, että oli mammahousut jalassa... Ei se tietenkään niin kovin kasvakkaan tuo maha, ko Martti on niin aikasin jo kiinnittyny tuonne lähtöasemiin. Eihän se silloin niin paljoa "ulkopuolelta" tarvi sitä tillaa...

Lumienkeli ja Tuitsu Jaksamisia! :hug:

Tännään on täynnä 33 rv! Uskomatonta, että näin pitkälle sitten kuitenki pääsin! Nyt varmaan käy niin, että vauva viihtyy tammikuulle asti tuolla vattassa... No, saa nähä, meillä olis yhet häätki 31.12 jonne olis ihan kiva päästä. Mut jos vauva on tosi pieni vasta, niin ei mennä. Jos on yli pari viikkonen tai vielä massussa, niin sitten varmaan yritetään jaksaa juhlimaan.

Mie ostin pupujussikan ihanat jutut äitiyspakkauksen laatikkoon:



Tuli jo viime viikolla perille ja olihan se tietenki pakko saada laittaa pakkaukseen paikoilleen... :ashamed: Tosin purkasin ne kyllä parin päivän päästä pois, ettei lapset näe... Olen muutenki tillaillu aivan hirveästi kaikkea mitä netin kautta vain voi ostaa, ko en oo ite liikkeelle päässy, niin ajankuluksi oon selaillu verkkokauppoja... Mieski varmaan tiputtaa silmät päästä ko tännään tullee ja näkkee, mitä kaikkea oon tillaillu...



Eilen olin ekkaa kertaa pois kotoa vissiin kolmeen viikkoon! Minun veli haki minut ja lapset minun vanhempien tykö syömään. Kylläpä oli mukava päästä liikkeelle! Ja isä oli tehny herkullista paahtopaistia ja ite tehtyjä kerma-sipuli perunoita. Kivaa vaihtelua mikroruokien jälkeen! Ko enhän mie ole saanu ees ruokaa tehä, niin oon sitte mussuttanu kaikkia eineksiä, enkä niistä oikein ole koskaan tykänny... Kyllä se eilinen reissu vissiin kuitenki oli liikaa, ko illalla supisteli oikein mojovasti ja nyt supistellee kans koko ajan, vaikka oon rauhassa nukkunu yön. Ja aivan on kosketusarkaki koko vatta. Käy tosi kipeää ko Martti liikkuu... Onko muilla vastaavaa? En ainakkaan muista, että edellisissä raskauksissa olis vauvan liikkuminen sattunu tosi kipeästi.

Kylläpä meinaa vissii tulla taas tekstiä... Pitänee jo lopetella, ko kukkaan ei kohta jaksa ees lukia... :ashamed:

Apa ja Martti
 
Porschella on niin nätti masu. Mun pötsi on ottanut nyt kasvuspurtin, tai oikeastaan ipana on muuttanut asumaan pallean viereen, joten maha on noussut valtavaksi kummuksi.

Nukuin viime(kin) yön ihan helvetin huonosti ja koko aamun on koskenut niskaan ja kylkiluiden alle selkään ja etupuolellekin. Ipana on tosiaan päättänyt alkaa asua kylkikaarien välissä ja viime yönä se mellasti tuolla ahtaassa kolossaan niin kauan, ettei nukkumisesta meinannut tulla mitään. Tää ei taidakaan laskeutua vaan tulla yläkautta ulos. Vessakäynnit on tuplaantuneet tai jopa triplaantuneet kuluneen viikon aikana ja yöllä ei tule uni silmään. Viimeisen viikon aikana olen saanut niin tarpeekseni tästä raskaanaolosta, kun olo on alkanut ahdistaa. Syntyisipä vauva hiukan etuajassa...

Kampaajalla ajattelin käydä tällä tai ens viikolla ja toivon, että värit pysyy siistinä vielä sairaalakeikkaan saakka. Kahta kertaa en enää kampaajalle raaski enkä ehdi, mutta oishan se mukavaa synnyttää nättinä :saint: .

tivoli 34+jotain
 
Kiva kuulla Apa että olet vielä yhtenä kappaleena, ajattelin jo että olet käynyt synnyttämässä kun ei ollut kuulunut moneen päivään mitään. Ihania juttuja olet hommannut =)

Tivolille myös jaksamista kipujen kanssa!

Tää lähtee nyt tekemään jotain järkevämpää kun istuu möllöttää telkkarin edessä....Tää närästys on muuten ihan hirveetä, tuntuu että kaikki mitä syö alkaa närästää....

Misse 33+3

 
Tuitsulle ja Lumienkelille :hug: !

Ja Suzyco: Hyvää syntymäpäivää :flower: ! Ja kyselitkös sä kankaita. Mä tilasin just tosta http://www.kangastukku.com/.

Oma olo on noin fyysisesti hyvä. Ihan kuin en raskaana oliskaan, ei kolota, ei supista. Tää toinenkin raskaus on helppoa. Mutta mun pää meinaa kyllä olla nyt kovilla tän raskausdiabeteksen takia. Mä viime viikolla kypsyin ihan täysin koko hommaan. En tiedä otanko mä tästä vaan itelleni liian suuren stressin. Sitten vielä menin netistä googlaamaan asiasta, niin johan mun vauvani saa kaikenmaailman epämuodostumia jne, kun mä oon tällänen epäonnistunut-sokeri-yksilö.

No joo poistun säälimään itteäni sivummalle.
 
Ihania massuja tosiaan kaikilla. Mulla on ihan jättimaha ja sitä koristaa mukavat pari viikkoa sitten ilmestyneet arvet navan ympärillä. :kieh: Luulin että selviän ahkeran öljyämisen ja rasvaamisen vuoksi, mutta toisin kävi...

Voi Tivoli, ihan kun omaa teksiä lukisin. Mun yöt on ihan yhtä kauheita. Viimekin yönä kävin vessassa 7 kertaa (tunnin, puolentoista välein)... Ja lisäksi herään joka ikisellä kyljenkääntämisellä ku tuntuu, et maha ei tuu mukana ku kääntyy... Mulla myös asukki majailee korkealla eikä toivoakaan, että meinais laskea. Kovasti oon yrittäny sille sanoa, että menes nyt alemmas, mutta ei niin ei. Joo, kypsyttää täälläkin, sais syntyä jo... =)

Mulla ei supistele vielä ollenkaan tai sit en vaan tunne, mutta en voisi siis sanoa, että olisin huomannut ainuttakaan supistusta. Vihloo ja kiristää ja tuntuu kaikkee muuta inhottavaa, mutta en usko että supistelee...

Mulla on tänään synnytysvalmennus. Mennään tutustumaan synnyttysosastolle! Eli jos meinaan johonkin keritä tänään, niin nyt pitää koiran kans lenkille ja sit suihkuun ja päivätorkut sohvalla... :)

Minky 34+5
 
hulivili-80 tuttuja tunteita noi kivut. täällä kans, tuntuu ettei pääse käveleen. neuvolan täti vaan sanoi että onneks viikkoja noin paljon niin ei haittaa vaikka syntyisi.

tänään oli sit neuvola
painoa tullut 150 grammaa per viikko
paineet 132/76 oma p. 87
pissa veri 2+ ja valkuaista
hb 132
vaavin syke 140+
kohdunpohjan korkeus 31

seuraava neuvola vasta 2 viikon päästä. ihan normaali rutiini käynti ei lääkäri neuvolasta tietoakaan. ehkäpä mulla ei sitä sit oo.

isäntä lähti viikoksi metästään, joten ollaan lasten kans keskenään. saapa nähdä kuinka pinna tulee venyyn. pe olis eka äippäloma päivä.

mut nyt vähän ravisteleen tätä huushollia nurkista :LOL: tuun varmasti roikkuun taas tänne kun yksinäisyys yllättää.

lilleriina 34+2
 
No niin kiva kun täällä on muitakin, eilen juttelin täällä hetken yksikseni.
Mauahtavaa kuule ihan yhtä valkosia ollaan, salamavalo vaan sattui
ehkä eduksi tälläkertaa. :D Ja päiviä lasketaan juu.. hurjaa ajatella että kolmen viikon päästä viimeistään on vauva sylissä tähän aikaan!
Tuitsu, ymmärrän tuskaisuutesi, mulle tulee samoja tunteita vaikka
on jo kolmas kerta. Niinkuin kerran itse sanoit ootahan vaan kun sitten saa alkaa pelkäämään kaikkea muuta.. kätkytkuolemaa jne.. Sitten kun on vielä väsynyt, nälkäinen ja hormoonit heittelee.. on tää hurjaa miten oma lapsi saa pään niin sekaisin huolesta ja rakkaudesta.

Tivolille, huonosti nukutaan täälläkin. Vaikka on kuinka hyvä sänky, lonkat ottaa kipeetä ja kylki vaihtuu joka kymmenes minuutti vähintään.
 
Pippa81 :hug: Lapset on vaikea jättää muitten hoiettavaks... Mie olin kans pitemmän aikaa sairaalassa, ko nuorempi oli 2kk ja vanhempi 15kk... Onko teillä pitkä matka sairaalaan? Meillä mies käytti lapset aina vuoropäivinä kattomassa minua, mutta jos on sairaala kaukana, niin eihän se tietenkään onnistu... Kuinkas helposti alkavat käynnistelemään? Ku kyllähän sulla on ihan mukavasti nuita viikkoja jo kasassa...
 
Hei joulukuiset!

Yhtenä kappaleena edelleen täälläkin ja just vkonloppuna isäni kanssa juttelin, että voipi hyvinkin mennä ainakin yli LA:n, koska äidillänikin kaikki seitsemän raskautta tupanneet menemään... :ashamed: Ei jaksais enää!

Lauantailta mahakuvan voi käydä kiinnostuneet pongaamassa tästä linkistä: http://www.vauhtitassut.com/muutkuvat/sekalaisia/101107.jpg

Närästää ihan kamalasti, mahaan koskee, on äklöttävä olo... Öh.

Mistäs apa on ostanut noin ihanan tonttupuvun? :heart: :xmas:

- Asrai ja Tiitiäinen rv38+3 -
 
Mua vähän toi sätseen nyt ihmetyttää?
Misä se o?

Porshe, tosiaan tuntuu että pää on sekaisin. Pelottaa vaan että milloin tää pelko rupee meneen psykoosin puolelle...
Mun on vaan jotenkin tosi vaikee käsitellä asioita joita en voi itse kontrolloida.
Toivottavasti tää tästä ja kykenisin rentoutuun kun vauvva on syntynyt.

Pippalle tsemppiä, itelläkin on nyt kaksi viikkoa ollut paineet koholla ja normaalisti on tosi matalat. En tiedä onko stressi vai mikä. Neuvolassa eivät oo mitään sanoneet.

Koitas asrai jo jakautua, saadaan vauvva uutisia! :D :xmas:
 
Asrai Aikani etittyäni löysin huuto.netistä :D Joka verkkokaupan eka kolusin läpi, enkä löytäny oikein sieviä. Huuto.netistä sitten käveli vastaan tuo ihanuus. :heart: Eihän tämä meiän uusin painos välttämättä saavu vielä jouluksi, mutta on se mukava sitte, jos sattuu jouluna olemaan jo tonttu kotona. =)
 

Yhteistyössä