Huomenia. :wave:
Eilen oli taas kiirus päivä, ettei kone edes auki käynyt. =) Mutta nyt on siivottu, ja illalla olevia neidin synttärikahvituksia varten e tarvitse tehdä kuin voileivät ja koristella kakku. =)
Tuitsu mietti inkiväärikapseleiden lopettamista... Mä itseasiassa jätin eilen illalla ottamatta, ajattelin kokeilla josko ne voisi lopettaa, ja pärjäisi pelkällä usein syömisellä... Ja kysyit myös et voiko kaveri vaan kuolla kohtuun, ilman oireita... Ikävä kyllä voi, meillä kävi näin viime raskaudessa.
Mitään oireita ei ollut, ei vuotoa, ei kipua, mulla vaan oli sellanen olo ettei kaikki oo ok. 12 viikon ultrassa sitten ei näkynyt liikettä eikä sykettä, kaver vastasi viikko 11+0 (piti silloin olla 12+4). Et ikävä kyllä näinkin voi käydä... Ja mulla ei alkanut edes itse tulla ulos, vaan kaavinnalla saatiin homma päätökseen...
Kiia vaihdan sun nimimerkin tonne listaan. =) Me ollaan nyt kerrottu miehen vanhemmille ja veljelle, ja tänään sitten mun vanhemmille ja siskolle. =)
Niin, mistä tulikin mieleeni, tosta kertomisesta:
Kertokaa, olenko pikkumainen ja inhottava ihminen: Olin siis päiväkodissa työharjoittelussa 8pv, tämän viikon ja viime viikolla 3pv. Siellä on yks työntekijä, joka on ystävä appiukon työkaverin vaimon kanssa (olko tarpeeks hankalaa?
). Elikkäs tämä mun "työkaveri" on yhteydessä meidän tuttuun joka oli myös häissä. On siis isännän lapsuudesta perhetuttu... No, harjoittelussa mulla sitten oli pahoinvointia, ja tämä nainen alkoi epäillä mahatautia. Jouduin sitten paljastamaan mikä vaivaa... No, nyt eilen
anoppi paljasti, että oli jo kiertokautta kuullut raskaudesta! :headwall: Eli tämä "työkaveri" oli kertonut kaverilleen joka oli kertonut appiukolle!!! :headwall:
Mitä mieltä olette; jos opiskelija ei saa jutella henkilökunnan asioista, niin saako henkilökunta juoruta opiskelijan asioista? Mua kiukutti niin paljon eilen, harvemmin näitä uutisia tulee ja sit ei saa ees ite kertoo! Ja sitäkin mietin, et mitä jos ultrassa ei ois ollu kaikki ok, eikä ois puhuttu vanhemmille mitään? Tai jos kuitenkin oltais vielä odotettu kertomisella? Että mua ottaa päähän, aion maanantaina soittaa mun ohjaavalle työntekijälle ja sanoa... :kieh:
Soleil tervetuloa, lisään sut listaan. =) Meillä on miehen veljelle tulossa kesällä vauva, muita lapsellisia/kuumeisia ei lähipiirissä ole. Mut sitten kun kerrotaan mun parhaalle ystävälle, niin hän on kuitenkin täysillä mukana, näin oli esikkoakin odottaessa vaikka hän elää toisinaan villiäkin sinkkuelämää.
Tivoli pohdiskeli raskausviikkoja... Musta se on just niin kuin sanoit, eli 9. raskausviikko on 8+0-8+6. Ainakin tuossa Vau´kirjan kirjasessa niin on. Et ollaan yhdeksännellä viikolla. Onhan se niin et 29v käy kolmeekymppiä.
Mulla on kans joskus toisinaan kiristämistä nivusessa kävellessä, sitten varsinkin jos pitkälle lähtee alkuun liian rivakalla vauhdilla. Ihnottava tunne, mut onneks meni pian ohi. =)
Pi pa re hajamielisyyttä täälläkin. :wave: Tavarat kadoksissa vaikka just ollu kädessä ja sit tulee itku.
Mites jos et oo sairastanut vesirokkoa, niin voisko sen rokotteen ottaa raskausaikana? Kyllä mulle neuvolantäti siitä jutteli, mut en nyt enää muista koska oon sen ite sairastanut... Isäntä koitti eilen soittaa lääkäriin ja pyytää päästä verikokeille, mut ei vastannut. Maanantaina uusiks. =)
Mötkylä kyseli ultrasta, ja siihen oli moni jo kommentoinutkin, joten jätän kertomatta samat asiat.
Mut meillä mies ja tyttö istui ultrassa mun pään takana, ja niillä oli oma monitori (kannettavan näytön kokoinen) ja mä katsoin samasta lääkärin kanssa. Kunnallisella on niin, et isäntä istuu mun vieressä, mut siinä on sermi välissä, joten ei nää toimenpidettä. Ja isännän kanssa mulla on sama näyttö, lääkärin näyttö mun pään takana. =) Ja mulle ainakin sanottiin kun murehdin keskenmenosta, ettei sitä voi itse aiheuttaa liikkumalla, nukkumalla mahallaan tms. Jos alussa menee, niin sitten on jokin kehityshäiriö, ja alussa (ja lopussakin tietty mut mitä pienempi niin sitä paremmassa) kaveri on suojassa ja piilossa mahassa. Mä epäilin alkuun viimeks, et esikoisen mahaan potkiminen ois aiheuttanu km:n, mut lääkäri sanoi ettei johdu siitä...
Nyt päivittelen vielä tiedot ja sitten aamupalalle, muut jo aloitti.
Shamandalie ja Histamiini 9+5<br><br>