Iltaa
Ensinnäkin,
Eliisalle todella paljon voimia :hug: On se niin kurjaa, kun aina vain joukosta joku tippuu :'(
Burberry ja
Mauahtavaa kiva kun muistitte mutkin
Jotenkin oon koko ajan ajatellut, että mua tuskin täällä kukaan muistaa, kun on kuitenkin teitä jotka kirjoittelette paljon enemmän. Mutta mukava kuulla! Mulle on jäänyt enimmäkseen mieleen TE molemmat, sätseeni, shamandalie, tuitsu, papana03, mötkylä joka oli aluksi haaveilija ja Asrai joka aluksi piilotteli puskissa
kyllä mulle muitakin on jäänyt mieleen, mutta nämä päällimmäisenä ainakin.
Voi että, tiettekö, munkin on tehnyt jo muutaman viikon mieli
makaroonilaatikkoa Mikä ihmeen raskausruoka se on? Onneksi sitä oli yksi päivä koulussa ruokana (jota siis söin kasvisversiona, kun edelleen YRITÄN pysytellä kasvissyöjänä.. Huonoin tuloksin.... :ashamed: ) Mun tekee enimmäkseen kunnon ruokaa mieli, ei hirveesti mitään roskamössöä. Tänään käytiin kaverin kans Rollssis syömässä, ja muutaman puraisun söin hampparista ja muutaman ranskiksen ja siihen se sitten jäi :x Hyi että...
Miten muuten, mua on mietityttänyt, että voiko raskaana käydä ihan normaalisti
uimahallissa ? Oon nyt pari kertaa käynyt, tänään viimeksi, ja pelottaa vähän et jos sieltä saa jonku pöpön tai vastaavaa..
En oo muutes hirveesti nyt kirjotellut taas kun loppuhulinat koulussa ja kamala väsy joka päivä, ja parina iltana viikossa töitä(tänäänkin oli, tossa puolituntia sitten tulin kotiin). Ihan poikkinaiselta kyllä tuntuu oikeastaan joka päivä :/
Ihanaa, viikon päästä mä oon sitten valmistunut!! On sitä odotettukin, ja vähän pelätty, että jos en valmistukkaan ajallaan.. Mutta onneksi asiat on mallillaan että kyllä mä taidan sen päättötodistuksen saada, jess!
Nyt tuntuu, että asiaa riittäis vaikka millämitalla.. Noh, ehkä mä annan itteni nyt kirjottaa niin paljon kun siltä tuntuu, pahoittelen
Oltiin eilen illalla luokan kanssa syömässä ravintolas, oli kyllä mukavaa. Muut tilaili siideriä ja viiniä ruuan kanssa ja lopuksi drinkkejä, hyi että ku oli kamala haju siideristä koko ajan ilmassa :x Ikinä en oo noin hyvin haistanut jos jollakin on lähellä kupissa sitä.. Yööh. Mutta ruoka oli tosi hyvää ja täyteen tuli ihan kivasti! Tänä aamuna oli ihan niinkuin tosi kova krapula (vaikkei mulla ikinä oo semmosta ollut oikeestaan, niin veikkaan et tolta se tuntuis), oli ihan kamala olo! Varmaan sen takia kun valvoi vähän myöhempään kun nykyään yleensä.
Öh, nyt mä taidan kuitenkin lopetella, alkaa silmät oleen jo aika väsyneet ja suihkuunkin pitäis vielä jaksaa.. Mukavaa illan jatkoa tai siis hyvää yötä kaikille
papunen tänään öööh 11+4 :heart: