Iltoja.
Ja ihan ensiksi monta :hug:
Eliisalle. :'( Paljon voimia, ja kun siltä tuntuu niin itke. Se auttaa ainakin sillä kertaa hetkeksi ja aika tekee loput. Mulla tulee vieläkin välillä itku, kun mietin ja laskeskelen minkä ikäinen kakkonen olisi jos olisi päässyt syntymään. Ja vaikka ne vanhemmat lapset on maailman tärkeimpiä, ei se silti tarkoita ettetkö saisi tätä menetystä surra. Paljon voimia. :hug:
Maija80 tervetuloa. Lisään sut listaan, tarkasta että on mennyt tiedot oikein. =)
Oon samoilla linjoilla kuin
Schätzchen. Elikkä että uutena vauvalle tekstiilit, paitsi jos on omia sisaruksia. Vauvana meillä ei neidille ollut mitään vanhaa, myöhemmin olen tutuilta ottanut vastaan vaatteita, mutta en kenkiä. :x Ensimmäiset vaunut meillä oli vanhat, oli siis vanhanmalliset kuomurattaat, mut niihin ostettiin uusi kantokassi, joten uudessa se vaavi köllötteli. Ja isäntä meinas silloin hermostua muhun kun putsasin niitä rattaita moneen otteeseen... :ashamed: Vaikka mun mielestä kirpparit on hyvä juttu, ja jokainen saa siellä mun puolesta asioida, niin silti olen ite jotenkin sillä mielellä etten sieltä mitään osta, ainakaan vaatetta. Mä oon kai vaan niin neuroottinen, kun en tiedä millaiselta ihmiseltä on peräisin. Tutulta saadut vaatteet on eri juttu...
Katherine kyseli tolla ovistestillä testaamista... Plussalta täältä luin, että sekin näyttää positiivisen raskaustuloksen ja todennäköisesti näin on koska en usko että olen nyt ovuloimassa.
Kai siinä sitten erittyy koko ajan sitä LHta, mikä ovistestissä näkyy... En osaa tieteellisesti selittää, mut sen tiiän että kun tikku kävi likikin virtsaa niin ensin tuli se testiviiva ja perässä sitten kontrolliviiva...
Mauahtavaa muutan sun ajan.
Tivoli onnistuitha kurkkaan profiiliin.
Ei aina voi kaikkea huomata, ei edes joka kerta.
Ja voi kaiketi laittaa ihan raskauden piikkiin, niinkuin alkavan dementiankin...
Mulla mahaa turvottaa, no onneksi huomenna on ruoaksi hernekeittoa niin se varmaan auttaa asiaa. Onneks saa olla sitten perjantaina kotona haisemassa.
:ashamed:
Tää lähtee nyt päivittämään listan ja sit nukkuun.
:wave:
Ai niin, pitää viel sanoa et te ootte kaikki ihan ykkösiä! :heart: Paikka, jossa jokainen voi rauhassa, hyvällä omallatunnolla ja muita kyllästyttämättä jauhaa omasta navasta ja sen voinnista.
B)
*tämä väsynyt nukkuu kohta pystyyn*