Keskiviikkoa kaikille. :wave:
Mulla on täällä jo makaronilaatikko uunissa paistumassa, on sitten valmista kun muut tulee.
oli ihan pakko laittaa siihen joukkoon herne-maissi-paprikaa ja aurajustoa...
:ashamed: Se aurajuusto vaan niin kovaa huuteli eilen kaupassa ettei kehdannut ohi mennä.
:saint:
Tervetuloa
Tiitiäinen. :wave: Lisään sut listaan kun olen tämän saanut kirjoitettua. Tarkista vielä että olen unenpöpperössä laittanut tiedot oikein.
Misse81 kysyi tietääkö pomo töissä... En oo töissä, mut vastaan kuitenkin.
Mun oli koulussa pakko sanoa kahdelle opettajalle... Toinen ohjaa mun päättötyötä, niin saan sitten kesällekin ohjausajan että saisin syksyksi valmiiksi. Ja luokanvalvojalle piti siksi sanoa, että saisin syksyn harjoittelupaikan sellaisesta missä työ ei olisi fyysistä. Ja mä nyt aloitan syksyn työssäoppimisen sitten erikoisoikeudella jo syyslomalla (joka kestää viikon) niin sitten työssäoppimisjakso loppuu 3-4 vko ennen laskettua aikaa.
Mutta ihanan joustavia ovat olleet ja kyselleet vointia (niin, kun kesken tunnin juoksee ensin oksentamaan...
) ja silleen. =)
Ihanaa
Asrai, mä voisin olla sulle melkeen kateellinen.
Siis kun pääset rattaita katsomaan... Me ei juurikaan mitään vauvalle tarvita, niin jää sitten ne shoppailut väliin... Ainoastaan seisomalauta esikolle rattaisiin ja uusi autokaukalo vauvalle. Muuta ei tarvita kun kaikki on tallessa. Vaikka tuleehan sitä varmaan jotain vaatteita ostettua, kun ne on niin ihania...
Mutta
välttämättä ei tarvita kuin noi pari juttua. =)
Hienoa
Pi pa re et ultrassa oli kaikki ok. :heart: Mulla menee just päinvastoin kuin sulla: esikkoa (on tyttö) odottaessa ei juurkaan finnejä tullut, eikä viimeksikään (oisko sitten ollu tyttö, mene ja tiedä. :\| ) mutta nyt... \|O Pahempi kuin teini-iässä.
Hassuhöpö kyseli vinkkejä ihon hoitoon, mä en nyt tiedä toimiiko tää sulla, mutta mulla pitää kurissa melko hyvin: päivittäin pesen kasvot rasvaisen ihon puhdstusvaahdolla ja pyyhin saman sarjan kasvovedellä, laitan kosteusvoidetta joka on myös rasvaiselle iholle. Kerran viikossa laitan kalvonaamion ja kerran viikossa kuorin kuorintavoiteella jossa on kookosta ja merisuolaa. Toi on normaalioloihin liikaa tuo kaksi kertaa viikossa, mutta nyt se pitää kurissa. Saman käsittelyn teen siinä samassa olkapäille ja käsivarsille, joissa mulla on kans finnejä jopa enemmän kuin kasvoissa. Mulla kesäaikaan tulee aina tehostettua tätä hoitoa, ja nyt aloitin jo ennen kuin ilmat lämpeni. Mulla on aina ollut todella rasvainen iho, ja sen kyllä huomaa. Mutta vaikka väkisin saan itseäni potkia päivittäiseen ihon hoitoon niin se kannattaa - ainakin mulla -. Vaikka pitäishän sitä ei raskaanakin päivittäin hoitaa...
:ashamed:
Ja
Schätzchen kyseli sykkeestä: Histamiinin syke oli rv 9+0 140. Ja ainakin lääkäri sanoi että kuullostaa hyvälle, ettei mitään epänormaalia ollut. =) Ja ehkä sulla alkaa se kauan kaivattu pahoin vointi helpottaa. =) Hyvähän se ois, pääsee sitten taas hermoilemaan kun ei oo oireita...
Mulla on nyt viime aikoina ollut hyvä olo, ja piti sitten eilen kokeille (mieheltä salaa...
) että saako vielä siihen ovistestiin kaksi viivaa... :ashamed: Tulihan ne.
Siellä ois vielä yks ovistesti epätoivoisen päivän varalle.
Hienoa
mcm että kaveri viuhtoi. =) Mä en nyt yhtään muista missä välissä ne niskaturvotusarvon pitäisi olla, kun kirjoitit että otettiin vielä verikoe? :ashamed:
Hassuhöpökö sanoi et on ultra ens viikon pe? Eli 1.6? Mulla sillon kans.
B)
ON: Tuntuu et vatsaa alkaa turvottaa vaikka ei olisi syönytkään. Kai siellä joku sitten kasvaa. =) Hyvä olo on nyt ollut, väsymys toisinaan haittaa meoa, mut kai siihen vaikuttaa miten on edellinen yö nukuttu...
Tänään nukuin reilun tunnin ja kun kello soi niin olin ihan pihalla et mikä vuorokauden aika oikein on.
Mutta nyt lukemaan vielä hetkeksi kirjaa, ennen kuin muu perhe kotiutuu. =)
Shamandalie ja Histamiini 11+2 :heart: