Ristäisistä/nimenantamisesta: meillä pidetään ristiäiset, ihan siksi kun se on perinne... Mies ei kovin uskonnollinen ole, ja mä vielä vähemmän
mut se vaan kuuluu... Samalla tavalla kuin kirkkohäät.
Ja ollaan suunniteltu, että jos vaan onnistuu, niin kastepapiksi halutaan sama joka kastoi esikoisen ja vihki meidät.
Ja ollaan mietitty, että pidetäänkö kotona vai samalla tavalla kuin esikoisella et srk:n tiloissa... Ne kun on maksuttomat 3h, ja se riittää hyvin. Ja itse kastetilaisuus oli esikolla kirkon puolella, joten sen lisäksi tuli vielä se 3h maksutonta tilan käyttöä...
Siinä olis sekin hyvä puoli, ettei tarttis kotona sitten hätäillä siivoamisen ja istumapaikkojen kanssa... Meillä kun kuitenkin tulee melko paljon ihmisiä, kun mä haluan kutsua mun tädin ja serkun perheineen, ja sitten on vielä ne "pakolliset", että meillä on äkkiä 20 henkilöä vaikka kuinka karsittais...
Kummeja ollaan mietitty toisinaan, mut ei kuitenkaan olla mihinkään ratkaisuun päästy... Mä haluisin yhdeksi kummiksi mun lapsuuden kaverin, joka oli myös mun kaasona... Esikon kummiksi häntä ei pyydetty, kun haluttiin kummiksi sellaiset jotka varmasti ovat lapsen elämässä ja lähellä, ja kun tää kaveri on sinkkuna niin en tiennyt jaksaako sitten vielä meillä käydä kun on lapsi... Mutta vaikka ei esikoisen kummi olekaan, niin aina muistaa neitiä synttäreinä ja jouluna (mikä siis ei ole kummin tärkein asia!) Ja aina meillä ollessaan leikkii tytön kanssa, kyselee kaikkea ja pelleilee... Tyttö aina odottaa koska tää kaveri on tulossa, ja koskaan ei oo tarvinnu pettyä ettei ois leikkikaveria saanut.
Mua nyt mietityttää yks juttu
autoiluun liittyen...
Meneekö teillä kaikilla turvavyöt kiinni? Mulla menee apumiehen paikalla, jos on ohut takki... Eli siis tollanen fleecetakki, jolla ei enää tarkene.
Että sitten kun on vaatetus kohillaan niin turvavyöt ei mene kiinni... Kovin paljon ei onneks tarvii autolla reissata, mut
onko se sakoilta säästävä syy jos ei vyö ole kiinni? Viikonlopulla mies lähtee laivalle, joten mun pitäs ajellakin vähän... Ja vyö ei mene kuskin paikalla kiinni ilman takkiakaan sitten kun on penkki niin lähellä että yletyn polkimiin... :ashamed: Ja
takit ei mahdu enää kiinni :headwall: Vähän alkaa toisinaan olla kylmä, tänäänkin aamulla oli kylmä tuuli ja yhden ylimmän nepin sain takista kiinni... :| Tämänkin takia alkaa kyllästyttää raskaana olo... :ashamed:
Suelle :wave: pitkästä aikaa.
Kiva kun nytkin tulit ilmoittautumaan.
Mutta nyt kouluhommien pariin, tulen taas jossain vaiheessa kurkkaamaan oisko joku tänne kirjoitellut...
Shamandalie ja Torsti 36+1 :heart: