**Joulun odottajat** Huhtikuu

Heps mammat!

Täälä kirjotellaan niin ankaraa vauhtia, että heikompaakin hirvittää :LOL:
Tännekin on Pyhä Yrjö sit marssinut oikeen komppanian kera. Toissa-aamuna töihin lähtö oli yhtä h.l.vettiä ja pyttyä piti sit halailla vielä hetki ennen lähtöä. Kitkuttelin töissä puoleenpäivään yökkäillen ja sit taas lensi oksu. Niin lähdin kotiin mahataudin turvin (muka). Ja niin meni eilinenkin vielä makoillessa, mut tänään oon saanu jonkulaiseen hallintaan tän tilanteen. Ei oo tarvinu oksennella. Mut aamu oli kyllä mitä karmein ja nälkää ei saa missään nimessä päästää yllättään. Liekö helpotusta tuoneet myös nuo inkiväärikapselit, joita ihana mies toi eilen tullessaan... Tiesin jo aiemmin etten halua siihen Yrjö-kerhoon, ja edelleen olen erittäin samaa mieltä! :kieh: :$ :x

Ihailen kyllä Sätseniä, et sulla kyllä ton oksun kohdalla asenne on kohdallaan. Ite koitan pinnistellä et jaksan töissä vielä ens viikon ja sit ois viikon loma. Tiukkaa tekee varmasti.

Täälä muuten housut roikkuu päällä ku paino vaan tippuu. Mitä ihmettä se nyt alkaa tippuun ku vuosikaudet ollu sama eikä oo menny mihinkään vaikka miten on koittanu... :LOL: Nyt sais vaan rueta maha pömpöttään..

Kävin muuten siinä kaiken oksentamisen keskellä ekassa neuvolassakin. Ihan jees reissu, ei mitään kovin ihmeellistä, mut ihan kiva täti oli. Hyvä niin. Ja np-ultra meillä on ku on 11+6 ja sit rakenneultra viikolla 20. Tämmöstä tän auringon alla.

Nyt mökille saunomaan...

Mukavaa lauantai-illan jatkoa naiset ja niin... tervetuloa kaikille uusille. Meitähän on jo aivan mahdottoman suuri joukko. Ei ihme et tuntuu olevan joka puolella vauvamasuja...

Ah ja ps. keskiviikkona uuteen ultraan sen vuodon takia, joka kyllä loppui siihen yhteen iltaan ja ilmeisesti kaikki on papusella hyvin, ku näin etoo...

Hätähousu ja papunen 7+4
 
Nonni tentti takana ja sauna lämpeemäs. Kuka antoikaan sen hyvän drinksuvinkin, täytyy kattoo jos jaksais kokeilla!

Tänään jouduttii piipahtaa appivanhemmilla oven suussa, ja heillä ois ollu ruoka melkein valmista ja kovasti pyytelivät et oltais jääty syömään, mut kun sillä hetkellä pelkkä ruuan ajattelukin teki oksua, joten selitin jotain siivoamisesta...musta tuntui et ne loukkaantui. Harmi, mut kun olisin varmasti ruokapöydässä joutunu selitteleen miksei maistu niin parempi oli jättää kokonaan väliin. Mulla on tällä hetkellä niin tarkkaa mitkä ruokalajit menee alas kyökkimättä. Tehtiin sit miehen kans kotona tortilloita, laitoin vain kasviksia ja kermaviiliä niihin, ja se kyllä meni ihan hyvin alas. Liha, sellanen oikein kokonainen ja raskaan näköinen on pahinta mitä voiin kuvitella.

Mä meen katteleen josko se sauna olisi jo valmis. Rentouttavaa lauantai-illan jatkoa teile kaikille ihanille! Mulla on ihan tippa linssissä melkein kokoajan, kaikki on muka yhtäkkiä niin hyvin :heart: Mieskin on ihanampi kuin on muka koskaan ennen ollut, vaikka kaikki päällisinpuolin onkin samoin kuin aina ennenkin, hassua!
 
Vautsi vau! Ryhmä jo perustettu. Sallinette että liityn seuraan *kumartava hymiö*
Tekniset tiedot: Tuhmis 24.v. laskettu aika 31.12. (käynnistetään pari viikkoa etuajassa varmaankin) ja toinen tulossa MKS.
Esikoinen tuossa touhuaa 8 kuisen innolla joten pieni ikäero on tulossa. Hurjaa....
Kolme testiä jouduin tekemään tämän tulevan kanssa kun oli niin ihmeelisiä tuheroita mitä testiin ilmestyi. Noh, nyt varmana ja ekoja ultria odotellessa.
Ai niin tuosta käynnistämisestä, olen tyypin I diabeetikko joten käynnistys tulee aika automaattisesti meikälle eteen.
 
hei vaan kaikille joulunyyttien odottajille.

ajattelin, että kun meillä on niin ahkera kirjoittaja joukko ja pino kasvaa niin kovasti, ja tämä sivusto on aika hidas muutenkin, niin pitäisikö meidän alkaa tehdä joka maanatai uusi pino??? esim: joulunyytit vko 18 ja se joka maanantai on ensin liikkeellä niin voi aloittaa?
mutta käy se näinkin. :heart:
herkut huutelee mulle kaapissa, joten taidan tipauttaa itseni sohvalle ja nauttia vähän hyvää ;)
 
Tulin vielä pyörähtään, ennenkuin vötkähän tuohon sohvalle. Käytiin tyttöjen kanssa pyöräileen ja mun äiti tuli sitte käymään kylässä. No, nyt se sitte tietää raskaudesta. Aloin laittaan kahvia tippun ja oksensin roskikseen samantien. Eipä paljo auttanu enää selitellä. :D No, onnitteli sentäs. Muutenki ollu taas tosi herkässä tuo oksu. tänään oksnetanu sellaset 10x.

Tuli mieleen Tuhmiksen ikäerojutusta, että millasia ikäeroja teille on tulossa? Meillä on noilla tytöillä 1v6kk ja paljos tälle vauvalle ja pojalle tulee...1v7kk. Nuorimman tytön ja pojan välillä on 2v10kk, siinä pieni luova tauko ollu välissä.

Nyt pakko mennä, oksu lentää
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 16:05 eliisa80 kirjoitti:
Meillä on varmaan kanssa tuplakärryjen osto eessä kun poika on tosiaan sillon joulukuussa vuosi ja 11 kuukautta, pakko vaan kyllä yrittää käytettyjä ettiä, mites muuten muitten tällaset päälle vuoden ikäset, syökö vielä tuttia? Meillä se on hyvin tärkee pojalle, unilla siis varsinkin kai se vaan olis hyvä ennen vauvaa saada pois,täytyy yrittää pitää silmällä sellasta hyvää hetkeä, mutta ei ihan vielä raaskis =)

Kai se täytys yrittää raahautua jotain järkevääkin tekemään, hauskaa päivänjatkoa kaikille =)

Meillä nuilla sisaruksilla aina alle 2 vuotta väliä ja nyt tulee tasan 2v ja olen käyttänyt sisaristuinta jonka olen todennut todella hyväksi kun ei vie tilaa ja vauvakin saa rauhassa nukkua kun ei isompi höpöttele vieressä. Kaverit joilla tuplarattaat valittavat just tuosta ongelmasta että kun kaks istuu vierekkäin ei vauva saa kunnolla nukkua.Ja sit ne peräkkäin istuttavat ovat hankala työntää.

Minä olen joka lapselta "vienyt" tutin tasan vuoden iässä kun ei vielä osaa hanttiin pistää :kieh: Sit ei oo tarvinnut miettiä viekö isompi vauvalta tutin tai miten ottaa tutti uhmaikäiseltä. Meillä on ollut helpot vierotukset tuossa vuoden iässä samoihin aikoihin kun on tissistäkin luovuttu :)

Sit vielä olosta:Etoo aamusta iltaan heti jos maha tyhjä,koko ajan täytyy syödä..saas nähdä kuinka lihoo:( Yölläkin olen herännyt etovaan oloon. Varmaan nyt meille tulee kaksoset kun on vielä 3 muutakin lasta,ja vanhinkin vasta täyttää 5...Äitilläni on kaksoissisar eli "sukurasite" on.APUA :eek:

Maikka+nelonen 6+5
 
Terppari
Huomenta!

Olipas taas piiiitkä pino. Ahkeraa sakkia täällä hyvä niin! Mä oon ollut tosi laiska ja saamaton tämän kirjoittelun suhteen viime ajat. Jotenkin tuntuu ettei muka aika riitä ja sit kun on aikaa, ei jaksa. Iltaisin tulee mentyä nukkumaan tai nukahdettua lähinnä väkisin jo klo 21 pintaan. Eilenkin nukahdin taas ennen esikkoa klo 20 jälkeen...

MÖTKYLÄ: mullekaan ei maistu lämmin ruoka saatikka koko liha. Näin oli esikostakin. Kaivoin silloin jopa makaroonilaatikosta jauhelihat veks. Eilen söin tortillaa minäkin salaatin kera :)

IKÄEROSTA: meille tulee ikäeroksi 1v 9kk, olisiko jollain vinkkiä millaiset tuplat kannattaa hankkia? Me joudutaan kulkemaan pitkiäkin matkoja kävellen, joten haluaisin luonnollisesti mahdollisimman hyvät.

ELISA: meillä 1v 1kk poika syö tuttia vielä. Tosin ei ole koskaan kaivannut sitä muulloin kuin unilla. Nyt olen miettinyt vierotusta, mutta ollut vielä niin laiska, etten ole jaksanut sitä toteuttaa. Nautin nyt hyvistä yöunista, kun niitä ollaan meillä alettu vasta hiljattain nukkumaan.

MAHASTA: mullakin housut kiristää kamalasti vatsan kohdalta, vaikkei se vauvamahasta voi johtuakaan vielä. On varmaan jotain turvotusta.

Mulla ei edelleenkään ihmeempiä oireita. Olen säästynyt oksuilta sun muilta. Miehen mielestä olen kiukkuinen. :D Ei mahan nippailuja tms. Illalla olen tosiaan ihan naatti, mutta aamulla ihan ok. Tänäänkin olen tehnyt jo tämän päivän sapuskan valmiiksi, siivonnut keittiön (oli kuin pommin jäljiltä eilisen jälkeen), pessyt pyykkiä, touhunnu esikon kanssa jne... Outoa!

-Terppari 8+0
 
Huomenia.

Pikaseen kirjoittelen, kohta pitää taas sykkiä aamupalalle ja sitten viemään esikkoa hoitoon kun mennään muuttoavuksi tänään. =)

En taas muista ketä oli mitäkin kirjoitellut, mut vastailen kuitenkin. :D

Elikkäs oli tarkoitus et joka kuulle tehään oma pino, ja allekirjoittanut on luvannut ottaa haltuunsa ensi kuun päivittämiset... Kohta se siis alkaa. :D

Meillä esikolta vietiin tutti (joka oli vaan nukkumakäytössä) vähän reilu vuoden iässä, ihan siksikin koska viime tammikuussa piti kakkonen syntyä niin olis sitten ollut tutiton ennen sitä... No, hyvä näin et tuli silloin tehtyä. Ja meillä kävi vieroittaminen helposti. =)

Farkut puristaa täälläkin, onneks on muitakin vaihtoehtoja niin ei tarvii kärvistellä niissä. ;)

Meillä ikäeroa tenaville hyvällä tuurilla tulee n. 2,5v, joten tuplia en aio hankkia... Korkeintaan sellaisen sisarlaudan. Tosin esikko jaksaa nyt jo kävellä hienosti pitkiä matkoja, ja rattaat on tosi vähän käytössä... Mut ehkä se lauta on sitten kuitenkin hyvä olla jos reippaammin pitää liikkeelle päästä. ;)

ON: Sama meininki kuin ennenkin, ihana olla kun ei ole pahoinvointia. =)

Nyt tää lähtee puuron keittoon.

Hyvää sunnuntaita kaikille. :wave:
 
Mauahtavaa pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 20:06 hiidi kirjoitti:
ajattelin, että kun meillä on niin ahkera kirjoittaja joukko ja pino kasvaa niin kovasti, ja tämä sivusto on aika hidas muutenkin, niin pitäisikö meidän alkaa tehdä joka maanatai uusi pino??? esim: joulunyytit vko 18 ja se joka maanantai on ensin liikkeellä niin voi aloittaa?
Menee varmaan aika hankalaksi jos joka viikko uusi pino laitetaan pystyyn, tai sitä mieltä itse olen. Tietenkin tulen sinne missä ihanat joulun odottajat vain olette =)
Yx toive tulevalle/-ville päivittäjälle/-jille.. Eihän vaihdeta ketjun nimeä joulu masuiksi tai massuiksi.. Pysyis joku oma juttu meillä kun muilla taitaa järjestään olla tuo masu tai vastaava nimessä.

Tuplarattaista aloin haaveilla.. netistä jo etsinki vaihtoehtoja.. Käytettyinä toden näköisesti ostan kuitenkin..
Palaan asiaan myöhemmin, aurinkoista sunnuntaita kaikille :wave:
 
KIIRA: Kyselit ikäerosta.Tuo esikko on syntyny elokuun lopulla ja tämä toka tulee joulukuun lopulla joten ikäeron tulee 1v 4kk. Voipi olla vilinää jonkin aikaa :D Pitää kattoo miten jaksaa, kolmas ois vielä toiveissa mutta saa nähä jaksaako kolmea alle 4 vuotiasta :xmas: <br><br>
 
Mauahtavaa pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 20:16 Kiira1981 kirjoitti:
Tulin vielä pyörähtään, ennenkuin vötkähän tuohon sohvalle. Käytiin
Tuli mieleen Tuhmiksen ikäerojutusta, että millasia ikäeroja teille on tulossa?
Meillä nuorin syntynyt toukokuussa 06 että noin puolitoista vuotias on sitten kun kolmonen syntyy.
Tervetuloa tuhma hauva :wave: Lisään sut listaan kun palaan ajan kanssa ja mustana.. :D

Kävin juuri muutaman kilometrin reippaalla kävelylenkillä pään särkyä karkottamassa ja toimii. Ainuoo ongelma et hengästyy niin helposti ku yrittää pitää nopeeta tahtia yllä.
Nyt ruoan laittoon.. :p

 
Minttuliina pikana
Unohdin eilen toivottaa uudet tervetulleiksi elikkä siis teretulemast kaikille uusille tontun odottajille!

Meillä tulee lasten ikäeroksi semmonen 2v1kk,ainakin tässä vaiheessa tuntuu että varmasti ihan passeli ero,mutta voi olla että ajatus muuttuu sitten joluna :D

Meillä tuo neiti syö tuttia unilla ja ikää siis 1v5kk,ensviikolla ajattelin ottaa pois kun ei se näytä sitä enään hirveesti tarvitsevan edes unilla ku muljauttelee vain sitä suussa,miten ois muuten parempi ensin päiväunilta pois ja sitten ku se luonnistuu niin sitten yö uniltakin vai heti kertaheitolla kummiltaki unilta?
 
Meille esikoisen ja tämän kakkosen ikäeroksi tulee 2 vuotta ja 4 kk päälle. Pitäs tolta esikoiselta vierottaa tuo tutin käyttö ja tuttipullo ennen kakkosen syntymää. Kesälomalla sitten alkaa se touhu. Saapi nähdä miten se käytännössä onnistuu, kun tyttö on niin riippuvainen niistä.
 
Huomenta meille kaikille Ihanille Naisille! Äsken jamitin keittiössä pari biisillistä Es Viva Ibiza 2007 - albumin tahtiin ja oli niin onnellinen olo :D Sit pelästyin että onkohan tää ihan maanista, kun välillä tuntuu että maailmassa on pelkkiä törttöileviä ääliöitä jotka yrittää tahallaan saada tän hermostumaan, ja sitten taas välillä tekisi mieli halata kaikkia ja poksahtaa onnesta ja tanssia kukkakedoilla *huoh*

En tiedä olenko ainoa joka oli etukäteen päättänyt että musta tulee sitten tosi järkevä ja rauhallinen tuleva äiti, ja MISSÄÄN NIMESSÄ en hössötä! Noh, ei se oikein toimikaan silleen - musta tuntuu että en tee muuta kuin hössötän, välillä pitää purra huulta kun tekisi mieli puhua vauva-asiaa koko ajan ja analysoida omaa napaa! Ja olenkin lopulta oikein odottavan äidin oppikirja-streotypia - esim. eilen tehtiin miehen kanssa ihanaa tonnikalapastaa, ja se tuli putkena ulos (mulla siis aina sieltä toisesta päästä :ashamed: ). Oli sitten tosi kuvottava olo, otin tunnin päikkärit ja sitten kun heräsin niin teki ihan sairaasti mieli keltaista jaffaa. Ei muuta kun lenkkikamat niskaan ja kioskille (la-ilta), ja siellä jonotin kaikkien lottoajien kanssa onnellisena 1.5 litran Jaffapulloa halaten :D

 
Hei kaikille!

Vähän haikeenakin tulin vierailemaan pinoonne. Olin viime vuoden joulukuisia, laskettu aika 21.12. Poika syntyi 17.12. Esikoinen kyseessä ja käynnistetty synnytys, kun oli jo selvästi yli 4kg.
Mukavaa odotusaikaa kaikille!! Itse ainakin nautin siitä kovasti alun pahoinvointien jälkeen!

-Sassu ja Miko 4,5kk-
 
Niin ja vielä - oli vaatteista puhetta: mulla on paino pikkaisen laskenut kun ei tee mieli syödä mitään, ja sekin mitä syö tulee vauhdilla ulos. Maustamaton jogurtti ja pakastemarjat tuntuu sopivan parhaiten. Farkut menee hyvin jalkaan aamulla - iltapäivästä (töissä) pitää avata napit ja vetää paitaa eteen etten jää kiinni ;)

Niin tuota...Tästä huolimatta pakko tunnustaa että kävin toissapäivänä Kampin keskuksessa (Helsingissä) ihailemassa äityisvaatteita. Siellä on melkein kokonainen kerros omistettu toinen toistaan ihanimmille äiti-vauva -liikkeille. Olen menossa yhden parhaista ystävistäni häihin 16. viikolla, ja ajattelin vähän etukäteen kartoittaa että onko mitään mahdollisuuksia löytää edes kohtuullisen kivaa päällepantavaa. Löysin NELJÄ ihanaa mekkoa / hame-puseroyhdistelmää, ja ne kaikki oli sellaisia että ne näytti nytkin mielettömän kivalta päällä, ja masun kohdalla oli sitten enemmänkin kasvuvaraa! Ne vieläpä tuntui tosi mukavalta päällä, kun yleensä kun joutuu sovittelemaan juhlavaatteita se on ihan painajaista kun mikään ei sovi ja kaikki kiristää ihan väärästä kohtaa tai vähintäänkin kangas kutittaa ilkeästi :/ Siis miksi mä en ole aikaisemmin shoppailut äitiysvaateliikkeissä...? Liikkeiden myyjät oli tosi ihania ja asiantuntevia, ja siellä äidit imetti sohvalla ja taaperoikäiset piti breikkiä shoppailusta pillimehun voimin...Tuli oikein kotoisa olo!
 
Onnea kaikille uusille joulu vaavin odottelijoille!!!

Miten ihanaa kun on inkivääri kapselit keksitty oon koko viikon halaillut vessan pönttöö ja nyt oli ihana herätä ei ollut pahaoloa ja aamupalan jälkeenkin vielä vointi hyvä. Vaikka oon koko viikon ollutkin huonovointinen ni silti paino noussut 2 kiloa, masentaa kun paino jo nyt noussut kun en haluis hirveesti jäävän raskauden jälkeen ylimääräisiä kiloja että mahtuisin vielä joskus tämän kokoisiin vaatteisiin takaisin.

Mul on neuvola ens ke.
nyt on 9+1 ja 3 viikkoo ni voi alkaa tutuille kertoo et on vaavi tulossa, paitsi vappuna on parille kerrottava kun ei juo mitään....
 
Huomenta vaan tännekin.
Täälläkin heti aamusta hirveä päänsärky, kohta pitää lähteä raittiiseen
ilmaan sitä parantelemaan.

Ikäeroista oli puhetta kuka sitä nyt kysykään, meillä
esikosien ja vauvan välille tulee 8v.3kk. keskimmäisen ja vauvan välille 6v. 8kk ja kahden ensimmäisen ikäero 1v. 7kk.
Muistan vielä kun minäkin mietin miten pärjään kahden pienen kanssa mutta LOISTAVASTI meni ja nyt ne on ihan samankokoisia moni luulee
kaksosiksi.... :D ja helpolla olen päässyt, niistä on aina ollut seuraa
toisilleen hyvässä ja pahassa, viihtyy loistavasti toistensa seurassa.
Mun mies aina sanoo että harvoin hän on nähnyt sisaruksia jotka tulevat
noin hyvin keskenään toimeen.

Iloista sunnuntain jatkoa nyt pitänee lopettaa kannettavasta loppuu virta..

 
Aurinkoista sunnuntaipäivää!!

Ekaksi tervetuloa uudet plussaajat! :heart:

Täällä pahaolo nosti päätään ekan kerran tänä aamuna. Muina miehinä menin kaffen keittoon ku alko etoa... hetken kakistelin vessassa, mut onneksi mitään ei tullu!

Muuten tuntuu jatkuvasti olevan nälkä, mutta mitään ei tee mieli syödä... Oisko jollakin ehdottaa jotain ihanan kirpeetä syötävää!! Sellaista tekis mieli, mutta enpäs ole keksinyt, että mitäs sellainen olis...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 11:15 Sassu kirjoitti:
Hei kaikille!

Vähän haikeenakin tulin vierailemaan pinoonne. Olin viime vuoden joulukuisia, laskettu aika 21.12. Poika syntyi 17.12. Esikoinen kyseessä ja käynnistetty synnytys, kun oli jo selvästi yli 4kg.
Mukavaa odotusaikaa kaikille!! Itse ainakin nautin siitä kovasti alun pahoinvointien jälkeen!

-Sassu ja Miko 4,5kk-
Harrastin itse samaa kun kuopus oli muutaman kuukauden ikäinen.. "Silloin kun vauva oli vielä turvassa napani alla.." Ja kävin lukemassa odotusjuttuja.. No vauvakuumeenhan se sai aikaiseksi :D Ja tässä sitä ollaan. Mukavaa jatkoa sulle ja nauti esikoisestasi :flower:


Kukas haaveili jostain kirpeestä.. Jeah. Mandariineja, appelsiineja. Ees appelsiinimehua.. Mies teki elämänsä virheen ja meni juomaan viimeiset tilkat mehupurkin pohjalta juuri kun kirpeän hedelmäinen himo yllätti mut. Melkein väänsin ukon solmuun kun olin niin vihainen kun meni pirulainen juomaan MUN mehun (joo nimi lukee purkissa ja varoituslause kans.. :kieh: )
Eiku nyt tää lähtee tekemään pihalle jotain, eli viisaan miehelle mitä se tekee seuraavaksi. Heheh. Väsymyksestä ei tietoakaan.. OMITUISTA ??? :eek:

Heippa taas hetkeksi.. mutta vain hetkeksi.. :wave:
 
katherine piipahtaen
NO moikka kaikille!

Jääny pari päivää ihan väliin kun ollut menossa koko ajan=)

Keltainen jaffa on ehdottomasti paras pahanolon parantaja! SKOOL! ;)
+ pirtelöt..

Olin eilen sitten juoppokuskina ja ihmetys jaksoin neljään asti muiden mukana jorailla! Oli ihan tosi kivaa! Join tähän asti parhaan drinksun: alkoholittoman mansikkaisen smoothien, nam! Kyllä selväpäisyys kannattaa=)

Ja rahaa säästy..niin paljon, että täytyy lähteä ihan ulos syömään..;)

vointi on mainio. oikein mukavaa sunnuntaita kaikille ! =)

- katherine ja päivänsäde rv 6+6
 
tervehdys kaikille tasapuolisesti :wave:

onko kenelläkään ollut flussaista oloa, päänsärkyä ja palelemista?
alan olla huolissaan ku ei oireen oiretta. kahvi ei tee yhtään pahaa. hermot on kyllä aika pinnassa.

meillä ikäeroksi tulee 3v.5kk. saapa nähdä mitä poju tykkää ku on ollut ainoa "pieni" tässä.

onko kenelläkään tietoa saako äitiyslomalle jäädä vähän myöhemmin. eli jos vaikka äitiysloma alakaisi 17.11 ja tahtoisi tehdä työtä marraskuun loppuun niin onnistuuko?

 
Minttuliina pikana
Äitiysloma pitää aloittaa silloin kun se viimeistään on eli onko se about kuukausi ennen laskettua aikaa.Töitä saa tehdä niin pitkälle ku jaksaa mutta se sitten vaikuttaa siihen äitiysloman rahaa näin olen käsittänyt.mutta se on ainakin varma että se on pakko aloittaa silloin kun kelan papereis on.
 
Minttuliina harmaana
Niin tuohon äitiysloman alkamiseen vielä,kun piti niin äkkiä sepostaa äsken ku neiti oli pahoja tekemässä :p

Mulla alko viimeks äitiysloma yhtä päivää aikasemmin kun työsopimus olis loppunu ja kelalta sitten kysyin että voisko sitä siirtää sen yhen päivän,niin sanoi että ei voi äitiysloma pitää aloittaa siihen määrättynä aikavälillä.
Joten mulla sitten alko äitiysloma ja sen jälkeen kävin tekeen viel yhen päivön töissä.

Täällä on ollu koko päivän semmonen ällötys olo,toivottavasti siinä pysyy kun en taho oksentaa.
Tänään oli pakko käydä ostaan irtokarkkia ku jo monta päivää tehny mieli ja nimenomaa irtokarkkia.Moni oli täällä miettiny kun ei makea maistu,mulla oli samalilla tuota neitiä odottaessa,että alkuraskaudessa ei haluttanu makeaa,mutta salmiakkia senkin edestä,mutta voin sanoa että kyllä se makeanhimo sieltä palaa näin ainaki mulla teki loppuvaihees,karkkia meni ihan liikakin.

Kuin moni teistä syö jotain lisä vitamiinejä tai aikoo alkaa syömään?
Ite olen miettiny että voisi alkaa syömään jotain niitä ihan raskaana oleville tarkoitettuja jos ne auttais vaikka tähän väsymykseenki.
 

Yhteistyössä