+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

Matilda-08: ymmärrän todella, mistä puhut. Kaveri edelleen muistaa mainita, miten heidän molemmat lapset on saanut alkunsa ekasta kierrosta. Lapsista nuorempi on jo kuusi ja aina kun tulee puhetta vauvoista, tuo esille tuon helppouden. Hän ei siis tiedä meidän vauvahaaveista enkä usko hänen tätä tuskaa ymmärtävänkään. Sinun tunteet ovat sinun, ei niitä tarvitse hävetä tai niiden oikeutusta miettiä. Itse jouluna onnittelin kaveria vauvauutisista vaikka sisällä kiehui. Purin tunteet sitten miehelle kotona.

Minnarun: tuo itselläkin kävi mielessä... Peukutukset huomiseen testaamiseesi! Plussaa, plussaa!! =)
 
Pitkään yrittäminen ja lapsettomuus on varmasti todella rankkaa. Lähipiirissäni on ainakin kolme pariskuntaa joilla on ollut vaikeaa. Ja ymmärän tuskan. Mutta mielestäni ei ole kiva että, niitä joilla ei ole ongelmia, syyllistetään ja heidän onneaan ei tueta. Toki ymmärän jos asialla mälläillään ja tiedetään toisen vaikea tilanne. Itsellä onkin juuri se ongelma, että miten sitä uskaltaa edes vaikeuksissa kamppaileville ystäville sanoa, kun taas kävi niin kuin kävi. Lapsettomuus ei ole yleensä kenenkään oma vika, mutta ei myöskään helposti raskaaksi tuleminen. Joskus asiat vain ovat kohdillaan ja olosuhteet suotuisat, ei siitä pidä olla toisille katkera. Tiedän kyllä, että ihmisiä olemme ja kateus on karvas, mutta ehkä se että osaisi olla onnellinen toisten puolesta voisi auttaa omiin otollisiin olosuhteisiin. Kaverillani oli todella vaikea saada lapsia kun ensimmäistä yrittivät.. Hirveä ressi ja kauhea yrittäminen. Sitten kun vihdoin olivat saaneet ajan lapsettomuus hoitoihin, kävikin niin että ressaamisen lopetettuaan olikin tullut raskaaksi ihan luomuna. Toinen on kovasti hakusessa ja vaikeaa on jälleen... Toinen kaveri pariskunta yritti ensimmäistä pitkään, syntyi sitten keskosena, toista yritettiin vielä pidempään, mut kaikki kävi hyvin, komas saikin ihan salaa alkunsa ja syntyi nyt vähän ennen joulua. Eli turhalla ressillä ja paineenottamisella, ei saavuta sitä mitä haluaa.

Kiitos onnitteluista, kovasti sympatiaa ja plussatuulta kaikille! :)
 
Onnea plussanneille ja tarrasukkia matkaan :heart:

).( Cittarin/Prisman liuskat ei näytä enää mun silmään yhtään mitään. Eilen aamulla viimeksi testasin.
Meinasin jos hakisin apteekista jonku herkän testin. Mitkä on herkimpiä apteekissa myytäviä? Millasia noi First Signal testit on? Ainaki yliopiston apteekin sivulla lukee et herkkyys ois 10. Onko niitä kaikissa apteekeissa?

Auh, mulla on eilis-illasta asti sattunu vasemmalle puolelle suurin piirtein muniksien kohdalle. Vähä ku liikkuu ni sattuu. Sängyssäkin kun vaihto asentoo, niin heräsin siihen kipuun. Mistähän se vois johtua?

Täti oireita ei ole.
 
Onnea koiksa, kaneli ja kolmannen haaveilija!!!! :flower:

kolmannen haaveilijalle myös iso :hug: kummityttösi kuoleman johdosta! Aivan kaameeta! :'(

macy grayn tilanne pitää meitä taas jännityksessä! Pahoittelut varhaisesta keskenmenosta, ikävä yllätys siellä kuukupissa! Oishan se ihana yllätys jos siellä kohdussa vielä kuitenkin toinen pesää pitäisi! :hug:

Lisey voimia oviksen metsästykseen!

Minnarun ja Mollimelooni voisitte jo testata! :D :popcorn:

).( Ovista odotellessa.. Ostin nyt sitte pregcheck ovistestejä. Saa nähä näyttääkö ne mulla oviksen.. Ku Davidit ollu huonoja. Nyt on pregcheck näyttäny aika vahvaa viivaa jo eilen ja tänään vielä tummempaa, mut ei vielä ihan yhtä tummaa ku kontrolli. siltä se näyttäis et ovis ois tulossa, mut tä mun kroppa on kyl niiiiin outo ettei siit sit tiiä! Jonkun verran on jomotellu muniksissa ja eilen ja tänään ihan kanamunanvalkuaislimaakin mitä en yleensä bongaa. Mut nyt onki clomit käytössä että varmaankin muuttaa juttuja..
 
anniala mulla toi sängyssä asennon vaihto repäsykipu on tarkottanu raskautta!!! First signal testistä oon lukenu et antaa välillä turhaa toivoa roskishaamujen muodossa. Ite olen sillä myös elokuussa saanut dpo9 roskishaamun joka kyllä sitten oli dpo12 apteekin omalla +. (joka meni kesken.. ) ++++++++tuulia sinullekin! :)
 
koiksa -79: Samaa olen miettinyt, että sitten jos-kun-toivottavasti tärppää, niin miten osaa kertoa uutisen näille lapsettomuuden kanssa taisteleville ystäville... Kun varmasti se satuttaa, vaikka kuinka hellävaroen sen tekisi. : / Mutta kaikki tunteethan ne sallittuja on, ilo, onni, masennus ja kiukku! Kaikki! Vaikeita asioita nämä vaan ovat, ei voi mitään...
Mutta sinulle paljon onnea vielä, ja pienelle turvallista matkaa maailmaan! :heart: Iloitse ja nauti! :)

anniala: Hmm...hyvä oire? :)
Mariel85: Kiitos. :flower: Samoin sinulle! :)

Testauksia odottelen täällä... :p

***

Omasta navasta ei mitään hajua. Siis kaikki -KAIKKI- oireet puhuu sen puolesta, että ovis oli eilen...siis limat (eilen paljon, tänään ei mitn), kohdunsuun jutut (eilen auki, tänään kiinni), se tajuton kipu oik. alavatsalla eilen (kesti useamman tunnin, luulin jo että umpisuoli on tulehtunut tms.) tissikipu alkoi tänään (ja vähän turposivatkin)...mutta miten tuo lämpö oli alhaalla??? Mitä se tarkoittaa? Yleensä noussut seuraavana päivänä... :headwall:
Ei kai auta toivoa, että olisi huomena koholla...: /

Olisiko mahdollista, että jos ovulaatio tapahtui eilen illemmalla, ettei lämmöt olisi "ehtineet" nousta vielä aamuksi? Hmmmmmm.

Ei oo heleppoo...:ashamed: :LOL:

Plussatuulia, ovispuhureita ja sitkeitä-simppa-suhinoita kaikille!
 
Pikaisesti taas kylästä, en valitettavasti ehdi yhtään lukea enkä kommentoida :ashamed: Täti aloitteli eilen ihan selvästi enemmällä kuin tuhrulla, mutta tänään ei mitään. Eli mg tuota 1/26-27:ää ei tarvitse vielä muutella, hihkun sitten, kun saan päivistä kiinni... Pahoittelut varhaisesta keskenmenosta :( :hug:
 
Mirage > Ok. Ilmoittele sitten, kun tilanne selviää, niin päivitän tiedot. :)

Lisey > Lämmöt nousee joskus viivellä. Laitanko sulle nyt dpo1 ja korjaillaan sitten tarvittaessa myöhemmin? :)

anniala > Lupaavalta kuulostaa. :) Plussatuulia!

koiksa-79 > Omasta mielestäni ärsyttävintä ja satuttavinta on se, että esitetään asia itsestäänselvyytenä. Olen useamman kerran kuullut kommenttia sellaisella asenteella ja ajatuksella, ettei raskautumiseen tarvittaisi muuta kuin se yksi peittojen heilutus ja lapsi olisi jo tulossa. Joillakin kun tosiaan jokainen lapsi saa alkunsa niin helposti, niin mustavalkoisesti ajatellaan kaikilla muillakin asian olevan niin. En ymmärrä miten jotkut voivat pitää nopeaa tärppiä itsestänselvyytenä. Oma esikoiseni sai alkunsa helposti, mutta en minä siihen ajatukseen ole osannut tuudittautua enkä myöskään ennakolta luottaa.

Jokaisella on oikeus tunteisiinsa. Nämä ovat hyvin yksilöllisiä asioita. Itse pääasiassa kykenen iloitsemaan, mutta riippuu se hieman henkilöstäkin. Juuri sellainen helposti raskautuva ja asiaa itsestäänselvänä pitävä, joka kummastelee raskautumisen vaikeutta ei saa uutisellaan minua iloitsemaan. Täällä ollaan samassa veneessä, joten katkeruutta ei niinkään nouse pintaan. Välillä kirpaisee, mutta mahdollisimman nopeaa siirtymistä odottajiin täällä kirjoitteleville silti toivoo. Kirpaisut ovat muistutuksia siitä, että omien vaikeuksien käsittely on kesken. Kukaan kun ei omaa sen enempää kuin toistenkaan helppoutta tai vaikeutta voi valita.

En vielä testannut. :ashamed: Näytteestä tuli laimea, joten en raskinut käyttää digiä. (Eilen katsoin nettiapteekissa, että 13€ on pienehkö hinta. Aamulla muutin mieleni. :ashamed:) Käyn kohta katsomassa onko eilen tilaamani apteekin omat saapuneet ja dippaan sellainen. Onkohan aamun näyte vielä testauskelpoinen? Viileässä olen sen säilyttänyt. Kuinkas kauan testien pitää antaa lämmetä, että toimivat luotettavasti? Pakkasta on ehkä noin 15 astetta.

Kohdun ja munasarjojen seudun kipuilun lisäksi tajusin toisen oireen. Joulun aikaan aloin rapsutella häpykympuani. :LOL: Tuossa karvoituksen rajassa on raskausarpia, jotka ovat alkaneet kutiamaan uudestaan. Vaivasivat myös synnytyksen jälkeen parantumisvaiheessa ja kutina oli kiusallinen. Painon tunnetta on myös, mutta koitan selitellä sitä suklaan aiheuttamilla vatsavaivoilla. Pelottaa tämän tilateen selvittäminen. :|

