Silmät ristissä täällä kun neiti virkeänä halus jo aamun pikkukakkosta katsella... *haukotus*
Panacod keskusteluun laitan lusikkani minäkin, vaikka en kyseistä lääkettä nyt oo syönytkään... Mulle kirjoitettiin sitä polvileikkauksen jälkeen, että pysyy kivuttomana... Mä en montaa kertaa sitä ottanut, kun en tiennyt kumpi on pahempi; se leikkaussärky vai se känninen olo lääkkeestä...
Mä menin siitä ihan sekaisin, ja alkuun kun sitä otin niin isäntä siirsi kepit aina niin kauas etten niitä saanut koska pystyssä niiden kanssa en ois pysyny... :ashamed: Sain sitten melko pian uuden reseptin johonkin toiseen lääkkeeseen...
Mut joo, tää ei tähän liittynyt taas ei niin mitenkään... :ashamed:
En nyt muista olenko tän jo kertaalleen sanonut, mut eipä toistelukaan haittaa
:
Tuitsulle onnea kun pieni on kääntynyt. :flower: Onneksi turhaan hermoilit sitä kääntämistä. :hug:
Kukas se miettikään
tekemistä miehen kanssa... Jos joku vastaava kuin syöminen ja leffaan meno kiinnostaa, niin olisiko taloudellisesti mahdollista toteuttaa se kotona?
Tekisitte vaikka yhdessä jotain hyvää ruokaa, söisitte kynttilän valossa, ja sitten katselisitte vaikka jonkin kaapista löytyvän elokuvan (tai voihan sitä vuokrata tai lainata kaverilta?
). Ja leffan kanssa voi laittaa vaikka dipattavaa jos tykkää.
(Mun on varmaan viikon tehnyt mieli laittaa dippilautanen: paria eri dippikastiketta, kurkkua, porkkanaa, kukkakaalia, paprikaa, viinirypäleitä...
). Vai meneekö liian ällöksi?
Mut tuli mieleen, ite oisin tyytyväinen jos vois jonku päivän pyhittää syömiselle ja nukkumiselle, ja vaan olemiselle.
Vaikka kuitenkaan en tota esikoista mihinkään vaihtais... :heart: Ja varmaan tuolle hoitopaikka löytyis jos oikeen
todella haluis olla yhen päivän...
Ei yhtään käy kateeksi teitä, jotka
joudutte miettimään tota parkkijuttua synnytyksen ajaksi... Turussa kuitenkin sen verran hyvin asiat, että iso parkkihalli vieressä ja saisko kahdella eurolla koko maksullisen parkkiajan maksettua...
Tiedä sitten kuinka täysi se halli on virka-aikana, mutta ainakin aamuisin, iltaisin ja viikonloppuisin siellä aina on ollut hyvin tilaa, silloin ainakin kun mä olen TYKSillä päin ollut...
Täytyy sitten toivoa että lähtö tulee illalla/yöllä niin ois parkkitilaa...
Ei vais, tosin me ollaan suunniteltu että mennään sitten taksilla jos ollaan sellaseen aikaan menossa ettei miehen veli pääse viemään... Ja senkin takia taksilla, jos tulee kiire lähtö, niin ei sitten tarvii kiusata autoa ja lähteä lämmittämättä liikkeelle.
Jos sitä menis sitten valmistautumaan, menen tänään huoltamaan kynnet...
Kymmeneltä pitäis olla pelipaikalla, joten onhan tässä aikaa, mutta ennen kuin saa koneen kunnolla käyntiin taas...
Hyvää viikonloppua kaikille. :wave:
Shamandalie ja Torsti 35+5 :heart: