**Joulun odottajat** TOUKOKUU

Onpa kiva kuulla, tai kiva ja kiva, mut onneks en oo ainut, jota iho vaivaa. Murkkuiässä mulla oli muutamia finnejä silloin tällöin. Sitten söin 7 vuotta pillereitä ja heti niiden lopetuksen jälkeen alkoikin tämä raskaus. Hormonit siis varmasti ihan sekaisin. Olen taistellut monta vuotta kuivan, herkän, atooppisen ihon kanssa ja nyt iho on pamahtanut ihan päin vastaiseksi. Finnejä pukkaa naamaan ja selkään sekä rintakehään. Ikävimpiä ovat hiusten seassa päälaessa olevat finnit. Kaikki ihonhoitotuotteet on menny uusiks, mutta ainakaan vielä ihon peseminen kahdesti päivässä ja kuorinta kerran viikossa ei tunnu auttavan. Myös hiukset tuntuvat rasvoittuvan käsittämätöntä vauhtia. Ennen riitti pitkien hiusten pesu 2-3 kertaa viikossa, mutta nyt hiukset tuntuvat jo aamulla rasvaisille, jos olen ne illalla pessyt. Toivottavasti nuo hormoonit normalisoituis tuossa ennen pitkää, ärsyttää tollainen jatkuva peseminen :kieh:

Onnea muuten kaikille mukavista ultrakuulumisista ja kivoista kuvista :) Pitää yrittää kotona jos osaisin laittaa tuon viikolla 9+4 otetun kuvan profiiliini. Ensi viikolla menenkin sitten uudelleen nt-ultraan, jospa silloin olisi jo viikkoja riittävästi kasassa.

Nyt töistä kotiin ja syömään =)
 
Nonni, pitkän tahkoomisen jälkeen ilomottaudun joukkoonne, eli plussailin kolmisen viikkoa sitten. Ensmäistä ootan ja yksikseni, 26 vee oon ja sairaalana NKL. TH sekotti mut kun puhu viime viikolla neuvolassa LA:n olevan 2.1, ja oli kirjottanu äitiyskorttiin että 9.1. Mutta omien laskujen mukaan LA on 26.12 ja nytse terkkariki myös sen :) Hitto kun avauduin....
Mutta siis viikkoja 9+0. Oon ollu plussailun jälkeen sairaslomalla, mä oksennan kaiken ulos mitä suuhun laitan poikkeus ne harvat hyvätpäivät kun limu pysyy sisällä. Toivon että tää hellittäs ees joskus. Tammikuisissa käskivät tarkistaa viikot uudelleen, toivottavasti tänne olen tervetullut :)

Maija ja rääpäle rv 9+0
 
Mies tulee hakemaan kohta töistä, ihanaa enää huominen työpäivä ja perjantaina pidän oman lomapäivän B)

Tervetuloa mukaan Maija80! Täällä on kivaa porukkaa :heart:

Shamandalie, noista hankinnoista: on se ihan kiva, että on tosiaan ihka eka tuloillaan, niin "saa" hankkia kaikenlaista :D Ainoa vaan, että rahatilanne ei ole mikään hirmu hyvä ja toisaalta tilaakin meillä on toistaiseksi vähän (ostetaan oma lipasto vauvanvaatteille joskus kesällä). Vaatteita ostetaan varmaan aika paljon kirppikseltä, ja jonkin verran saadaan miehen siskolta ja mun sisarusten lapsilta pieneksi jääneitä. Yhdistelmät ostetaan uutena ja tosiaan noita matkarattaita mennään tänään kattelemaan... alkaa muuten konkretisoitua tämä raskaus näiden hankintojenkin myötä :heart:

Mä en taaskaan muista, mihin muuhun mun piti jotain kommentoida... harmi, kun täällä ei näy tätä viestiä kirjoittaessa esim. viimeisen sivun viestin tuossa alla, niinkuin joillakin foorumeilla. :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 16:07 Asrai kirjoitti:
Shamandalie, noista hankinnoista: on se ihan kiva, että on tosiaan ihka eka tuloillaan, niin "saa" hankkia kaikenlaista :D Ainoa vaan, että rahatilanne ei ole mikään hirmu hyvä ja toisaalta tilaakin meillä on toistaiseksi vähän (ostetaan oma lipasto vauvanvaatteille joskus kesällä). Vaatteita ostetaan varmaan aika paljon kirppikseltä, ja jonkin verran saadaan miehen siskolta ja mun sisarusten lapsilta pieneksi jääneitä. Yhdistelmät ostetaan uutena ja tosiaan noita matkarattaita mennään tänään kattelemaan... alkaa muuten konkretisoitua tämä raskaus näiden hankintojenkin myötä :heart:
Mä odotan innolla kanssa tavaroiden hankkimista =) . Eihän sitä rahaa tietenkään koskaan ole liikaa, mutta jos yrittäis nyt vauvelia varten pistää vähän sukanvarteen. Ja eikös susta Asrai tullut lääkäri - edessä siis taloudellisestikin varsin valoisa tulevaisuus :saint: .
Jostain syystä nyt kun on esikko kyseessä, niin en edes toivoisi, että kovin monet ihmiset tarjoaisivat käytettyä tavaraa, koska haluaisin valkata itselleni mieluisat vaunut ja muut... Ne samat menee sitten seuraavillakin lapsukaisilla :) . Hoitopöydät ja sellaiset voisin kyllä mieluusti huutaa vaikka huuto.netistä tai hakea kirppikseltä, mutta noissa tekstiileissä olen vähän tarkempi :whistle: .

Tervetuloa joukkoon Maija80 :flower: . Täällä tosiaan on huippuporukkaa =) ! Vähän liikaakin aiheuttaa riippuvuutta tämä foorumi ;) .

Kiitos Asrai ja Shamandalie "myötäelämisestä" pahoinvointini hellittäessä (ainakin toistaiseksi) :heart: !
 
Täällä kanssa yksi näppylänaama ilmottautuu!
Iho ei nyt suoranaisesti kuki, mutta pientä röhelöä ja rasvaa pukkaa. Sama juttu selässä ja rintakehässä.
Tosi kivaa. Oon yrittäny pestä ja rasvata, mutta en sitten hehkene ollenkaan.Tuttuni, joka on kosmetologi sanoi että kannattaa välttää ylihoitamista koska iho käy "kierroksilla" ja jatkuva kuoriminen ja naamiot saattaa vaan kiihdyttää rasvantuotantoa.

Kukas ehdotti pussia päähän, se lienee paras vaihtoento...
Onneksi tulee kesä ja aurinko pääsee sitten kuivattamaan ylimääräiset hörsöt.

Mulla on huomennna lääkäri neuvola ja oikeen jännittää saadaaanko sydänääniä kuuluviin. Viimeksi ei saatu 9+ ja nyt on sitten 12+ ja oon oikeen ettiny tietoa netistä että voiko kaikki olla hyvin jos ei näillä viikoilla kuulu. Pelottaa ihan järjettömästi. Nsikapoimun jälkeen yritän relata. Pelkään vaan niin kauheesti että Napa kuolee...
Suorastaan fanaattisesti. Kaikkeen aina sanonkin että jos menee hyvin ja jos tää syntyy...
;iten sitä voikin olla näin pelokas.

Pahoittelut vauvan menettäneille, toivottavasti kukaan ei saa enään huonoja uutisia.

Onnea pi pa relle ihanasta löydöksestä. Mäkin laitan kuvan sitten profiiliin JOs ja kun Napa löytyy edelleen eläväisenä.

Sätseeni on palannut jo melkeen elävien kirjoihin, onnea siitä!

Nythän meillä alkaa olla jännät ajat täällä kun kaikki rupee käymään ultrissa.Kaikille sitten pavut profiiliin että päästään kurkkimaan muidenkin jälkikasvua!

Ite en oo vielä mitään tavaroita katellut, pessimisti kun olen, mutta lomallani joka alkaa siis heinäkuussä (HURRAAAAA!) aijon ruveta pikkuisen kattelemaan tommoisia isompi, pinnistä, vaunuja ja toi huone mikä meillä on "romuvarastona" saa luvan ruveta tyhjentymään.
Aattelin maalata sen liilaksi. Sopii tytölle ja pojalle! :D

Painun katsomaan Emmerdale, Diane ja Jack menee naimisiin!

Tui ja Napa 12+

Nyt sitten alkoi neljäs kk!
 
Heips taas pitkästä aikaa :wave:

Kirjottelin tänne viimeksi melkein kolme viikkoa sitten... :whistle: Mutta olen kyllä viestejänne ahkerasti lukenut lähes päivittäin!
Kärsin pahoista alavatsakivuista viime viestin kirjoituksen aikoihin ja jouduin niiden takia muutamaksi päiväksi sairauslomallekkin. Kivut katosivat ilman hoitoa ja sen jälkeen niitä ei ole onneksi tuntunutkaan =)
Olo on väsymystä, ajoittaista kuvotusta, jatkuvaa nälkää ja rintojen arkuutta lukuun ottamatta täysin normaali.
Viikolla 6+5 kävin yksityisellä ultrassa ja siellä näkyi syke + 4mm kokoinen tyyppi. Lääkärin mukaan koko vastasi viikkoja 6+1, mutta laskettua aikaa ei vielä tämän perusteella lähdetty muuttamaan.
Ultra maksoi Kelan korvauksen jälkeen noin 65 e, ja oli kyllä koko rahan arvoinen kokemus! Edellinen raskaus kun oli nähtävästi tuulimuna ja km tapahtui rv 8+6, niin sykkeen näkeminen (vaikkakin näin raskauden alussa), antoi uskoa että voimme vielä oman vauvan saada :)
Nyt olen menossa huomenna ultraan rv 9+0 ja jännittää aivan kauheasti!!
Töissä kaikki tietävät raskaudestani, mutta olen nyt kesälomalla ja suoritan samalla työssäoppimista sairaalassa opiskeluuni kuuluen.
En ollut kertonut siellä kenellekkään, kun raskaus on vielä näin alkussakin. Tänään sitten jouduinkin yllättäen kertomaan, koska sinne tuli aamupäivällä työmiehet muurahaisia myrkyttämään ja se on vaaraksi raskaana oleville. Sopertelin ohjaajalleni että taisipa tulla lyhyt työvuoro, kun joudunkin näköjään jo nyt kotiin.... Ohjaajalla kesti hetken tajuta, mutta hän oli täysin samaa mieltä ja toivotteli hyvää vointia MEILLE molemmille =)

Onko teillä noussut paino näin alkuraskaudessa?
Minulla neuvolan tätyli saa varmaan sydärin kun sinne seuraavalla kerralla menen... Painoa on tullut jo noin 3kg ja suunta on vahvasti ylös päin! Väsymys on vähentänyt lenkkeilyä ja paha olo vaanii heti vatsalaukun tyhjentyessä ja tässä siis tulos :/ Olen syönyt pääasiassa kunnollista ja terveellistä ruokaa, mutta usein ja välillä aika paljon...

Terv. Nettu rv 8+6
 
MOIKKELISTA!

SHAMANDALIE: Kun kerroit OVIS-testillä varmistaneesi raskauden..niin käykö se? Siis tyhmä ehkä minä, mutta miten se ovis voi näyttää raskauden? Eli jos ovistikkuun tulee kaks viivaa..ni ei kai sitä ovista enää pitäs olla..vai vai..miten tän nyt ymmärsin? (kun mulla meinaa ovistikkuja tallella mut ei raskaus, niin ajattelin et voiko niillä nytkin sit testailla.. ;) )

NETTU: Äläpä huoli painosta! Tai huolestutaan yhdessä sitten, mullakin nyt tullut n. 2-3 kiloa jo vaikka viikkoja 10+2. siis tosi kypsää..turvonnut olo ja lihava! EI meinaa housut mahtua ja makkarat tursuaa, vaikken myönnä koko ajan herkutelleeni..mut näköjään se vähempikin riittää;)
ootan sitä "kunnon" vauvamahaa..pinkeää palloa, sellasen tahtoo! =)

Ihanaa että teilläkin finnit kukoistaa, no ei kai mutta en siis ole yksin=) Mulla kans olkapäät ja naama KAMALA! JOE BLASCO ei meinaa kyetä auttamaan enää vaikka on tähän asti antanut mulle täydellisen ihon..

Jämppää, oireita ei tänään minkäänlaisia (paitsi pieni v. tutus) joten enköhän jo hermoile..äh! Ensi tiistaina totuus laukeaa. PELOTTAA! ?
(ULTRA)

mullakin makaronilaatikko uunissa (tai siis mies teki ja sano et ota pois kun se käy asioilla) niin taidanpa mennä ottamaan! On kuulemma hänen ikiensimmäisensä makaronlaatikko! Täytyypä mennä maistelemaan..;)

:hug: koko poppoolle! Ootte loististyyppejä.

katherine ja päivänsäde 10+2
 
MM-
Asrai: Labukoita ovat koirani. Itse olen nyt kiinnostunut metsästyskokeista ja
tokosta :)

ON: Sikiön pituus oli, 6,85cm-> 13+4 viikkoa sen mukaan
kallon mitan perusteella taas 12+4. Sikiö vaikutti melko rauhalliselta, pompahteli aina hetken ja sitten lepäili. Sikiö ei välittänyt myöskään kätilön katon koputteluista ja eikä suostunut vaihtaman asentoa. NT mitattiin vatsan päältä, 1,4.
 
Viimeistä kertaa täällä, eli poistun joukosta :'(
sykettä ei löytyny, vastasi viikkoja kaheksan, tuntuu kun mua ois huijattu kuukausi..

Nyt täytyy vaan rutistaa lujaa noita kullannuppuja ja kiittää niistä ja toivottavasti meille vielä kolmas saadaan kun uskaltaa yrittää

Mutta kiitos kaikille tuesta ja juttuseurasta olette ihania ja onnea jatkoon
 
Aivan ensimmäisenä anteeksi omanapaisuuteni kun nyt tässä viestissä hehkutan vain sitä :D

Yksiössä kaikki ookoo, laskettu aika aikaistui ja on nyt 1.12. Jos shamandalie viitsit päivittää?
Turvotusta oli 1,2mm ja pää-perä mitta 6 senttiä ja risat :heart: Sitkee kaveri kun ei vaihtanut asentoa oikein millään, ultraus kesti tosi kauan ennen ku kätilö sai tarvittavat mitat otettua.
Olo helpottunut ja onnellinen.. Nyt alan lukemaan teidän kuulumisianne paremmin kun äsken vaan silmäilin kasan läpi.

Viikkoja kasassa sitten 12+jotain..öö.. 4??
 
Eliisa: Voi ei! Paljon jaksamista sulle ja teille, tosi ikävää. En oikein löydä tarpeeksi lohduttavia sanoja. :hug:

Eliisan kuulumisten jälkeen ei oikein huvita kauheesti omasta navasta kertoa, kun toisille käy tolleen. Mä olin kuiteski tänään lääkärineuvolassa ja kaikki oli ok. Sydämensyke kuului ja kovaahan se hakkasikin. 160 kertaa minuutissa sanoi lääkäri. Kaikki muutenkin ok, painoa ei tullut yhtään, vielä...

Kirjotan joskus paremmalla ajalla lisää. Perjantaina ultra. Iiks.
 
ELIISA80 Suuren suuret pahoittelut :hug: . Kyyneleet tuli poskelle, kun luin uutiset :'( Voimia koko perheelle!

Tervetuloa Maija mukaan =) .

Nettu: Mulle terveydenhoitaja sanoi eka neuvolassa, että joillakin on paino noussut jo ennen ekaa neuvolaa 5-6 kg, että älä huoli =) .

Täälläkin naama kukkii tosi ahkeraan ja välillä oikeasti hävettää olla asiakaspalvelussa töissä, kun tuntuu että kaikki katsovat naamaani :kieh: . Puuteria yms kun ei kauheasti viitsi käyttää, kun ne vaan aiheuttaa sitten lisää näppylöitä... ehkä tuo kesä parantaa naamaan, toivossa on ainakin hyvää elää :).

Kiva, että moni muukin on saanut ihania uutisia ultrista :). Oli se vaan aika mahtava tunne nähdä oma kullannuppu :heart: . Meilläkin kätilö teki tosi kauan työtä ennen kuin sai mitattua turvotukset, toinen olisi vaan halunnut kölliä yhdessä kohdin :LOL: .

Kerroin sitten maanantaina esimiehelleni tulevasta :p . Toimin esimieheni sijaisena eli aina kun hän on poissa niin minä vastaan koko paikasta.. Kyllähän esimieheni oli onnellinen puolestani, mutta pahoitteli sitä, että menettää kuulema mahtavan työntekijän ja sijaisen :p . Kiva kuulla tuollaisia kommentteja esimieheltä =) . Vihjasin myös, että voisin pian tarvita hiukan isommat työvaatteet :LOL: .

Käytiin tänään hiukan shoppailemassa kukkia ja samalla reissulla tajusin, että massuni alkaa jo hiukan näkyä :D . Ei siis ollut takkia päällä, vaan ohut neule niin kylläpä massu kivasti pömpötti.. liekö sitten ollut turvotusta...

Mutta nyt lähden hakemaan ison lasin kylmää vichyä ja sitten saunaan.

