**Joulun odottajat** TOUKOKUU

Minäkin kuulin kultsukkani sydänäänet eilen eikä kukaan onnitellut :ashamed: Huomenna np-ultra heti 8 aamulla.

Äsken raivosin miehelle, kun tekis mieli tehdä kaikkee muttei mitään jaksa. En oo jaksanu enää yhtä usein tännekään vaivautua, jotenkin tuntuu puuduttavalta ainaisia samoja löpistä... Varsinkin kun mulla ei oo ikinä mitään kommentoitavaa ja petyn kun kukaan ei puhu mule mitään. Jospa menisin päikkäreille ja aloittaisin kaiken alusta :/

mötkylä, onnittelut sinulle kun olet sen tumtumtumin kuulla! hieno hetki, ja tsemppiä huomiseen ultraan. (ja minä en ole kellekkään muulle näitä onnitteluja sanonu kuin sinulle... :ashamed: )

roikutaanhan mukana, mä sain tänään ekat kommentit, kiitos shamandalie..

onko raskaanaoleva jotenki herkkä tällaisellekki, kun ei huomiota saa, niin pikkusen kirpasee, ja ilo ylimmillään kun joku on huomannut!

Voi Mötkylä, älähän nyt! :hug: kaikki varmaan luki juuri aikaisemman
eliisa 80 suruviestin ja ajatukset meni johki muualle.
Mä ainakin luen ihan kaikkien kirjoituksia mut eriasia muistanko
enää mitään kun ryhdyn itse kirjoittaa.. Se on kyllä totta että kaikki alusta asti olleet "tutuimmat" mammat jää parhaiten mieleen kun myöhemmin tulleet.. Vaikka kuinka yrittäis päästä kaikkien meidän sielunmaailmoihin kiinni fakta nyt on se et meit on täällä ihan sikana ei kaikkea jaksa millään noteerata saatikka sitten muistaa. Tässä nettailussa ehkä just tärkeintä onkin se et on ees koku paikka missä jakaa ajatuksia, varsinkin kun monella ei esim. työpaikalla vielä voi puhua asiasta.
Mut mulle sä kyllä Mötkylä kuulut niihin "tuttuihin" :D jos se edes
yhtään lohduttaa ja eiköhän me kaikki olla tuutuja viimeistään joulukuussa! ;)

mötkylä ja kinka!!!! Hei ei se tarkoita et teidän juttuja ei lueta tms vaikkei joka asiaan kommentteja tuliskaan. Ite ainaki luen joka jutun läpi ja kommailen joskus ihan muistista vaan niihin mitkä parhaiten mieleen jäävät. Ite oon monet kerrat kysyny tms jotain eikä siihen kukaan oo mitään vastannut, muttei se haittaa tippaakaan. Kuitenkin täällä meille jokaiselle se oma napa on tärkein ja sen takia onkin ihanaa että on tämä paikka jossa sitä omaa napaa saa hehkuttaa oikein olan takaa. Mutta onhan se vähä niinkin että jos ei itse osallistu keskusteluun kuin vain ja ainoastaan omalla navalla niin helposti sitä sitten katoaa muiden sekaan, meitä on täällä kuitenki tosi paljon :heart:

Tuskin oon ainut joka ajattelee ensi sijaisesti oman vauvansa hyvinvointia?? Ja kuitenkin sitä tuntee empatiaa, myötätuntoa, on pahoillaan toisten puolesta jne vaikka näin onkin.

Mötkylän muistan ainakin hyvin siitä ressailusta et oli yx päivä ettei oksu lentänytkään (mikäs nyt on tilanne muuten?) Kinkan nimimerkki on oudompi, et ole hirveän paljoa kirjoitellut vielä?

Jotkut nimet on vaan jääny muistiin, esim Tuitsu, se kun oli eka joka lähti perustamaani huhtikuun pinoon mukaan. Shamandalie, joka peri päivittäjän manttelin. Vieras puskista alias asrai, se halus pysyä piilossa hassun nimimerkin takana. Jne. Luulempa että kun aikaa tässä kuluu ja oppii kaikista jotain ns muistisääntö hommia niin ei kukaan jää toisensa varjoon.

Tulipa taas tekstiä. :whistle:

Mötkylä ja Kinka,mulla on ainakin niin että muistan kyllä nimimerkkejä,mutta sitten kun alkaa kirjoittaan niin pää lyö tyhjää eikä muista mitä kukakin sanoi.

Makaroonilaatikosta oli puhetta,no täällä ei ole sitä tehty kun ei ikinä ole tarvittavia aineksia,mutta jauhelihamakaroonia senkin edestä vähintään kerran viikossa.

Minua kans kiinnostais että miten tuomoselle puoltoistavuotiaalle olis hyvä ilmoittaa vauvasta ja milloin ois hyvä ajankohta alkaa siittä puhuun?

Tuo 2 vuotta ikäeroa on mun mielestä aika hyvä,kun isompi jo ymmärtää asioita eritavalla ja on jo aika itsenäinen,mutta kyllä mullakin mietittyttää että miten tuo neiti ottaa sitten uuden tulokkaan vastaan ja onko kovinkin mustasukkainen,nyt ainakin on niin äidin tyttö ettei tosikaan.Mutta aika näyttää sitten ja eiköhän kuitenkin ajan kuluessa kaikista sisaruksista tule jonkin sortin kaveruksia =)

Isyyspakkauksesta sen verran että ite laitoin kun tein viime raskaudessa miehelle sen iskä mukin,vauvaopas kirja,vauvalle ilove dad body,kylpyankkoja,kissa pehmokirja,kirjeen miehelle,sikareita ja nämä kaikki oli vauvan kylpyammeessa.En muista oliko siinä muuta,muistelisin että oli mutta en kyllä muista mitä.Nyt vois tehdä jonkunlaisen taas ja missä olis sitten isosiskollekin jotakin.

Niin ja eka neuvolareissu takana,sydän ääniä ei kuunneltu ollenkaan.
Neuvolassa laskevat lasketuna ajan 28 kieron mukaan joten mun laskettu muuttui 24.12.2007 sen voi muutta tuonne eka sivulle,mutta ei se niin vältämätöntä ole.

Täällä kans muisti tökkii ja pahasti,hui en voi kuvitelakaan jos mulla ois 10 lasta en varmaan muistais mitään tällä menolla :LOL:
Hyvä että nyt muistaa jotain.

Minttuliina ja joulutähti 9+3

Ps.Minäkin yritän opetella kunnolla nuita teidän nimimerkkejä,toivottavasti ainakin ennen joulua opin niin että viitsin niitä käyttääkin viesteissä,nyt ei viitsi koska ne olisivat aivan varmasti väärin kirjoitettu.

Aha siis Mauhtavaa et laittanut mua laisinkaan mukaan, olin vähintääkin toka Tuitsun jälkeen kuka tuli mukaan perustamaasi pinoon huhtikuussa...... :'( ja sit me viel spekuloitiin koska meidän navat sai "alkunsa" missä ja milloin..... :LOL: täällä kaiken keskellä.
Sit tuli ihanan erikoisella nickillä varustettu Schätzen, Suski, mmilia, mötkylä mukaan jne...
Nyt meit on onki sit aika monta..... :wave:

Ihan vakavasti ottaen tuolla Shamandalien hienosti päivittämällä
etusivulla on toooosi monta kenestä ei ole kuulunut mitään ekan tai
tokan kirjeen jälkeen.. Se mua ärsyttää et tullaan mukaan mut ei sit
kuitenkaan tulla tai sit vaihetaan nikkiä isomman suosion toivossa.. tai jotain. Ite kirjoitan aina harmaana niin kauan kun mahd. en halua kirjautua A. työpaikan koneelta B. miehen kannettavasta.

