+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

mg (ja mikä ettei muutkin innokkaat, jotka ehtivät loppuviikosta päivittää listaa :)) Tähän asti päivittelin tuon yllä olevan torstain listan. Siirryn nyt glögin, pipareiden ja kuusen koristelun pariin ja toivon teille kaikille oikein onnellista ja rentouttavaa joulua :heart: Palailen linjoille taas joskus ensi viikolla, viimeistään uuden vuoden puolella :wave:
 
Tervehdys!
Pakko oli tänne kirjoittaa, kun oon jotenkin niin hämmentynyt ja puulla päähän lyöty. Ja järkyttynyt ja peloissani ja onnellinen ja.. :)

Tein eilen testin, kun vatsassa on ollut vajaan viikon ihan ihme tuntemuksia (jomotusta, nipistelyä, vihlontaa, repimistä). Menkat alkaa yleensä kauhealla krampilla ilman ennakkovaroituksia, joten arvelin kyseen olevan muusta. Niin se testi näytti haaleaa plussaa ja tänään tuossa pari tuntia sitten tein Clearbluen digitaalisella testin, joka näytti "raskaana, 1-2". Mutta kun en uskalla luottaa näihin ja odotan vaan koska ne menkat alkaa. Mulla ei ole mitään hajua, kuinka pitkä kierto mulla on, mutta kerran kuussa menkat aina tulee. :D Mietinkin sitten jo, että onko kemiallinen raskaus (tieto lisää tuskaa ja eilen oli aikaa lueskella plussan jälkeen). Sitä vain, että jos olen raskaana niin se on saanut alkunsa kertalaakista, mikä myöskin tuntuu epäuskottavalta, vaikka oletetun ovulaation aikaan tapahtuikin. Laskin siis näiden 28kp:n mukaan senkin. Vauvakuume on ollut vuosia, mutta nyt vasta mies lämpeni ajatukselle. Vaikka onkin ihan shokissa tämän päivän jälkeen. :LOL: Sanokaa mulle, että älä ajattele liikoja vaan iloitse raskaudesta!!
 
mg :hug:

Elikat Me täällä vasta yritetään ja kovasti toivotaan lasta, kannattaa varmaan hypätä tuonne odottajien puolelle elo- tai syyskuun pinoon, kumpaan sitten lasketulla ajalla menetkin. Onnittelut plussasta ja onnea raskauteesi.
 
Tiedän tämän, mutta siihen plussaan vaan on niin vaikea uskoa, joten en taida vielä uskaltautua sille puolen.. :) Ehkä joulun jälkeen. Mutta kiitos onnitteluista ja tsemppiä teille kaikille!! Olen teitä seuraillut taustoilta.
 
Mä oon paranoidinen. Oli pakko varata sh:lta aika hcg verikokeeseen. Olot senkun voimistuu ja jatkuu, nyt on tyllut tajuton väsymys ja rintavarustus on kasvanut kipuilla tosi kovasti :O
MG olisin sullee niin kovasti omaa nyyttiä toivonut! ,jaksamisia asian kanssa!
NIin ja hurrrrjasti onnea plussista!
 
:heart: Onnittelut plussanneille, saitte sen kaikista ihanimman joululahjan! :heart:

mg Iso rutistus.... Ja suuren suuret pahoittelut.. En edes osaa sanoa muuta, kun mitään ei voi sanoa tai tehdä helpottaakseen sun oloa... :hug:

Laskeskelin just, että mulla on uuden vuodenaattona dpo 12, josko silloin uskaltautuis testaamaan niin tietäis minkälaista iltaa viettää. Joulun kunniaks ajattelin juoda ruuan kanssa lasillisen viiniä, josko se auttais kiinnittymiseenkin, se kun ajoittuis ehkä aatolle/joulupäivälle.

:xmas: Hyvää ja rauhallista joulua kaikile! :xmas:
 
Elikat: Tule vaan suosiolla tuonne odottajien puolelle :) Pääsee sieltä sitten tänne takaisin, jos kuukautisesi alkaa. Digitesti on aika varma ja kyllä ensi yrittämällä voi tulla raskaaksi. Onnea sulle ja miehellesi. Siellä odottavien puolella on vastaperustettu syyskuussa 2011 syntyvien pino, jossa kaikki ollaan samassa tilanteessa sun kanssa. Tervetuloa!

Jouluplussia tänne kaikille kuumeileville :heart:
 
Iltaa.

Jouluvalmistelut olisivat aika pitkälti mun osalta tehty. :) Nyt vaan odottelen, että mies saa omat hommansa tehtyä ja sitten saa joulu tulla.

Mä tajusin, että olen melkoisella varmuudella koneen ääressä ja jouten joulupyhien ajan, joten voin vaikka joulupäivänä tai tapanina päivittää pinon. Vai oliko joku muu jo puikoissa?
 
macy gray
:hug: Pahottelut munki puolesta. Toivottavasti se aika pian kolahtaa postiluukusta ja saisitte apua pikku nyytin saamiseen... Tietenki parasta olisi jos se aika jäiski käyttämättä kokonaan...
Pidetään peukkuja :)

undercovergirl
Hm...Onpa jännä... Oliko sun viimesimmät menkat ihan normaalit, semmoset niinku ennenkin? :confused:

Huldasharks ja Leo ja olikos vielä joku muuki...
Onnittelut selvistä plussista! :)

Gabrielle
Toivottavasti sun uusvuos menee mehulinjalla :D


Joulua täällä laiteltu...Kinkku pitäs nakata uuniin aamuyöstä... :p
Tekasin tuossa suklaakakkua,pitää heittää täytteet väliin ja laittaa jääkaappiin hyytymään. On sitten jälkkäriä :)
Mulla ei oikeen mitään asiaa ole ku kierto vasta aluillaan...

Ihanaa joulua kaikille! :xmas:
 
Viola30, jep, sinne ollaan suuntaamassa! Säätiedotus näytti aika hyvältä.:p

Elikat, tervemenoa vaan odottajien puolelle ja onnea odotukseen!

Täällä piinaillaan, ovis tuli hyödynnettyä kerrankin juuri oikeaan aikaan. Jos ei nyt tärppää niin lohduttaudun sillä että ainakin sain sen ovisplussan. Seuraavassa kierrossa aion testailla taas digillä kun se näytti toimivan.:) Ja saa samalla vähän osviittaa luteaalivaiheen pituudesta.
 
huhhuh,lapset herännyt kuuden jälkeen ja paketithan ne piti avta,kun lähtevät sitten jatkamaan matkaa muualle pakettien kimppuun..:)
Meillä miehen kanssa lähtö viikonloppuhäämatkalle.
Ovulaatio on testien mukaan juuri nyt,eilen oli haaleat viivat ja tänään oikein tummat,viime yönä jo oltu aktiivisia ja kaksi edellistäkin vrk:ta,vieläköhän pitäisi tonttuilla..:) varmaan tulee oltua lähekkäin reissulla,ja olishan se ihana alku uudelle vuodelle kun tulis plussa!
WÉi auta kuin piinailla ja toivo,kun osaisi ottaa rennosti,koska itsellle ainakin stressi ainakin vikuttaa negatiivisesti yritykseen..

MG:lle isot halaukset...:hug:
 
Täällä eletään ihmetyksen aikaa....dpo15, testi näytti eilen plussaa, hailakasti, mutta selvän sai. Eilen alkoi kuitenkin tuhruttelu, joka jatkuu edelleen. Vuoto hyvin vähäistä, yleensä hana aukeaa samantien. Taitaa siis olla toive menetetty ja alussa yk3. Tän nyt jo arvas....
 
Jouluaatto meni aivan ihanasti lapset sai taas kerran aivan kamalasti lahjoja vaikka lahja määriä ollaan tiputettu huomattavasti ja oli se joulupukki minuakin muistanut =)

Tein eilen aamulla testin sittarin liuskalla ja niissä hän märkänä näkyy se viivanpaikka selvästi ja ajan kanssa kuivuttuaan täysin tyylipuhdas nega, no dpo:t on niin alhaiset että eipä siinä ihmeitä olis pitäny näkyäkkään mut olispa siinä ollu perheelleni lahjaa kerrakseen =) itsestäni puhumattakaan.... jotain tuntemuksia on jotka voisi viitata raskautumiseen mutta niin paljon on ei-oireita joten en anna itselleni lupaa toiveita nostella että tipahtaisin taas ja korkealta, ajattelin että testit jätän hommaamatta kaappiin jos tosiaan menkat myöhästyy kaivelen testiä esiin . Tuntemuksilla ajoitettu ovis jos on ollu niin kuin ajattelin olisi täti tulossa joko ens to tai la. Joten sinne asti odotellaan olishan siinä aika mukava tapa aloittaa uusi vuosi =)
 
No voi kurja Sandemar, toivotaan, että raskaus on ja jatkuu tuhruttelusta huolimatta. Paljonhan siitä kuulee, että monilla voi olla vuotoa raskauden aikana, mutta onhan se tosi kurjaa, kun joutuu sitten huolestumaan.

Elikat, onnea plussasta!! Esikoisesta muistan, että plussankin jälkeen sitä jatkuvaan ajatteli, että kohta se vuoto alkaa. Sitten kun vielä välillä ei ollut kummempia raskausoireita, oli ihan varma, ettei tässä mitään raskaana olekaan.

Mulle voi ystävällisesti päivittää kp1 ja yk 2. Toissa päivänä tein testinkin ja olin siinä näkevinäni haalean haamun, mutta tänään sitten alkoi aivan selvät kuukautiset. Eli siirrän toiveet tammikuulle. Tekis mieli kokeilla ovulaatiotestejä, osaatteko suositella, että mitkä olisi hyviä. Kierron pituus kun vaihtelee sen verran, ettei oikein ole hajua ovulaation ajankohdasta.
 
Viimeksi muokattu:
lisse: sen verran ovistesteistä et kannata ainenkaan davidin...

ON: tänään sattunutta iltapäivällä iski ihan kamalan huono-olo ja ei maistunu mikään oli pakko käydä nukkumaan ja nukuin sitten kahden tunnin päikkärit ja väsyttää taas toivottavasti tämä kertoisi alkaneesta raskaudesta =)
 
+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +



Sunnuntaina 26.12.2010


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
lisse...........................kp40/30-45...................2. lapsi......yk1
MolliMelooni.............kp35/35-38.......32v.....2. lapsi......yk3½v
kolmannen haaveilja..kp31/28-30......28v.....3. lapsi......yk3
kaneli83.....................kp31/28-32.......27v.....1. lapsi......yk4
Pikku-Saara...............kp30/30.............28v.....1. lapsi.......yk4
koiksa-79...................kp30/28.......................3. lapsi.....yk1
SiSa78......................kp28/?...............32v.....2. lapsi......yk1/3
anniala.......................kp27/26-30.......23v.....2. lapsi
Matilda-08..................kp26/26......................2. lapsi......yk2
Mirage........................kp26/27-28......29v......2. lapsi......yk4
Minnäi.......................kp26/31............31v......4. lapsi......yk2/13km2
Minnarun...................kp25/29-31......30v.......3. lapsi......yk5
Gabrielle....................kp25/26............29v.......1. lapsi......yk4
Shiny..........................kp25/?.............23v.......1. lapsi.......yk4
jonna_82...................kp25/29-32.......27v.......1. lapsi......yk7
henssu.......................kp23/28............18v.......1. lapsi......yk1
JiiMii82......................kp22/29............28v.......2. lapsi.......yk6
undercovergirl...........kp20/29-31.......26v......1. lapsi......yk11
bluebaby....................kp20/28............26v......1. lapsi......yk3-4v
Lisey...........................kp16/28-32......28v.....2. lapsi......yk2
Eevaliisa Nwogu..........kp15/20-30......26v.....3. lapsi......yk1
iloksi............................kp12/31-33.......28v.....1. lapsi......yk4,5v
Zanca...........................kp11/27-31.......26v.......1. lapsi......yk6
Epa_88........................kp11/30..........................1. lapsi......yk3
Salainen toive.............kp10/24-36(44)..22v......2. lapsi......yk2
Mariel85.....................kp9/?...............25v.....2. lapsi......yk3km2
Liina87........................kp9/29.............23v......1. lapsi......yk8
Viola30.......................kp8/27.............31v.....2. lapsi......yk7
Villervalla...................kp8/30.............27v.....3. lapsi.....yk1
Barbamama35...........kp5/23-28.......35v.....3./4. lapsi...yk4
AiraM........................kp5/~34......................................yk2
macy gray.................kp4/30-34........30v.....2. lapsi......yk14
Viulu.........................kp2/28-30...................4. lapsi.....yk2/6
myrskytuuli.................kp?/?..............33v.....2. lapsi......yk2
mileon........................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, adora, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, Muffinssi



PIINAILIJAT
kaneli83....................dpo14
anniala......................dpo13
Mirage......................dpo12
MolliMelooni..............dpo10
JiiMii.........................dpo9
Minnarun...................dpo8/10
SiSa78......................dpo8
bluebaby...................dpo8
Gabrielle...................dpo7
jonna_82...................dpo6
Pikku-Saara...............dpo4



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
2010 lokakuu:
sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ Silva ~ MyDream
2010 marraskuu:
tätimoonika ~ skorpioni07 ~ Manzu ~ Kristen ~ karvatonkoira ~ hemari ~ valtsukka ~ HelinäKeiju10 ~ Pumpuliini ~ vimmu

PLUSSANNEET 2010 joulukuu:
iines83...........9.12. .....kp28/30-34.................2. lapsi.....yk5
miimii10.........13.12. ...kp39/36......................................yk6
Okaasan.........14.12 ....kp34/28-30..................4. lapsi.....yk9
kamiraro........17.12. ...kp21(31)/30......22v......3. lapsi.....yk1
sandemar........20.12....kp?/?.........................................yk2
Leo81.............21.12. ...kp28/28-33................3. lapsi......yk2
Huldasharks.....21.12....kp36/40......................3. lapsi......yk6




HAAMUILIJAT
MiiJane76.......19.11.



Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: macy gray


Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta joulukuuta
 
Viimeksi muokattu:
Tällä eletään jännittäviä aikoja...monella on piinapäivät käsillä ja ollaan saatu myös kivasti plussia tässä kuussa (ja toivottavasti niitä vielä ropisee lisää). Rutkasti onnea haamuileville ja jo plussanneille!!

).( Olen vielä matkoilla mutta silti en pysty olemaan pitkään poissa täältä, käyn päivittäin kurkkaamassa kuulumisianne. Itse elän myös jännittäviä aikoja...kp31/28-32 ja dpo14 menossa eikä tätiä ainakaan vielä näy. Oireina ollut nyt pari päivää menkkamaista jomittelua(joka häviää yhtä nopeasti kuin alkaakin) ja kosketusarat nännit. Iltaisin nännit kutisevat myös ihan sairaasti( mistäköhän sekin johtuu, oireko??). Aikaisemmissa kierroissa nännit ovat olleet hellänä heti olerun oviksen jälkeen mutta nyt kipeytyivät vasta n viisi päivää sitten, intresting. Testi tietysti pakattu matkalaukkuun mukaan mutta vielä on käyttämättä. Uskaltaisiko huomenna aamulla testailla? Jotenkin niin epäluotettava olo, enhän minä nyt raskaana ole kun ei ole hirveesti oireitakaan. Kyllä kai se täti kohta paikalle kurvaa...
 
Hei pitkästä aikaa kaikille!!!

Nyt hieman omaa rauhaa ja ajattelin tulla vähän kirjoittelemaan kuulumisia.
Kummityttö saatettiin siis ennen joulua viimeiselle matkalle ja raskasta on :'( Joku kyselikin että mihin hän menehtyi, niin se oli tapaturma joka minun oman pikku-prinsessani enkeliksi vei...

Ja siis jotain positiivistakin siis tänne, aika monihan on saanut testiin plussan, ihanaa ja onnea hurjasti!!! :heart::heart::heart:

ON: Itse en siis ovista tikutellut tässä kierrossa...jotenkin oli vaan semmoinen olo ja varmasti moni sen ymmärtääkin... Mutta siis laskujen mukaan olisi pitänyt tädin kurvata tänne jo 22 tai 23 pvä...Normikierron mukaan mutta ei ole vieläkään tullut... Alavatsaa juilii ja nippailee jo viidettä päivää ja olinkin jo eilen aivan varma jotta täti saapuu mutta ei... Rinnat ovat kipeytyneet ja muutenkin on semmoinen "kipee" olo, eilen ja tänään ollut aamupäivällä etovaa oloa ja eilen olin varma että jossain haisi oksennus vaikka kukaan muu ei sitä haistanutkaan...:O No raskaustestiä en ole vielä tehnyt kun vasta huomenna ajattelin apteekkiin mennä mutta kaapista löysin yhden ovistestin... Siis hei kanssasisaret, tästä on ollut paljon puhetta mutta siis näyttääkö ovistesti raskauden??? Ovistestiin siis piirtyi testiajalla kaksi yhtä vahvaa viivaa...
 

Yhteistyössä