***JOULUN ODOTTAJAT*** Elokuu

riinuska81 meillä kun ei pääse neuvolaan. ja liikkeitä on tuntunut, mut ei viime yön jälkeen. aattelinkin että supistuksia taisi olla.

shamandalie nyt kun aamupäivän seissyt niin maha ei ookipeä vaan selkä. eli vois olla suppareita ollut yöllä.

onnittelut kaikille tasapuolisesti ultra kuulumisista ja neuvolasta :flower:

tervetuloa mukaan kaikki uudet :wave:

kuinkas paljon meitä iso mahoja nyt on täällä?

tuitsu ootko harkinnut sairaslomaa? mulla tuo työ nostelua ja seisomista. aattelin kysäistä seuraavalla neuvola käynnillä onko järkevää jatkaa töitä?

mut nyt tuon touhuun
 
Viimeistä lomapäivää viedään ja huomenna alkaa arki ja pitkä syksy...
Tänään oli neuvola ja kaikki oli ok... Pissa puhdas, verenpaineet 78/120 ( en kyllä voi ymmärtää, ett oli niinkin hyvä, kun olen viimeiset yöt valvonut ja tuskaillut tätä kuumuutta... =) ) Painoa tullut reilusti yli sallitun... yli 900g/vko :ashamed: Neuvolatäti vaan lohdutteli, että nyt siellä painaa jo istukat ja verimäärä on suurempi ym ym... Yritti mut saada varmaan hiukan rentoutumaan... Pikkuisen syke löytyi heti ja jumputteli 140-150 kertaa minuutissa... Tyttö oli mukana taas neuvolassa ja kuunteli pikkuisen sydänääniä ihan innoissaan. Hän niin odottaa tätä vauvaa jo syntyväksi. =) Menin sitten myös verikokeeseen mittamaan ton mun hempan, kun se viimeksi on otettu silloin ekassa neuvolassa. Seuraava neuvola onkin sitten lääkärineuvola kolmen viikon päästä.
Hurjaa, että tää aika voi mennä näin nopeasti. Tuntuu, että just vasta se plussa tuli testiin. =)
Huomenna alkaa arki ja mietinpä vaan, että miten jaksan tällä helteellä yhtään mitään, kun ulkona ei juurikaan huvita nyt olla... Ja se on varmaa, ett lasten kanssa näillä ilmoilla ollaan mahdollisiman paljon pihalla. Onneksi meidän päiväkodin pihalla on noita varjopaikkoja kiitettävästi... =)
Riikkuli 22+2
 
Viimeistä lomapäivää viedään ja huomenna alkaa arki ja pitkä syksy...
Tänään oli neuvola ja kaikki oli ok... Pissa puhdas, verenpaineet 78/120 ( en kyllä voi ymmärtää, ett oli niinkin hyvä, kun olen viimeiset yöt valvonut ja tuskaillut tätä kuumuutta... =) ) Painoa tullut reilusti yli sallitun... yli 900g/vko :ashamed: Neuvolatäti vaan lohdutteli, että nyt siellä painaa jo istukat ja verimäärä on suurempi ym ym... Yritti mut saada varmaan hiukan rentoutumaan... Pikkuisen syke löytyi heti ja jumputteli 140-150 kertaa minuutissa... Tyttö oli mukana taas neuvolassa ja kuunteli pikkuisen sydänääniä ihan innoissaan. Hän niin odottaa tätä vauvaa jo syntyväksi. =) Menin sitten myös verikokeeseen mittamaan ton mun hempan, kun se viimeksi on otettu silloin ekassa neuvolassa. Seuraava neuvola onkin sitten lääkärineuvola kolmen viikon päästä.
Hurjaa, että tää aika voi mennä näin nopeasti. Tuntuu, että just vasta se plussa tuli testiin. =)
Huomenna alkaa arki ja mietinpä vaan, että miten jaksan tällä helteellä yhtään mitään, kun ulkona ei juurikaan huvita nyt olla... Ja se on varmaa, ett lasten kanssa näillä ilmoilla ollaan mahdollisiman paljon pihalla. Onneksi meidän päiväkodin pihalla on noita varjopaikkoja kiitettävästi... =)
Riikkuli 22+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:
[
Schätzchen: Eikö ne elämän isot ilot voi kuitenkin olla niin pieniä? :heart: Tarkoitan siis että ei sen ilon tarvii olla isoa ja kallista, vaan pieni teko ja sana siihen riittää. :heart: Eikä siihen koskaan kyllästy, kun toinen sanoo rakastavansa... :heart:

Olet oikeassa =) . Ja itseasiassa monet "pienet" ilot on todellakin tunnearvoltaan "suuria" iloja paljon merkittävämpiä :heart: .

Tuitsulle jaksamista töissä :hug: ! Älä murehdi niistä potkuista - kaikilla meillähän tässä vuorotellen on niitä hiljaisempiakin jaksoja!

Riikkulille onnittelut neuvolakuulumisista ja tervetuloa huomenna meidän työn raskaan raatajien kypsään joukkoon :headwall: !

Kävin ulkona ja teki mieli juosta lujaa bussipysäkille ja mennä kotiin makoilemaan takapihalle. Täähän on ihan silkkaa tuskaa viettää kesän lämpöisimpiä päiviä sisällä toimistossa :headwall: !
 
Ainiin, sehän pitää vielä lisätä, että tämänpäivän lääkärineuvolassa sain ekan painoarvion pikkuiselle ja hän olisi tällä hetkellä 640 g (rv 23). Kiva kuulla mitä teille muille sanotaan vauvan painoksi. Eli onhan se jo jonkin kokoinen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Schätzchen:
Kävin ulkona ja teki mieli juosta lujaa bussipysäkille ja mennä kotiin makoilemaan takapihalle. Täähän on ihan silkkaa tuskaa viettää kesän lämpöisimpiä päiviä sisällä toimistossa :headwall: !
Täällä yks joka vois osallistua "ulosmarssiin" :eek: ahistaa tosiaan olla töissä tällä kelillä ja just kuulin tuossa yheltä "työkaverilta" (ei ole ihan varsinaisti samassa työpaikassa, mutta tässä rakennuksessa ja käy usein samaan aikaan kahvitunnilla) että meidän neitokaiset (8v ja 9½v) olivat olleet uimamontulla auringon otossa ja uimassa... B)

Pitää vissiin yrittää saada työt jollekkin mallille että pääsee joskus kotiin ja jos tekis jotain semmosta sapuskaa että sais vaan laittaa kiehuun/uuniin ja poistua ite ulos B)
Mutta meinaa kaiken kaikkiaan olla välillä kyllä työmotivaatio ihan nollassa ja melkeen laskee päiviä tai ainakin viikkoja kauanko vielä :LOL: vissiin olis 12 viikkoa töitä ennen lomaa, kolme kuukautta kuulostaa jostain syystä paljon vähemmälle :( no pakko jatkaa taas "harjoituksia" :wave: :wave:

* muoks* jatkoa
Täällä odotellaan muuten pienellä paniikilla huomista neuvolaa miten paino on ruennu nousee vähä turhan reilusti :eek: ja illasta tai siis iltapäivästä olis klo 17 ultra oys:issä, yritän ehtiä johonkin aikaan sieltä kotiin ja kertoo kuulumiset ;)

 
Heippa kaikille! Ajattelin uskaltautua vihdoin tänne palstalle kirjoittelemaan kun olen jo monesti lueskellut juttujanne! Mulla la 29.12. ja yksi keskenmeno takana 11/06 joten siksi ehkä mennyt aika varovaisesti tämä odotus...
Nyt kuitenkin kaikki on mennyt ihan hyvin, ei edes raskausoireita ole ollut pahemmin! Ja sekös tietty oli kauheaa alussa kun muutenkin hermoilin että miten käy. :)
Nyt odotellaan rakenneultraa joka ylihuomenna. Jännittää sekin vähän! Liikkeet on tuntuneet jo muutaman viikon, joka tietty on ihanaa kun voi jo itse huomata että kaikki on hyvin pikku kaverilla. =)
 
tivoli :hug: onnittelut hienoista näkymistä. Sulle sopis niin hyvin tyttö jotenkin..kun sulla on kivoja vaatteita (ne nanson mekot es merkiks) jotenkin vois kuvitella että pieni tyttö olis ihan innoissaan sun vaatehuoneessa ;D

Sätseeni kiitti onnitteluista mut en oo vielä ollut ultrassa vaan sitä saapi odottaa

tervetuloa munkin puolesta kaikille uusille, kuka sitä kysyi montako meitä on, varmaan jo toista sataa :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiiuska:
Sätseeni kiitti onnitteluista mut en oo vielä ollut ultrassa vaan sitä saapi odottaa
Niin siis TIVOLIA tarkoitin :ashamed: . eli Tivolille onnittelut hyvistä ultranäkymisistä :flower: !
Sori Kiiuska!

Polka: Meidän aarre oli rakenneultrassa rv 20+5 398 g. Kovasti ne tässä vaiheessa varmaan kasvaakin :D . Toivottavasti neuvolassa ens viikolla kerrottais jotain ajankohtaisia numeroita...

Anni76: Tervetuloa =) !

Äitiliini: Oon samaa mieltä, et 3 kk kuulostaa paljon lohdullisemmalta, kuin 12 viikkoa tai vajaa 70 päivää :headwall: ...
 
Sellaista muuten kyselisin vielä että onko kellään muulla sellaista "ongelmaa" että tässä tilanteessa on avoliitossa ja haluaisi naimisiin mutta mies ei vielä...? Meillä on sellainen tilanne ja se hieman masentaa. Omat ajatukset kun on muuttuneet paljon raskauden myötä (ennen en pitänyt avioliittoa mitenkään tärkeänä) ja nyt minulle olisi hirveän tärkeää että meille kaikille tulisi sama sukunimi ja muutenkin olisimme oikea perhe... Tavallaan ajattelen niin että tää on alentavaa ettei mies kosi vaikka meillä onkin ihana suhde ja mies on sanonut ettei missään nimessä ajattele asiaa noin. Haluaa kyllä naimisiin mutta "nyt ei vaan tunnu siltä". Tuo on ainoa minkä olen hänestä irti saanut. :| Ikävää kun tuollainen asia varjostaa tätä ihanaa ja toivottua raskautta. Kommentteja??
 
Pikaisesti ultra kuulumisia, kaikki oli hyvin, pikkuinen painoi 265 grammaa ja sydän hakkasi hurjaa vauhtia.. Sukupuolta ei saatu tietää, vaikka ois haluttu.. oli naperolla jalat niin ristissä.. :D
Istukka on etuseinämäs vasemmalla puolella.. Monotteli ihan hurjaa tahtia, kun ultrattiin.. :) Nyt ois vielä torstaina neuvola-aika, mitähän ne tuumaa tästä painonnoususta? :ashamed:
 
Bongasin tuossa, että Tivoliko se asustelee samoilla kulmilla meikäläisen kanssa (puhelit raveista?)

Täälläkin siis istukka tuossa kohdunsuun kohdilla ja lääkäriultra viikolle 28 määrätty. En muista, että mulle olisi sanottu tuosta levosta mitään sen kummempaa, mutta ratsastuksen kätilö kielsi (en kyllä sitä harrastakkaan, joten nouhätä).
Jotenkin sitä itse on kyllä asennoitunut jo siihen, että tuo istukka ei tuosta siirry ja suunniteltu sektio olisi edessä, snif...ja minäkun olisin niin halunnut kokea sen synnytyksen luomuna. Mutta kai se sitten menee niin, että kun ei tämä raskauskaan luomuna alkanut, niin mitäpä sitä luomuna synnyttämäänkään

:LOL:

Mihin suuntaan Tivoli olet muuten menossa 4D:hen ja millä rviikolla?
 
Ensinnäkin ISO KIITOS SULLE MAUAHTAVAA että jaksat toimittaa terveisiäni perille. Jos taas vaihteeksi kopsaat tekstini.. Ja voit kopsata ihan alusta asti!!

Tänään siis kävin lääkrillä. Meillä pitää toimia työpaikkalääkärin kautta jos vain mahdollista ja lähdin siis sieltä liikkeelle. Määräsi heti viikoksi lepoon. Ja torstaina toiselle lääkärille joka tarkistaa tilanteen tuolla kohdunsuulla ja katotaan yleensäkin etttä kaikki olisi ok. Itteä vähän pelottaa.. eikä niinkään vähää vaan aika paljo koska tänään sit alkoi supistella ja aika kipeesti välillä. Niin ja nyt lääkäri alkoi puhua tuosta mun istukan paikasta ja mietti että pitääkö se vielä tarkistaa kun mullahan oli se rakenneultra niin aikaisin. No taas selviää torstaina lisää mitä aletaan tekee, kun astuu lääkäri ohjaksiin joka tajuaa enemmän.
Mutta nyt joka tapauksessa ylimääräiset rehkimiset on lopetettava. Ja lääkäri painotti sitä että muistan levätä. Töissä onneksi otettiin ihan hyvin vastaan mun saikku, vaikka vaikeaahan se on saada lomittajia näin loma-aikana. Kun ainakin meillä vielä lomat pyörii ihan täysillä.. Kai nekin tajuaa että asiat tärkeysjärjestykseen..


Kiitos teille kaikille ihanille tsemppaajille!! Olis niin ihana suunnitella teidän kans kaikkea vauvoihin liittyviä juttuja.. Vaikka mulla on jo kolmas lapsi kyseessä niin olen hukannut melkeinpä kaikki vauvan tavarat. Ku tuo keskimmäinenki on jo kohta viis vuotias!

Halit ja hirveesti jaksuja kaikille tasapuolisesti!! Terrorisoin tuota mauahtavaa aina näillä viesteillä välillä ja siten tuuppaan itseni teidän joukkoonne!!


Lumienkeli
 
Jajepoo: joo, meilläkin ollut puhetta että vauva saa mun nimen koska miehellä yksi lapsi edellisestä liitosta joten tuntisin oloni tosiaan oudoksi jos olisin ainoa jolla eri nimi.. en tiedä, taidan olla vähän lapsellinen? Ehkä nää hormonit tekee tepposiaan ja sen takia tää asia tuntuu painavan niin kovasti. Ollaan kuitenkin tosi onnellisia, siispä miksi mun pitää etsiä ongelmia kun niitä ei taida oikeasti olla. Blaah... Rakenneultra tosiaan to aamuna, saan taas paljon tärkeämpääkin mietittävää! Ihana nähdä taas pikkuinen ja mieskin tulee mukaan - tottakai! =)
 
Noin ja sitten itseltäni =)
Hmm. Eipä tänne mitään.

Joku aiemmin kysyi (jos en ihan väärin muista) että onko sukupuoli paljastettu muille ja salassa on pidetty. Yhdelle ystävälle oli pakko kertoa eikä tuo haittais vaikkei sitä salaisuutena pidettäiskää mutta näin kuitenki päätettiin.

Luoja tätä hikoilun määrää. Tykkään lämmöstä ja auringosta mutta tää about kymmenkertaistunut hikoilu ällöttää. Tänään uimarannalla kun siinä seisoskelin niin alkoi jotain valua pitkin kinttuja niin heti ekana tietenki iski paniikki. Sitte hävetys ja sitte alkoi naurattaa ku tajusin et sehän on hikee. Mun reidetki hikos niin raakasti et sitä vaan valui pitkin kinttuja. No onnex vaan hikee eikä muuta. Mut voi jos pitäis istuu hetkenki muovisel tuolil niin hyi ku ois puo märkänä :$ No nää meni taas tälläsix nää mun jutut mut oonko ainut 24/7 saunas olija? Ja siis nimen omaan niin et ei normisti tällast oo?

Ja nyt hätyyttään poika sisälle ja iltapalalle että saan hiljaisuuden taloon ennen bad girlssejä :D

:wave:

Maukkis ja jorma 23+3
 
Heips taas kaikki!
Tervetuloa uusille ja onnittelut kaikille ultrassa käyneille!

Eikö ketään muuta ahista nämä helteet???? Kuin Jajepoota ja MUA!! Ahistaa ja suututtaa tosissaan, mun puolesta sais vaikka sataa!

Rakenne-ultra takana ja siitä hyvä mieli =) Kaikki oli niinku pitiki ja sikiön painoarvio 458g joka vastas hyvin aikaa. Nyt siis rv21+2. Ultran teki tosi osaava lääkäri Oysissa ja kätilö kirjasi löydökset ylös. Sukupuolta ei haluttu tietää. Oltiin molemmat,mies ja minä, tosi yllättyneitä kuvan tarkkuudesta, kun ultra oli 3D ultra mistä mulla ei ole aiempaa kokemusta. Kasvot oli niin selvät! Laitan sen kasvokuvan tuonne profiiliin.

Kaikki muuten ok, mut jonkin verran supistellut ei kipeesti. Tosin niin on tehnyt joka raskaudessa vkolla 20-22 kun ilmeisesti vauveli ja kohtu kasvaa juuri näillä viikoilla vauhikkaasti. Liitoskipuja on myös ja välillä alapää kuin potkupallo turvoksissa,kiva-kiva! Oon huomannut että mitä enemmän raskauksia takana sen enemmän on nuita alapään kipuja :(

Vauva liikkuu kovasti, ja lääkärikin tuumasi et ettet sinä toditusaineistoa tartte kun nuin potkii. Potki sitä ultra-anturia niin et lääkärin käsi vähän väliä hätkähti :LOL:

Eli tämmöstä meille...

Maikka + nelonen
 
Iltaa :wave: !
Ja minä kun olen helteistä onnessani - harmi vaan, ettei niistä siellä toimiston seinien sisällä mitään irti saa ja kotona oon aina vasta joskus viiden jälkeen :/ . Muuten kyllä grillaisin itseäni tuolla paahteessa antaumuksella B) .
Ens kesäks oon tilannut pelkkää hellettä. Vauvalle kehitän jonkun sopivan varjon ja itse nautiskelen :). Sori tytöt...

Maikan 3D-kuva olikin tosi selvä =) . Ihan ihmisen näköinen jo :D . Onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Lumienkelille tosiaan paljon haleja :hug: ja jaksamista! Kiva, että pidät meitä kuitenkin Maukkiksen kautta ajan tasalla, niin ei tarvitse huolestua :) .

Mafiamammalle onnea ultrakuulumisista :flower: !

Söin äsken pizzaa ja nyt on maha turvoksissa ja kivikova |O . Ahneella on *****nen loppu :whistle: ...
 
Maikka79: Meil torstaina kans ultra oys:ssa, kävittekö siel ultraääniosastolla vai äippäpolilla? oli kyl ihanan selkee kuva, saispa itsekkin tuollaisen.. pitikö siel pyytää kuvia erikseen vai antoko kysymättä... entä wc käynti ennen sitä.. hukkasin sen lapun, siinähän ne kaikki luki, kiiots jo etukäteen!!

omaa taas..
vähän huolettaa ku nyt muutaman päivän vauva ollut melko hiljainen, ei kunnon liikkeitä ole tuntunut... :'( onneks torstaina sinne ultraan, toivottavasti kaikki hyvin. äkkiä kyl päivät menee, vasta sinne ultraan oli kuukausi ja nyt enää 2yötä.. ihanaa :heart: :heart:

Helteistä puhetta, musta ihanaa ku lämmintä ja nyt ku saikulla niin joutaa nauttimaan siittä, alkukesän lämpimät kelit meni hukkaan ku töissä olin.
Sairasloman myötä itsellä supistelut loppunut kokonaan, en edes uskalla alkaa rehkimään ja kokeilla tuleeko sit taas, parempi näin.

IIIIhanii kuvii kaikil masuista ja vauveleista!! :heart:
ja kiva käydä lukee elokuisis syntyneist vauvois, sais jo omanki syliin.. B)
 
Hippula :wave: ,

täällähän mä vl:n Kunkkuravien naapurissa asustelen. Sua mä en ole bonganut tuolta synnytyssairaalan listalta?! Ei meilläkään luomuna alkanut tämä tarina, edellinen keskenmennyt sitä vastoin olisi ollut luomu. Varasin 4D:n Femedaan Helsinkiin, koska siellä on paremmat laitteet kuin Hemossa Lahdessa ja neuvolan tätsykin oli kuullut Brunosta hyviä kokemuksia. Muualtakin olen lukenut, että pitäisi olla asiantunteva lääkäri :) . En tiedä, olisiko Lpr:ssa ollut joku 4D:tä tekevä lääkäriasema, mutta mieluummin mä Hesassa piipahdan, lomaviikolla kuin tuolloin olen ;) . Niin siis mun 4D on 29.8. eli raskausviikko taitaa olla 24.

Kiitos kaikille onnitteluista :flower: . Jännitys hävisi päivän mittaan, kun vauva jumputteli masussa pitkin päivää. Hupaisa pieni otus :heart: .

Noista supistuksista on ollut puhetta, mutta en koskaan muista itse ottaa niitä puheeksi. Onko kellään teistä ollut vain toispuoleisia suppareita? Mulla kun reippaammin kävellessä on useasti supistanut nimenomaan oikealle puolelle kohtua ja välillä ihan kipeästikin. Koiran kanssa lenkkeilyn vaihdoin pyöräilyyn (ja auringossa löhöämiseen :D ), koska kävely on välillä tuntunut niin inhottavalle. Maukkis ja joku muu (anteeksi kun en muista nimeä, pikaluin viestin päivällä :ashamed: ) kärsii myös suppareista. On tää hurjaa, kun saikulle joutuu jo tässä vaiheessa :eek: . Vastahan niitä kotidopplereita oltiin neuroottisena hommaamassa. Mun mielestä kun tämä raskaus on edelleen aika alussa :D .

Helteistä
, mä rakastan aurinkoa ja lämpöä, mutta tänä kesänä olen kuullut itseni ihan liian usein valittavan kuumuutta ja tukalaa oloa. Raskaus kai sen tekee, koska normaaleina kesinä mä vietän kaikki vapaat hetket auringossa. Nyt olen nauttinut istuskella töissä, kun siellä on ilmastointi. Ja kumma juttu, edes loman loppuminen ei ole harmittanut yhtään, töissä on ollut mukavaa nämä 2 päivää ja olen jäänyt ylitöihin molempina päivinä. Voisiko tuonkin laittaa raskaushormonien piikkiin :p .

Niin ja itseasiassa mua on paleltanut tänä kesänä tosi usein, viime viikollakin vielä, kun oli "vain" parikymmentä astetta lämmintä. Öisin taas on hullun kuuma ja levotonta nukkua. Mutta mikä parasta, neljään viimeiseen yöhön en ole herännyt vessaan! Juhuu! Ipana alkaa nyt varmaan nousta vähän ylemmäksi.

Kiiuska, eikös me muuten plussattu ihan peräkkäisinä päivinä?! Miten sun laskettuaika on yli viikkoa mua myöhemmin? Niin no tietty, Pregnylin laiton perusteella mun laskettuaika kuuluisi olla vasta 24. tai 25.12., omituista, että kalenterista laskettu aika muka vastaisi ultran mukaista l.a:ta. Ehkäpä nuo ultran mitatkaan eivät sitten ole millilleen ja päivän päälle. Ja kiitos, tyttöä mä olen kovasti toivonut nyt esikoiseksi, vaikka toki poikanen olisi yhtä tervetullut. Musta olisi vaan niin ihana saada nyt hankkia pieniä tytön vaatteita ja touhuta sitten myöhemmin tyttösen kanssa äiti-tytär-juttuja. Mutta nuo mun vaatteet mahapotrettikuvissa...Etenkin se mun kotiasu oli tosi hehkee :LOL: . Tilasin tänään uuden Nanson kietaisumekon, kun tuo Paulakukka on ollut supermukava päällä. Toivottavasti mekolle on syksyllä käyttöä, vaikka se on lyhythihainen kuten tuo edellinenkin.

Jep jep, tapan aikaa netissä, kun en viitsi tehdä mitään hyödyllistä ja mieskin lähti töihin.

Voikaa kaikki hyvin :flower: !
 
Täällä kans yks mamma joka EI nauti HELTEISTÄ! En ole koskaan välittänyt kesästä ja lämmöstä,olen enempi syksy ihmisiä.

Kyllä olen puhki tämän päiväisen Visulahti käynnin jäljiltä, mielettömän kuuma oli! Onneksi oli kaveri lapsineen mukana niin sai ite varjossa huilia =)

Ihania ultrakuvia!

Minunkin puolesta tervetuloa kaikki uudet mukaan! :wave:

Oli miljoona asiaa mitä piti kommentoida,mutta kun omaa tälläsen pääkopan kun mulla niin eikös ne kaikki unohu kun ei älyä muistilappuja käyttää!
 
Siellä ultrapuolella ultrattiin ja ei olla ikinä erikseen pyydetty kuvia vaan aina ovat lopussa antaneet 2 kuvaa pyytämättä. Mulla oli ainakin rakko tyhjä ku just kävin ennen ultraa pissalla. En saanut niitä ohjeita neuvolasta tällä kertaa mut muistelin viime kerrasta et rakko sai olla tyhjä. Tuolla Oysisa riippuu lääkäristä tekeekö ne ultran 3d-ultralla vai sillä vanhemmalla. Mulla aina ennen tehty vanhemmalla joka ei niin selvä kuvanen. Oon tosi ilonen et meidän kunta ostaa nuo ultra palvelut Oysista jossa on tuo lääkäreitten osaaminen ja asiantuntemus tosi korkeatasoista.

tk82 Minä kans syksy ihminen, joka johtunee siitä et olen syntynyt syyskuussa. Syksy on paras vuodenaika :) Ihana poltella kynttilöitä kun sataa ja on säkkipimeää ;)
 
Joo mun puolesta nää helteet sais kyllä kans loppua! |O Liian tuskanen olotila kokoajan.. Varsinkin nyt kun painaa viä ankara räkätauti kurkkukipuineen päälle.. :'( Nenän kautta ei puhettakaan et vois hengittää.. Meiän laskettuaika siirty ultran perusteella kolme päivää myöhemmäks, eli olis 28.12.. Toivottavasti syntyis vasta tammikuun puolella, olis lapsen kannalta niin paljon parempi.. Ja tulevan koulunkäynnin.. :) Vähän harmittaa kun ei tuota sukupuolta saatu tietää, mutta pitää kai sitä jotain ylläreitä olla.. Ja ultraaja puhui jotain että sitten synnytystapa neuvonnassa ois mahkuja tietää.. =) mutta tultiin siihen tulokseen miehen kanssa että tuo täti oli niin m*lkku jotta ei ois varmaan kertonu vaikka ois nähnytkin.. Ja mä kyllä huudan ja lujaa jos tuo samainen ihminen tulee mun synnytykseen! :kieh:

Ensinnäkään kyseinen ihminen ei edes esitellyt itseään, ja kun kysyttiin sukupuolesta totesi vain että eihän se sukupuoli kaiketi ole se tärkein.. Piru vie mulla kiehahti.. |O Eiku synnytän vain jos saan tytön.. :LOL: Ei tietenkään ole, tärkeintä on että ulos tulee terve lapsi, mutta olisi se ollut ihan kiva tietää, kun kumminkin ensimmäinen on.. ja kun vielä kuiteski ihan kohteliaasti kysyin että voiko siitä nähdä.. Ja muutenkin oli niin hapan ja vähä sanainen.. ARGHHHH! :headwall:

Olis jo talvi.. *haikailee*

ps. ainut plussa tossa tädissä oli et se antoi 6 kuvaa mukaan.. :heart:
 
tervetuloa uudet

ihania ultra kuulumisia taas. tuntuu että itellä on jo siitä ikuisuus. eikä muuten edes saatu painoarvioo.

tivoli täällä ainakin supistelee. nytkin alaselkä tulee heti kipeäksi jos yritän kävellä. no jos sitä ottais työn iisimmin :D tuun heti teille kertomaan ku ite huomaan miten sen voi iisimmin ottaa :LOL:

lumienkelille yritä nyt levätä. oon ite ollut tuossa samassa tilanteessa aikaisemmin ja lääkäri jo uhkas sitoa petiin.

täällä on tosi kuuma ja yöllä sellainen inhottava kosteus. mut ei saa valittaa, kohta sataa kuitenkin

työt kutsuu!!
 

Yhteistyössä