Mutta pidetään yllä yhtä hyvä meininki kun aina eikä kukaan sitte
masennu jos aina ei muista kaikkia!! :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 18:23 Burberry kirjoitti:
Aha siis Mauhtavaa et laittanut mua laisinkaan mukaan, olin vähintääkin toka Tuitsun jälkeen kuka tuli mukaan perustamaasi pinoon huhtikuussa...... :'( ja sit me viel spekuloitiin koska meidän navat sai "alkunsa" missä ja milloin..... :LOL: täällä kaiken keskellä.
Tiedäkkö kuule.. Mä mietin just et ku kirjoitin ja laitoin sut jo tuohon samaan litanjaanki mut en muistanu mikä se juttu oli mille sit naurettiin :ashamed: Joo ja se oli just tuo vauvantekohomma, helevata!!! Muisti pätkii.. Näinhän se olikin. Ajattelin silloin ja tietenkin edelleen että oot varmasti tosi hauska persoona myös reaalimaailmassa. Sullakin on oma pieni lokero siel mun pääkopassa, samoin just mmiilialla, sätseenillä ja ketä siin niitä nyt onkin. Niin ja mötkylähän oli aluksi haaveilija83. Kah kah ku muka alkaa jo muistaa taas vaiks mitä.

Ja jo joukostamme poistuneet tietenkin :'( Varsinkin Chrissy on jäänyt mieleeni.

Niin joo ja Burberry sut muistan myös rusketusrajoista ja juuri tuosta en rekisteröidy hommasta. Jep. Mut näinhän se menee et jotkut vaan muistaa jostain ihan kummallisista pienistä asioista, paremmin ku toiset.

Pai te vei, sitä listaahan voi vaik vähän siivota jos eka vaan huhuilis niitä "kadonneita" henkilöitä, ja voivathan he sitten uusista ilmottautua mukaan neuroottisten mammojen klubiin jos palailevat palstalle =)

Santra mamma
Heissan kaikki!!

No nyt sain uuden koneen.. Ei tarvi järjestellä vuoroja yhdelle koneelle.. :p Kuulkaas kanssa sisaret.. Eik se nii oo et maksan syömistä kannattaa välttää näin vauvelia odotellessa?? Ainakin sellainen mielikuva mulla on jäänyt päähän.. Mitä sit jos on tullut kova halu syödä maksalaatikkoa?? Minä tahon vain ja ainoastaan MAKSALAATIKKOA!!!

Niin ja tuosta kirjoittelemisesta.. Musta tuntuu vähän hölöltä kirjotella kun oma tilanne ei ole edennyt mihinkään. Eelleen ensimmäistä neuvolaa vasta odotellaan. Mitään uutta ei ole tapahtunut. Olen vain saanut plussan ja siinä kaikki. Mikään ei ole muuttunut konkreettisesti vielä. Ja sitä paitsi minusta kyllä välillä tuntuukin siltä että onko se edes totta että masussa voisi kölliskellä elämää.. Aktiivisesti olen kuitenki lukenut teidän muiden kirjoituksia ja kivahan niitä on lukea!

Jatkoaj taas kaikille!! Minä jään himoitsemaan maksalaatikkoa ja odottelemaan ensiviikon neuvolaa!! =)

Santra mamma ja edelleenkään ei viikoista tietoa.. Eiköhän se ensi viikolla selviä! :)

Santra mamma
Ja näköjään hyvin onnistuu kirjoitusvirheiden teko tällä uudellä koneellä.. näppis on ihan omituinen.. (joo joo selittää ne hiihtäjätkin kun suksi ei luista! en vaan osaa kirjottaa oikein!!) :LOL: :LOL:

kai te nyt selvän saatte kuitenkin mitä yritin tuossa sönköttää..

Moi!

Toivottavasti tänne kuiteskin mahtuu tämmöset "vähemmän" aktiiviset kirjoittajatkin...Ite kyllä säännöllisesti siis joka päivä luen nää mutta aika harvoin ite tulee kirjotettua kun nuo 3 tenavaa riehuu jaloissa :kieh:

Mutta mukana ois kiva pysyä. On kiva lukea muista samassa tilassa olevista =)

Maanantaina eka neuvola jota ihan rauhallisella mielin ootan ku ne sydänäänetkin kuulu viime maanantaina kun kuunneltiin esikoisen neuvolakäynnillä =) Eka ultra jännää sitäkin enemmän,mutta siihen vielä aikaa, se vasta kesäkuun 12pvä..

Nyt jumpalle...

Maikka +nelonen 10+4

Kiitti nyt tosiaankin kommaamisesta MULLE :D Kylläpä tuntui hyvältä, hih.

Minäkin muistan täältä erityisesti Shamandalien, mauahtavan, chrissyn ja eliisan (muistin :'( ) ja säntsenin. Ja joukkoanteeksipyyntönä kun en muista ikinä kommentoida mitään, jauhan vaan omaani.

Miehen kanssa yritettiin tos nukkua päikkäreitä mutta sehän menikin raksutteluksi koko touhu :heart: Ei kyllä haitannut yhtään.

Aattelin kertoa ensi viikolla töissä jos huominen np-ultra menee hyvin. Saako sen np-lukeman siis tietä heti? Et siis kaikki on kunnossa? Mun on pakko pian kertoa töissä kun en jaksa enää nostella, ottaa niin selkään. Ja masu alkaa näkyä ja oon huomannu et kävelenkin ihan selkä notkolla. En vain tiedä miten kertoisin osastopäällikölle. Vinkkejä??

Mötkylä jatkaa
Mauahtava: kyselit oksuttelusta, ni yritin lopettaa inkiväärit mut parina päivänä kun lensi yrjö, päätin hankkia niitä uuden pakkauksen. Mies sanoi että jos ei kaikkia tuu käytettyä niin pitää sit tehdä toinen muksu perään etteivät happane kaappiin :D

Tarkottikohan Buberry minua yhtenä noista jotka pinoon tuli mutta harvakseen kirjottelee :ashamed: Sorry kaikki mutta mä olen ollut aivan tajuttoman väsnyt tän alkuraskauden. Iltasin oon 9 nukkumassa. Töissä käyn lukemassa teidän jutut mutta sitten kun olen saanut kaikki luettua niin kahvotauko onkin ohi ja työt kutsuu. No jospa tämä väsymys nyt vähenee niin jaksan enemmän osallistua keskusteluun.

Halit ja suuret osanotot vauvansa menettäneille :hug: Minua niin pelottaa että liityn teidän joukkoon...

Mäkin muuten joudun sokerirasitukseen. BMI on 27 ja se on vissiin just se raja että pitää mennä testiin. Muistinko terkan puheista oikein että se oli joskus 20 viikon paikkeilla?

Joku kyseli maksan syömisestä. Ite en syö maksaa ikinä, en tykkää. Mutta muistan kaverin syöneen muutaman kerran ihan maksapihvejä raskauden aikana. Et kai maksalaatikkoa voi joskus ottaa mutta eriasia jos sitä tekee mieli joka päivä.

Ootteko muuten ollu kuinka tarkkoja kiellettyjen ruokien suhteen. Mä en niin kauheesti siitä ota paineita. Esim. töissä palaverissa oli tarjolla leipiä jossa oli valkohome juustoa päällä, luultavasti pästöroimaton, niin kyllä vedin sen innolla ääntä kohti. Salmiakkia syön pari kappaletta päivässä. Töissä on yksi namipussi, josta pakko välillä nappasta salmiakki.

Moni on jo oman vauva nähny ultrassa tai kuullut sydänäänet. Onnea tuhannesti :flower: Me odotetaan kuin kuuta nousevaa np ultraa joka on 5.6

Nyt tyttö vaatii mua seuraksi joten eipä muuta.

ummali ja "Ronja ryövärin tytär" 3v sekä tiikeri rv 11+0

Joo Burberry, tiedän että tiedät. Oli vaan ihan pakko ku vahingos huomasin kirjoitusvirheesi :D

Mötkylä: Joo ne heti ultrailun jälkeen siinä sit kertoo sen niskapoimuturvotus mitan ja sit mulla ainaki kertoi senki et läpäisikö seulan se verestä tehty tutkimus. Ja tuohon pomolle kertomishommaan en osaa kommata muuta kun ihan jos vaan kerrot että nyt on silleen että teidän perhe kasvaa joulun aikoihin. Mitäpä sitä kiertelemään. Tsemppiä huomiseen ultraan, muistinko oikein että huomenna se on??

Niin ja Siihen viel ehdottomasti haluan kommailla et totta hel.vetis mukaan mahtuu sellaisiakin jotka ei joka päivä kirjoittele, tuos aiemmin oli oikeestaan puhe sellaisista jotka pinoon ovat ilmottautuneet ja sen jälkeen kadonneet. Ite oon nyt ollu aikas aktiivinen kirjoittelija kun tytön leikkipaikka on tietokonehuoneessa/tulevassa neidin omas kämpäs ja saa samalla hienosti leikittyä ja oltua koneella, vaihtelevalla menestyksellä.. :whistle:

Ja nyt tartee alkaa muunmoisiin iltapuuhiin.. heihei!!

Terppari
Onnea tasapuolisesti hienoista elonmerkeistä kaikille niitä saaneille, oli ne sitten ultran muodossa tai sydänäänten :hug: . Meitä alkaa olla niin iso joukko ja suurimmalla osalla jompainen kumpainen tutkimus ajankohtainen, että olen aivan pyörällä päästäni kuka milloinkin missäkin kävi (vaikka siis juuri ennen luen pinon läpi) :snotty: Sama pää kesät talvet! Mutta ihana saada hyviä uutisia!

Meillä on np -ultra aamulla! Ja sen perään neuvolalääkäri verikokeineen päivineen. Oon siinä onnellisessa asemassa, että saan kuunnella töissä sydänääniä vaikka päivittäin, mutta ultrat on tietysti extraa. :heart: Meillä on huomenna melkoinen hulinapäivä, mutta kertoilen kuulumiset sitten lauantaina viimeistään.

Eliisalle oikein paljon jaksamisia :'(

Väsyttää, väsyttää ja väsyttää. Sitä myöden särkee myös päätä. Ajattelin jutustella miehen kanssa tänään josko ottaisi enemmän vastuulleen näitä kotihommia tässä vaiheessa, kun olen niin uupunut. Tätä vaihetta kun ei kestä kauaa enää kuitenkaan (onneksi). Väsymys kaataa petiin ajoissa eikä oikein jaksa tännekään kirjoitella kuulumisiaan. Mutta yritän tsempata minäkin.

Oikein mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille!

-Terppari 11+4

Heips täältäkin pitkästä aikaan!

Ensiksikin Eliisalle pahoittelut! :'(

Elikkäs, mullakin on tää kirjoittelu jäänyt tosi vähälle, kun ei tosiaan mitään tapahdu. Oon ollut vaan ihan järjettömän väsynyt ja oksentanut päivittäin kuukauden ajan! Ei jaksais aina vaan valittaa, joten olen tyytynyt lukemaan teidän muiden tilannetta. Ja usein käy niin ku monilla muillakin, että sit kun on saanut luettua kaikki teksit, ei muista enää mistään mitään ja inspiraatiota ei enää omiin juttuihin ole.. :p

Mutta nytpä alkaa tuntuu, että aurinko porottelee tähänkin risukasaan! =) Tämä viikko ollut melkolailla jo parempi. (Joskin aiheuttaa heti huolta mielessäni, että onkos kaikki hyvin kun ei tarvikkaan oksentaa...) Ehkä tää olotila sit tosiaan on vaan paranemaan päin.

Mutta nyt tämä akka lähtis koisaamaan, ku tuli tehtyä piitkää lenkki hauvan kanssa ja meitä molempia väsyttää jo nyt! =)

Minky ja Lilja 10+1

Iltaa :)

Ensinnäkin, Eliisalle todella paljon voimia :hug: On se niin kurjaa, kun aina vain joukosta joku tippuu :'(

Burberry ja Mauahtavaa kiva kun muistitte mutkin :) Jotenkin oon koko ajan ajatellut, että mua tuskin täällä kukaan muistaa, kun on kuitenkin teitä jotka kirjoittelette paljon enemmän. Mutta mukava kuulla! Mulle on jäänyt enimmäkseen mieleen TE molemmat, sätseeni, shamandalie, tuitsu, papana03, mötkylä joka oli aluksi haaveilija ja Asrai joka aluksi piilotteli puskissa :) kyllä mulle muitakin on jäänyt mieleen, mutta nämä päällimmäisenä ainakin.

Voi että, tiettekö, munkin on tehnyt jo muutaman viikon mieli makaroonilaatikkoa :D Mikä ihmeen raskausruoka se on? Onneksi sitä oli yksi päivä koulussa ruokana (jota siis söin kasvisversiona, kun edelleen YRITÄN pysytellä kasvissyöjänä.. Huonoin tuloksin.... :ashamed: ) Mun tekee enimmäkseen kunnon ruokaa mieli, ei hirveesti mitään roskamössöä. Tänään käytiin kaverin kans Rollssis syömässä, ja muutaman puraisun söin hampparista ja muutaman ranskiksen ja siihen se sitten jäi :x Hyi että...

Miten muuten, mua on mietityttänyt, että voiko raskaana käydä ihan normaalisti uimahallissa ? Oon nyt pari kertaa käynyt, tänään viimeksi, ja pelottaa vähän et jos sieltä saa jonku pöpön tai vastaavaa..

En oo muutes hirveesti nyt kirjotellut taas kun loppuhulinat koulussa ja kamala väsy joka päivä, ja parina iltana viikossa töitä(tänäänkin oli, tossa puolituntia sitten tulin kotiin). Ihan poikkinaiselta kyllä tuntuu oikeastaan joka päivä :/

Ihanaa, viikon päästä mä oon sitten valmistunut!! On sitä odotettukin, ja vähän pelätty, että jos en valmistukkaan ajallaan.. Mutta onneksi asiat on mallillaan että kyllä mä taidan sen päättötodistuksen saada, jess!

Nyt tuntuu, että asiaa riittäis vaikka millämitalla.. Noh, ehkä mä annan itteni nyt kirjottaa niin paljon kun siltä tuntuu, pahoittelen :)

Oltiin eilen illalla luokan kanssa syömässä ravintolas, oli kyllä mukavaa. Muut tilaili siideriä ja viiniä ruuan kanssa ja lopuksi drinkkejä, hyi että ku oli kamala haju siideristä koko ajan ilmassa :x Ikinä en oo noin hyvin haistanut jos jollakin on lähellä kupissa sitä.. Yööh. Mutta ruoka oli tosi hyvää ja täyteen tuli ihan kivasti! Tänä aamuna oli ihan niinkuin tosi kova krapula (vaikkei mulla ikinä oo semmosta ollut oikeestaan, niin veikkaan et tolta se tuntuis), oli ihan kamala olo! Varmaan sen takia kun valvoi vähän myöhempään kun nykyään yleensä.

Öh, nyt mä taidan kuitenkin lopetella, alkaa silmät oleen jo aika väsyneet ja suihkuunkin pitäis vielä jaksaa.. Mukavaa illan jatkoa tai siis hyvää yötä kaikille :)

papunen tänään öööh 11+4 :heart:

Käynpäs kaivelemassa taas omaa napaani täällä :LOL: Sitähän minäkin pääsääntöisesti harrastan enkä pahemmin kommentoi kenellekkään mitään. Saapahan jollekin kertoilla jos joku jaksaa lukea. Oishan sitä monellekin monesti sanottavaa, mutta oon sen verran laiska etten jaksa kirjotella muistiin niin eipä sitä enää muista ku alkaa kirjottaan että mitä sitä pitikään sanoman.

Niin sitähän minä tulin kertoileen, että profiilissa köllii tuo meitin mussukka! jos haluatte kurkistaa. =)

Tänään tuli kerrottua mammalle ja veli pojalle, kovastihan nuo oli yllättyneitä!

"Snoukku" 12+6

Pakko oli vielä tulla kommentoimaan, kun ihan unohtui... Siis ihania nuppujenne kuvia teillä profiileissa!! :heart: Anteeksi, en nyt muista ketkä kaikki oli niitä kuvia laittanut, ainakin SnowTiger :)

Mäkin sitten ensi keskiviikon np-ultran jälkeen laitan (jos/kun kaikki on siellä hyvin....) meijän omasta kuvasen kans näkyville :)

Nyt öitä!

Hei!

Kylläpäs oli paljon luettavaa... ikävää kun puheenaiheet oli ohi olennaisen. Tai ainakin ajattelen, että tänne olisi tervetullut ilman suuria paikallolo sitoomuksia. Noh, eiköhän palstalla ala ennen joulua olla vilkkaampaa! =)

Onnittelut kaikille teilla ultrassa käyneille, todistusaineistoanne oli mukavaa katsella myös kuvista. Minulla on vielä reilu viikko aikaa jännittää että mitä sielä massussa oikein tapahtuu. Sydänäänet kuului vk 10+0.

Tähän asti olen kuulunut tähän terveellisen ruuan himoitsia joukkoon, mutta tänään alkoi ihme himot jylläämään. Pistelin hyvällä ruokahalulla kebabit poskeen. Kauhukseni ajattelin, että jospas tästä ei tulisi mikään erityinen "pakko saada" ruokavalio. Hohhoijaa, sillon niitä kiloja vasta alkaa tullakkin. Painoa on tullut nyt pari kiloa.

Unirytmi on ihan sekaisin. Kun päivän puurtaa töissä on illalla ihan sippi. Pakko nukkua päikkärit ja jos ne venähtää liian pitkiksi niin sitten saa tuijotella kirjaa pikkutunneille saakka. Nyt pitää lähteä kokeilemaan, saisko tänä yönä nukuttua sikeästi. Vielä vikko pitäs töissä jaksaa kevät kiireitä, sitten alkaa loma!

Ps. pian tuosta makaroonilaatikosta tulee hitti kun sitä niin kovin mainostetaan, tulee vesi kielelle kun lueskelee kehuja :LOL:

pahoittelut kaikille suru uutisia saaneille. :hug:

onnittelut sydän äänistä ja ultrasta niille joilla oli kuulumisia :heart:

sori on vähän väsy olo. mietin tänään ku nuokuin työaikana, että miten tätä kestää mulla lääkäri vasta 7.6. ja silloin katotaan paljon se hb on silloin. maanantaina oli 87, enkä kyllä jaksa uskoa et se pelkällä ruoka valiolla nousee kovin äkkiä. väsy on kaatava. tällä viikolla havahduin töissä, kun olin torkahtanut.

mauahtavaa sain sitä mehua mitä suosittelit. olipas aika pahanmakuista. mut kaikki keinot täytyy kokeilla. miksi sitä rautaa ei saa syödä näin alussa?

meillä vanhin tietää vauvasta. ja oli aivan tohkeissaan ku pääsee auttaan. kyseessä kuitenkin jo teini.

mut nyt on pakko panna pää tyynyyn.

lilleriina ja tonttu-ukko 9+5

hei mähän pääsen kohta kymppi sakkiin :LOL:

heissan,,
hassua kun on se niin että kaikki haluaa että ois jääny ees jonku mieleen. kukapa ei haluais.. ei minuakaan kukaan muistanut. :'( muistaako kukaan kun tulin ensin tänne nimellä pipari en voinut reksteröityä ku se oli käytössä.heh no jokatapauksessa tänne on silti kiva kirjottaa vaikken kenenkään mieleen jääkkään. ummalin muistan muuten siitä kun ehdotit sitä kerhon perustamista, ja sit hävisit jonnekki ja lilleriina sen perusti, mutta et ole tullu sinne kerhoon kuitenkaan.. noh aika hiljasta siellä kyllä onkin. meitä on vaan 7 jäsentä.

tein muuten tänään sitä makarooni laatikkoa, laitoin sinne sekaan purjosipulia,makeaa maissia,paprikaa,tuorejuustoa ja paaljon mausteita.. nam että oli hyvää
:p

mulla on muuten maha kasvanut ihan älyttömästi parin päivän sisällä.. jos vedän mahan sisälle, niin silti jää kumpu, kun ennen tuli kuoppa.. ihanaa kun masu alkaa kasvamaan, seuraava etappiodotus nyt kun ultra on ohi,, on vauvan potkut.

Myöhäisiltaa!

Täällä kukun vielä koneen ääressä ja ajattelin mennä vielä saunassakin käymään tälle iltaa. Nukuin kun tulin töistä kotiin ja nyt sitten taas jaksaa valvoa. Tää on tyhmää kyllä! Tänään olin niin poikki töissä, ettei mistään meinannut tulla mitään, ja melkein jo oli itku kurkussa, kun niin väsytti. Onneksi huomenna on perjantai jameillä on töistä virkistyspäivä.Pääsee pois toimistosta ja toivottavasti virkistyy. :D B)

Tänne on tullut kovasti tekstiä. Minä olen kyllä ahkerasti mukana ja kuten akaisemmin kerroinkin jo, niin melkeinpä liiankin innokas nettailija. Täältä kuitenkin saa parhaan vertaistuen ja tiedon asioista, tietää ettei tuntemukset ole outoja. Täytyy sanoa, että kun näppyasioitani valitin, niin tuntui niiiiiiin hyvältä kun sain kommenteja valituksiini ja totesin, että iho-ongelmatkin kuuluvat asiaan. Ihan oikeasti oli melkein vesi silmäkulmassa kun ensimmäinen kommentoi (pi pa re) jotakin ihoasioihin. Ihan totta! Kyllä tässä aika herkkänä ollaan. :D Suskilta tuli vertaistukea, Scamandalielta hyviä ohjeita ihonhoitoon ja ainakin (saattoipa olla muitakin) Riinuska81, Tuitsu ja Asrai puhuivat myös iho-ongelmista. Kommentit tuntuivat hyvälle ja erityisesti humoristinen "pussi päähän"-ohje jäi mieleen! Jep.

Schamandalie meillä on sama ultra-päivä 1.6--> viikko vielä!!!

Pahoittelut kaikille, jotka ovat joutuneet pettymään tämän raskauden suhteen. Ei oikein ole sanoja,mutta ymmärrän täydellisesti. Samassa veneessä ollaan oltu ja kukaan ei voi olla asukistaan ihan varma. Epävarmuutta täytyy vaan tässä yrittää sietää ja toivoa parasta. Parasta mahdollista myös teille jatkoon!

Olen tällä palstalla lueskellut ketjuja ja miettinyt mielessäni, että kuinka mukava henki meillä tässä ketjussa on. Kaikki kukat saavat kukkia.
:D :D Minusta on myös mukavaa, että täällä on mukana paljon ihmisiä. Itse kuulun näihin harvakseltaan kirjoittajiin, mutta aktiivinen seurailija olen ja itsestä tuntuu, että olen hyvin jutuissa mukana. Jotkut varmasti käyvät lukemassa palstaa harvemmin, mutta mielestäni heilläkin on paikkansa täällä. Kaikki taaplaavat tyylillään ja varmasti täältä saa jokainen irti jotakin, vaikka vain harvemminkin vierailemalla ja lueskelemalla.

Hienoja ultrakuvia teillä! Onnittelut asukeista! Pakko kommentoida, että SnowTigerin masukuva jäi mieleen, kun minusta se oli niin selkeä! Kaikki toki upeita todisteita siitä, että elämää masuissa on! Minusta sydänäänten kuuleminen oli itselle niin ihana ja samalla hassu todiste, että oikeasti vatsanahkani alla kasvaa lapsi. =)

Painoasioista sen verran, että mulla on noussut paino noin 3kg siitä kun tulin raskaaksi ensimmäiseen neuvolakäyntiin joka oli rv 9:llä.Itseä hiukan harmitti, mutta neuvolantäti oli mahtava kun sanoi minulle, ettei kannata painoa murehtia nyt. Rauhoituin siitä kovasti. Olen syönyt koko ajan siihen kuvotusoloon, koska syöminen on auttanut niin ettei ole tarvinnut oksentaa, vaikka lähellä onkin ollut. Kuvotus oli kyllä aivan alussa melkoista. Viikoilla 9-10 on pahoinvointi jo hieman hellittänyt.

Mutta, nyt lopetan tämän romaanin kirjoittamisen ja menen vielä pikasaunaan ja nopeasti nukkumaan, että jaksan huomenna virkistyä virkistyspäivillä. B)

Öitä kamut! :heart:

Hassuhöpö78 rv 11+1

Yhteistyössä