:wave:

-Veeruska & Heppu Huoleton 12-
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 17:26 Tuitsu kirjoitti:
Mulla on huomennna lääkäri neuvola ja oikeen jännittää saadaaanko sydänääniä kuuluviin. Viimeksi ei saatu 9+ ja nyt on sitten 12+ ja oon oikeen ettiny tietoa netistä että voiko kaikki olla hyvin jos ei näillä viikoilla kuulu. Pelottaa ihan järjettömästi. Nsikapoimun jälkeen yritän relata. Pelkään vaan niin kauheesti että Napa kuolee...
Suorastaan fanaattisesti. Kaikkeen aina sanonkin että jos menee hyvin ja jos tää syntyy...
;iten sitä voikin olla näin pelokas.


Sätseeni on palannut jo melkeen elävien kirjoihin, onnea siitä!
Kiitos onnitteluista Tuitsu =) ! Tosiaan toinenkin oksennukseton päivä edennyt jo iltaan saakka :) .

Ymmärrän pelkosi tosi hyvin kun itselläkään ne ei vaan katoa mihinkään :ashamed: . Mahdankohan kuitenkaan kyetä lopettamaan pelkäämistä edes niskapoimun jälkeen vaikka olen miehelle ja teille ;) luvannutkin?!?
Miksi se np-ultra pelottaakin niin kauheasti? Miks koko ajan pelottaa, että sieltä tuleekin huonoja uutisia? Pitäis vaan ajatella, että TOTTAKAI kaikki on hyvin.

Onnea Mauahtavaa iloisista ultrauutisista =) :flower: !

Ja Eliisa80 :'( - voi kurjuus! Tuntuu niin pahalta :snotty: . Voimia kovasti ja onnea uuteen yritykseen, sitten kun taas tuntuu siltä :hug: !

Tuitsulle onnea huomiseen neuvolalääkäriin! Ihan varmasti siellä on kaikki hyvin :heart: !<br><br>
 
Voi eliisa80 :'( :hug: . Olen niin pahoillani!

Mulla on alkanut hiipiä pelko, että jos mullakin käy samalla tavalla. Itiö ilmoittelee itsestään aivan liian vähän, enkä haluaisi odotta nt-ultraa viikkokausia. Paino on turvotuksesta huolimatta täysin sama, kuin plussatessa, joten kasvaako tuolla sisuksissa edes mikään :headwall: . Ovistestin viiva on kyllä vahvempi kuin koskaan ennen raskautta, joten jos siihen on uskominen, niin sitten :D .

Mulla kävi samoin kuin en_muista_kenellä_ :ashamed: , että iho meni kamalaan kuntoon pillereiden lopettamisen jälkeen. Puolitoista vuotta kauheata taistelua finnien kanssa (pcos taustalla), mutta nyt on iho parempi kuin aikoihin :) . Jos jaksaisin olla herkuttelematta, viimeisetkin näpyt häipyisivät. Hormoninäppylöitähän nämä aina ovat olleet, eivät sellaisia teinifinnejä. Mutta siis kaulassa, niskassa, päänahassa, kasvoissa, rinnassa, selässä...ja ikää lähes 30 v, eikä koskaan nuorempana ollut mitään iho-ongelmaa :kieh: . Mun kohdalla raskaus on kyllä kaunistanut.

Pitäisiköhän mun alkaa kirjautua, niin pääsisin kurkkimaan kuvianne profiiliin.

tivoli 9+2
 
Onkohan makaroonilaatikko virallinen raskausruoka :p ? Moni tuntuu täällä sitä kokkailleen ja mulla on ollut ihan samat suunnitelmat. Nimenomaan makaroonilaatikkoa tekisi mieli.

Mistäs niitä profiileja pääsee tutkailemaan? Mä en oikein hallitse tätä foorumia ja kerhoon en ole muistanut piipahtaa sitten sinne ilmoittautumiseni :LOL: .
 
Schätzchen taas
Älä huoli - eikös sitä sanota, että raskaus pehmentää aivot ;) . Eli sitä on siis liikkeellä :D .
Mun tekee nyt kans kauheasti mieli makaroonilaatikkoa... :p Kanalla kyllä, kiitos, ei jauhelihalla. NÄLKÄ!!! (koko ajan...)
 
Snoukku pikaisesti
Ihan rätti väsynyt olen np-ultra reissun jälkeen... Matka ei mikään lyhyt ja piti samalla käydä shoppaileen parit housut.

Ultrassa kaikki hyvin. Viikot nyt 12+5 ja laskettu aika 30.11.07 jos joku (muistais vaan kuka se oli )viitsii korjailla etusivulle.
Nt 1,3, pää-perämitta 64,4 mm ja kaikki muukin ihan ok. Aika rauhallinen oli kaveri tällä kertaa, pikkusen kättä heilutteli ja ihan ku ois peukku suussa kuvassa mikä saatiin.

Jännitys ennen ultraa oli kamala kun vatsaakaan ei pahemmin ole moneen päivään nipistellyt eikä oikein muitakaan oireita ole ollut. Mutta onneksi oli pienellä kaikki hyvin.

Nyt nukkumaan, aamulla aikainen herätys!

Hyviä vointeja kaikille! Pahoittelut pikkuisensa menettäneelle!

"Snoukku"
 
Iltoja.

Ja ihan ensiksi monta :hug: Eliisalle. :'( Paljon voimia, ja kun siltä tuntuu niin itke. Se auttaa ainakin sillä kertaa hetkeksi ja aika tekee loput. Mulla tulee vieläkin välillä itku, kun mietin ja laskeskelen minkä ikäinen kakkonen olisi jos olisi päässyt syntymään. Ja vaikka ne vanhemmat lapset on maailman tärkeimpiä, ei se silti tarkoita ettetkö saisi tätä menetystä surra. Paljon voimia. :hug:

Maija80 tervetuloa. Lisään sut listaan, tarkasta että on mennyt tiedot oikein. =)

Oon samoilla linjoilla kuin Schätzchen. Elikkä että uutena vauvalle tekstiilit, paitsi jos on omia sisaruksia. Vauvana meillä ei neidille ollut mitään vanhaa, myöhemmin olen tutuilta ottanut vastaan vaatteita, mutta en kenkiä. :x Ensimmäiset vaunut meillä oli vanhat, oli siis vanhanmalliset kuomurattaat, mut niihin ostettiin uusi kantokassi, joten uudessa se vaavi köllötteli. Ja isäntä meinas silloin hermostua muhun kun putsasin niitä rattaita moneen otteeseen... :ashamed: Vaikka mun mielestä kirpparit on hyvä juttu, ja jokainen saa siellä mun puolesta asioida, niin silti olen ite jotenkin sillä mielellä etten sieltä mitään osta, ainakaan vaatetta. Mä oon kai vaan niin neuroottinen, kun en tiedä millaiselta ihmiseltä on peräisin. Tutulta saadut vaatteet on eri juttu...

Katherine kyseli tolla ovistestillä testaamista... Plussalta täältä luin, että sekin näyttää positiivisen raskaustuloksen ja todennäköisesti näin on koska en usko että olen nyt ovuloimassa. :D Kai siinä sitten erittyy koko ajan sitä LHta, mikä ovistestissä näkyy... En osaa tieteellisesti selittää, mut sen tiiän että kun tikku kävi likikin virtsaa niin ensin tuli se testiviiva ja perässä sitten kontrolliviiva... ;)

Mauahtavaa muutan sun ajan.

Tivoli onnistuitha kurkkaan profiiliin. :D Ei aina voi kaikkea huomata, ei edes joka kerta. :D Ja voi kaiketi laittaa ihan raskauden piikkiin, niinkuin alkavan dementiankin... :whistle: :D

Mulla mahaa turvottaa, no onneksi huomenna on ruoaksi hernekeittoa niin se varmaan auttaa asiaa. Onneks saa olla sitten perjantaina kotona haisemassa. :D :whistle: :ashamed:

Tää lähtee nyt päivittämään listan ja sit nukkuun.

:wave:

Ai niin, pitää viel sanoa et te ootte kaikki ihan ykkösiä! :heart: Paikka, jossa jokainen voi rauhassa, hyvällä omallatunnolla ja muita kyllästyttämättä jauhaa omasta navasta ja sen voinnista. :D B)

*tämä väsynyt nukkuu kohta pystyyn*
 
:ashamed:

Ihan meinas osa unohtua (lunttilapusta huolimatta :headwall: )

Nettu kyseli painon noususta... Mulla on nyt ekasta neuvolasta laskenut paini -1 kg, mutta mulla lähtöpainoa olikin liikaa et sinänsä ei haittaa...

Esikko kukkuu hereillä, ihan väsynyt on ja jos hetken ois hiljaa paikallaan niin nukahtais. :kieh: Olis edes hiljaa niin mä saisin nukuttua... :whistle:
 

Yhteistyössä