Nyt postilaatikolle ja sitten listan päivitykseen. :D
 
+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +



tiistai 28.12.2010


KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
MolliMelooni.............kp37/35-38........32v....2. lapsi......yk3½v
Pikku-Saara.............kp32/30.............28v....1. lapsi......yk4
SiSa78....................kp30/?...............32v....2. lapsi.......yk1/3
anniala....................kp29/26-30........23v....2. lapsi
Minnäi.....................kp28/31.............31v....4. lapsi.......yk2/13km2
Minnarun.................kp27/29-31........30v....3. lapsi.......yk5
Gabrielle..................kp27/26.............29v....1. lapsi.......yk4
Shiny.......................kp27/?..............23v.....1. lapsi.......yk4
jonna_82.................kp27/29-32........27v.....1. lapsi.......yk7
henssu....................kp25/28.............18v.....1. lapsi.......yk1
JiiMii82....................kp24/29.............28v.....2. lapsi.......yk6
undercovergirl..........kp22/29-31........26v.....1. lapsi.......yk11
bluebaby..................kp22/28.............26v.....1. lapsi.......yk3-4v
Lisey........................kp18/28-32........28v.....2. lapsi.......yk2
Eevaliisa Nwogu........kp17/20-30........26v.....3. lapsi.......yk1
iloksi........................kp14/31-33........28v.....1. lapsi........yk4,5v
Zanca.......................kp13/27-31........26v.....1. lapsi.......yk6
Epa_88.....................kp13/30.......................1. lapsi.......yk3
Salainen toive...........kp12/24-36(44)...22v.....2. lapsi.......yk2
Mariel85...................kp11/?...............25v......2. lapsi.......yk3km2
Liina87.....................kp11/29.............23v......1. lapsi.......yk8
Viola30....................kp10/27..............31v.....2. lapsi.......yk7
Villervalla.................kp10/30..............27v......3. lapsi.......yk1
AiraM.......................kp7/~34........................................yk2
macy gray................kp6/30-34..........30v......2. lapsi.......yk14
Barbamama35..........kp6/23-28..........35v......3./4. lapsi...yk4
lisse........................kp4/30-45......................2. lapsi.......yk2
Viulu........................kp4/28-30.....................4. lapsi.......yk2/6
Matilda-08................kp3/26..........................2. lapsi.......yk3
Mirage.....................kp1/26-27...........29v.....2. lapsi.......yk4
myrskytuuli...............kp?/?..................33v.....2. lapsi.......yk2
mileon..........................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, adora, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, Muffinssi



PIINAILIJAT
anniala......................dpo15
MolliMelooni..............dpo12
JiiMii.........................dpo11
Minnarun...................dpo10/12
SiSa78......................dpo10
bluebaby...................dpo10
Gabrielle...................dpo9
jonna_82...................dpo8
Pikku-Saara...............dpo6
Lisey.........................dpo1



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
2010 lokakuu:
sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ Silva ~ MyDream
2010 marraskuu:
tätimoonika ~ skorpioni07 ~ Manzu ~ Kristen ~ karvatonkoira ~ hemari ~ valtsukka ~ HelinäKeiju10 ~ Pumpuliini ~ vimmu

PLUSSANNEET 2010 joulukuu:
iines83......................9.12. .....kp28/30-34................2. lapsi....yk5
miimii10....................13.12. ...kp39/36...................................yk6
Okaasan....................14.12 ....kp34/28-30.................4. lapsi...yk9
kamiraro...................17.12. ...kp21(31)/30......22v.....3. lapsi....yk1
sandemar..................20.12. ...kp?/?......................................yk2
Leo81........................21.12. ...kp28/28-33.................3. lapsi...yk2
Huldasharks...............21.12. ...kp36/40......................3. lapsi...yk6
kolmannen haaveilja...26.12. ...kp32/28-30......28v......3. lapsi...yk3
kaneli83....................27.12. ...kp32/28-32.......27v......1. lapsi...yk4
koiksa-79...................27.12. ...kp31/28......................3. lapsi...yk1



HAAMUILIJAT
MiiJane76.......19.11.



Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: macy gray


Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta joulukuuta
 
Viimeksi muokattu:
koiksa-79 > Vauvaliimaiset onnittelut! :flower: Minun silmiini nuo viivat ovat saman vahvuisia, mutta kyllä tuo digi varmistaa asian. :)

Ei ollut posti tuonut testejä. :( Taidan rohkaista mieleni koiksa-79:n esimerkistä ja käyttää digin. Nettiapteekkiin on tulossa uusi tilaus lähiaikoina, joten voin sieltä sitten tilata uuden. Täytyy nyt vaan hetki odottaa, että näyte lämpenee vaikka jännitys samalla ehtiikin nousta ihan liikaa. Toivottavasti tulos on luotettava onpa sitten kumpi tahansa. Raskaana -teksti olisi kyllä ihana nähdä vaikka se tarkoittaakin lisäselvittelyitä. Koitan naulita jalkani tiukasti maahan ja pitää pääni pilvien alapuolella. Peukut pystyyn ja taikavoimat käyttöön! :D

Tammikuun päivittäjä täytyisi saada päätettyä. Onko vapaaehtoisia? Jos useampi ilmoittautuu, niin voin laittaa äänestyksen (toivottavasti osaan). Itsekin voin jatkaa tällä puolella pysytellessäni, jos minua ei sitten enää syytellä omimisesta. :ashamed: En nyt kuitenkaan ensisijaisena itseäni pidä, sillä mielelläni väistyn seuraavan tieltä. :)
 
MG: mie toivon että sie löydyt jostain ihan toiselta listalta ensi kuuss =) melkeinpä jännittää yhtä paljon kuin oman testin katsominen siun tuloksen julkistus....piti hilata sivu varovasti alas ennen kuin uskalsin kurkata =)
 
mg: Dpo 1 on ihan hyvä, veivataan sitä sitten myöhemmin. :D
Voi että kun soisin sinulle sen "raskaana" -tekstin, olisi niin ihana alku uudelle vuodelle!!!
Ilmeisesti vaan digitesti ei ole siitä herkimmästä päästä?
Pidän peukkuja!!!!!!!
 
Täytyy kattoo mitä testejä meidän apteekissa on kun sinne asti päästään. Nyt lapsukainen on päiväunilla :)
Vois kai kokeilla sillä First Signalillakin, jos niitä tuolla on. Ja sit jos hakis Citarista tai Prismasta sen kasettitestin. Kattoo nyt, et mitä löytyy :)


MG:lle tsemppiä :)
 
Viimeksi muokattu:
heips...MG:llä on jännät paikat,tuloksia odotellessa..:hug:
Koiksalle isot onnittelut..:flower:
Itsellä ei kummoisempi olo,eilen tuli jonkilaista verivuotoa.en tie mitä oli,menkkamaisia juilintoja,tänään vain juilintaa mutta ei verivuotoa...ota tästä nyt selvää. Onkos muilla ollut pari päivää oviksesta verivuotoa? ihan verta siis ei limaverta?
Viikon aion odotella ihan rauhassa ja jos jos oireita ilmaantuu,niin sitten jännäillään...
 
Testiraporttia tulin kirjoittamaan. Tulos: Ei raskaana. :( Mutta koska kaikissa puikkomallisissa testeissä "lukee" Pura testi tulosta tiiraillaksesi kurkkasin tietenkin myös tuon sisuksiin. :whistle: En ymmärrä miksi siellä on kaksi kapeaa liuskaa, mutta kyllä minä niissä viivat nään. Toisessa on ihan selkeä ja sitten vahva, toisessa himmeämpänä molemmat. Testin sulkemisen jälkeen näyttöön ilmestyi teksti Raskaana 1-2 ja lisäsorkkimisen jälkeen näyttö sekosi täysin. Taidan yrittää tujua näytettä torstaiaamuksi ja dipata apteekin oman. Toivottavasti saapuvat huomenna. Seuraavan digin käytänkin vasta sitten, kun perinteinen testi on antanut selkeän testiviivan. Purkamisesta pitävä tutkiskelija kun olen eikä se oikein sovi yhteen digitestin kanssa. :D

Fiilis on ristiriitainen edelleen, mutta eiköhän mielenrauha aikanaan saavu. Odotukset huomiselle ovat entistä pienemmät, joten pudotus ei tule olemaan järisyttävä. Ovista odotellen, muu ei auta.
 
Voi mg... :hug:

Tuolla jossain toisessa ketjussa bongasin tuon saman ilmiön, eli "haamut" näkyy avatussa testissä, mutta teksti on "ei raskaana". Mitenhän herkkä se testi on?

Mä ymmärrän sua täysin ton purkamisen kanssa...nimim. "Sain tuhottua liuska-mallisenkin testin kai kolmeen osaan haamua etsiessäni". :D
 
Muistaakseni tuon testin herkkyys on 25, joten kyllä sen olisi pitänyt näyttää, jos raskaana olisin. Liuskojen viivoista ei ilmeisesti voi päätellä mitään tai ainakin niin olen lukenut. En tiedä onko jollakin toisenlaisia kokemuksia. Ihan luotettavana tuota tulosta pidän, mutta jotenkin minun on helpompi luottaa viivoihin ja siksi haluan testata vielä apteekin omalla. Negahan on sikäli helpotus, että tarkoittaa kaiken raskausmateriaalin tulleen pois vuodon niukkuudesta ja vähäeleisistä kipuiluista huolimatta. Tämän hetkiset kivut on pco:n metkuja ja oireet kehon hidasälyisyyttä. Näin ajattelen ainakin nyt ja katson tilannetta uudestaan, jos apteekin testi osoittaa digin tuloksen virheelliseksi.
 
Siis mg, sulla kyllä tapahtuu :) Huvitti kyllä tuo sun testin purkaminen, heh, ja taas on tilanne epäselvä. Mainiota! :) Itse yritän mennä siihen suuntaan, että katson tuloksen ja sitten testi roskiin - ja syvälle- koska muuten sitä alkaa jo harhoja näkemään.

Onnittelut plussanneille, niitäkin näyttää olevan. Välillä tuntuu et onkohan tää (enää) oikea ketju mulle, koen kuitenkin olevan niin eri tilanteessa, kun ns. "heti" plussaavat ja koen myös etteivät he oikein oikeasti ymmärrä pidempää yrittämistä (viitaten Koiksan tekstiin). Ja välillä myös tuntuu siltä et tää on vaan sellanen pikainen välipysäkki (mitä sen kaikille toivoisikin olevan!!) eikä (kaikkiin) nimimerkkeihin ja niiden takana kirjoittevien ihmisten ajatuksiin tule perehdyttyä kovin tarkoin. Tottahan tämä on ns. jännäilyketju kaikille riippumatta miten pitkään on yrittänyt.

Ihanan tähtikuvion olit Lisey viestiisi liittänyt!

Minnarun, toivon oikein erityisesti sulle plussaa, sullakin jo yritystä jonkin verran takana ja samanlaisia ajatuksia mun kaa. :)

Joulu mennä lompsahti, töissä taas, illaks varasin hierojan, kun niskat niin jumissa. Kp 10 taitaa olla, limoja jonkin verran, ovistesti eilen näytti negaa. Ei haittaa vaikka ovis tulis vasta viikonloppuna, ois jouluvieraat lähteneet ja mieskin vähän rennompi puuhailemaan, se on hirveän korrekti eikä haluais puuhailla kun vieraat nukkuu vähän matkan päässä. Mua se ei niinkään haittaa, varsinkin kun ovis on käsillä, muuten voisinkin olla ilman ;)
 
Heihoi.

Onko kellään kokemusta noista apteekista saatavista Clinic-raskaustesteistä (20mIU/ml), sellaisessa pahvikortissa kiinni se liuska? Mä ensin luulin saaneeni kunnon plussan, kun siinä oli pitkään punainen viiva, mutta se olikin vaan liuskassa hitaasti kulkenutta väriä. Luulin, että puhdas nega jäi käteen, mutta nyt siinä on sellainen selkeä, ilmeisesti väritön viivanpaikka. Onko näillä testeillä tapana näyttää tuollaisia viivoja? Netistä lueskelin muutamia keskusteluketjuja, mutta niissä oli pääsääntöisesti sellaisia 'mä oon kuullut että' -kokemuksia, joihin en luota järin paljoa.
 

Yhteistyössä