Ulpulle ihan hirmu paljon onnea!!! :flower:
Mä oon vähän kade, kun sitä ite niin toivois jo nyyttiä syliin..
Nimen annosta, meillä pidetään ihan ristiäiset, vaikka ei tosiaan miehen kans olla mitään uskovaisia.. se nyt vaan tulee ihan luonnostaan kun suvussa ja perheessä kaikki kastettu.. ensin aattelin et pidettäis jossain seurakunnan tiloissa et ei just tarttis kotona ressata mitn, mut päätettiin sit miehen kans kumminkin et pidetään kotona, kummit on jo päätetty ja heiltä asiasta kysytty, papista ei vielä mitn hajua.. Mietin just et onkohan se pappi vielä elossa joka meikäläisen on kastanu..? Kun ei sitä ikää itellä oo kumminkaan ko 19 vuotta, niin vois hyvinkin olla.. Mutta helmikuussa ne sitten ainakin pidetään.. Mietin tässä että kun itse täytän helmikuun 11. pvä 20 vuotta, että jos pitäis samana päivänä, mutta sen näkee sit.. Tai sit mä oon niin itsekäs et haluun pitää ihan omat juhlat.. :kieh:
Anteeks kaikille, tää nyt menee vähän omaan napaan koko juttu, mutta kun on kertakaikkiaan niin laho pää ettei ton lukemisen jälkeen muista mitä piti ja kenelle piti kommentoida.. :headwall:
Viime viikon tiistaina oltiin neuvolassa ja sieltä vähän lukuja;
rv 32+4
rr 116/76
hb 110 (alotin syömään obsidania, mut jouduin melkeen heti lopettaankin kun meni maha niin sekasin ja samalla oli hirveen kipee maha..
:x )
sf 34
lapsiveden määrä normaali
pissa oli puhdas, niin kuin joka kerralla
syke 150
liikkeet ++
tarjonta RT (ollu jo pitkään)
painonnousu 800g/vko :ashamed:
yhteensä noussu koko aikana + 19 kg!!!! :ashamed:
Ja loppu kommenttina terkalla oli että hepulla on leveä selkä ja iso pehva!
On kuulemma sit helppo ja hyvä hoitaa..
Tän vkon torstaina olis tutustuminen synnärille! vähä jänskättää..
Ja kuun lopussa olis synnytystapa-arvio ultra/tutkimus..
Ens kuussa tulee eka äitiysraha!! Ja kivasti veronpalautuksia..
hieman huolestuttaa nyt kyllä toi tehyn juttu, että missä sitä ollaan loppupeleissä synnyttämässä.. Vaasassa, pietarsaaressa..? Ja kun keparissa (Keski-Pohjanmaa) luki jotta kaikki synnyttäjät saavat varautua lähtemään saman päivän aikana kotiin synnytyksestä jos kaikki näyttää olevan hyvin..
Miehelle jo sanoin, jotta minä en ainakaan oo lähössä saman päivän aikana yhtään mihinkään, mistä sitä tietää osaako sitä imettää oikein ja jos myöhemmin ilmenee jotain muuta mikä ei heti näy..
mafiamamma & Tahvo 33+4