+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

kolmannen haaveilija: Ensinnäkin osanotto suruusi ja läheistesi suruun. :hug:

Toisekseen tuohon ovistestiasiaan: Ilmeisesti ovistesti voi reagoida ristiin hcg:n kanssa, eli ihan mahdollista on, että se raskauteen reagoi. Käsittääkseni ei edes mitenkään poikkeuksellista. Kannattaa selailla tai kokeilla haulla, täällä (*muoks. eli vauvakuume-palstalla) on muistaakseni ollut keskustelua juurikin tuosta ovistestin raskauteen reagoimisesta. Muutenkin nuo oireet kuulostavat aika lupaavilta! Pidän täällä peukkuja testaukseen. :)

Ovistestit raskaustestinä:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1737182-ovistestit-raskaustestina/#post22746789
 
Viimeksi muokattu:
Kolmannen haaveilia : Ikävä juttu, jaksamisia!

Mä tein kuopuksen kohdalla testasin ekaksi juurikin ovistestillä ja näytti ihan selvää plussaa.

Kiva joulu ollut, oltiin mun äidillä ja siellä olivat mun veljet jne.. :)

Kylläpä vauvakuumettaa.. tosin jännitän nyt vähän tän kierron kanssa.. Kun kuitenkin nyt oli ekat kunnon menkat edellisen raskauden jälkeen ja imetän kuitenkin edelleen toooosiii paljon.
Uuden vuoden tienoille pitäisi oviksen osua. Nyt en edes tikuta kun mies on kotosalla koko ensi viikon. ;) Välillä on siis reissussa, joten silloin tikutellaan.
Yleensä tunnistan oviksen oireista niin selvästi, ettei voi erehtyä. Ja toivotaan, että se nyt sitten tulisikin, eli että kierto olisi normaali.

Mutta näin, mukavaa alkavaa viikkoa!
 
undercovergirl
Menipäs jännäks... :D

Sandemar
Toivotaan että vuoto olis harmitonta. Mikä tilanne nyt on?
Kunpa saisit nyt tän pikkusen syliin asti :hug:

lisselle ja Viululle pahottelut ja onnea uuteen kiertoon :wave:

Minnarun
Hyvin voi vielä plussaks muuttua ku aikasin teit testin...
Pidetään peukkuja =)

Kanelilla ja kolmannen haaveilijalla lupaavan kuulosia oireita :wave: Suuret pahottelut vielä kolmannen haaveilija kummityttösi kuolemasta :hug:

villervalla
Niin minkäs ikänen teillä nuorin lapsi on?


Oho! Mä ihan yllätyin ku katoin tuota listaa! Jotenki ei oo kerenny ajatella mitään näitä vauvajuttuja niin kauheesti. Luulin et mulla on joku kp7 mut se onki jo kp10 menossa :D
Onneks huomenna mennään takasin kotiin niin saa olla rauhassa :D
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos MolliMelooni, kävinkin jo lukaisemassa ja kiitos myös villervallaja Salainen toive

No minä sitten malttamattomana kävin jo apteekissa... Oikein kiva työntää rattaita tuolla lumimyräkässä kun ei ole jalkakäytäviä aurattu... Mutta siis, ostin apteekin oman raskaustestin ja sitten Clearbluen digitaalisen, viikkonäytöllisen... Apteekin omaan piirtyi viivat,ihan semmoiset jotka jopa huomaa ilman tihrustelua ja siis aika laimeella tein, oli pissi rakossa vain noin tunnin...huomenna aamupissistä teen sitten sen Clearbluen...
Laittaisin kuvaa testistä mutta kun en osaa:ashamed:

Hieman on nyt ristiriitaiset tunteet....
 
kolmannen haaveilija: meinasin juuri tulla kommentoimaan että kyllä noilla kiertopäivillä ei ovistestiin pitäisi vahvoja viivoja tulla ilman raskautta... on varmasti ristiriitaiset tunteet :hug: on varmasti ollut tuskaa saattaa lapsi ikuiselle matkalle kun olisi ollut vielä kaikki edessä ja vanhempien tuska voi olla ihan kamala itse olen useasti miettinyt kun lukee että lapsi on hukkunut ym. että minä en varmaan selviäisi jos joutuisin lapseni luovuttamaan yläkertaan aivan liian aikaisin.

salainen toive: sitä minä tässä toivon kävin ihmettelemässä rintojani peilin ääreessä ja on kyllä tummat kun kaikki suonet on ihan pinnassa... kamalaa kun toiveet on näin vahvat !!! millä mie saan itseni ruotuun ja lopettaisin tän toiveiden herättelyn ja höyryymisen kun se tipahdus sattuu niin kamaln kovasti ja syvälle !!!
 
Kiitos MolliMelooni :heart:

Jotenkin vain nyt juuri tällä hetkellä on ristiriitaiset tunteet... Menettänyt pienen rakkaan kullannupun ja sitten kuitenkin uusi elämä saa alkunsa...

Olo on kuin halolla päähän lyödyllä...en nyt ihan tämmöistä osannut odottaa koska luulin että tässä kierrossa en edes ovuloi, koska ei ollut tavannomaisia kipujakaan ja sattuneista syistä en tikutellut ovista ja muutenkaan ei ollut "yrityksen makua" mukana tässä kierrossa mutta mutta...
 
Salainen toive, vuoto loppunut ja erittäin raskas olo on! Kohdun tuntee nyt selvästi, varsinkin sekstailuissa sen huomaa, et muutosta on :) Uskallan siis luottaa, et raskaus on alkanut, hiippailen hissukseen odottelijoihin. Kurkin kuulumisia välillä kuitenkin ja toivotan plussapuhuria kaikille!!
 
KOLMANNEN HAAVEILIJALLE syvä osanotto ja voimahalaus.. Lisäksi Suuremmoiset onnittelut. On melko ristiriitaista edes kirjoittaa nuo asiat samaan lauseeseen. Mutta elämä jatkuu...

Jokohan sitä uskaltaa SANDEMARIA onnitella myös!

Toivottavasti muilla oireilijoilla oireet ovat todellisia.. Omassa navassa oireet tippunu minimiin, eli ei juuri mitään.. Torstaina tein iltapäivä pissistä prisman testin ja puhdas nega tuli... Mut tätiä ei näy, vaikka kokoajan semmonen olo että nyt alkaa. Väsyttää ja hikoiluttaa, mut ei juuri muuta. Ajattelin ainakin tiistaille odottaa ennen uutta testausta.. Jos siis tarvii alkaa testaileen. Ti lähden lasten kans reservaattiin sukuloimaan, joten ennen sitä haluan tietää.. Juuaakko serkkulikan kans siideriä vaiko ei. Ei vaan jaksa edelleenkää uskoa, et ois siitä yhdestä pienestä ahdollisesta kerratsa heti tärpänny. JÄNNÄÄ ON!
 
kolmannen haaveilija onnea plussasta! Barbamaman sanoja komppaan.

salainen toive: Kuopus täyttää tammikuun lopussa vuoden.

Molemmat nukkuu niin on hetki aikaa palstailla. :)

Miehellä polttelee vauvakuume ihan hurjana.. jopa kovempana kun mulla. Kiva niin.:)
Ois se ihanaa jos olisi kolmonen ensi syksynä sylissä, tuntuu vaan niin kovin kaukaiselta ajatukselta. Ja mistä sitä tietää kuinka hankalaksi se menee,jos kierto jne.. ei palaudukkaan vielä.

Napa niin täynnä jouluherkkuja, että huh huh. Tänään jo otin itteeni puoliks niskasta kiinni, huomenna sitten paluu normaaliin. :)
 
Onnea kolmannen haaveilija! ja Voimia suruun teille kaikille! :heart::hug: Onko tuo sellainen biocard merkkinen, joka ennen oli apteekin oma? Näyttää siis ihan siltä oikein vanhalta apteekin omalta, jolla ite aikoinaan plussasin noita edellisiä lapsia.
 
Jotain voisi olla testissä näkyvissä, mut en jaksa uskoa. Huomenna aamulla ehkä testailen uudelleen. Saas nähdä. Jos muistan aamulla pissiä kippoon :)

Ei minkäänlaisia oloja ainakaa vielä että täti ois tulossa, mut mulla yleensä vasta just muutamaa tuntia aikasemmin tulee kivut ja olot.


Onnea plussanneille!
 
Jouluinen tervehdys Tapaninpäivän kunniaksi! :)

Kolmannen haaveilijalle suuri osanotto suruun & lämpöinen onnitteluhalaus :hug: samantein. Varmasti risteilee ajatukset päässä, en pysty edes kuvittelemaan...aika parantaa. Ja pienelle vauvanalulle toivon paljon suojelusenkeleitä masumatkallee! :heart:

Täällä on monella jänniä oireita. :O Minnarun ja Kaneli83 ainakin elää jänniä aikoja!! Samoin Undercovergirl ja anniala... Pidän peukkuja!!! :flower:

Sandemar, ihania uutisia!! :heart:

Täällä omassa navassa tosiaan kp 16 ja vihdoin oireet vaikuttaisivat siltä että oili olisi käynyt (tai juurikin käymässä) "joulu"kylässä! :cool: Toivon KOVASTI että näin olisi päässyt tapahtumaan, ettei sitten kierto venyisi turhan pitkäksi...huomiset lämmöt kertovat paljon sitten. Mutta tänään oli tosi kovaa tärinäkipua havaittavissa...kumpa, kumpa...!!! Ainakin kylvetty on ahkerasti :whistle: ettei siitä pitäisi olla kiinni.

Vauvahaaveet siis taas kovin korkealla... :ashamed: Mieskin "hytkyttelee" mun vatsaa ja patistaa toimimaan. :D On se niin suloinen noitten höpinöidensä kanssa, ei mahda mitään. :heart:

Joulu meni muuten mukavasti, kiirettähän toki on ollut paikasta toiseen kirmatessa... Poika meni tänään isällensä muutamaksi yöksi, minä töihin ja mieskin yövuoroon. Semmoista täällä. :wave:
 
kolmannen haaveilija
Niin selkee plussa. Barbamama kerkeski sanoa aika lailla mitä mäki ajattelin, komppaan siis sitä.

anniala
Huih... :D Pidetäänpä peukut huomiselle :)

villervalla
Meilläki esikoinen nyt 1v2kk ja mulla on synnytyksen jälkeen tullu viidet menkat muistaakseni. Ja kovin on epäsäännölliset ollu... : / Toivottavasti ei toinen lapsi antais kauaa itteään odotella...
 
Viimeksi muokattu:
On siis jotain ollut näkyvinään niissä neljässä (!!) testissä mitä oon tehnyt... Mut tulee ajateltua ettei siinä mitään ole ettei sit putoo korkeelta ja kovaa. :)
Tissit on kipeet, naama puskee finnejä oikeen urakalla, jos ei syö nii tulee etova olo. Mut noi nyt voi olla ihan toiveajattelustakin oireita :)
 
Huomenta! Nyt on kyllä maailmankirjat sekaisin...tein aamulla raskaustestestin ja positiivistahan se näytti(viiva piirtyi heti). Testin herkkyys oli tosin kyllä 10. Voi huh huh, ei tätä voi uskoa todeksi..iik!!!:heart:
 
Huomenta ja hyvää alkavaa viikkoa!

Joulu meni täällä rennosti ja mukavasti miehen ja sukulaisten parissa. Syöty on niin että napa paukkuu! :D

Ihania uutisia täällä! Onnea ja tarrasukkia Kolmannen haaveilija, Sandemar ja Kaneli! :heart: Ja voimia Kolmannen haaveilijalle suruusi. :hug: :heart:

Täti vietti meillä joulunpyhät nurkissa, eikä meinannut lähteä millään lätkimään. Eilen vihdoin näkyi enää perävalot. Joten nyt vaan kohti uutta yritystä. En ole ajatellut ainakaan vielä alkaa tekemään ovulaatiotestejä, luulenpa että saan sellaisten kanssa aikaan pelkästään kunnon stressin. Voipi olla, että ajatukset vielä muuttuu kunhan yrityskertoja tulee lisää. Aika pitkältähän nämä viikot menkkojen välillä yhtäkkiä tuntuvatkin.... Aiemmin olen ollut iloinen pitkästä kierrosta, mutta nyt sitten jos kierrot venyy 40 päivään jatkossakin, tulee piinapäivistä todellakin piinaavan pitkiä!

No, rennoin ja iloisin mielin vaan tämäkin viikko. Ovulaatiolaskuri veikkailee hedelmällisiä päivä mulle vasta tuonne loppiaisen tienoille. Siihen asti sitten vain harjoittelua. :xmas:
 
kaneli : :heart: onnea

ON: höttö olo jatkuu nyt on korva kippee :( heräsin taas yöllä viiltävään kipuun alavatsalla hetkellinen ja meni nopeasti ohi. vasemman rinnanpää on aika kipeä oikeassa ei mitään ?!?!?!?!!! on tää toispuoleinen tää miun keho kun oviksen aikaan kivut tulee aina oikeastaan oikealta ja vasen rinta on sitten taas se josta nousee välillä maito jne. toiveet on niin korkealla koko alavatsa on semmoinen turpeinen ja varsinkin eilen iltana ihan kamala paineentunne tuntui kun repeis koko alavatsa. Voi että nyt tullaan kyllä korkealta jos täti päättää pilata koko homman !!!!
 
kaneli : :heart: onnea

ON: höttö olo jatkuu nyt on korva kippee :( heräsin taas yöllä viiltävään kipuun alavatsalla hetkellinen ja meni nopeasti ohi. vasemman rinnanpää on aika kipeä oikeassa ei mitään ?!?!?!?!!! on tää toispuoleinen tää miun keho kun oviksen aikaan kivut tulee aina oikeastaan oikealta ja vasen rinta on sitten taas se josta nousee välillä maito jne. toiveet on niin korkealla koko alavatsa on semmoinen turpeinen ja varsinkin eilen iltana ihan kamala paineentunne tuntui kun repeis koko alavatsa. Voi että nyt tullaan kyllä korkealta jos täti päättää pilata koko homman !!!!
 

Yhteistyössä